Alla kategorier Städhjälp Skåne Malmö E-städ i Norden

Docentgatan 20A, 215 52 Malmö — Visa karta

E-städ är ett väletablerat företag som främst finns i Stockholm, Göteborg och Malmö, men vi jobbar även i resten av Sverige. Bland våra tjänster hittar du bland annat flyttstädning, byggstädning, kontorsstädning, hemstädning, trappstädning och fönsterputsning både för privatpersoner och företag.

Vi är ett väldigt flexibelt företag och vi finns tillgängliga året om. På E-städ garanterar vi hög kvalitet till rimliga fasta priser och självklart utan bindningstider. Välkommen att kontakta oss för att be om en offert!

Läs vad 200 kunder tycker om E-städ i Norden

• Mikael M
    Mikael M skrev om E-städ i Norden
    Vi fick ett bra bemötande. Bra städat. Är så på nöjd. Kommer att rekommendera er till andra.
    2017-10-14 Representant för E-Städ svarar Mikael M
    Hej Mikael.
    Vi tackar för din rekommendation och är glada över att du är nöjd med både resultat och bemötande.
    Vi önskar dig en fortsatt trevlig helg.

• Agnes N
    Agnes N skrev om E-städ i Norden
    Toppenservice och väl utförd flyttstädning!
    2017-10-05 Representant för E-Städ svarar Agnes N
    Hej Agnes.
    Vi är glada att höra att du är nöjd med vår service.

Vänligen
  • Ulrik E
    Ulrik E skrev om E-städ i Norden
    Väldigt tillmötesgående och proffsiga, flyttstädningen blev godkänd.
    2017-10-05 Representant för E-Städ svarar Ulrik E
    Hej Ulrik.
    Tack för din rekommendation.
    Vi försöker alltid att möta våra kunders behov och önskningar så långt det går.
    Ha en fortsatt trevlig dag.

• Karin V
    Karin V skrev om E-städ i Norden
    Vi blev mycket nöjda med städningen från E städ. Bra bemötande och bra resultat. Rekommenderar gärna till vänner och bekanta. Vi hade bokat en vanlig flyttstädning som flöt på utan beskymmer. Mvh Karin
    2017-10-05 Representant för E-Städ svarar Karin V
    Hej Karin.
    Vad roligt att höra att ni vill rekommendera oss vidare till era bekanta, det är ett gott betyg, vilket vi är glada över.

• Christian K
    Christian K skrev om E-städ i Norden
    Storstädning av hus och fönsterputsning. Bra och snabbt bemötande vid bokning, trevlig personal vid städningen och utmärkt resultat.
    2017-10-05 Representant för E-Städ svarar Christian K
    Hej Christian.
    Ditt omdöme beskriver bra det vi arbetar efter. Ett bra bemötande, effektivitet och ett proffsigt resultat.

• Daniels E
    Daniels E skrev om E-städ i Norden
    Köpte flyttstädning. Enkel bokning online, snabb bekräftelse och väl utförd städning över förväntan!
    2017-10-05 Representant för E-Städ svarar Daniels E
    Hej Daniels.
    Vår hemsida är konstruerad för att man enkelt skall kunna utföra sin bokning online. Vi skickar alltid en bekräftelse snarast för att kunden ska känna sig säker på att vi kommer att utföra den städningen som är beställd.

• Tim P
    Tim P skrev om E-städ i Norden
    Mycket nöjd. Klara besiktningen efter flyttstädningen utan problem. Tack.
    2017-10-05 Representant för E-Städ svarar Tim P
    Hej Tim.

• Max H
    Max H skrev om E-städ i Norden
    Allt va väldigt noggrant städat! Jättefint
    2017-10-05 Representant för E-Städ svarar Max H
    Hej Max.
    Roligt att höra att du är nöjd, det glädjer oss.

• Anders J
    Anders J skrev om E-städ i Norden
    Flyttstäd. Tjänsten uppfyllde mina förväntningar.
    2017-10-05 Representant för E-Städ svarar Anders J
    Hej Anders.

• Anders M
    Anders M skrev om E-städ i Norden
    Mycket trevlig och punktlig städare som utan problem fick lägenheten skinande ren. Billigt och bra!
    2017-10-05 Representant för E-Städ svarar Anders M
    Hej Anders.
    Vi vet hur viktigt det är att hålla den utsatta tiden och skulle det mot förmodan finnas någon yttre omständighet som gör att man blir försenad hör vi alltid av oss.
    När det gäller priset försöker vi alltid att hålla oss till marknadsmässiga priser i den lägre regionen fast utan att rubba på kvalitén, vilket brukar uppskattas av våra kunder.

