Däckteam / Gummicentralen Ivarsson Årsta

Däckteam / Gummicentralen Ivarsson Årsta

Ring 08-19 12 22 www.gcivarsson.com
4.0

Däckservice, Service bil, Försäljning av sommardäck och vinterdäck. Utför framvagnsinställningar med modern utrustning. Vi kan även erbjuda förvaring av sommar/vinterhjul.

3 omdömen om Däckteam / Gummicentralen Ivarsson Årsta

Hugo
Skrev om Däckteam / Gummicentralen Ivarsson Årsta

Fick min punktering lagad och är nöjd med kundservicen och lagningen. Här fick jag en korrekt lagning genom att däcket tas av från fälgen och lagas från insidan. Var rädd att dem skulle laga punkteringen på det snåla/felaktiga sättet dvs utifrån med en "lakritsremsa" plugg, som jag hört vissa däckverkstäder gör. Därefter balansering och kontroll av lufttryck på samtliga däck. Snabba och professionella utan att slarva!

Söderorts Bilvård AB
4.8/5 i betyg av 896 omdömen 4.8 av 896 omdömen

Snabbt att få tid. Trevligt bemötande. In och utvändig tvätt samt vaxning. Jag är Toppennöjd! Bilen blev som en rekond. Bra pris dessutom

Birgitta H Birgitta H
Robert E
Skrev om Däckteam / Gummicentralen Ivarsson Årsta

Bra, snabba och billiga. Köpte två begagnade sommardäck i november och när jag nu satt på dem, ett knappt halvår senare, kom upptäckte jag att det var smygpunktering på det ena. De fixade de det utan att blinka direkt. På årets stressigaste däckbytar-dag, 15:e april.

Dan T
Skrev om Däckteam / Gummicentralen Ivarsson Årsta

Ett riktigt familjeföretag. Far och son kämpar och sliter för att ge dig nya gummin på kärran. Om än riktigt stressade under högsäsong är de proffisionella och snabba.

NS Däck & Rekond
4.6/5 i betyg av 149 omdömen 4.6 av 149 omdömen

Snabb, trevlig och personlig service. Mycket nöjd med utförandet av jobbet som var in- och utvändig tvätt.

Michael K Michael K