Drömbilar i Stockholm AB

Drömbilar i Stockholm AB

Call 08-550 338 33 www.blocket.se
4.2

About company

Drömbilar i Stockholm – Vi köper, säljer och byter bilar. Vår huvudsakliga målsättning är att du ska få en riktigt bra bil till ett förmånligt pris. Vi säljer bilar upp till 60.000 kronor räntefritt och utan kontantinsats upp till 24 månader. Genom ett samarbete med Wasa Kredit och Entercard Swedbank kan vi göra så att du...

29 omdömen om Drömbilar i Stockholm AB

Pernilla G
Wrote about Drömbilar i Stockholm AB

Köpte min, enligt mig själv drömbil hos Drömbilar. Fått sååå mycket hjälp och när bilen krånglade kom de ända till min arbetsplats för att lämna en riktigt fin lånebil. Ägaren ringde även efter lagning och frågade hur bilen går och sa att jag får ringa om jag behöver hjälp. Bara massa ++++ från mig /Pernilla : ) med BMW

viköperdinbil.se
4.3/5 i betyg av 1689 omdömen 4.3 av 1689 omdömen
BadgeTwoYears

Allt gick väldigt smidigt och snabbt. Betalningen tar några dagar men det är inget besvär alls. Trevlig personal som gick igenom hela proces

Natalie V Natalie V
ISABELL B
Wrote about Drömbilar i Stockholm AB

Fantastiskt bemötande. Trygghet och toppklassig service. Man känner att man som kund blir hörd och får support. Kommer definitivt fortsätta komma tillbaka till Drömbilar AB. Stort tack!

INGER BIRGITTA S
Wrote about Drömbilar i Stockholm AB

Såhär är det. Jag kom till Drömbilar helt apropå med min gamla Saab och en gul lampa lös, bilen slutade nästan fungera. Drömbilar lovade ta hand om bilen. Det är inte lätt att ta hand om en gammal Saab. Men Drömbilar levererade! Alla var supertrevliga och de lovade att hjälpa mig. Det tog lite tid men till slut fick jag hämta ut en väl fungerande bil och jag är nöjd. Tror inte någon annan hade kunnat hjälpa mig så som de gjorde. Och dessutom fick jag ett samtal två dagar senare. De ville bara höra att bilen fungerade. Vilken service! Tack!

Bilförmedlingen Stockholm
4.7/5 i betyg av 352 omdömen 4.7 av 352 omdömen

Grymma låvar skicket på bilen...köpte en v60 av dom👍👍👍👍👍

Nicklas S Nicklas S
GIRLAIN D
Wrote about Drömbilar i Stockholm AB

Riktigt duktiga, ger bra service och är väldigt trevliga.

CHRISTIAN W
Wrote about Drömbilar i Stockholm AB

En mycket positiv upplevelse ! Jag kom hem från utlandet och behövde akut en bil. Här fick jag ett mycket gott bemötande, vänlig, proffsig och kunnig säljare är något man kanske kan förvänta sig, men den hjälp och det tillmötesgående jag mötte här är över förväntan. I fortsättningen är det här jag köper mina bilar ! Christian Wendt

Carson Sverige
4.6/5 i betyg av 752 omdömen 4.6 av 752 omdömen

HANS K
Wrote about Drömbilar i Stockholm AB

Fantastisk service. 👍👍👍 Hade problem med laddning från pickup till camper, 3 man tog tag i det direkt, och efter en halvtimme åkte jag därifrån med problemet löst.

MOHANAD ODAI HATEM A
Wrote about Drömbilar i Stockholm AB

Köpte en fin Golf är super nöjd .

Drömbilar I Stockholm A och MOHANAD ODAI HATEM A gillar detta
Wowto Sweden AB
4.8/5 i betyg av 1034 omdömen 4.8 av 1034 omdömen

Sten Lukas Natanael F
Wrote about Drömbilar i Stockholm AB

. Köpt flera bilar och även bytt in och fått bra ersättning. Även nöjd med service reparationskostnad i samband med att något ej funkar. Det har hänt att det varit lite missförstånd och att vi ej varit helt överens men lyckats lösa det också.

Karin Veronica H
Wrote about Drömbilar i Stockholm AB

De följer inte Allmänna reklamationsnämnden beslut att betala mig för m o k som inte fanns på bilen trots att det stod i annonsen.

STHLM BIL
4.8/5 i betyg av 209 omdömen 4.8 av 209 omdömen

Amar A
Wrote about Drömbilar i Stockholm AB

Trevligt bemötande och fantastigt personal, bra service Det är andra bilden som jag har köpt

NIHAD NEAMAH SALIH A
Wrote about Drömbilar i Stockholm AB

Trevligt bemötande och kunnig personal.

Haninge Bilpark
4.6/5 i betyg av 1343 omdömen 4.6 av 1343 omdömen

Mycket trevligt bemötandee. Jag fick svar på mina frågor, och tips m a a mina funderingar.

