Alla kategorier Städhjälp Skåne Malmö E-städ i Norden

Docentgatan 20A, 215 52 Malmö — Visa karta

E-städ är ett väletablerat företag som främst finns i Stockholm, Göteborg och Malmö, men vi jobbar även i resten av Sverige. Bland våra tjänster hittar du bland annat flyttstädning, byggstädning, kontorsstädning, hemstädning, trappstädning och fönsterputsning både för privatpersoner och företag.

Vi är ett väldigt flexibelt företag och vi finns tillgängliga året om. På E-städ garanterar vi hög kvalitet till rimliga fasta priser och självklart utan bindningstider. Välkommen att kontakta oss för att be om en offert!

Läs vad 214 kunder tycker om E-städ i Norden

• Lotta K
    Lotta K skrev om E-städ i Norden
    Ett bra och lättbokat system. Inga klagomål på städet men det tog längre tid än väntat. Men det löste sig det med. Kan rekommendera e städ.
    2017-11-15 Representant för E-Städ svarar Lotta K
    Hej Lotta.
    Ibland kan det ta lite längre tid beroende på exempelvis hur mycket kalk som finns, hur fönsterpartierna ser ut etc. Vi ger det lila extra för att få ett bra resultat.

• Sandra J
    Sandra J skrev om E-städ i Norden
    Smidig bokning på nätet. Bra och noggrann flyttstädning.
    2017-11-14 Representant för E-Städ svarar Sandra J
    Hej Sandra.
    Vad roligt att höra att du är nöjd med vår tjänst och att du upplevde det smidigt att boka på vår hemsida.

• Yvonne H
    Yvonne H skrev om E-städ i Norden
    Fantastisk servic att kunna anlita flyttstädning på en söndag.Vänlig o hjälpsam person då jag ringde o fick hjälp att boka.De som kom för att utföra städningen kom punktligt på överenskommen tid och utförde städning med stor noggrannhet fantastiskt arbete .Skulle helt klar rekommendera till andra .Mycket nöjd
    2017-11-09 Representant för E-Städ svarar Yvonne H
    Hej Yvonne.
    Vad roligt att läsa i din rekommendation att du är väldigt nöjd med både bemötande och utförandet, det är vi glada för att höra.
    Vi tackar för din rekommendation och önskar dig en fortsatt trevlig kväll.

• Björn Ö
    Björn Ö skrev om E-städ i Norden
    Snabba, duktiga, smidiga och trevliga! Rekommenderas!
    2017-11-09 Representant för E-Städ svarar Björn Ö
    Hej Björn.
    Det värmer att läsa din rekommendation. De fyra orden beskriver vårt mål med våra uppdrag.

Vi önskar dig en trevlig kväll.

• Elin J
    Elin J skrev om E-städ i Norden
    Jättebra flyttstäd. Billiga, kom med kort varsel och städade väldigt noga.
    2017-11-09 Representant för E-Städ svarar Elin J
    Hej Elin.
    Vi tackar för din rekommendation och är glada över att du är nöjd med vår service.
    Vi önskar dig en trevlig kväll.

• Marcus S
    Marcus S skrev om E-städ i Norden
    Fick hjälp med flyttstädning av lägenheten och den har då aldrig varit renare eller fräschare som efter att E-städ varit där och gjort sin grej. Rekommenderas varmt!
    2017-11-09 Representant för E-Städ svarar Marcus S
    Hej Marcus.
    Vi tackar för din rekommendation och är glada över att du är nöjd med vår tjänst.

• Elice N
    Elice N skrev om E-städ i Norden
    Väldigt trevligt bemötande! Jag var lite sent ute med bokningen för flyttstädning men dem löste allt utan problem. Städningen i sig var också väldigt bra samt noggrann, inga konstigheter vid flyttbesiktningen.
    2017-11-09 Representant för E-Städ svarar Elice N
    Hej Elice.
    Vi försöker att tillgodose våra kunders behov så långt det går, genom bland annat flexibilitet.
    Vi är glada över att du är nöjd med både bemötande och resultat.

Tack för din rekommendation. Ha en fortsatt trevlig dag.

• Erik P
    Erik P skrev om E-städ i Norden
    Vi blev väldigt imponerade över resultatet av vår flyttstädning, lägenheten har nog aldrig varit så ren!
    2017-11-09 Representant för E-Städ svarar Erik P
    Hej Erik.
    Vad roligt att ni blev så nöjda med resultatet, det glädjer oss.

Tack för din rekommendation och vi önskar dig en fortsatt trevlig dag.

• Amanda L
    Amanda L skrev om E-städ i Norden
    Bra bemötande vid bokningen via mail med tydlig information om hur och när flyttstädningen skulle genomföras. Mycket enkelt att boka via hemsidan. Trevligt bemötande från personalen på plats och ett skinande resultat i lägenheten! Mycket nöjd!
    2017-11-09 Representant för E-Städ svarar Amanda L
    Hej Amanda.
    Vad roligt att läsa din rekommendation där du beskriver så bra det vi vill uppnå. En tydlig och informativ hemsida, som är enkel att använda för kunden. Ett trevligt bemötande från början till slut och såklart ett bra resultat.

• Cecilia W
    Cecilia W skrev om E-städ i Norden
    Jag köpte tjänsten flyttstäd.
    Tyckte det var ett bra pris, man fick bra information efter beställningen av tjänsten, hur det skulle gå till.
    Kom en trevlig lokalvårdare, som utförde sitt arbete bra.
    Var lite små missar men i helhet bra utfört av städningen. Fakturan kom strax efter åt och den kunde betalas på ett smidigt sätt.
    2017-11-09 Representant för E-Städ svarar Cecilia W
    Hej Cecilia.
    Tack för din rekommendation.
    Vi har försökt arbeta fram en tydlig hemsida där man som kund enkelt kan hitta information och se priset innan man beställer någon tjänst.
    Vi beklagar att det blev några små missar, vilket tyvärr kan hända vid enstaka tillfällen. Därför har vi vår 5-dagars garanti så att de eventuella bristerna kan åtgärdas på ett smidigt sätt. Som tur är så händer inte det ofta, då vi har väldigt duktiga lokalvårdare.

• Louise B
    Louise B skrev om E-städ i Norden
    Trevliga och hjälpsamma . Enkel och tydlig bokning
    2017-10-30 Representant för E-Städ svarar Louise B
    Hej Louise.
    Vi har arbetat fram ett system på hemsidan så att det ska vara enkelt för våra kunder att kunna boka olika typer av städningar online, samt få svar på sina frågor direkt.
    Tack för din rekommendation och vi önskar dig en trevlig start på den nya veckan.

• Joakim V
    Joakim V skrev om E-städ i Norden
    Trevligt bemötande och städning som motsvarade priset.
    2017-10-29 Representant för E-Städ svarar Joakim V
    Hej Joakim.

• Christian S
    Christian S skrev om E-städ i Norden
    Väldigt nöjd. Snabbt svar, kunde komma med kort varsel och allt godkänt vid besiktning. Rekommenderas starkt.
    2017-10-28 Representant för E-Städ svarar Christian S
    Hej Christian.
    Vad roligt att du är nöjd med vår service.
    Vi försöker vara flexibla och tillgodose våra kunders önskemål så långt det går. Oftast kan vi hjälpa till med kort varsel, vilket är uppskattat av många av våra kunder.

• Margareta S
    Margareta S skrev om E-städ i Norden
    Fick hjälp med flyttstäd och är väldigt nöjd med resultatet. Fick också ett trevligt bemötande av personalen. Jag skulle starkt rekommenderar e-städ till andra!
    2017-10-22 Representant för E-Städ svarar Margareta S
    Hej Margareta.
    Vi är glada över din rekommendation som beskriver det vi strävar efter vid varje uppdrag,
    ett trevligt bemötande, ett bra resultat samt flexibilitet.

• Mikael M
    Mikael M skrev om E-städ i Norden
    Vi fick ett bra bemötande. Bra städat. Är så på nöjd. Kommer att rekommendera er till andra.
    2017-10-14 Representant för E-Städ svarar Mikael M
    Hej Mikael.
    Vi tackar för din rekommendation och är glada över att du är nöjd med både resultat och bemötande.

• Agnes N
    Agnes N skrev om E-städ i Norden
    Toppenservice och väl utförd flyttstädning!
    2017-10-05 Representant för E-Städ svarar Agnes N
    Hej Agnes.
    Vi är glada att höra att du är nöjd med vår service.

Vänligen
  • Ulrik E
    Ulrik E skrev om E-städ i Norden
    Väldigt tillmötesgående och proffsiga, flyttstädningen blev godkänd.
    2017-10-05 Representant för E-Städ svarar Ulrik E
    Hej Ulrik.
    Tack för din rekommendation.
    Vi försöker alltid att möta våra kunders behov och önskningar så långt det går.
    Ha en fortsatt trevlig dag.

• Karin V
    Karin V skrev om E-städ i Norden
    Vi blev mycket nöjda med städningen från E städ. Bra bemötande och bra resultat. Rekommenderar gärna till vänner och bekanta. Vi hade bokat en vanlig flyttstädning som flöt på utan beskymmer. Mvh Karin
    2017-10-05 Representant för E-Städ svarar Karin V
    Hej Karin.
    Vad roligt att höra att ni vill rekommendera oss vidare till era bekanta, det är ett gott betyg, vilket vi är glada över.

• Christian K
    Christian K skrev om E-städ i Norden
    Storstädning av hus och fönsterputsning. Bra och snabbt bemötande vid bokning, trevlig personal vid städningen och utmärkt resultat.
    2017-10-05 Representant för E-Städ svarar Christian K
    Hej Christian.
    Ditt omdöme beskriver bra det vi arbetar efter. Ett bra bemötande, effektivitet och ett proffsigt resultat.

• Daniels E
    Daniels E skrev om E-städ i Norden
    Köpte flyttstädning. Enkel bokning online, snabb bekräftelse och väl utförd städning över förväntan!
    2017-10-05 Representant för E-Städ svarar Daniels E
    Hej Daniels.
    Vår hemsida är konstruerad för att man enkelt skall kunna utföra sin bokning online. Vi skickar alltid en bekräftelse snarast för att kunden ska känna sig säker på att vi kommer att utföra den städningen som är beställd.

• Tim P
    Tim P skrev om E-städ i Norden
    Mycket nöjd. Klara besiktningen efter flyttstädningen utan problem. Tack.
    2017-10-05 Representant för E-Städ svarar Tim P
    Hej Tim.

• Max H
    Max H skrev om E-städ i Norden
    Allt va väldigt noggrant städat! Jättefint
    2017-10-05 Representant för E-Städ svarar Max H
    Hej Max.
    Roligt att höra att du är nöjd, det glädjer oss.

• Anders J
    Anders J skrev om E-städ i Norden
    Flyttstäd. Tjänsten uppfyllde mina förväntningar.
    2017-10-05 Representant för E-Städ svarar Anders J
    Hej Anders.

• Anders M
    Anders M skrev om E-städ i Norden
    Mycket trevlig och punktlig städare som utan problem fick lägenheten skinande ren. Billigt och bra!
    2017-10-05 Representant för E-Städ svarar Anders M
    Hej Anders.
    Vi vet hur viktigt det är att hålla den utsatta tiden och skulle det mot förmodan finnas någon yttre omständighet som gör att man blir försenad hör vi alltid av oss.
    När det gäller priset försöker vi alltid att hålla oss till marknadsmässiga priser i den lägre regionen fast utan att rubba på kvalitén, vilket brukar uppskattas av våra kunder.

• Amelie H
    Amelie H skrev om E-städ i Norden
    Beställde flyttstädning av lägenhet. Överlag är jag nöjd med städningen som var bra utförd, prisvärd och lätt att boka. Även trevligt bemötande av personalen.
    2017-10-05 Representant för E-Städ svarar Amelie H
    Hej Amelie.
    Vad roligt att höra att du är nöjd med vår service.

• Fanny L
    Fanny L skrev om E-städ i Norden
    Blev rekommenderad E-städ i norden av en vän. Jag tyckte det kändes prisvärt och var mycket lätt att boka. Jag som kund hade mycket valmöjligheter. Snabb återkoppling med prisförslag och bekräftelse på min bokning. Dagen för flyttstäd kom de på utsatt tid och gjorde ett riktigt bra jobb med städningen av min lägenhet, likaså hyresvärden var nöjd vid besiktningen. Trevligt bemötande av den personal som utförde städet och jag är överlag mycket nöjd över mitt beslut att anlita E-städ i norden!
    2017-10-05 Representant för E-Städ svarar Fanny L
    Hej Fanny.
    Vad roligt att höra att du blev rekommenderad av en vän och att även du är nöjd med både bemötande och utförandet.

