E-städ i Norden

E-städ i Norden

Ring 0102-07 00 03 estadnorden.se
4.4

E-städ är ett väletablerat företag som främst finns i Stockholm, Göteborg och Malmö, men vi jobbar även i resten av Sverige. Bland våra tjänster hittar du bland annat flyttstädning, byggstädning, kontorsstädning, hemstädning, trappstädning och fönsterputsning både för privatpersoner och företag. Vi är ett väldigt flexibelt...

305 omdömen om E-städ i Norden

Marie A
Skrev om E-städ i Norden

Flyttstädning tvårummare 55 kvm. Bra städning. Trevlig kontaktperson. Hade dock inte koll på att vi betalat extra för vissa tjänster. Hann påminna om dessa när städpatrullen var på väg därifrån.

Rut & Rot Hemservice
4.6/5 i betyg av 177 omdömen 4.6 av 177 omdömen

Pålitligt, grym service, alltid bra bemött och alltid samma städerska. Tack!

Christer S
Skrev om E-städ i Norden

annan firma gjorde själva städjobbet(anlitat av Estäd) utan att vi visste om det knackig svenska hos personalen

Jan B
Skrev om E-städ i Norden

Flyttstädning perfekt utförd. Rent och fint. Rekommenderar företaget.

AB Maid 2 Clean
4.5/5 i betyg av 265 omdömen 4.5 av 265 omdömen

Fönsterputsning, utfört effektivt, ordentligt. Gott bemötande. Fullt tillfredsställande. Supernöjd!

Sanjay N
Skrev om E-städ i Norden

The Service was good. The apartment was nicely cleaned.

Svar från E-städ i Norden

Hi Sanjay Thanks for your positive feedback. Kindly appreciate it MVH Mimi E. E-städ

Pontus B
Skrev om E-städ i Norden

De gjorde väldigt rent för en rimlig peng när vi bokat flyttstädning. De jobbade hårt hela dagen. Svenskan var lite knagglig.

TR Miljöservice AB
4.5/5 i betyg av 144 omdömen 4.5 av 144 omdömen

De var trevliga folk och vi var nöjda med deras service (fönsterputsning)

Rosalina D Rosalina D
Daniel O
Skrev om E-städ i Norden

Arbetet i sig var helt fantastiskt. De två som kom ut och städade var effektiva, noggranna och trevliga. Priset var skrattretande lågt för det arbete som utfördes, om jag hade fått en faktura på dubbla det överenskomna priset så hade jag bara betalat utan att blinka - det vore det värt. Allt fungerade visserligen smidigt men den enda reservationen jag har från upplevelsen är att det var lite bristande information inledningsvis och jag fick ligga på ekonomichefen(tror jag det var?) själv för att få information inför städningen.

Camilla S
Skrev om E-städ i Norden

Det är tredje gången jag väljer e-städ för min flytt. Jag är lika nöjd som de andra gångerna. Resultatet blir alltid över förväntan. De har alltid varit noggranna och snabba med flyttstädningen. Jag rekomenderar dem varmt.

Klart Rent Malmö AB
4.6/5 i betyg av 734 omdömen 4.6 av 734 omdömen

Snabbt och lätt fick fi rena fönster!

Louise J
Skrev om E-städ i Norden

Smidig bokning och jag är supernöjd med städningen!!

Arne A
Skrev om E-städ i Norden

bra service trevliga ..................................

Mumin T
Skrev om E-städ i Norden

Tredje gången jag använder dem och lika bra

Hans H
Skrev om E-städ i Norden

Mycket service minded! Lätt att kommunicera med! Lätta att ordna med möten föröverlämning av nycklar. Fint städat! Flyttstädning av studentlägenhet. Bra jobbat!

Birgitta P
Skrev om E-städ i Norden

Städfirman bör tala om att man ska kunna engelska när personalen kommer och städar. Duktiga killar som kom och städade är så nöjd med dom. Jag hade flyttstädningen.

Camilla S
Skrev om E-städ i Norden

Super super nöjd med våran flyttstäd. Ugnen såg ut som ny, alla väggar, dörrar och lister var torkade rena. Köks hyllor rena och fina. Fönster putsade. Inga klagomål från varken oss eller de nya ägarna. Kan varmt rekommendera.