• Amelie H
    Amelie H skrev om E-städ i Norden
    Beställde flyttstädning av lägenhet. Överlag är jag nöjd med städningen som var bra utförd, prisvärd och lätt att boka. Även trevligt bemötande av personalen.
    2017-10-05 Representant för E-Städ svarar Amelie H
    Hej Amelie.
    Vad roligt att höra att du är nöjd med vår service.

• Fanny L
    Fanny L skrev om E-städ i Norden
    Blev rekommenderad E-städ i norden av en vän. Jag tyckte det kändes prisvärt och var mycket lätt att boka. Jag som kund hade mycket valmöjligheter. Snabb återkoppling med prisförslag och bekräftelse på min bokning. Dagen för flyttstäd kom de på utsatt tid och gjorde ett riktigt bra jobb med städningen av min lägenhet, likaså hyresvärden var nöjd vid besiktningen. Trevligt bemötande av den personal som utförde städet och jag är överlag mycket nöjd över mitt beslut att anlita E-städ i norden!
    2017-10-05 Representant för E-Städ svarar Fanny L
    Hej Fanny.
    Vad roligt att höra att du blev rekommenderad av en vän och att även du är nöjd med både bemötande och utförandet.

• Susanne A
    Susanne A skrev om E-städ i Norden
    Köpte flyttstädning, enkelt att boka, de ringde och talade om när de upptäckte saker de ej kunde åtgärda.

De gjorde jobbet bra och den som flyttade in efter mig hade inget att klaga på.
    2017-10-05 Representant för E-Städ svarar Susanne A
    Hej Susanne.
    Ibland stöter vi på saker som inte vi kan åtgärda under en flyttstädning utan som behöver en annan typ av åtgärd, exempel på detta är rökskada, mögel, tuschpenna på tapeter etc. Skulle vi upptäcka något som vi inte kan åtgärda under den städningen som är beställd så för vi alltid en dialog med kunden om detta.

• Ida J
    Ida J skrev om E-städ i Norden
    E-städ har varit tillmötesgående från början och har flyttstädat min lägenhet. Vänliga och proffsiga.
    2017-10-05 Representant för E-Städ svarar Ida J
    Hej Ida.
    Vi försöker alltid vara lyhörda för våra kunders behov och önskemål.

• Ann-Charlotte G
    Ann-Charlotte G skrev om E-städ i Norden
    Bra bemötande och väl utfört arbete. Hade en anmärkning som åtgärdades omgående.
    2017-10-05 Representant för E-Städ svarar Ann-Charlotte G
    Hej Ann-Charlotte.
    Vi tar alltid en reklamation på allvar och ser till att lösa den på ett smidigt sätt.

• Pernilla T
    Pernilla T skrev om E-städ i Norden
    Totalt 30 minuter försenad och var lite svår engelska att förstå och man blev lite fundersam hur detta skulle bli. Men resultatet vart inget man kunde klaga på! Riktigt nöjd!! rekommenderar gärna!
    2017-10-05 Representant för E-Städ svarar Pernilla T
    Hej Pernilla.
    Vi beklagar förseningen som ibland kan inträffa på grund av yttre omständigheter som trafikolycka etc. Vi arbetar med kompetent personal från världens alla hörn, vilket vi är stolta över.
    Vi är glada att du är nöjd med resultatet och tackar för din rekommendation.

• Gabriella H
    Gabriella H skrev om E-städ i Norden
    Anlitade företaget för flyttstädning. Vi kontaktade företaget för att boka tid över nätet och fick snabbt svar. Vi uppfattade att bekräftelse kom i bra tid med bekräftelse på våra önskemål. Vi kände oss trygga med att vi skulle få den städning vi behövde på avsatt tid vilket känns skönt inför en flytt när det ändå är mkt nnat som ska klaffa.
    Bra även att få information om önskemålet att vi skulle möta upp på plats. Dock fick vi inte nån tidsuppfattning innan (vad vi minns) vilket hade varit bra om man kunnat uppge på ett ungefär i alla fall.
    Totalt är vi nöjda och kan rekommendera företaget vidare till bekanta inför flyttstädning.
    2017-10-05 Representant för E-Städ svarar Gabriella H
    Hej Gabriella.
    Vi skickar alltid ut en bokningsbekräftelse snarast efter mottagen bokning för att kunden skall känna sig trygg med att bokningen och ens önskemål är mottagna och bekräftade av oss. På denna bokningen anger vi också vilken tid vi kommer att möta upp/utföra städningen, detta hittar man under rubriken Tid på bekräftelsen som du finner ungefär i mitten av bekräftelsen.
    Vi tackar för din rekommendation och är glada över att du vill rekommendera oss vidare till dina bekanta.

• Alexander B
    Alexander B skrev om E-städ i Norden
    Jag har köpt flyttstäd och arbetet var väl utfört! Det enda som var mindre bra var att de inte dök upp på utsatt tid.
    2017-10-05 Representant för E-Städ svarar Alexander B
    Hej Alexander.
    Vi beklagar förseningen som ibland kan inträffa på grund av yttre omständigheter som en trafikolycka eller ett vägarbete, vi hör av oss till kunden om något sådant skulle inträffa så de är medvetna om att vi kommer senare än överenskommet

E-städ i Norden.
  • Christer A
    Christer A skrev om E-städ i Norden
    Kontakten med bolaget var bra. Det gick smidigt att ändra städtjänster utförande i efterhand. Lägenheten var färdigstädad i rätt till. Mkt väl städad.
    2017-10-05 Representant för E-Städ svarar Christer A
    Hej Christer.
    Det brukar aldrig vara något problem med att göra ändringar, vi är så flexibla vi kan för att tillgodose våra kunders önskemål.

• Rasmus J
    Rasmus J skrev om E-städ i Norden
    Jag beställde flyttstäd från E-Städ och fick snabbt en tid bokad och de kom vid designerad tid och tog en titt på lägenheten, tog nyckeln och sen vid slutet av dagen så var lägenheten städad, väldigt smidigt och trevligt bemötande!
    2017-10-05 Representant för E-Städ svarar Rasmus J
    Hej Rasmus.
    Vad roligt att läsa din rekommendation då den beskriver det vi vill uppnå på alla våra uppdrag. Punktlighet, trevligt bemötande, smidighet och ett väl utfört arbete.
    Vi tackar för din rekommendation och önskar dig en fortsatt trevlig dag..

• Tobias J
    Tobias J skrev om E-städ i Norden
    Trevliga killar som gick igenom allt, både före och efter städningen. Där var några saker som jag påpekade, vilket de ordnade direkt. När det tar 2 stycken personer över 9 timmar att städa en 93 kvm stor lägenhet, känns lite mycket men det var deras problem. Det handlar ändå inte om vad jag tycker utan vad den som flyttar in tycker, och inga klagomål där ifrån.
    2017-10-05 Representant för E-Städ svarar Tobias J
    Hej Tobias.
    Då vi oftast inte ser objekten innan städtillfället är det svårt att veta hur lång tid städtillfället kommer att ta. Finns det exempelvis mycket kalk så behöver det upprepade behandlingar för att få ett fullgott resultat, vilket kan ta längre tid. Det samma gäller vid vissa typer av golv som kräver en särskild behandling.
    Vi är glada att du är nöjd med killarnas bemötande och resultatet på det utförda arbetet.

• Camilla V
    Camilla V skrev om E-städ i Norden
    Jag träffade inte firman då min vän släppte in dem. Men är väldigt nöjd med resultatet.
    2017-10-05 Representant för E-Städ svarar Camilla V
    Hej Camilla.
    Vi är glada över att du är nöjd med resultatet och tackar för din rekommendation.

• Elin K
    Elin K skrev om E-städ i Norden
    Bokade flyttstäd etagelägenhet på 109 kvm. Andra gången vi anlitat detta företag för flyttstäd. Trevligt bemötande av personal och lätt att komma överens om starttid och hur kontakten skulle ske när städningen var klar.
    Flyttstäd godkändes vid besiktning utan anmärkning. Allt fungerade som det skulle och vi är nöjda vid båda tillfällena. Prisvärt.
    2017-10-05 Representant för E-Städ svarar Elin K
    Hej Elin.
    Vad roligt att ni anlitade oss igen och att ni även denna gången blev nöjda med oss, vilket vi stävar efter att alla våra kunder blir.
    Vi tackar för er rekommendation och önskar er en fortsatt trevlig dag.

