Alla kategorier Byta Däck Stockholms län Stockholm Hägersten-Liljeholmen Liljeholmen Däckteam / Gummicentralen Ivarsson Årsta

Däckteam / Gummicentralen Ivarsson Årsta

Årsta Skolgränd 1, 117 43 Stockholm — Visa karta

Däckservice, Service bil,
Försäljning av sommardäck och vinterdäck. Utför framvagnsinställningar med modern utrustning.
Vi kan även erbjuda förvaring av sommar/vinterhjul.
Ullevivägen 10, 19740, BRO
Np-Däck
Inger L:
Mycket bra service och trevlig personal. Rekommenderar gärna denna firma till mina vänner som behöver en däckverkstad.

Däckbytare nära Däckteam / Gummicentralen Ivarsson Årsta:

VRETENSBORGSVÄGEN 5, Hägersten
Välkommen till oss på Mekopartner Bilverkstad! Vi samarbetar med Mekonomen och ... Läs mer ›
Malin R:
Trevliga och gjorde ett bra jobb! Helt ok pris också. Rekommenderas!

TJURHORNSGRÄND 6, Johanneshov
Love W:
Snabbt och smidigt, trevlig bemötande. Rekommenderas!

GYLDÉNGATAN 8, Stockholm
Välkommen till Bilvårdsgaraget! Vi utför tvätt och rekond med målet att komma så... Läs mer ›
Peter B:
Bästa firman jag anlitat någonsin! Har haft inne min BMW på tvätt ett flertal gånger och alltid lika perfekt jobb. Nu senast hjälpte dom mi...

Banérgatan 30, STOCKHOLM
Bilvård, service, däck och reparationer direkt på Östermalm. Välkommen! Läs mer ›
Ulf L:
Bra service men det krävde ett extra samtal från mig

Läs vad 3 kunder tycker om Däckteam / Gummicentralen Ivarsson Årsta

• Hugo
    Hugo skrev om Däckteam / Gummicentralen Ivarsson Årsta
    Fick min punktering lagad och är nöjd med kundservicen och lagningen. Här fick jag en korrekt lagning genom att däcket tas av från fälgen och lagas från insidan. Var rädd att dem skulle laga punkteringen på det snåla/felaktiga sättet dvs utifrån med en "lakritsremsa" plugg, som jag hört vissa däckverkstäder gör. Därefter balansering och kontroll av lufttryck på samtliga däck. Snabba och professionella utan att slarva!
  • Robert E
    Robert E skrev om Däckteam / Gummicentralen Ivarsson Årsta
    Bra, snabba och billiga. Köpte två begagnade sommardäck i november och när jag nu satt på dem, ett knappt halvår senare, kom upptäckte jag att det var smygpunktering på det ena. De fixade de det utan att blinka direkt. På årets stressigaste däckbytar-dag, 15:e april.
  • Dan T
    Dan T skrev om Däckteam / Gummicentralen Ivarsson Årsta
    Ett riktigt familjeföretag. Far och son kämpar och sliter för att ge dig nya gummin på kärran. Om än riktigt stressade under högsäsong är de proffisionella och snabba.

Årsta Skolgränd 1, 117 43 Stockholm