Alla kategorier Målare Stockholms län Stockholm Enskede-Årsta-Vantör Johanneshov Dellenstedts Måleri AB

Dellenstedts Måleri AB

Skärmarbrinksvägen 3, 121 35 Johanneshov — Visa karta

Dellenstedts Måleri är en pålitlig målarfirma med ett flertal målare som arbetar i hela Storstockholm! Vi hjälper våra kunder med allt inom bygg och hantverk.
Kontakta gärna oss så hjälper vi er!

Läs vad 15 kunder tycker om Dellenstedts Måleri AB

• Karin P
    Karin P skrev om Dellenstedts Måleri AB
    Det är lätt att få telefonkontakt. Trevligt och hjälpsamt bemötande. Jag har anlitat Dellenstedts för några år sedan och även nu i okt/nov 2015. Fortsätter det så här så kommer jag att kalla på dem igen, vid behov! Läs mer
  • Ulrika E
    Ulrika E skrev om Dellenstedts Måleri AB
    Alltid nöjd med Dellenstedts tjänster i form av utförande och resultat, men också service och tillgänglighet. Proffs! Läs mer
  • Sture E
    Sture E skrev om Dellenstedts Måleri AB
    Utfört arbete.
    Målning av väggar och tak i en vindsvåning.
    Strukturerat och yrkesskickligt genomfört projekt i boendemiljö, genom en zonuppdelning blev "störningarna" hanterbara.
    Materialval och resultat till full belåtenhet. Läs mer
  • Paul H
    Paul H skrev om Dellenstedts Måleri AB
    Dellenstedt ger alltid bäst valuta för pengarna. Senast gjorde de om ett TV-rum åt oss. Läs mer
  • Jan W
    Jan W skrev om Dellenstedts Måleri AB
    Alltid bra bemötande och snabb återkoppling. Dellenstedts Måleri använder vi i vår BRF förening och kanske inte alltid är billigast men jobbet blir alltid väl utfört och i princip håller det alltid tiden. Läs mer
  • Leif J
    Leif J skrev om Dellenstedts Måleri AB
    Dellenstedts Måleri levererar hög kvalitet, våra tak blev mycket fina. Läs mer
  • Anders S
    Anders S skrev om Dellenstedts Måleri AB
    Stabilt arbete, fungerar bra. De levererar i tid och kompletterar arbetena snabbt. Läs mer
  • Jens A
    Jens A skrev om Dellenstedts Måleri AB
    Dellenstedts har bra, erfarna målare med mycket kunskap. Våra jobb utförs alltid på tid, i tid med mycket gott resultat. Rekommenderas!! Läs mer
  • Bengt B
    Bengt B skrev om Dellenstedts Måleri AB
    Mycket bra !.......................................................................... Läs mer
  • Lena M
    Lena M skrev om Dellenstedts Måleri AB
    Jag fick min fasad och grund ommålad av Dellenstedts måleri i maj 2014. Jag blev mycket väl bemött, offert leverades och följdes. Arbetet utfördes noggrannt och jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Dellenstedts Måleri AB
    Välskött företag som gör ett omsorgsfullt och gediget arbete. Håller rent och snyggt omkring sig och håller sig till överenskommelser. Läs mer
  • Jacob D
    Jacob D skrev om Dellenstedts Måleri AB
    bra måleri firma som går att lita sig på. Läs mer
  • Hans A
    Hans A skrev om Dellenstedts Måleri AB
    Över förväntan, med hög servicegrad. Läs mer
  • Jörgen O
    Jörgen O skrev om Dellenstedts Måleri AB
    Ett trevligt och korrekt bemötande med bra arbetsbeskrivning.
    Vår uppdrag gällde målning av fönster utvändigt mot gatan och gården i vår fastighet.
    Arbetet utfördes helt till vår belåtenhet av kunnig och trevlig personal.
    Vår totalupplevelse var mycket positiv. Läs mer
  • Daniel M
    Daniel M skrev om Dellenstedts Måleri AB
    Total renovering av gästhus, inklusive nytt kök, badrum och golv (med golvärme).
    Utmärkt bemötande. Genomgående professionella på alla vis. Slutfört i tid, och på överenskommen budget. Inga anmärkningar. Jag har sedan rekommenderat Dellenstedt till mina vänner, som även de är nöjda. Läs mer

Bästa målarna i Stockholm:

Julianna T Julianna T tycker:
“Mycket snabb och effektiva gol...” Läs mer

Bjulevägen 69, 12241, Enskede