Del Carmen skincare

4.5

4 omdömen om Del Carmen skincare

Johan E
Skrev om Del Carmen skincare

Erika på Del Carmen tog hand om min hy efter påfrestning av skyddsutrustning som används inom sjukvården. Jag fick ett professionellt omhändertagande före, under och efter behandlingen samt produkter anpassade efter min hy. Har använt dessa produkter efter behandlingen varje dag och sedan ett tag tillbaka ser kollegor, vänner och familj skillnaden och påtalar att min hy ser mer "levande"/friskare ut. Tack till Erika och Del Carmen. Hit kommer jag igen inom snar framtid.

Monas Klippotek
4.8/5 i betyg av 176 omdömen 4.8 av 176 omdömen

Frank T
Skrev om Del Carmen skincare

Bra läge, lugnt och trevlig service. Hudterapeuten tog sig bra med tid och diskuterade olika hudvårdsmärken utan att vara för "på". Jag fick med mig gratisprover och bytte faktiskt hudvårdsserie helt efter 2 besök.

Johan E gillar detta
Emma A
Skrev om Del Carmen skincare

Har bara gjort en ansiktsbehandling här, men jag blev riktigt nöjd med resultatet. Huden kändes ren och jag köpte dessutom en jättebra dagkräm som har funkat suveränt på min känsliga hud.

Björn W och 2 andra gillar detta
Beauty & Medical Team
4.7/5 i betyg av 613 omdömen 4.7 av 613 omdömen

Angelica H
Skrev om Del Carmen skincare

Mycket positivt överraskad av det här stället. Hade fått en rekommendation att de var bra på behandlingar mot acne och det var de verkligen. Rekommenderas varmt om du har lite problemhy du vill rätta till.