Dammråttan i Borås AB

Dammråttan i Borås AB

Call 0102-64 34 00 www.dammrattan.se
3.8

About company

Visst har du bättre saker att lägga din tid på än att städa hemma? Låt Dammråttan frigöra tid åt dig och din familj. Inget uppdrag är det andra likt och tillsammans hittar vi den ultimata lösningen för er.

4 omdömen om Dammråttan i Borås AB

Mikael Anders A
Wrote about Dammråttan i Borås AB

Har en riktigt trevlig å duktig flyttstädare

Greenstädbyrån AB
4.8/5 i betyg av 119 omdömen 4.8 av 119 omdömen

Köpte flyttstäd av vår Lght på 61kvadrat! När jag kontrollerade städningen var det kliniskt rent & luktade så gott!! Vår Lght har aldri

Madeleine S
Wrote about Dammråttan i Borås AB

Bra och noggrann flyttstädning. Känns som ett seriöst företag. Köparna hade inget att klaga på. De lade ner ordentligt med tid på jobbet (2 dagar).

Elvis H
Wrote about Dammråttan i Borås AB

Fick mitt nyligen mitt nya hus flyttstädat av Dammråttan. Det fanns gott om smuts kvar i huset. Runt trappan, bakom element osv. Badrummet var fortfarande mycket snuskigt. Mycket gammal skit kvar runt dusch-kabinen, tjocka lager kvar. Varken vattenlåset i duschen eller det under handfatet var rengjort. Träffade dom lite hastigt och tyckte dock att dom var trevliga. Men kan tyvärr inte rekommendera att anlita dom eftersom det inte var rent i huset.

Lundby Städhjälp AB
4.8/5 i betyg av 243 omdömen 4.8 av 243 omdömen

Noggrant och fint städat. Vi är jättenöjda! Rekommenderas!

Veronika I
Wrote about Dammråttan i Borås AB

Ett företag som aldrig lämnar ett jobb halvfärdigt. Det är kvalité ut i fingertopparna som gäller. Trevliga tjejer i rött som alltid har ett leende på läpparna. Dessa är en klar 5:a i min betygsskala.