Dahlbacka Bil AB

Dahlbacka Larsson Citroën i Nacka

5 omdömen om Dahlbacka Bil AB

Caroline H
Skrev om Dahlbacka Bil AB

Otroligt nöjd! Gjort en snabb och smidigt affär med Dahlbacka Bil som köpte min fina Audi TT. Allt gick extremt smidigt, grym service och precis så som man önskar vid en bilaffär. Tack speciellt till Omid som hjälpte till med hela processen! På återseende!

STHLM BIL
4.8/5 i betyg av 209 omdömen 4.8 av 209 omdömen

FREJ HEIKKI S
Skrev om Dahlbacka Bil AB

Köpte en bil och fick bra bemötande och hjälp genom affären och framförallt efter. När ett problem uppkom med bilen som var gränsfall om de var ansvariga för blev fick jag bra hjälp.

Gunnar N
Skrev om Dahlbacka Bil AB

Då man väl får kontakt med verkstan så funkar det bra, men näst intill omöjligt att nå dom på telefon eller hemsidan. Försäljningen fungerar däremot utmärkt. Dom måste lösa kontaktproblemen med verkstaden.

Fordonsbolaget
4.8/5 i betyg av 1027 omdömen 4.8 av 1027 omdömen

Rikard
Skrev om Dahlbacka Bil AB

Ringde och kollade om jag skulle kuna kolla på och testprova en bil, försäljaren sa inget problem kom forbi bara. När jag kom fram så var bilen parkerade i en garag utan ljus och bakom 15 andra bilar, så det gick inte att kolla på. Jag var även informerade att man får bara provköra efter att man har köpt bilen - när jag noterade att det här var en av två bilar vi vill jämföra tyckte han att vi ska då köpa den andra. Aldrig igen.

Leo N
Skrev om Dahlbacka Bil AB

Köpte en ny bil från Dahlbacka. beställde bla en stereo med Bluetooth. Vid leverans var det ingen blåtand med. Påpekade detta för säljaren och han lovade att åtgärda det. Fortfarande trots ett flertal påminnelser 9 månader senare är det inte åtgärdat.. Lämnade dessutom in bilen på 1:a service (hos en annan firma) Nu hade backvarnaren börjat krångla. Dahlbacka hade eftermonterat en backvarnare av piratfabrikat och inte orginal Citroen!!! Så verkstaden kunde inte åtgärda felet. Tycker inte Dahlbacka är en seriös firma, och skulle inte rekommendera någon att handla där...

Carson Sverige
4.6/5 i betyg av 751 omdömen 4.6 av 751 omdömen