Elitfönster På Plats Nacka

Elitfönster På Plats Nacka

Välkommen till Elitfönster På Plats Nacka!

Bor du i Haninge, Nacka, Stockholm, Tyresö eller Värmdö och är intresserad av att byta fönster eller dörrar? Då kan du kontakta Peter som är kontaktperson i din region. Du kan alltid vara trygg när du väljer Elitfönster då vi alltid levererar svensktillverkade fönster.

Läs vad 6 kunder tycker om Elitfönster På Plats Nacka 2

2021-02-22
    Köpte nya fönster. Fungerade bra från början till slut.
  • Thomas T
    skrev om Elitfönster På Plats Nacka
    2021-02-20
    Tre nya fönster och en altandörr.
    Dåligt med information då jobbet blev framflyttat. Vi var själva tvungna att ringa och fråga varför ingen dök upp. Det kändes som att snickaren körde huvudet i sanden tills han blev uppringd. Två gånger, dessutom! Säljaren släppte taget så fort avtalet var påskrivet, kändes sådär ...
    Väl på plats (med annan snickare) blev jobbet väldigt väl utfört! Snyggt montage, snygg fogning, de städade efter sig och det blev tystare och varmare och ljusare än tidigare. Minus dock för att ingen av montörerna talade svenska. Knackig engelska funkar visserligen, men är inte optimalt.
    Hej Thomas. Tack för ditt omdöme! Vi uppskattar att du tar dig tid att berätta för oss vad vi kan göra annorlunda. Det här var inte alls roligt att läsa - som du beskriver vill vi såklart inte att upplevelsen av Elitfönster På Plats ska vara. Det är viktig för oss att ett fönsterbyte ska kännas bekvämt, enkelt och tryggt. Vi ber om ursäkt för att säljaren inte varit så engagerad som kan förväntas och att du själv fått ringa runt; det är självklart inte meningen att du ska behöva göra det. Vi tar mycket allvarligt på detta och ska se över situationen. Skönt att du dock är nöjd med det slutgiltiga resultatet! Vi hoppas du får glädje av dina nya fönster samt altandörr. Elitfönster På Plats Nacka
    2021-02-19
    Byte av samtliga fönster (14 st).
    Bra bemötande av företaget.
    Installationen framflyttades två veckor. Dålig information om detta.
    Installationen gick fantastiskt snabbt. Väldigt imponerad.
    Slutbesiktningen vet jag inte om jag tycker att den var korrekt. En av installatörerna gick runt med mig och undrade om jag hade något att anmärka på.
    2021-02-17
    Byte av fönster i ett radhus.Stora förväntningar på ett snabbt arbete. Usel säljare = noll kunskap om kundkontakt/kundvård. Bra leverans. Tveksamma montörer.
    Hej Kent, tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme! Det är väldigt tråkigt att vi gjort dig besviken och vi ber om ursäkt för att vi inte lyckats leverera en bra upplevelse. Hör gärna av dig om det finns något vi kan göra. Hoppas du trots allt är nöjd med dina nya fönster! Elitfönster På Plats Nacka
    2021-02-17
    Bytte tio fönster förra året och resterande nu , mkt nöjd med att leveranstider hölls och resultatet blev bra
  • LILLEMOR J
    skrev om Elitfönster På Plats Nacka
    2021-02-17
    Personligt men proffesionellt bemötande av försäljare vid hembesök. Tydlig tids- och åtgärdsplan. Snabba, proffsiga hantverkare som fixade ALLT till vår belåtenhet på en dag!
    Vi bytte fönster och altandörrar, och vi är mycket nöjda med vårt val, rekommenderar gärna Elitfönster På Plats Nacka