Carina H
Skrev om E-städ i Norden

Mycket bra, snabbt smidigt och väl utförd städning. Väldigt nöjd!

Olov B
Skrev om E-städ i Norden

tog några dagar för att få kontakt/ svar på förfrågan. beställde flyttstädning. utfördes på rätt tid och med utmärkt resultat. mycket trevliga grabbar jobbade på bra och resultatet blev utmärkt (trots att det var ett gammalt hus i behov av en del reparationer. mycket nöjd. och priset var bra!

Pierre A
Skrev om E-städ i Norden

Städarna gjorde sitt bästa säkert. Styrelsen måste jobba på att bemöta kritik och reklamation på rätt sätt. Att påstå att ”folk” bara pratar ”goja” är inte riktigt en proffsig attityd gentemot kunderna.

Ylva P
Skrev om E-städ i Norden

Utomordentligt bra jobb! Gick snabbt och blev ordentligt gjort!

Fredrik B

Helt problemfritt Vänliga effektiva

Anna-Greta A
Skrev om E-städ i Norden

Köpte en tjänst som innebar att köra ett helt hem till tippen. Fantastiskt bemötande vid beställningen och killarna som kom var helt underbara så vi var mycket nöjda

Andreas L
Skrev om E-städ i Norden

Tycker att allt fungerade anmärknings fritt under hela processen. Allt från bokning till utförande.

Ulrika B
Skrev om E-städ i Norden

Flyttstäd kanon bra städat helnöjd andra gången jag anlitar dem

IZABELLE P
Skrev om E-städ i Norden

Katastrofalt oseriöst företag där man i mitt tycke inte får mer än bortförklaringar och påhitt som svar när man kontaktar dom. Började med att städarna skulle vara på plats 08.00, fick inte tag i någon fören 08.45 och får då till svar av kontaktpersonen "jag trodde inte vi städade på helger" de plockar upp personal och anländer till fastigheten 10.10 alltså över 2h från avtalad tid. Då frågar vi hur lång tid städningen beräknas ta och får till svar, ungefär 2h. Alltså beräknades städningen vara klar 12 - 13 på dagen men...

ANNA Y
Skrev om E-städ i Norden

Det var enkelt att boka på nätet. Det har varit trevligt att ha telefonkontakt med företaget och jag är väldigt nöjd med flyttstädningen av min pappas lägenhet. Jag kan varmt rekommendera E-städ.

HERMAN S
Skrev om E-städ i Norden

Flyttstädning av pappas lägenhet i Söderhamn. Blev supernöjd med resultatet. Kan varmt rekommendera.

Yun Z
Skrev om E-städ i Norden

We ordered a moving cleaning from the company. The kitchen steins and toilet floor were not properly cleaned by them. When tenant moved in 2 days, the quality of cleaning was not satisfied. The tenant asked them to redo the kitchen, but the cleaning staff from Estäd was rude and aggressive and finished a lousy work in less than 20 mins . The quality of rework was unqualified. But we do not even bother to ask for a rework. I would not consider hiring them again for cleaning service.

sandra P gillar detta
Emir S
Skrev om E-städ i Norden

Ok städat, men inte helt fläckfritt. De verkar inte förberedda på flyttstäda lägenhet utan el. Borde stått tydligare att man ska ha el i lägenheten innan man beställer. Tyckte inte heller om att de använde underleverantör för städjobbet utan att meddela i förväg. Trodde faktiskt att e-städ skulle städa själva. Ena tvålpump försvann under städning, antar att den råkade försvinna med städfolket. Kommer inte använda dessa igen.

Svar från E-städ i Norden

Hej Emir! Om man läser våra villkor står det tydligt att det ska vara el där vi städar. Detta står under punkt 2. i villkoret. Det står även att vi förbehåller oss rätten till att använda underleverantör om vi inte har möjlighet. Detta står under punkt 9 i villkoret. När det står kvar saker i utrymmena som vi städar kastar vi de då vi antar att det är skräp. För det står att städytorna skall vara tomma. Du har inte nämt något om tvålpumpen till oss för att vi ska kunna förklara. Jag förmodar att du EJ har läst villkoren...

