Dellenstedts Måleri AB

Skärmarbrinksvägen 3, 121 35 Johanneshov — Visa karta

4.8 i betyg av av 16 omdömen

Dellenstedts Måleri är en pålitlig målarfirma med ett flertal målare som arbetar i hela Storstockholm! Vi hjälper våra kunder med allt inom bygg och hantverk.
Kontakta gärna oss så hjälper vi er!

Läs vad 16 kunder tycker om Dellenstedts Måleri AB

• Michael robert B

2019-03-25

Michael robert B skrev om Dellenstedts Måleri AB
    Utförde ett arbete åt vår BRF. Bra pris och väl utfört arbete, vi var mycket nöjda. Läs mer
    Palma Bygg
    4.8 / 5 i betyg — 242 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Mycket nöjd med både slutresultat och bemötande före, under och efter min lägenhetsrenovering."
  • Karin P

2015-11-23

Karin P skrev om Dellenstedts Måleri AB
    Det är lätt att få telefonkontakt. Trevligt och hjälpsamt bemötande. Jag har anlitat Dellenstedts för några år sedan och även nu i okt/nov 2015. Fortsätter det så här så kommer jag att kalla på dem igen, vid behov! Läs mer
  • 2015-11-20

Ulrika E skrev om Dellenstedts Måleri AB
    Alltid nöjd med Dellenstedts tjänster i form av utförande och resultat, men också service och tillgänglighet. Proffs! Läs mer
    Jf Måleriteam
    4.8 / 5 i betyg — 150 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Vi hade JF Måleriteam här i veckan. De spacklade och målade tak och väggar i vår hall och i vårt kök. Vi kan verkligen rekommendera dem. Jä"
    Ulrika Angelika S
  • 2015-11-20

Sture E skrev om Dellenstedts Måleri AB
    Utfört arbete.
    Målning av väggar och tak i en vindsvåning.
    Strukturerat och yrkesskickligt genomfört projekt i boendemiljö, genom en zonuppdelning blev "störningarna" hanterbara.
    Materialval och resultat till full belåtenhet. Läs mer
  • 2015-11-19

Paul H skrev om Dellenstedts Måleri AB
    Dellenstedt ger alltid bäst valuta för pengarna. Senast gjorde de om ett TV-rum åt oss. Läs mer
    Stockholm Group
    4.2 / 5 i betyg — 54 omdömen
    Badge2019
    "Slipning av 30 kvm ekparkett. Mycket nöjd med resultatet och företaget från början till slut, Rekommenderas varmt!"
    Susanne L
  • 2015-11-18

Jan W skrev om Dellenstedts Måleri AB
    Alltid bra bemötande och snabb återkoppling. Dellenstedts Måleri använder vi i vår BRF förening och kanske inte alltid är billigast men jobbet blir alltid väl utfört och i princip håller det alltid tiden. Läs mer
  • 2015-03-09

Leif J skrev om Dellenstedts Måleri AB
    Dellenstedts Måleri levererar hög kvalitet, våra tak blev mycket fina. Läs mer
  • Sponsor
    Litabygg.se/Eriell AB
    4.8 / 5 i betyg — 73 omdömen
    Badge2018
    "Jag har använt dem till flera projekt, varje gång med utmärkt resultat: Stengång, gjutning och skifferbeklädnad av mur, stensatt uteplats, k"
  • 2014-11-17

Anders S skrev om Dellenstedts Måleri AB
    Stabilt arbete, fungerar bra. De levererar i tid och kompletterar arbetena snabbt. Läs mer
  • 2014-11-14

Jens A skrev om Dellenstedts Måleri AB
    Dellenstedts har bra, erfarna målare med mycket kunskap. Våra jobb utförs alltid på tid, i tid med mycket gott resultat. Rekommenderas!! Läs mer
  • Sponsor
    Bröderna Bergströms Måleri
    4.6 / 5 i betyg — 43 omdömen
    Badge2015
    "Bröderna Bergström Måleri målade hela vårt hus på ett proffsig sätt och vi är väldigt nöjda med resultatet. Även andra uppgifter relaterade"
  • 2014-11-14

Bengt B skrev om Dellenstedts Måleri AB
    Mycket bra !.......................................................................... Läs mer

Lena M skrev om Dellenstedts Måleri AB
    Jag fick min fasad och grund ommålad av Dellenstedts måleri i maj 2014. Jag blev mycket väl bemött, offert leverades och följdes. Arbetet utfördes noggrannt och jag är mycket nöjd. Läs mer
    Annedal Bygg och Badrum AB
    4.9 / 5 i betyg — 75 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Jag renoverade ett badrum och en WC med hjälp av Annedal Bygg. Det goda intryck jag fick från första början, höll i sig genom hela processen"
    therese b

Mikael S skrev om Dellenstedts Måleri AB
    Välskött företag som gör ett omsorgsfullt och gediget arbete. Håller rent och snyggt omkring sig och håller sig till överenskommelser. Läs mer

Jacob D skrev om Dellenstedts Måleri AB
    bra måleri firma som går att lita sig på. Läs mer
    Målabromma Entreprenad
    4.6 / 5 i betyg — 115 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Ombyggnad av mitt altan- och pooldäck med där tillhörande arbeten. Den personal dom har för detta arbete fungerade på bästa möjliga sätt, an"

Hans A skrev om Dellenstedts Måleri AB
    Över förväntan, med hög servicegrad. Läs mer

Jörgen O skrev om Dellenstedts Måleri AB
    Ett trevligt och korrekt bemötande med bra arbetsbeskrivning.
    Vår uppdrag gällde målning av fönster utvändigt mot gatan och gården i vår fastighet.
    Arbetet utfördes helt till vår belåtenhet av kunnig och trevlig personal.
    Vår totalupplevelse var mycket positiv. Läs mer
    Entreprenadhuset
    4.8 / 5 i betyg — 110 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Valde Entreprenadhuset för en mycket stor, komplex och omfattande totalrenovering av en lägenhet med toppläge i Stockholm. Innebar rivning"

Daniel M skrev om Dellenstedts Måleri AB
    Total renovering av gästhus, inklusive nytt kök, badrum och golv (med golvärme).
    Utmärkt bemötande. Genomgående professionella på alla vis. Slutfört i tid, och på överenskommen budget. Inga anmärkningar. Jag har sedan rekommenderat Dellenstedt till mina vänner, som även de är nöjda. Läs mer

Bästa målarna i Stockholm:

NINA L NINA L tycker:
“Mycket nöjd med både slutresul...” Läs mer