Alla kategorier Byta Däck Stockholms län Stockholm Hägersten-Liljeholmen Liljeholmen Däckteam / Gummicentralen Ivarsson Årsta

Däckteam / Gummicentralen Ivarsson Årsta

Årsta Skolgränd 1, 117 43 Stockholm — Visa karta

Däckservice, Service bil,
Försäljning av sommardäck och vinterdäck. Utför framvagnsinställningar med modern utrustning.
Vi kan även erbjuda förvaring av sommar/vinterhjul.
Blommenhovsvägen 26, 61139, Nyköping
Däckteam/Autoexperten
Anita A:
Bra bemötande och sevice. Kollar av att däcken är ok.

Däckbytare nära Däckteam / Gummicentralen Ivarsson Årsta:

VRETENSBORGSVÄGEN 5, Hägersten
Välkommen! Läs mer ›
Lennart S:
Trevliga mekaniker och bra revice. Dock kan bemötandet i telefon/reception upplevas lite nonchalant beroende på vem i personalen som står dä...

TJURHORNSGRÄND 6, Johanneshov
Olof L:
Däckskifte, mycket bra bemötande!

Tegelviksgatan 14, STOCKHOLM
Vill du slippa stå och skifta hjulen själv? Vill du slippa bära upp dina vinterh... Läs mer ›
Niklas H:
Helt okej, flexibla! Trots strul (leveransen av däck) ser de ut som de löser det på ett smidigt sätt.

GYLDÉNGATAN 8, Stockholm
Välkommen till Bilvårdsgaraget, precis under Observatorielunden Läs mer ›
Erik H:
Mycket bra bemötande. Biltvätt.

Läs vad 3 kunder tycker om Däckteam / Gummicentralen Ivarsson Årsta

• Hugo
    Hugo skrev om Däckteam / Gummicentralen Ivarsson Årsta
    Fick min punktering lagad och är nöjd med kundservicen och lagningen. Här fick jag en korrekt lagning genom att däcket tas av från fälgen och lagas från insidan. Var rädd att dem skulle laga punkteringen på det snåla/felaktiga sättet dvs utifrån med en "lakritsremsa" plugg, som jag hört vissa däckverkstäder gör. Därefter balansering och kontroll av lufttryck på samtliga däck. Snabba och professionella utan att slarva!
  • Robert E
    Robert E skrev om Däckteam / Gummicentralen Ivarsson Årsta
    Bra, snabba och billiga. Köpte två begagnade sommardäck i november och när jag nu satt på dem, ett knappt halvår senare, kom upptäckte jag att det var smygpunktering på det ena. De fixade de det utan att blinka direkt. På årets stressigaste däckbytar-dag, 15:e april.
  • Dan T
    Dan T skrev om Däckteam / Gummicentralen Ivarsson Årsta
    Ett riktigt familjeföretag. Far och son kämpar och sliter för att ge dig nya gummin på kärran. Om än riktigt stressade under högsäsong är de proffisionella och snabba.

Årsta Skolgränd 1, 117 43 Stockholm