Alla kategorier Snickare Stockholms län Täby D & R Bygg

D & R Bygg

Orrvägen 60, 183 51 Täby — Visa karta

Vi är ett byggföretag som arbetar i Stockholmstrakten.
Vi började vår enskild verksamhet under 2009, men 27 juli 2011
utvecklades verksamheten till ett AB bolag.

Vi utför det komplexa arbetet med bygge av lägenheter, småhus, storhus och allmänna byggnader. Från början har vi fokuserat på kvalité och haft många nöjda kunder genom åren.

Vi är ett flexibelt och anpassningsbart företag. Genom att anställa kvalificerad personal och använda oss av de säkraste teknikerna har vi möjlighet att hålla våra tidsramar samtidigt som vi utför ett mycket bra jobb.

Läs vad 7 kunder tycker om D & R Bygg

• Pia P
    Pia P skrev om D & R Bygg
    De har totalrenoverat min 170 kvm lägenhet på Södermalm. Renoveringen innefattade en konvertering från industrilokal till boende. Allt arebete enligt tidplan och prisuppskattning. Deras egna ideer var mycket värdefulla och för mig var det viktigt med självgående hantverkare. Fantastiskt nöjd!

Nytt kök, två nya badrum, ett spa-bad, inläggning av trägolv, slipning av befintliga trägolv, rivning av väggar, uppbyggnad av nya väggar, nya el-installationer, innbyggnad av rör, bilning av betonggolv för nya brunnar m.m...... Läs mer
  • Jonas P
    Jonas P skrev om D & R Bygg
    Byggde en altan på 40m2, kom när de sa och slutförde jobbet som de lovat.
    Gjorde ett snyggt jobb, jättenöjd med deras arbete.
    Återstår bara att se hur altanen ser ut om 5 år. Läs mer
  • Patricia A
    Patricia A skrev om D & R Bygg
    Utomordentligt seriösa hantverkare. Mycket profssiga, noggranna, punktliga och renliga. Lätta att ha att göra med och alltid nåbara. Kommer aldrig att anlita någon annan firma. Har rekommenderat dem till grannar och bekanta som anlitat dem och varit lika nöjda som vi. Läs mer
  • kristina s
    kristina s skrev om D & R Bygg
    Mycket nöjd med deras utförda jobb. Alltid på plats vid avtalad tid,och mycket nogrant gjort.Gick alltid att nå dom om frågor.Kommer att rekomondera dom till många. Läs mer
  • Ewa-Lena H
    Ewa-Lena H skrev om D & R Bygg
    Snabba, tjänstvilliga , duktiga, väl utfört arbete! Läs mer
  • Alexander E
    Alexander E skrev om D & R Bygg
    Hjälpsamma. Engagerade. Kunniga. Erfarna. Välorganiserade. Pålitliga. Solventa. Läs mer
  • Kjell J
    Kjell J skrev om D & R Bygg
    D&R Bygg har bra bemötande och gör bra jobb har anlitat dom 2 gånger skulle jag bygga mera så står dom som nr 1 Läs mer

Bästa snickarna i Täby:

Mikael F Mikael F tycker: