Alla kategorier Städhjälp Skåne Malmö E-städ i Norden

Docentgatan 20A, 215 52 Malmö — Visa karta

E-städ är ett väletablerat företag som främst finns i Stockholm, Göteborg och Malmö, men vi jobbar även i resten av Sverige. Bland våra tjänster hittar du bland annat flyttstädning, byggstädning, kontorsstädning, hemstädning, trappstädning och fönsterputsning både för privatpersoner och företag.

Vi är ett väldigt flexibelt företag och vi finns tillgängliga året om. På E-städ garanterar vi hög kvalitet till rimliga fasta priser och självklart utan bindningstider. Välkommen att kontakta oss för att be om en offert!

Läs vad 244 kunder tycker om E-städ i Norden

• Alexander W
    Alexander W skrev om E-städ i Norden
    Bra och noggrann städning samt trevlig personal! Läs mer
  • Alexandra K
    Alexandra K skrev om E-städ i Norden
    Kan verkligen rekommendera E-städ! Trevligt och proffsigt bemötande och exceptionellt ren städning. Vi har aldrig sett vår lägenhet så ren som efter E-städ varit där. Läs mer
  • Mats F
    Mats F skrev om E-städ i Norden
    Vi var inte helt nöjda med städningen, men det sätt som E-städ skötte synpunkterna på var inte något annat än förstklassigt och superproffsigt. Kommer definitivt igen. Tack! Läs mer
  • Alexander J
    Alexander J skrev om E-städ i Norden
    Ett fläckfritt bemötande liksom resultat! Läs mer
  • Simon H
    Simon H skrev om E-städ i Norden
    Snabb, väl utfört arbete. Tummen upp! Läs mer
  • Josefine H
    Josefine H skrev om E-städ i Norden
    Bokade flyttstäd av lägenhet och blev mycket nöjd! Smidigt och bra pris och framförallt, noggrann städning! Läs mer
  • Lennart K
    Lennart K skrev om E-städ i Norden
    Flyttstädning, bra och noggrant städat Läs mer
    2018-03-07 Representant för E-Städ svarar Lennart K
    Hej Lennart.

• Johanna K
    Johanna K skrev om E-städ i Norden
    Jag köpte flyttstädning från E-städ. De låg bra i pris och varvtillgängliga den dag jag behövde hjälp.
    Tre personer kom för att utföra städningen och de var där i långa timmar. Utförandet var noggrant och bra och personalen på plats var trevlig och hjälpsam.
    Jag kan rekommendera dem.
    Hälsning Johanna Läs mer
  • Tom W
    Tom W skrev om E-städ i Norden
    Har blivit väl bemött hela tiden.
    Bra service.
    Flyttstädningen som jag beställde gjordes både bra och snabbt.
    Trevlig personal. Läs mer
  • Eric S
    Eric S skrev om E-städ i Norden
    Enkelt att boka och bra städat. Läs mer
    2018-02-07 Representant för E-Städ svarar Eric S
    Hej Eric.
    Vi arbetar ständigt med att förbättra vår hemsida så att det ska vara enkelt att boka.

• Markus H
    Markus H skrev om E-städ i Norden
    Mycket bra service. Som förväntat Läs mer
    2018-02-07 Representant för E-Städ svarar Markus H
    Hej Markus.
    Vi är glada över att dina förväntningar på oss uppfylldes :)

• Linda W
    Linda W skrev om E-städ i Norden
    Bra bemötande i hela processen; från bokning till genomförd städning! Läs mer
    2018-02-02 Representant för E-Städ svarar Linda W
    Hej Linda.
    Vi tackar för din rekommendation och är glada över att du är nöjd med vårt bemötande och vår tjänst.
    Vi önskar dig en trevlig helg.

• Daniel A
    Daniel A skrev om E-städ i Norden
    Bemötandet var trevligt och professionellt för början till slut. Vi anlitade E-städ för att flyttstäda vår lägenhet när vi flyttade ut. Läs mer
    2018-01-26 Representant för E-Städ svarar Daniel A
    Hej Daniel.
    Våra kunder är viktiga och betydelsefulla för oss. Det minsta vi kan göra är att möta er på ett trevligt sätt och att utföra arbetet professionellt, vilket vi är glada över att du upplevde.