Raymond S Raymond S
Aws A
Wrote about Drömbilar i Stockholm AB

Helt okey, trevlig personal och snabb hjälp , Är mycket nöjd rekommenderad .

Lena S

Mikael K
Wrote about Drömbilar i Stockholm AB

Köpte en bil från Drömbilar i Stockholm. Jag hade gjort min läxa och kollat upp bilen och den motsvarade mina förväntningar, det satt ett dåligt batteri i bilen som upptäcktes och byttes direkt utan problem. Blev även hämtad på pendeltågsstationen av dem. Bra kontakt via E-post och telefon. Skulle inte att tveka att köpa en bil av dem igen. Önskar dem all lycka till i framtiden :)

claudia a
Wrote about Drömbilar i Stockholm AB

Mycket bra bemötande och service , jag har varit hos många bilhandlare, men Drömbilar är det företaget jag kommer att återgå till när det är dags för byte! Ger de det högsta omdömet med blunda ögon! Rekommenderar starkt!

Renas S
Wrote about Drömbilar i Stockholm AB

Jätte bra företag har inte sett bättre än dem

Jenny E
Wrote about Drömbilar i Stockholm AB

Mycket trevligt bemötande och snabb affär.

Bruno B
Wrote about Drömbilar i Stockholm AB

Jag tycker att drom bil är väldigt bra.

Rodica D
Wrote about Drömbilar i Stockholm AB

Är mycket nöjd fick bra pris på min inbyte . Trevlig bemötande.

Mohammed  H
Wrote about Drömbilar i Stockholm AB

väldigt bra priser! är nöjd med mitt köp

Helene H
Wrote about Drömbilar i Stockholm AB

Om ni vil bli lurad er dette stellet å gå. Først testkjør han bilen din sønder ock samman og dermed sjunker verdet på denna (var god og var med på testkjøring!!!) etterpå selger han deg/de en bil som knapt er kjørbar, ock når du klager stilar han opp med halva butikken og kompisgjengen og familien og fremsetter noe i min verden fremstår som direkte trusler. Kjære alle sammen, finn en Anna forhandlar. Det finnes en grunn til at han fjerna vanliga googleresisjonar på sida sin. SVINDLAR MED STOR S!!!

Svar från Drömbilar i Stockholm AB

Hej helena ! Vilken bil du pratar om ? Köpte du en bil av oss ?? . Gärna vi få svar . Med Vänliga Hälsningar

Houssine C
Wrote about Drömbilar i Stockholm AB

Har du planer på att köpa en bil så skulle jag rekommendera er att besöka företaget/bilhandlare i Huddinge och välja en bil som passar er bäst. Personalen är sakkunnig och kan verkligen bilar . Priser ligger något ner i förhållande med andra bilhandlare i Stor Stockholm. Jag själv köpt mina bilar hos dem och varit mycket nöjd. Trevligt bemötande gör att du känner er trygg när ni får fakta och kunskaper om olika bilar som finns att köpa.

helen s
Wrote about Drömbilar i Stockholm AB

Kunnig personal och bra service.Mycket nöjd med mitt bilköp.

Svar från Drömbilar i Stockholm AB

Hej bästa helena ! Tusen tack hoppas att du kommer och bli nöjd med bilen . Ha en bra dag önskar vi ?

Andersson  L
Wrote about Drömbilar i Stockholm AB

Trevligt bemötande. Serviceinriktade. Känns seriösa.

Håkan  L
Wrote about Drömbilar i Stockholm AB

Fantastigt bemötande👍God service och trevlig personal!

PIERRE F
Wrote about Drömbilar i Stockholm AB

Det här kommer bli en lång recension om Mardrömsbilar i Stockholm. Om ni vill spara många tusenlappar gör aldrig affärer med dom här människorna.. Jag gjorde mitt livs största misstag att köpa en bil av dom. Det dom sysslar med är rent av kriminellt och dom borde straffas hårt.. Jag köpte en bil för ganska mycket pengar den här "Al imam" Ägaren han verkade först vara en trevlig kille liten små skojare men jag kunde aldrig tro att det kunde nå dessa höjder. Jag var där och lade handpening på en bil som först verkade ok....

Lars S gillar detta
Sundelin R
Wrote about Drömbilar i Stockholm AB

Jag är nöjd med mitt köp, med tanke på bilens ålder har jag gjort en del reparationer

Åke L
Wrote about Drömbilar i Stockholm AB

Trevlig personal bra service Bra bilar

Fredrik  Å
Wrote about Drömbilar i Stockholm AB

Mycket bra service och professionellt bemötande

Svar från Drömbilar i Stockholm AB

Hej Fredrik ! Tusen tack hoppas att du kommer och bli nöjd med din bil ,Tveka inte att kontakta oss om du behöver hjälp . Hälsningar .