Reza P

Reza P

172 omdömen om Reza P

Silvia V

Var skräckslagen innan ingreppet! Men, med facit i hand var det inget att vara rädd för. Mycket professionella och kunniga. Känner mig trygg med dem. Rekommenderas varmt!

Elin W

Första gången jag drog ut en visdomstand. Var väldigt nervös men blev bemött så bra av all personal. Besöket var smärtfritt och gick väldigt snabbt.

Anna-Karin Camilla T

Kände mig trygg som patient, proffsigt

Roland A

Mkt kompetent och trevligt bemötande. Professionell i sitt genomförande och härligt samspel med sina assistenter. En trevlig och positiv upplevelse av ganska komplicerade ingrepp som annars kunde ha varit en skräckfylld och smärtsam upplevelse. Det är nu tredje implantatet som Reza skickligt och utan besvär försett mig med.

Clary H

Skönt väntrum i lugn och ro. Trevlig personal som hejade på alla. Reza ger information och frågar om saker osv. som man gör hos tandläkare. Kollar röntgenbilderna noga. Bra på att ge bedövning, kändes nästan inte alls. Behandlingen tog mindre tid än väntat,kändes inte alls. Han är van och skicklig,inger förtroende. Han ger kostnadsförslag för nästa eventuella behandling. Fick en ny tid av honom. Allt var jättebra tycker jag. Jag blev väl bemött osv.

Anders N

Mycket proffsigt rakt igenom. Förklarade vad som skulle göras och allt fungerade bra.

Tommy L

Trevlig förklarar bra togbort en visdomstand

Olof K

Kunnig, professionell käklirurg.

Elisabeth N

Professionell bedömning av insats och personligt bemötande. Så bra behandling som gör att jag känner tillit.

Ingrid A

Jag fick ett vänligt bemötande och Reza var mycket informativ under operationen, vilket jag uppskattade. Reza opererade in en skruv för kommande implantat. Jag kände förtroende och blev därför helt lugn Mvh Ingrid Altena