• Elis B
    Elis B skrev om E-städ i Norden
    Trevligt bemötande från de som arbetade där. Dock lite problem med bokningen eftersom tiden flyttades några dagar innan städningen. Läs mer
    2018-01-25 Representant för E-Städ svarar Elis B
    Hej Elis.
    Vi är glada över att det gick bra att ändra tiden och att allt flöt på bra. Ibland inträffar situationer som vi inte rår över, exempelvis att många insjuknar i influensa samtidigt, då får man försöka lösa situationen på bästa sätt vilket vi lyckades göra tillsammans denna gången.

• Victor C
    Victor C skrev om E-städ i Norden
    Grym flyttstädning. Enkelt att boka. Fantastiskt resultat. Läs mer
    2018-01-21 Representant för E-Städ svarar Victor C
    Hej Victor.
    Vad roligt att du tycker att vår tjänst var "grym", det är ett bra betyg :)
    Vi tackar för din rekommendation och önskar dig en trevlig vecka.

• Nils L
    Nils L skrev om E-städ i Norden
    Jag beställde flyttstädning till en lägenhet. Från första början fick jag bra bemötande, både vid bokning och utav städpersonalen. Arbetet jag betalade för utfördes också utan anmärkning. Helhetsbetyg 5/5! Läs mer
    2018-01-04 Representant för E-Städ svarar Nils L
    Hej Nils.
    Att bemöta våra kunder på ett bra sätt är väldigt viktigt för oss och vi arbetar ständigt med att hålla detta arbete vid liv.

• Carolin A
    Carolin A skrev om E-städ i Norden
    Trots kort fram förhålande så klarade av att lösa uppdraget samt skicka fakturan på uppmaning snabbt Läs mer
    2017-12-31 Representant för E-Städ svarar Carolin A
    Hej Carolin.
    Vi försöker alltid att tillgodose våra kunders behov och att vara så flexibla det går. Ofta kan vi lösa uppdrag med kort varsel, vilket vi är glada för.
    Vi tackar för din rekommendation och önskar dig ett Gott Nytt År.

• Marcus V
    Marcus V skrev om E-städ i Norden
    Grymt bra. Bra service, punktlig och noga. Rekommenderar gärna till andra Läs mer
    2017-12-31 Representant för E-Städ svarar Marcus V
    Hej Marcus.
    Vad roligt att läsa att du är nöjd med vår service och vill rekommendera oss vidare, det tackar vi för.
    Vi önskar dig ett Gott Nytt År.

• Niina K
    Niina K skrev om E-städ i Norden
    Jag är jättenöjd med E-städ! Jag beställde flyttstäd och jag fick ett snabbt och proffsigt bemötande inom ett dygn med bekräftelsen. Städningen var tipptopp och väldigt noggrann utförd, de kom på utsatt tid och väldigt trevligt bemötande.
    Jag rekommenderar starkt E-städ! Läs mer
    2017-12-27 Representant för E-Städ svarar Niina K
    Hej Niina.
    Vad roligt att läsa om hur nöjd du är med allt från bokningen till utförandet och bemötandet.
    Det är precis så vi vill att alla våra kunder ska känna sig efter att de anlitat oss att utföra diverse städtjänster.
    Vi tackar för din rekommendation och önskar dig ett Gott Nytt År.

• Henna S
    Henna S skrev om E-städ i Norden
    Flyttstädning. Väl genomfört! De sade att de skulle ringa när de är klara men gjorde det inte, det är mitt enda klagomål. Läs mer
    2017-12-24 Representant för E-Städ svarar Henna S
    Hej Henna.
    Vi är glada över att höra att du är nöjd med vår service.
    Vi ska undersöka vad det var som gjorde att de inte ringde dig enligt er överenskommelse. Vi beklagar självklart detta och kommer att se över våra rutiner om det finns något som kan förbättras så att det inte händer igen.
    Vi tackar för din rekommendation och önskar dig en riktigt God Jul.

• Johan K
    Johan K skrev om E-städ i Norden
    Kontakten med E-städ fungerade bra. Enkla och tydliga upplysningar angående bekräftelser och tider för städning. Blev även kontaktad av städbolaget någon dag innan för avstämning.
    Resultatet av städningen är jag nöjd med. Några små missar som dock faller inom ramen för vad som är acceptabelt när en hel lägenhet städas.
    Mina förväntningar blev överträffade och jag är väldigt nöjd med tjänsten som helhet. Läs mer
    2017-12-22 Representant för E-Städ svarar Johan K
    Hej Johan.
    Det glädjer oss att läsa din rekommendation då den beskriver hur det fungerar i de allra flesta fallen. Vi försöker alltid förbättra och utveckla våra tjänster för att möta våra kunders behov, och är därför tacksamma för både ris och ros från er kunder.
    Vi tackar för din rekommendation och önskar dig en God Jul.

• Alexander N
    Alexander N skrev om E-städ i Norden
    Hej! Vi fick bra och snabba svar från er handläggare när vi bokade flyttstädning hos er. Kontakten med städarna var tydlig och enkel via sms och kontakt via telefonsamtal! Läs mer
    2017-12-19 Representant för E-Städ svarar Alexander N
    Hej Alexander.
    Vårt mål är att svara våra kunder inom 24 timmar, men oftast svarar vi mycket snabbare än så.
    Vi tackar för din rekommendation och önskar dig en fortsatt trevlig dag och en riktigt God Jul.

• Emil A
    Emil A skrev om E-städ i Norden
    Snabb och bra service, rent och snyggt! Mycket bra pris och trevlig kontakt. Läs mer
    2017-12-14 Representant för E-Städ svarar Emil A
    Hej Emil.
    Vi vill erbjuda våra kunder konkurrenskraftiga priser, som inte går utöver kvalitén på arbetet. Då god service, bra bemötande och hög kvalité är grunden för oss.

• Inger A
    Inger A skrev om E-städ i Norden
    Jättetrevlig och proffsigt bemötande, ordentligt flyttstädat, fönstren jätterena o blanka, golven ordentligt skurade, toaletten ren o snygg. Läs mer
    2017-12-14 Representant för E-Städ svarar Inger A
    Hej Inger.
    Vad roligt att du är nöjd med både bemötande och resultat.

• Fredrik F
    Fredrik F skrev om E-städ i Norden
    Tjänst: Flyttstäd i linköping.

Hemsidan man beställde ifrån var tillräckligt straightforward men kanske inte så intuitiv att använda, kan inte beskriva hur.

Fick bekräftelse inom rimlig tid.

När det skulle städas var personen sen pga. trafikolycka (sånt händer) men han ringde och vi kunde lösa det utan att jag behövde släppa inom honom.

Tyvärr rörde estäd till det vid faktureringen och jag fick någon annans faktura utöver min egen men de makulerade den överflödiga fakturan snabbt. Men ett bättre faktureringssystem kanske inte vore så dumt så att misstag inte begås... Läs mer
    2017-12-11 Representant för E-Städ svarar Fredrik F
    Hej Fredrik.
    Tyvärr kan saker hända som vi inte kan förutse, exempelvis trafikolyckor, men då försöker vi alltid nå kunden i fråga, för att hitta en bra lösning på detta. Exempel på detta kan vara att vi hämtar upp nycklarna på annan adress.
    Vi hade ett tekniskt fel vilket gjorde att du fick ut en felaktig faktura, vilken vi som du skrev makulerade omgående när felet upptäcktes. Annars är vår fakturerings system nyligen uppdaterat och brukar fungera exemplariskt.
    Vi tar till oss din feedback om hemsidan och kommer att se över hur vi kan förbättra denna.

• Jasmin G
    Jasmin G skrev om E-städ i Norden
    Vi beställde flyttstäd ca en vecka innan vi ville ha det utfört och fick svar och bekräftelse inom 24 timmar. Bra kontakt med städpersonalen. Bra utfört arbete. Läs mer
    2017-12-11 Representant för E-Städ svarar Jasmin G
    Hej Jasmin.
    Det är denna smidighet och kvalité som E-städ står för.
    Man ska kunna boka enkelt, ofta kan vi ta uppdrag med kort varsel. Få en snabb respons på sin bokning, samt ett bra och trevligt bemötande från början till slut. Sedan ska självklart resultatet var bra och godkänt.

• Malin F
    Malin F skrev om E-städ i Norden
    Fick ett fantastiskt bemötande från början till slut vid min flyttstädning. Kan varmt rekommendera E-städ. Läs mer
    2017-12-08 Representant för E-Städ svarar Malin F
    Hej Malin.
    Att bemöta våra kunder på ett bra sätt är väldigt viktigt för oss, från bokningen till själva slutresultatet.
    Det spelar ingen roll om man ringer eller mejlar för att ställa en fråga eller om man möter våra medarbetare under själva städuppdraget, så förtjänar man som kund, ett bra och proffsigt bemötande.

• Roger B
    Roger B skrev om E-städ i Norden
    Mycket nöjd med denna tjänst. Serviceinriktad personal. Läs mer
    2017-12-08 Representant för E-Städ svarar Roger B
    Hej Roger.
    Vi tackar för din rekommendation och är glada att höra att du är nöjd med vår service.

• Christian B
    Christian B skrev om E-städ i Norden
    Snabbt och smidigt, fick bekräftelse på bokning inom 24 timmar efter det att jag bokade. Läs mer
    2017-11-27 Representant för E-Städ svarar Christian B
    Hej Christian.
    Vi försöker alltid svara våra kunder inom 24 timmar, oftast fortare än så, då vi vet hur viktigt det är att man som kund får snabb respons på en bokning eller en fråga.

• Sofie I
    Sofie I skrev om E-städ i Norden
    Bra pris, bra städning, bra kontakt med mig. Läs mer
    2017-11-19 Representant för E-Städ svarar Sofie I
    Hej Sofie.
    Vi tackar för din rekommendation och är glada att du är nöjd med vår service.
    V önskar dig en fortsatt trevlig helg.

• Lotta K
    Lotta K skrev om E-städ i Norden
    Ett bra och lättbokat system. Inga klagomål på städet men det tog längre tid än väntat. Men det löste sig det med. Kan rekommendera e städ. Läs mer
    2017-11-15 Representant för E-Städ svarar Lotta K
    Hej Lotta.
    Ibland kan det ta lite längre tid beroende på exempelvis hur mycket kalk som finns, hur fönsterpartierna ser ut etc. Vi ger det lila extra för att få ett bra resultat.

• Sandra J
    Sandra J skrev om E-städ i Norden
    Smidig bokning på nätet. Bra och noggrann flyttstädning. Läs mer
    2017-11-14 Representant för E-Städ svarar Sandra J
    Hej Sandra.
    Vad roligt att höra att du är nöjd med vår tjänst och att du upplevde det smidigt att boka på vår hemsida.

• Yvonne H
    Yvonne H skrev om E-städ i Norden
    Fantastisk servic att kunna anlita flyttstädning på en söndag.Vänlig o hjälpsam person då jag ringde o fick hjälp att boka.De som kom för att utföra städningen kom punktligt på överenskommen tid och utförde städning med stor noggrannhet fantastiskt arbete .Skulle helt klar rekommendera till andra .Mycket nöjd Läs mer
    2017-11-09 Representant för E-Städ svarar Yvonne H
    Hej Yvonne.
    Vad roligt att läsa i din rekommendation att du är väldigt nöjd med både bemötande och utförandet, det är vi glada för att höra.
    Vi tackar för din rekommendation och önskar dig en fortsatt trevlig kväll.

• Björn Ö
    Björn Ö skrev om E-städ i Norden
    Snabba, duktiga, smidiga och trevliga! Rekommenderas! Läs mer
    2017-11-09 Representant för E-Städ svarar Björn Ö
    Hej Björn.
    Det värmer att läsa din rekommendation. De fyra orden beskriver vårt mål med våra uppdrag.

Vi önskar dig en trevlig kväll.

• Elin J
    Elin J skrev om E-städ i Norden
    Jättebra flyttstäd. Billiga, kom med kort varsel och städade väldigt noga. Läs mer
    2017-11-09 Representant för E-Städ svarar Elin J
    Hej Elin.
    Vi tackar för din rekommendation och är glada över att du är nöjd med vår service.
    Vi önskar dig en trevlig kväll.

• Marcus S
    Marcus S skrev om E-städ i Norden
    Fick hjälp med flyttstädning av lägenheten och den har då aldrig varit renare eller fräschare som efter att E-städ varit där och gjort sin grej. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2017-11-09 Representant för E-Städ svarar Marcus S
    Hej Marcus.
    Vi tackar för din rekommendation och är glada över att du är nöjd med vår tjänst.

• Elice N
    Elice N skrev om E-städ i Norden
    Väldigt trevligt bemötande! Jag var lite sent ute med bokningen för flyttstädning men dem löste allt utan problem. Städningen i sig var också väldigt bra samt noggrann, inga konstigheter vid flyttbesiktningen. Läs mer
    2017-11-09 Representant för E-Städ svarar Elice N
    Hej Elice.
    Vi försöker att tillgodose våra kunders behov så långt det går, genom bland annat flexibilitet.
    Vi är glada över att du är nöjd med både bemötande och resultat.

Tack för din rekommendation. Ha en fortsatt trevlig dag.

• Erik P
    Erik P skrev om E-städ i Norden
    Vi blev väldigt imponerade över resultatet av vår flyttstädning, lägenheten har nog aldrig varit så ren! Läs mer
    2017-11-09 Representant för E-Städ svarar Erik P
    Hej Erik.
    Vad roligt att ni blev så nöjda med resultatet, det glädjer oss.

Tack för din rekommendation och vi önskar dig en fortsatt trevlig dag.

• Amanda L
    Amanda L skrev om E-städ i Norden
    Bra bemötande vid bokningen via mail med tydlig information om hur och när flyttstädningen skulle genomföras. Mycket enkelt att boka via hemsidan. Trevligt bemötande från personalen på plats och ett skinande resultat i lägenheten! Mycket nöjd! Läs mer
    2017-11-09 Representant för E-Städ svarar Amanda L
    Hej Amanda.
    Vad roligt att läsa din rekommendation där du beskriver så bra det vi vill uppnå. En tydlig och informativ hemsida, som är enkel att använda för kunden. Ett trevligt bemötande från början till slut och såklart ett bra resultat.

• Cecilia W
    Cecilia W skrev om E-städ i Norden
    Jag köpte tjänsten flyttstäd.
    Tyckte det var ett bra pris, man fick bra information efter beställningen av tjänsten, hur det skulle gå till.
    Kom en trevlig lokalvårdare, som utförde sitt arbete bra.
    Var lite små missar men i helhet bra utfört av städningen. Fakturan kom strax efter åt och den kunde betalas på ett smidigt sätt. Läs mer
    2017-11-09 Representant för E-Städ svarar Cecilia W
    Hej Cecilia.
    Tack för din rekommendation.
    Vi har försökt arbeta fram en tydlig hemsida där man som kund enkelt kan hitta information och se priset innan man beställer någon tjänst.
    Vi beklagar att det blev några små missar, vilket tyvärr kan hända vid enstaka tillfällen. Därför har vi vår 5-dagars garanti så att de eventuella bristerna kan åtgärdas på ett smidigt sätt. Som tur är så händer inte det ofta, då vi har väldigt duktiga lokalvårdare.

• Louise B
    Louise B skrev om E-städ i Norden
    Trevliga och hjälpsamma . Enkel och tydlig bokning Läs mer
    2017-10-30 Representant för E-Städ svarar Louise B
    Hej Louise.
    Vi har arbetat fram ett system på hemsidan så att det ska vara enkelt för våra kunder att kunna boka olika typer av städningar online, samt få svar på sina frågor direkt.
    Tack för din rekommendation och vi önskar dig en trevlig start på den nya veckan.