• Susanne A
    Susanne A skrev om E-städ i Norden
    Köpte flyttstädning, enkelt att boka, de ringde och talade om när de upptäckte saker de ej kunde åtgärda.

De gjorde jobbet bra och den som flyttade in efter mig hade inget att klaga på.
    2017-10-05 Representant för E-Städ svarar Susanne A
    Hej Susanne.
    Ibland stöter vi på saker som inte vi kan åtgärda under en flyttstädning utan som behöver en annan typ av åtgärd, exempel på detta är rökskada, mögel, tuschpenna på tapeter etc. Skulle vi upptäcka något som vi inte kan åtgärda under den städningen som är beställd så för vi alltid en dialog med kunden om detta.

• Ida J
    Ida J skrev om E-städ i Norden
    E-städ har varit tillmötesgående från början och har flyttstädat min lägenhet. Vänliga och proffsiga.
    2017-10-05 Representant för E-Städ svarar Ida J
    Hej Ida.
    Vi försöker alltid vara lyhörda för våra kunders behov och önskemål.

• Ann-Charlotte G
    Ann-Charlotte G skrev om E-städ i Norden
    Bra bemötande och väl utfört arbete. Hade en anmärkning som åtgärdades omgående.
    2017-10-05 Representant för E-Städ svarar Ann-Charlotte G
    Hej Ann-Charlotte.
    Vi tar alltid en reklamation på allvar och ser till att lösa den på ett smidigt sätt.

• Pernilla T
    Pernilla T skrev om E-städ i Norden
    Totalt 30 minuter försenad och var lite svår engelska att förstå och man blev lite fundersam hur detta skulle bli. Men resultatet vart inget man kunde klaga på! Riktigt nöjd!! rekommenderar gärna!
    2017-10-05 Representant för E-Städ svarar Pernilla T
    Hej Pernilla.
    Vi beklagar förseningen som ibland kan inträffa på grund av yttre omständigheter som trafikolycka etc. Vi arbetar med kompetent personal från världens alla hörn, vilket vi är stolta över.
    Vi är glada att du är nöjd med resultatet och tackar för din rekommendation.

• Gabriella H
    Gabriella H skrev om E-städ i Norden
    Anlitade företaget för flyttstädning. Vi kontaktade företaget för att boka tid över nätet och fick snabbt svar. Vi uppfattade att bekräftelse kom i bra tid med bekräftelse på våra önskemål. Vi kände oss trygga med att vi skulle få den städning vi behövde på avsatt tid vilket känns skönt inför en flytt när det ändå är mkt nnat som ska klaffa.
    Bra även att få information om önskemålet att vi skulle möta upp på plats. Dock fick vi inte nån tidsuppfattning innan (vad vi minns) vilket hade varit bra om man kunnat uppge på ett ungefär i alla fall.
    Totalt är vi nöjda och kan rekommendera företaget vidare till bekanta inför flyttstädning.
    2017-10-05 Representant för E-Städ svarar Gabriella H
    Hej Gabriella.
    Vi skickar alltid ut en bokningsbekräftelse snarast efter mottagen bokning för att kunden skall känna sig trygg med att bokningen och ens önskemål är mottagna och bekräftade av oss. På denna bokningen anger vi också vilken tid vi kommer att möta upp/utföra städningen, detta hittar man under rubriken Tid på bekräftelsen som du finner ungefär i mitten av bekräftelsen.
    Vi tackar för din rekommendation och är glada över att du vill rekommendera oss vidare till dina bekanta.

• Alexander B
    Alexander B skrev om E-städ i Norden
    Jag har köpt flyttstäd och arbetet var väl utfört! Det enda som var mindre bra var att de inte dök upp på utsatt tid.
    2017-10-05 Representant för E-Städ svarar Alexander B
    Hej Alexander.
    Vi beklagar förseningen som ibland kan inträffa på grund av yttre omständigheter som en trafikolycka eller ett vägarbete, vi hör av oss till kunden om något sådant skulle inträffa så de är medvetna om att vi kommer senare än överenskommet

E-städ i Norden.
  • Christer A
    Christer A skrev om E-städ i Norden
    Kontakten med bolaget var bra. Det gick smidigt att ändra städtjänster utförande i efterhand. Lägenheten var färdigstädad i rätt till. Mkt väl städad.
    2017-10-05 Representant för E-Städ svarar Christer A
    Hej Christer.
    Det brukar aldrig vara något problem med att göra ändringar, vi är så flexibla vi kan för att tillgodose våra kunders önskemål.