E_städ i Norden
  • Sebastian A
    Sebastian A skrev om E-städ i Norden
    Mycket bra! 10/10 städning och service
    2017-10-05 Representant för E-Städ svarar Sebastian A
    Hej Sebastian.
    Tack för din rekommendation vad roligt att du är nöjd med oss.

• Markus B
    Markus B skrev om E-städ i Norden
    Bemötandet var snabbt och enkelt. Jag beställde flyttstädning.

Allt gick bra förutom att de som flyttade in efter inte var helt nöjda. Men tror det är åtgärdat nu.

En annan nackdel var att man ej kunde lämna nyckel utan var tvungen att dyka upp när det skulle städas.
    2017-10-05 Representant för E-Städ svarar Markus B
    Hej Markus.
    Vi brukar kunna tillgodose våra kunders behov av nyckelöverlämning. Jag tar till mig det du skriver och ska kolla upp vad som hänt i ditt fall.
    VI har en garanti på 5 dagar vilket innebär att om det mot förmodan skulle finnas något att anmärka på så åtgärdas detta på ett smidigt sätt, vilket även är gjort i ditt fall med de som flyttade in.

• Amanda S
    Amanda S skrev om E-städ i Norden
    Bra och seriöst företag! Jättebra att dom har fast pris på flyttstäd per kvm. Stort plus att man själv som kund kunde bestämma tid själv när städet skulle utföras. Bra bemötande, är mycket nöjd!
    2017-10-05 Representant för E-Städ svarar Amanda S
    Hej Amanda.
    Vi har försökt att utforma vår hemsida så att man som kund enkelt ska kunna boka, bestämma vilken datum och tid man önskar att städningen skall utföras, samt ange eventuella önskemål.
    På hemsidan kan man också som kund se priset innan man skicka iväg bokningen och vi har alltid fast pris på våra flyttstädningar.
    Vi är glada att du är nöjd med vår service och tackar för din rekommendation.

• Julia S
    Julia S skrev om E-städ i Norden
    Noga och bra. Snabba med fakturan.
    2017-10-05 Representant för E-Städ svarar Julia S
    Hej Julia.
    Vi är glada att du är nöjd med vår service och tackar för din rekommendation.

• Alexandra A
    Alexandra A skrev om E-städ i Norden
    Beställde flyttstäd och var väldigt nöjd med resultatet. Bra städat överallt. De var också väldigt snabba med att svara på mailen vilket var uppskattat. Jag är supernöjd!
    2017-10-05 Representant för E-Städ svarar Alexandra A
    Hej Alexandra.
    Vi försöker alltid att svar på våra mejl snarast då det är väldigt viktigt för oss att våra kunder får ett snabbt och trevligt bemötande.
    Vi är glada över att du är nöjd med vårt bemötande och vår service.

• Johan J
    Johan J skrev om E-städ i Norden
    Bra bemötande och flyttstädning i toppklass. Hög noggrannhet med största fokus på kvalité och en bra lösning när man själv står i flyttkaos. Det var helt klart bättre än förväntat och jag kommer tala gott om er till andra.
    2017-10-05 Representant för E-Städ svarar Johan J
    Hej Johan.
    Vi blir glada över din rekommendation och tackar för denna.
    Vi vet att det finns mycket omkring en när man flyttar vilket innebär att det är viktigt för oss att utföra ett kvalitets jobb och att vara lyhörda för våra kunders behov och önskemål.
    Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag.

• Jonathan B
    Jonathan B skrev om E-städ i Norden
    Bokade via nätet för Linköping. Städarna var sena, gjorde ett slarvigt jobb då de inte dammade de översta hyllorna och lämnade grus mitt i vardagsrummet samt kladd på golvet i badrummet. Jag fick även dubbla fakturor för samma jobb vilket jag var tvungen att rätta själv genom deras faktureringstjänst. De gör säkert ett bra jobb men inte i Linköping.
  • Fredrik Ö
    Fredrik Ö skrev om E-städ i Norden
    Bokade enkelt via hemsidan. Allt funka bra inga problem!
  • Robert F
    Robert F skrev om E-städ i Norden
    Mycket bra bemötande. Vi anlitade för flyttstäd och är mycket nöjda med resultatet. Det enda vi kan klaga på är att vi bokade tiden kl 09 men när vi kom dit kl 1830 var städningen inte klar. Därför fick vi åka tillbaka dagen efter för att kontrollera.
  • Erik O
    Erik O skrev om E-städ i Norden
    Bokade E-städ via nätet som var ruggigt smidigt. Mycket bra att få kostnadsförslag direkt.
    Efter bokning skickade bekräftelse till mail utan problem.
    Själva städdagen gick perfekt. Dom var på plats i tid, nyckel lämnades över och ett sms kom när det var klart.

