Däckspecialisten i Huddinge AB

Däckspecialisten i Huddinge AB

3.0

Vi använder titthålsteknik för att upptäcka rosten som kommer inifrån och som inte syns utanpå förrän det är för sent.

4 omdömen om Däckspecialisten i Huddinge AB

Jörgen H
Skrev om Däckspecialisten i Huddinge AB

Snabt byte av däck till min gamla saab.. jäkligt trevliga

NS Däck & Rekond
4.6/5 i betyg av 149 omdömen 4.6 av 149 omdömen

Snabb, trevlig och personlig service. Mycket nöjd med utförandet av jobbet som var in- och utvändig tvätt.

Michael K Michael K
Josef Senan Ayoub R
Skrev om Däckspecialisten i Huddinge AB

Varning !!!!!!!!!! Lämna inte era bilar till Däck specialisten Huddinge eller Ditec Huddinge om ni är rädda om era bilar. Jag lämnade min bil till de för att rostbehandla den, när jag fick bilen så hade den en skada på fram skärmen. Just den skärmen hade precis varit lagad och lackad på egen bekostnad och hade kvitto på det. Åkte tillbaka till de och de vägrade göra rätt för sig.

Kristian P
Skrev om Däckspecialisten i Huddinge AB

Har lämnat bilen till dem i många år. Alltid bra service var det gäller byte däck, rekonditionering, köp av däck/fälgar. Bra jobbat!

Upplands Bilmekaniska AB
4.5/5 i betyg av 815 omdömen 4.5 av 815 omdömen

Reparation av bil. Underkänd på besiktningen, men också en felsökning med följande reparation. Är väldigt nöjd! Jag fick serviceminded bemöt

Ingrid Essa Irne H Ingrid Essa Irne H
Johan  B
Skrev om Däckspecialisten i Huddinge AB

Däckspecialisten eller även kallat Däckteam i Huddinge kan jag tyvärr inte rekommendera. Tidigare i år utförde de en laging av ett av mina däck, men efter ett tag så upptäckte jag lagningen läckte och jag återvände för att reklamera lagningen och få läckage åtgärdat. Svaret jag fick var att det inte fanns någon garanti på deras utförda arbete och att de inte tänkte åtgärda felet. Akta er för denna oseriösa firma som inte tar ansvar för dera utförda arbeten.

Josef Senan Ayoub R gillar detta