D & R Bygg

D & R Bygg

Ring 073-743 73 42 www.drbyggab.se

Vi är ett byggföretag som arbetar i Stockholmstrakten. Vi började vår enskild verksamhet under 2009, men 27 juli 2011 utvecklades verksamheten till ett AB bolag. Vi utför det komplexa arbetet med bygge av lägenheter, småhus, storhus och allmänna byggnader. Från början har vi fokuserat på kvalité och haft många nöjda kunder...

7 omdömen om D & R Bygg

Pia P
Skrev om D & R Bygg

De har totalrenoverat min 170 kvm lägenhet på Södermalm. Renoveringen innefattade en konvertering från industrilokal till boende. Allt arebete enligt tidplan och prisuppskattning. Deras egna ideer var mycket värdefulla och för mig var det viktigt med självgående hantverkare. Fantastiskt nöjd! Nytt kök, två nya badrum, ett spa-bad, inläggning av trägolv, slipning av befintliga trägolv, rivning av väggar, uppbyggnad av nya väggar, nya el-installationer, innbyggnad av rör, bilning av betonggolv för nya brunnar m.m......

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Jonas P
Skrev om D & R Bygg

Byggde en altan på 40m2, kom när de sa och slutförde jobbet som de lovat. Gjorde ett snyggt jobb, jättenöjd med deras arbete. Återstår bara att se hur altanen ser ut om 5 år.

Patricia A
Skrev om D & R Bygg

Utomordentligt seriösa hantverkare. Mycket profssiga, noggranna, punktliga och renliga. Lätta att ha att göra med och alltid nåbara. Kommer aldrig att anlita någon annan firma. Har rekommenderat dem till grannar och bekanta som anlitat dem och varit lika nöjda som vi.

EnskedeByggarna AB
4.7/5 i betyg av 31 omdömen 4.7 av 31 omdömen
Badge2018

kristina s
Skrev om D & R Bygg

Mycket nöjd med deras utförda jobb. Alltid på plats vid avtalad tid,och mycket nogrant gjort.Gick alltid att nå dom om frågor.Kommer att rekomondera dom till många.

Ewa-Lena H
Skrev om D & R Bygg

Snabba, tjänstvilliga , duktiga, väl utfört arbete!

Briljant Tak & Bygg Stockholm AB
4.7/5 i betyg av 119 omdömen 4.7 av 119 omdömen

Alexander E
Skrev om D & R Bygg

Hjälpsamma. Engagerade. Kunniga. Erfarna. Välorganiserade. Pålitliga. Solventa.

Kjell J
Skrev om D & R Bygg

D&R Bygg har bra bemötande och gör bra jobb har anlitat dom 2 gånger skulle jag bygga mera så står dom som nr 1

M5 BYGG AB
4.7/5 i betyg av 168 omdömen 4.7 av 168 omdömen