Städningen var utmärkt, inte en pryl fanns att anmärka på. Ruskigt bra städat. Och fort gick det också.
    Kommer definitivt använda mig av E-städ igen.
  • Marie A
    Marie A skrev om E-städ i Norden
    Bra bemötande vid förfrågan och bokning.
    Vår flyttstädning var helt perfekt genomförd. Allt var noga gjort in i minsta detalj. Jag är mycket nöjd med E-städ.
  • Jennie
    Jennie skrev om E-städ i Norden
    Ett bra städföretag! Snabb och tydlig offert.
    Bra städat och trevlig personal. Rekommenderas.
  • Daniel S
    Daniel S skrev om E-städ i Norden
    Snabb återkoppling både på mail och telefon. Kom på utsatt tid och jobbet var kanonutfört! Mer än nöjd!
    2017-07-31 Representant för E-Städ svarar Daniel S
    Hej Daniel.
    Vad roligt att höra att du är mer än nöjd med vår tjänst. Vår strävan är alltid att svara kunderna så snart det bara går, då vi vet att detta uppskattas.

• Catharina B
    Catharina B skrev om E-städ i Norden
    Lätt och snabb bokat. Tydlig återkoppling om vad man bokat. Snabba och vänliga kontakter. Trevligt bemötande.
    Väl utfört arbete. Full poäng från mig, rekommenderas!!
    2017-07-03 Representant för E-Städ svarar Catharina B
    Hej Catharina.
    Tack för din rekommendation. Ett trevligt och respektfullt bemötande är väldigt viktigt för oss, då vi har många kontakter med olika människor som befinner sig i olika situationer i livet.
    Vi arbetar ständigt med att utveckla vårt bokningssystem så det ska vara lätt för kunden att boka via vår hemsida. Sedan anser vi att man bör skicka ut en bokningsbekräftelse till sina kunder, som en seriös städfirma, så de ser tydligt och klart vad man kommit överens om.

• Emelie S
    Emelie S skrev om E-städ i Norden
    Enkelt koncept, rak och tydlig kommunikation med huvudkontor och städare. Gott resultat och uppmärksamt hanterat vid påpekande om missade fläckar.
    2017-07-03 Representant för E-Städ svarar Emelie S
    Hej Emelie.
    Tack för din rekommendation. Vi strävar alltid efter ett bra resultat från början, men ibland kan man missa något och då försöker vi alltid hantera eventuella brister på ett smidigt sätt.

• Henrik P
    Henrik P skrev om E-städ i Norden
    Snabba och kunniga, gjorde vad dom skulle.
    2017-06-30 Representant för E-Städ svarar Henrik P
    Hej Henrik.
    Tack för din rekommendation vi är glada att du är nöjd med vår service.

• Ania J
    Ania J skrev om E-städ i Norden
    För det första var det otroligt smidigt att boka städningen och se priset direkt på webbsidan. Killarna som kom för att städa var väldigt hjälpsamma, vänliga, flexibla och gav verkligen det lilla extra. De var lyhörda för mina önskemål, inte ett dugg pushiga att sälja in extratjänster, och resultatet var fantastiskt. Jag är väldigt nöjd, kommer absolut använda mig av E-städ igen om behov uppstår!
    2017-06-20 Representant för E-Städ svarar Ania J
    Hej Ania.
    Vad glada vi alla blev av att läsa din rekommendation för den beskriver det vi arbetar för att uppnå i alla våra kundmöten.
    Vi önskar dig en fortsatt trevlig vecka.

• Ann-Catrin C
    Ann-Catrin C skrev om E-städ i Norden
    Vänligt och bra bemötande redan i telefonen när jag förhörde mej om tjänsten.
    Svarade även på samtal där jag egentligen förväntat mej en telefonsvarare ☎️
    Träffade den ena mannen som städade och han var också positiv och trevlig. Däremot lovade han att höra av sej när de städat färdigt lägenheten så att vi kunde åka dit , ta nycklarna som de använt och se så att allting såg bra ut, men det var ingen som hörde av sej.
    Resultatet var bra....med en städad lägenhet, mest imponerad blev jag över ugnen som såg helt ny ut .
    Med vänlig hälsning, Tin
    2017-06-16 Representant för E-Städ svarar Ann-Catrin C
    Hej Ann-Catrin.
    Vi är glada över att höra att du är nöjd med vårt bemötande.
    Ska kolla upp vad det var som gjorde att städaren inte hörde av sig till er som överenskommet, vi beklagar detta.
    Kul att resultatet blev så bra så att ugnen såg ny ut :)

