Reza P

Reza P

167 omdömen om Reza P

Anders N

Mycket proffsigt rakt igenom. Förklarade vad som skulle göras och allt fungerade bra.

Tommy L

Trevlig förklarar bra togbort en visdomstand

Olof K

Kunnig, professionell käklirurg.

Elisabeth N

Professionell bedömning av insats och personligt bemötande. Så bra behandling som gör att jag känner tillit.

Ingrid A

Jag fick ett vänligt bemötande och Reza var mycket informativ under operationen, vilket jag uppskattade. Reza opererade in en skruv för kommande implantat. Jag kände förtroende och blev därför helt lugn Mvh Ingrid Altena

Anders B

Efter ett smärtfritt fullgott ingrepp gånger två kan jag rekommendera Reza till alla som behöver

Lena S

Säkerligen tekniskt skicklig. Hade önskat skriftlig info, efter ingreppet, om hur sköta detta, ihop med tandvård och medicinering. Hade även önskat få någon form av blodstillande pads, eller liknande, att ha i munnen, efter ingreppet. Resan hem - med kommunala färdmedel, blev jobbig pga mängden blod som var i munnen . Dr Reza förmedlade visserligen att det ej var några problem att svälja blodet. Det är jag införstådd med. Dock är det - för mig, en obehaglig känsla och leder till gravt illamående. Även detta är svårt att...

Gunilla B

2 stift in i käkbenet. Bra bemötande med tydlig information om vad han gjorde och vad som händer sedan.

Gunilla G

Pedagogisk, lugn, skicklig. Berättade vad som var nästa steg etc.

Therese Sofie L

Snabbt och professionellt från rådgivning och bedövning till operation.