Distriktstandvården Handen

2.3

3 omdömen om Distriktstandvården Handen

Emma B
Skrev om Distriktstandvården Handen

Väldigt hit or miss, kom först till en som verkligen inte ville hjälpa mig att få den informationen jag var ute efter för att ”det var inte hennes jobb”, hon kallade mig otrevlig flera gånger och kopplade sedan mig vidare för att hon inte orkade handskas med mig längre. Fick inte handläggarens namn tyvärr, men när jag ringde tillbaks fick jag hjälp av en trevlig handläggare, men samtidigt är det ju den negativa upplevelsen som hänger kvar i känslan.

DentOn Tandvård
4.9/5 i betyg av 538 omdömen 4.9 av 538 omdömen
BadgeTwoYears

Emelie Carolin B
Skrev om Distriktstandvården Handen

Det här är den enda tandläkaren jag varit hos där jag känner mig behandlad som en person och inte ett problem. Jag är aningens tandläkar rädd och blir alltid väl bemött och omhändertagen. Kommer aldrig byta tandläkare igen.

Janne K
Skrev om Distriktstandvården Handen

Vet inte om jag har haft otur men jag fick ett kostnadsförslag på 4800 kr men efter många besök och remiss till specialistvård slutade kalaset på 11500 kr. Det positiva i det hela är i alla fall att personalen är trevligt men är tveksam om jag vill betala 6700 kr extra för det. Hade hoppats på kompensation i form av återbetalning men det har jag inte sett röken av så betyget blir en plupp. :(

Farsta Tandvårdsteam
4.8/5 i betyg av 734 omdömen 4.8 av 734 omdömen

Trevligt bemötande i receptionen. Tyvärr inte tandläkarbehandlingen; nervöst och hårdhänt, ansikte och haklapp väldigt nedblött. Lagda instr