Theres H
Skrev om E-städ i Norden

Köpte flyttstäd från E-städ, jättenöjd med resultatet! Luktade fräscht och gott i lägenheten och i skåpen!

Hanna D
Skrev om E-städ i Norden

Flyttstäd av en 4a. Trevligt bemötande, snabb återkoppling. Det enda som var lite mindre bra var att det var något vitt medel kvar i ugnen som fick torkas bort i efterhand. Annars toppenbra städat. Gick lätt att boka på hemsidan och fick tid snabbt.

Ingrid A
Skrev om E-städ i Norden

Flyttstädning av lägenhet. Träffade inte personerna som utförde det, men allt var till belåtenhet. Med vänlig hälsning, Ingrid Andersson

André H
Skrev om E-städ i Norden

Anlitade firman för flyttstädning av lägenhet i Sundsvall. Smidig bokning och snabb bekräftelse. Personalen dök upp på avtalad tid på själva flyttdagen, och gjorde ett utmärkt städjobb. Ingenting att klaga på.

Olivia B
Skrev om E-städ i Norden

Jag fick hjälp med flyttstäd. Allt var till belåtenhet och det var mycket trevlig personal.

Roger B
Skrev om E-städ i Norden

Tidigare kund. Köpt via webben. Proffsig personal. Utmärkt kundtjänst.

Linnea S
Skrev om E-städ i Norden

Flyttstäd, mycket trevligt bemötande, noga genomfört arbete.

Linda H
Skrev om E-städ i Norden

Bokade en flytt städ, allt gick väldigt smidigt och städningen blev super! Rekommenderar!

Staffan L
Skrev om E-städ i Norden

De levererar enligt önskan, kanon!

Simon G
Skrev om E-städ i Norden

Flytt städning, funkade hel fint! Allt från beställning till besiktning! Jag tackar!

Emil P
Skrev om E-städ i Norden

Vid besiktningen sa hyresvärden att det såg ”kliniskt rent ut”

Tommy N
Skrev om E-städ i Norden

Jag beställde flyttstäd av villa. De tillträdande var nöjda med städningen. Enkel och tillfredställande smskommunikation inför städningen. Lite lustigt att bara kunna kommunicera på engelska med de som faktiskt städade på telefon.

Pontus T
Skrev om E-städ i Norden

Flyttstäd helt enligt förväntan!

Peter S
Skrev om E-städ i Norden

Mycket bra service. Lyhörda & flexibla. Rekommenderar e-städ!

Julia L
Skrev om E-städ i Norden

Flyttstädning. Flexibla och tillmötesgående.

Susanne A
Skrev om E-städ i Norden

Kändes supernice att lämna över nycklarna och veta att det var städat på bästa sätt.

Johan L
Skrev om E-städ i Norden

Köpte flyttstäd. Kom på anvisad tid och städningen blev godkänd.

Richard L
Skrev om E-städ i Norden

Har köpt två flyttstäd av dem. Funkat bra. Blev lite diskussioner på det andra städet men det löste sig fort. Bra och vettig diskussion. Väldigt bra bemötande. Trevliga och raka. Nöjd. Rekommenderar!

Linda W
Skrev om E-städ i Norden

Smidig bokning och överlämning av nycklar etc. Proffsigt bemötande och hantering. Allt bra!

Lars Peter Carl S
Skrev om E-städ i Norden

Mycket bra service! Flexibla & lätta att prata med.

Simon G
Skrev om E-städ i Norden

Jätte bra och inga klago mål! Tack för en bra och prisvärd sercice!

Sofia S
Skrev om E-städ i Norden

Toppenstädning och bra bemötande!

Annica A
Skrev om E-städ i Norden

Allt fungerade enligt våra förväntningar. Det var mycket noggrant städat och hyresgästen som flyttade in efter oss var otroligt nöjd. Vi hade beställt flyttstädning. Rekommenderas varmt!

Sophia I
Skrev om E-städ i Norden

Fick flyttstädning utförd av E-städ, riktigt professionella var dom! Städade otroligt rent, har till exempel aldrig sett våra ugnsplåtar så rena! De såg helt nya ut. Kan verkligen rekommendera E-städ.