• Jonna G
    Jonna G skrev om E-städ i Norden
    Väldigt trevlig personal. Angelägna om att göra ett bra jobb.
    2017-06-01 Representant för E-Städ svarar Jonna G
    Hej Jonna.
    Vi tackar för din rekommendation och är glada att över att höra att du är nöjd med vår service.

• Ulrika D
    Ulrika D skrev om E-städ i Norden
    Vänligt bemötande och bra service. Både av samordnare och tjejen som gjorde städjobbet. Jag är mycket nöjd! Bra städat!
    2017-06-01 Representant för E-Städ svarar Ulrika D
    Hej Ulrika.
    Tack för din rekommendation. Vi strävar alltid efter ett bra bemötande och en god kvalité.

• Hans-Arne J
    Hans-Arne J skrev om E-städ i Norden
    Snabb offert efter förfrågan.
    Bra vänligt bemötande.
    Bra utfört arbete.
    2017-05-24 Representant för E-Städ svarar Hans-Arne J
    Hej Hans-Arne.
    Vi är tacksamma för din rekommendation.
    Vi försöker svara så snabbt vi kan på alla våra mejl, vilket de flesta av våra kunder uppskattar.

• Indira C
    Indira C skrev om E-städ i Norden
    Jag beställde flyttstädning. Rekommenderas varmt.
    Vi är jätte nöjda.
    2017-05-22 Representant för E-Städ svarar Indira C
    Hej Indira.
    Vi tackar för din rekommendation och är glada att höra att du är nöjd.

• Josefine J
    Josefine J skrev om E-städ i Norden
    Jag köpte en flyttstädning av E-städ. De gjorde ett bra jobb och var trevliga. Ugnen som ingen fått ren på åratal blev som ny. Jag kan varmt rekommendera företaget.
    2017-05-21 Representant för E-Städ svarar Josefine J
    Hej Josefine.
    Att ha bra bemötande är väldigt viktigt för oss. Var roligt att höra att ugnen blev som ny.
    Tack för din rekommendation.

Vi önskar dig en trevlig vecka.

• Mats B
    Mats B skrev om E-städ i Norden
    E-städ är väldigt professionella och svarar snabbt på förfrågningar. Även om det blev lite fel i första offerten, löste E-städ det snabbt och smidigt med ett nytt förslag. De städare som sedan kom och städade var mycket noggranna och duktiga.
    De var också väldigt angelägna om att vi skulle godkänna flyttstädningen och vi är mycket nöjda med resultatet.
    2017-05-16 Representant för E-Städ svarar Mats B
    Hej Mats.
    Tack för din rekommendation. Det glädjer oss att du är nöjd med vår service.

Vi önskar dig en fortsatt trevlig vecka.

• Batu A
    Batu A skrev om E-städ i Norden
    Beställde flyttstäd för min tvåa på 63m2, Trevligt och proffsigt bemötande. Toppenfin flyttstädning.
    2017-05-09 Representant för E-Städ svarar Batu A
    Hej Batu.
    Tack för din rekommendation. Vi är glada att du är nöjd med vår service.
    Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag.

• Gustaf M
    Gustaf M skrev om E-städ i Norden
    Smidigt att beställa. Kunde lägga ut nyckeln till den som städade. Inga klagomål från de som flyttade in. Precis som jag vill att en flyttstädning ska funka!
    2017-05-08 Representant för E-Städ svarar Gustaf M
    Hej Gustaf.
    Vad roligt att läsa din rekommendation för den beskriver vad vi strävar efter; smidighet, kvalitet och trevligt bemötande.
    Vi tackar för det och önskar dig en fortsatt trevlig vecka.

• Markus T
    Markus T skrev om E-städ i Norden
    Riktigt bra städat och gjort till ett rimligt pris. Lätt att ta kontakt med företaget och allt rullade på bra.
    2017-05-02 Representant för E-Städ svarar Markus T
    Hej Markus.
    Tack för din rekommendation. Vi är glada att du är nöjd med vår service.

Docentgatan 20A, 215 52 Malmö