Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Nacka Dipart Entreprenad AB

Dipart Entreprenad AB

Vikdalsvägen 50, 131 52 Nacka strand — Visa karta

Välkommen till Dipart Entreprenad AB!

Vi på Dipart Entreprenad AB har utvecklat vårt företag för att ge mervärde till dig som kund. Detta gör att det blir ett roligare och mer trivsamt samarbete för båda parter. Vår största kunskap ligger även i husproduktion, hyresgästanpassningar och renovering av balkonger.
Vi har fyra affärsområden som innebär att vi erbjuder olika tjänster inom:

Hus - Renoverar fasader, tak, byter fönster och monterar inglasningar på byggnader.
Betong - Renovering av broar, tunnlar, kajer eller andra typer av infrastrukturprojekt.
Bygg - Specialiserat på entreprenader och byggservice och erbjuder tjänster inom rivning, murare, målare, elservice, plåt osv.
Försäkringsskador - Fokuserar på brand-,vatten- och inbrottsskador.

Välkommen in till oss för ett tryggt och säkert samarbete!

Läs vad 19 kunder tycker om Dipart Entreprenad AB

• 2018-09-23

Anna H skrev om Dipart Entreprenad AB
    Vi hade renovering av ett litet wc rum som hade haft vattenskada. Vi är mycket nöjda med Dipart. Det var bra hantverkare som de bistod med. Det funkade bra när frågor uppstod och de löstes snabbt. Vi rekommender helt klart Dipart! Läs mer
  • 2018-09-06

Anne-marie Kristina P skrev om Dipart Entreprenad AB
    Vattenskada. Bemötandet va utmärkt och arbetet utfördes på bästa sätt. Allt flöt på som väntat och Jimmy gjorde ett mkt bra jobb. Läs mer
  • 2018-09-06

Jens Erik D skrev om Dipart Entreprenad AB
    Smidiga. . Läs mer
  • 2018-09-04

Ronnie B skrev om Dipart Entreprenad AB
    Badrumsrenovering! Bra o service inriktade personal snyggt utfört arbete! Läs mer
  • 2018-09-04

Emanuel Z skrev om Dipart Entreprenad AB
    Renovera badrum. Tog lång tid men slutresultatet blev bra. Dålig projektledning på kontorsnivå. För många ansvariga inblandade. Läs mer
  • 2018-08-30

Emelie A skrev om Dipart Entreprenad AB
    Vi fick fuktskador ett halvår efter utfört arbete... Påminde om fuskbyggarna sa nästa firma som fått i uppdrag att återställa kaoset Läs mer
  • 2018-07-13

A skrev om Dipart Entreprenad AB
    Jämfört med andra anlitade byggfirmor riktigt usel kvalité på både framförhållning/planering såväl som genomförande. Fick fel inmontering av fönster och har nu tagit tag i det med en annan hanterverkare som fixat till det både snabbt och schyst! Läs mer
  • Anna M

2017-12-04

Anna M skrev om Dipart Entreprenad AB
    Kan verkligen rekommendera Dipart AB, dom gjorde en helrenovering på min lgh inkl byte av kök vitvaror mm.Projektledaren Sebastian är tillgänglig såväl kvällar som helger och har förutsett och löst problem på ett sätt man knappt vågat önska ens! Har aldrig träffat på någon mer positiv och professionell person än han. Tydlig kommunikation och fokus på att uppfylla mina förväntningar till 100%
    Det finns inga problem bara lösningar vilket är en underbar känsla när man står inför en totalrenovering. Tack vare Sebastian blev det som för många verkar varit ett helvete en positiv erfarenhet och 110% nöjd resultat för mej och mina barn.
    Arbetsledaren Anders har sett till att snickare, målare, elektriker mfl hållit tidsplaneringen. Även han tillgänglig när som helst och alltid lika tillmötesgående.
    Tack Sebastian och Anders med personal som gjorde det omöjliga möjligt!! Läs mer
  • 2017-11-30

Oskar skrev om Dipart Entreprenad AB
    Totalt jävla skämt! Håller med föregående inlägg! Inget funkade hemma hos oss heller. ”Projektledare” som inte svarar å när man väl får kontakt med personen är han förbannat otrevlig! Precis som det är vårt fel att han inte kan sitt jobb!
    Välj annat bolag! Förstår varför byggbranschen får dåligt rykte!

