Dålig kommunikation/återkoppling med kund Man upplever kunskapsbrister/oerfarenhet och ofta dålig service. Intern logg man för i datasystemet är ofta ofullständigt vilket innebär problem om kunden talar med flera handläggare. Otrevligt bemötande är förekommande.
Din Bil Hammarby
8 omdömen om Din Bil Hammarby
Köpte en bil (Givetvis en Volvo) 😍 Jätte trevligt bemötande! Rekommenderar till vänner. Kaffe och även annan dryck bjöds det på lugn jät
Bedrövliga rakt igenom. Både avseende servive, kommunikation, attityd. Sista turen i familjen som alltid kört Audi är när de tar över 32 000 kr för att byta koppling på en Audi 2013 som gått 5000 mil. De borde inte få bedriva servive överhuvudtaget och att köpa en Audi hos dessa dryga, otrevliga och helt världsfrånvända försäljare avråder jag bestämt. Irriterande att i tid och otid bli länkad till Audi Hammarby Sjöstad. Hoppas meddelandet går fram det är något seriöst grundläggande fel i deras bemötande. DE HAR NÄMLIGEN...
Jag hade en mycket dålig eftersäljningserfarenhet. Felaktig ny såld bil såldes utan test, den har varit i verkstaden i fyra gånger efter det inom några veckor utan en fix. Verkstadsteamet och servicekillarna har en mycket avslappnad attityd och anser inte att det är brådskande att fixa eller acceptera deras slöhet.
Bra vw anläggning, bra bilar, serviceminded personal.
http://www.audiforum.nu/showthread.php?t=102&page=1 Varning: Service / Kundvård Audi Stockholm Hammarby Inte enda problemet jag haft med Audi heller. Efter att ha kört förbi service intervallet med typ 80 mil kexade motorn igen p.g.a long-life servicarna. Tydligen välkänt problem. I visited Audi Hammarby in Stockholm to get help with my Audi only to see them breaking it even more.... http://www.facebook.com/group.php?gi...4203864&v=wall "Got my towing hook destroyed by dealer Din Bil Stockholm,...
Vi hade låga förväntningar då vi kom till Haninge bilpark för att titta på en bil vi sett på Blocket efter att vi vart runt i en månad och t
Extremt dålig service och ansvarskänsla.
Fantastiskt service! Från första kontakt via mail till affär! Måste ge bilförsäljaren David extra beröm för sin professionella service
Lämnade in min Golf tidigare i höstas, två enklare reparationer plus service. De glömde utföra den ena reparationen samt försökte ta ut överpris. Har därefter försökt boka nya tider för den redan betalda tjänsten, blivit bollad mellan olika (iofs trevliga) personer. Fortfarande väntar jag på tid för återbesöket. Den förvirrade attityden och en malande känsla över att ha blivit lurad ger mig ingen annan möjlighet än att uppmana samtliga att överväga en annan verkstad.