Dellenstedts Måleri AB

Dellenstedts Måleri AB

Dellenstedts Måleri är en pålitlig målarfirma med ett flertal målare som arbetar i hela Storstockholm! Vi hjälper våra kunder med allt inom bygg och hantverk. Kontakta gärna oss så hjälper vi er!

16 omdömen om Dellenstedts Måleri AB

Michael robert B
Skrev om Dellenstedts Måleri AB

Utförde ett arbete åt vår BRF. Bra pris och väl utfört arbete, vi var mycket nöjda.

Värmdö Kakel & Design AB
4.0/5 i betyg av 100 omdömen 4.0 av 100 omdömen

Evelina T Evelina T
Karin P
Skrev om Dellenstedts Måleri AB

Det är lätt att få telefonkontakt. Trevligt och hjälpsamt bemötande. Jag har anlitat Dellenstedts för några år sedan och även nu i okt/nov 2015. Fortsätter det så här så kommer jag att kalla på dem igen, vid behov!

Ulrika E
Skrev om Dellenstedts Måleri AB

Alltid nöjd med Dellenstedts tjänster i form av utförande och resultat, men också service och tillgänglighet. Proffs!

Målerispectrum
4.7/5 i betyg av 132 omdömen 4.7 av 132 omdömen
BadgeFourYears

Carolina S Carolina S
Sture E
Skrev om Dellenstedts Måleri AB

Utfört arbete. Målning av väggar och tak i en vindsvåning. Strukturerat och yrkesskickligt genomfört projekt i boendemiljö, genom en zonuppdelning blev "störningarna" hanterbara. Materialval och resultat till full belåtenhet.

Paul H
Skrev om Dellenstedts Måleri AB

Dellenstedt ger alltid bäst valuta för pengarna. Senast gjorde de om ett TV-rum åt oss.

Målerifirma Alfred Holm
4.4/5 i betyg av 322 omdömen 4.4 av 322 omdömen

Anrikt och ansvarstagande företag som alltid levererar det de lovar.

Staffan P Staffan P
Jan W
Skrev om Dellenstedts Måleri AB

Alltid bra bemötande och snabb återkoppling. Dellenstedts Måleri använder vi i vår BRF förening och kanske inte alltid är billigast men jobbet blir alltid väl utfört och i princip håller det alltid tiden.

Leif J
Skrev om Dellenstedts Måleri AB

Dellenstedts Måleri levererar hög kvalitet, våra tak blev mycket fina.

Sjöströms Entreprenad AB
4.9/5 i betyg av 61 omdömen 4.9 av 61 omdömen

Veronica O Veronica O
Anders S
Skrev om Dellenstedts Måleri AB

Stabilt arbete, fungerar bra. De levererar i tid och kompletterar arbetena snabbt.

Jens A
Skrev om Dellenstedts Måleri AB

Dellenstedts har bra, erfarna målare med mycket kunskap. Våra jobb utförs alltid på tid, i tid med mycket gott resultat. Rekommenderas!!

Målabromma Entreprenad
4.7/5 i betyg av 175 omdömen 4.7 av 175 omdömen

Bengt B
Skrev om Dellenstedts Måleri AB

Mycket bra !..........................................................................

Lena M
Skrev om Dellenstedts Måleri AB

Jag fick min fasad och grund ommålad av Dellenstedts måleri i maj 2014. Jag blev mycket väl bemött, offert leverades och följdes. Arbetet utfördes noggrannt och jag är mycket nöjd.

Palma Bygg
4.8/5 i betyg av 435 omdömen 4.8 av 435 omdömen

Mikael S
Skrev om Dellenstedts Måleri AB

Välskött företag som gör ett omsorgsfullt och gediget arbete. Håller rent och snyggt omkring sig och håller sig till överenskommelser.

Jacob D
Skrev om Dellenstedts Måleri AB

bra måleri firma som går att lita sig på.

BM Villatak & Måleri AB
4.9/5 i betyg av 252 omdömen 4.9 av 252 omdömen

Vårt projekt: ca 250 kvm valmat tak. Byte av en takstol, råspont, tegel, hängrännor och stuprör. Eftersom det är valmat så innebar det att v

Hans A
Skrev om Dellenstedts Måleri AB

Över förväntan, med hög servicegrad.

Jörgen O
Skrev om Dellenstedts Måleri AB

Ett trevligt och korrekt bemötande med bra arbetsbeskrivning. Vår uppdrag gällde målning av fönster utvändigt mot gatan och gården i vår fastighet. Arbetet utfördes helt till vår belåtenhet av kunnig och trevlig personal. Vår totalupplevelse var mycket positiv.

EnskedeByggarna AB
4.7/5 i betyg av 31 omdömen 4.7 av 31 omdömen
Badge2018

Daniel M
Skrev om Dellenstedts Måleri AB

Total renovering av gästhus, inklusive nytt kök, badrum och golv (med golvärme). Utmärkt bemötande. Genomgående professionella på alla vis. Slutfört i tid, och på överenskommen budget. Inga anmärkningar. Jag har sedan rekommenderat Dellenstedt till mina vänner, som även de är nöjda.