REKOMMENDERAS INTE Läs mer
  • 2017-11-29

Ken S skrev om Dipart Entreprenad AB
    VARNING!!! Ska inte få bedriva verksamhet mot privatpersoner. Inkompetenta projektledare som inte svarar på telefon, mail och sen ljuger för att sen inte återkommer enligt ök. Har givit mig och min familj ett helvete i mer än 1 års tid för ett jobb på max 3-4 månader. Kontakta gärna mig om ni har funderingar på att anlita Dipart. Jag kan ge er information och dokumentation som kommer få er på andra tankar! Har även en handfull familjer som jag fått kontakt med som blivit utsatta för Dipart, inga roliga historier för de enskilda familjerna! Läs mer
    Oskar gillar detta
  • 2017-10-30

Philip skrev om Dipart Entreprenad AB
    Hade hantverkare och arbetsledare fått köra racet själv hade betyget blivit högre. möttes av en projektledare som ifrågasatte och ignorerade när jag ställde frågor!
    Vände jag mig till chefer högre upp blev det noll respons. Kändes verkligen att de sket i kunden och att de bara ville åt mina pengar

Usch! Läs mer
    Oskar gillar detta
  • 2017-07-04

Eva skrev om Dipart Entreprenad AB
    Jag fick hjälp av Dipart via mitt försäkringsbolag när olyckan varit framme. Är jättenöjd med allt från projektledning till hantverkare och slutresultat! Hade hela tiden god kontakt med härliga Håkan som hjälpte mig förstå förloppet och höll mig uppdaterad! Väldigt proffsigt! Läs mer
  • Lisa S

2017-02-22

Lisa S skrev om Dipart Entreprenad AB
    Dipart hjälpte oss återställa vårt kök efter att vår diskmaskin läckt vatten och orsakat en fuktskada. Vi passade på att beställa lite tilläggsarbeten när hantverkarna ändå var på plats och vi är supernöjda med resultatet! Arbetet har gått förhållandevis snabbt och vi har blivit trevligt bemötta rakt igenom. Läs mer
  • 2016-12-29

Elina . skrev om Dipart Entreprenad AB
    Vår första vattenskada inträffade i badrummet och den efterföljande reparationen, hanterad av ett annat bolag än Dipart, tog många månader och var dåligt genomfört. Med den erfarenheten tvingades vi in i ett nytt återställningsprojekt nu under sommaren.

Hela kundupplevelsen med Dipart skiljer sig på samtliga punkter från den jag hade med entreprenören under min första skada. De är enkla att arbete med, snabba att respondera, uppträder lösningsfokuserat med ett optimistiskt synsätt, ”det där fixar vi” och håller vad de lovar. Återkopplar hur arbetet går och vad som kommer att ske de närmaste dagarna. De underentreprenörer Dipart har känns dessutom kvalitets-säkrade och agerar på ett likartat sätt som de själva gör.

Sist men inte minst, har Dipart förstått att deras arbetsplats är mitt hem.

Vi rekommenderar dem starkt! Läs mer
  • 2016-06-18

Negat A skrev om Dipart Entreprenad AB
    Nonchalanta chefer, bra arbetsledare dock åtgärdade han inte klagomålen på ett ordentligt sätt. Man tycker att dagens byggproffs ska använda sig av vattenpass , laser och ordentligt utrustning. Här arbetar man som på stenåldern . Jag köpte lgh en månad innan dem började byta fönstren då var den ny renoverad efter deras arbete ser det inte bra ut. Har påpekat felen men inte fått det åtgärdat. Har under senaste åren anställt hantverkare som gjort mkt bättre arbete. Dipart helt enkelt ursla på detaljer och slut finish! De är säkert bra på grund jobbet men slut resultatet är inte tillfredställande för ögat. Läs mer
  • johan e

2015-06-03

johan e skrev om Dipart Entreprenad AB
    Hantverkarna i sig är duktiga, men projekteringen är _katastrofal_. Det som ursprungligen uppskattades till 4 v har nu pågått i 9, och är inte nära klart. Detta är nästan uteslutande på grund av att det väntas på att plattsättare, målare och elektriker skall bli tillgängliga. Och när dessa blir tillgängliga har de alltid flera andra projekt parallellt, vilket innebär att det utförs väldigt lite arbete.

Projektledaren är omöjlig att få tag på, återkopplar aldrig, och levererar inte det han lovar.

Det generella intrycket är att det är väldigt oprofessionellt hanterat. Läs mer
  • Per R

2014-06-12

Per R skrev om Dipart Entreprenad AB
    Välj någon annan än detta företag.
    Fruktansvärd nonchalant VD.
    Skapar mer oreda än ett fullgott arbete.
    Undvik dessa skojare. Läs mer
    Negat A gillar detta
  • Henry D

2011-08-24

Henry D skrev om Dipart Entreprenad AB
    Har inte koll på sina underleverantörer. Lovar för mycket. Mycket strul. Skitade ner i vår bostad efter fönsterbyte. Dipart vägrade att sanera efter sig. Vi hade stora problem med att få gehör för våra bekymmer. Ganska nonchalanta. Välj någon annan är min rekommendation. Läs mer
  • 2009-08-09

mikael p skrev om Dipart Entreprenad AB
    jävla skit firma, borde stoppas omedelbart vd är galen varning för denna firma. Läs mer

Vikdalsvägen 50, 131 52 Nacka strand