Däckteam / Däckspecialisten i Huddinge AB

Dalhemsvägen 51, 141 46 Huddinge — Visa karta

2.3 i betyg av av 3 omdömen

Vi använder titthålsteknik för att upptäcka rosten som kommer inifrån och som inte syns utanpå förrän det är för sent.
Mån-Tor: 07:00-18:00
Fre: 07:00-17:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 3 kunder tycker om Däckteam / Däckspecialisten i Huddinge AB

• 2020-09-01

Josef Senan Ayoub R skrev om Däckteam / Däckspecialisten i Huddinge AB
    Varning !!!!!!!!!! Lämna inte era bilar till Däck specialisten Huddinge eller Ditec Huddinge om ni är rädda om era bilar.
    Jag lämnade min bil till de för att rostbehandla den, när jag fick bilen så hade den en skada på fram skärmen. Just den skärmen hade precis varit lagad och lackad på egen bekostnad och hade kvitto på det. Åkte tillbaka till de och de vägrade göra rätt för sig. Läs mer
  • KRISTIAN P

2020-04-14

KRISTIAN P skrev om Däckteam / Däckspecialisten i Huddinge AB
    Har lämnat bilen till dem i många år. Alltid bra service var det gäller byte däck, rekonditionering, köp av däck/fälgar.
    Bra jobbat! Läs mer
  • 2014-07-29

Johan B skrev om Däckteam / Däckspecialisten i Huddinge AB
    Däckspecialisten eller även kallat Däckteam i Huddinge kan jag tyvärr inte rekommendera. Tidigare i år utförde de en laging av ett av mina däck, men efter ett tag så upptäckte jag lagningen läckte och jag återvände för att reklamera lagningen och få läckage åtgärdat. Svaret jag fick var att det inte fanns någon garanti på deras utförda arbete och att de inte tänkte åtgärda felet. Akta er för denna oseriösa firma som inte tar ansvar för dera utförda arbeten. Läs mer
    Josef Senan Ayoub R gillar detta

Bästa Billackerarna nära Däckteam / Däckspecialisten i Huddinge AB:

Gabrial D Gabrial D tycker:
“Har utfört tvätt, in och utvän...” Läs mer