• Joakim V
    Joakim V skrev om E-städ i Norden
    Trevligt bemötande och städning som motsvarade priset. Läs mer
    2017-10-29 Representant för E-Städ svarar Joakim V
    Hej Joakim.

• Christian S
    Christian S skrev om E-städ i Norden
    Väldigt nöjd. Snabbt svar, kunde komma med kort varsel och allt godkänt vid besiktning. Rekommenderas starkt. Läs mer
    2017-10-28 Representant för E-Städ svarar Christian S
    Hej Christian.
    Vad roligt att du är nöjd med vår service.
    Vi försöker vara flexibla och tillgodose våra kunders önskemål så långt det går. Oftast kan vi hjälpa till med kort varsel, vilket är uppskattat av många av våra kunder.

• Margareta S
    Margareta S skrev om E-städ i Norden
    Fick hjälp med flyttstäd och är väldigt nöjd med resultatet. Fick också ett trevligt bemötande av personalen. Jag skulle starkt rekommenderar e-städ till andra! Läs mer
    2017-10-22 Representant för E-Städ svarar Margareta S
    Hej Margareta.
    Vi är glada över din rekommendation som beskriver det vi strävar efter vid varje uppdrag,
    ett trevligt bemötande, ett bra resultat samt flexibilitet.

• Mikael M
    Mikael M skrev om E-städ i Norden
    Vi fick ett bra bemötande. Bra städat. Är så på nöjd. Kommer att rekommendera er till andra. Läs mer
    2017-10-14 Representant för E-Städ svarar Mikael M
    Hej Mikael.
    Vi tackar för din rekommendation och är glada över att du är nöjd med både resultat och bemötande.

• Agnes N
    Agnes N skrev om E-städ i Norden
    Toppenservice och väl utförd flyttstädning! Läs mer
    2017-10-05 Representant för E-Städ svarar Agnes N
    Hej Agnes.
    Vi är glada att höra att du är nöjd med vår service.

Vänligen
  • Ulrik E
    Ulrik E skrev om E-städ i Norden
    Väldigt tillmötesgående och proffsiga, flyttstädningen blev godkänd. Läs mer
    2017-10-05 Representant för E-Städ svarar Ulrik E
    Hej Ulrik.
    Tack för din rekommendation.
    Vi försöker alltid att möta våra kunders behov och önskningar så långt det går.
    Ha en fortsatt trevlig dag.

• Karin V
    Karin V skrev om E-städ i Norden
    Vi blev mycket nöjda med städningen från E städ. Bra bemötande och bra resultat. Rekommenderar gärna till vänner och bekanta. Vi hade bokat en vanlig flyttstädning som flöt på utan beskymmer. Mvh Karin Läs mer
    2017-10-05 Representant för E-Städ svarar Karin V
    Hej Karin.
    Vad roligt att höra att ni vill rekommendera oss vidare till era bekanta, det är ett gott betyg, vilket vi är glada över.

• Christian K
    Christian K skrev om E-städ i Norden
    Storstädning av hus och fönsterputsning. Bra och snabbt bemötande vid bokning, trevlig personal vid städningen och utmärkt resultat. Läs mer
    2017-10-05 Representant för E-Städ svarar Christian K
    Hej Christian.
    Ditt omdöme beskriver bra det vi arbetar efter. Ett bra bemötande, effektivitet och ett proffsigt resultat.

• Daniels E
    Daniels E skrev om E-städ i Norden
    Köpte flyttstädning. Enkel bokning online, snabb bekräftelse och väl utförd städning över förväntan! Läs mer
    2017-10-05 Representant för E-Städ svarar Daniels E
    Hej Daniels.
    Vår hemsida är konstruerad för att man enkelt skall kunna utföra sin bokning online. Vi skickar alltid en bekräftelse snarast för att kunden ska känna sig säker på att vi kommer att utföra den städningen som är beställd.

Docentgatan 20A, 215 52 Malmö