• Rasmus J
    Rasmus J skrev om E-städ i Norden
    Jag beställde flyttstäd från E-Städ och fick snabbt en tid bokad och de kom vid designerad tid och tog en titt på lägenheten, tog nyckeln och sen vid slutet av dagen så var lägenheten städad, väldigt smidigt och trevligt bemötande!
    2017-10-05 Representant för E-Städ svarar Rasmus J
    Hej Rasmus.
    Vad roligt att läsa din rekommendation då den beskriver det vi vill uppnå på alla våra uppdrag. Punktlighet, trevligt bemötande, smidighet och ett väl utfört arbete.
    Vi tackar för din rekommendation och önskar dig en fortsatt trevlig dag..

• Tobias J
    Tobias J skrev om E-städ i Norden
    Trevliga killar som gick igenom allt, både före och efter städningen. Där var några saker som jag påpekade, vilket de ordnade direkt. När det tar 2 stycken personer över 9 timmar att städa en 93 kvm stor lägenhet, känns lite mycket men det var deras problem. Det handlar ändå inte om vad jag tycker utan vad den som flyttar in tycker, och inga klagomål där ifrån.
    2017-10-05 Representant för E-Städ svarar Tobias J
    Hej Tobias.
    Då vi oftast inte ser objekten innan städtillfället är det svårt att veta hur lång tid städtillfället kommer att ta. Finns det exempelvis mycket kalk så behöver det upprepade behandlingar för att få ett fullgott resultat, vilket kan ta längre tid. Det samma gäller vid vissa typer av golv som kräver en särskild behandling.
    Vi är glada att du är nöjd med killarnas bemötande och resultatet på det utförda arbetet.

• Camilla V
    Camilla V skrev om E-städ i Norden
    Jag träffade inte firman då min vän släppte in dem. Men är väldigt nöjd med resultatet.
    2017-10-05 Representant för E-Städ svarar Camilla V
    Hej Camilla.
    Vi är glada över att du är nöjd med resultatet och tackar för din rekommendation.

• Elin K
    Elin K skrev om E-städ i Norden
    Bokade flyttstäd etagelägenhet på 109 kvm. Andra gången vi anlitat detta företag för flyttstäd. Trevligt bemötande av personal och lätt att komma överens om starttid och hur kontakten skulle ske när städningen var klar.
    Flyttstäd godkändes vid besiktning utan anmärkning. Allt fungerade som det skulle och vi är nöjda vid båda tillfällena. Prisvärt.
    2017-10-05 Representant för E-Städ svarar Elin K
    Hej Elin.
    Vad roligt att ni anlitade oss igen och att ni även denna gången blev nöjda med oss, vilket vi stävar efter att alla våra kunder blir.
    Vi tackar för er rekommendation och önskar er en fortsatt trevlig dag.

E_städ i Norden
  • Sebastian A
    Sebastian A skrev om E-städ i Norden
    Mycket bra! 10/10 städning och service
    2017-10-05 Representant för E-Städ svarar Sebastian A
    Hej Sebastian.
    Tack för din rekommendation vad roligt att du är nöjd med oss.

• Markus B
    Markus B skrev om E-städ i Norden
    Bemötandet var snabbt och enkelt. Jag beställde flyttstädning.

Allt gick bra förutom att de som flyttade in efter inte var helt nöjda. Men tror det är åtgärdat nu.

En annan nackdel var att man ej kunde lämna nyckel utan var tvungen att dyka upp när det skulle städas.
    2017-10-05 Representant för E-Städ svarar Markus B
    Hej Markus.
    Vi brukar kunna tillgodose våra kunders behov av nyckelöverlämning. Jag tar till mig det du skriver och ska kolla upp vad som hänt i ditt fall.
    VI har en garanti på 5 dagar vilket innebär att om det mot förmodan skulle finnas något att anmärka på så åtgärdas detta på ett smidigt sätt, vilket även är gjort i ditt fall med de som flyttade in.

• Amanda S
    Amanda S skrev om E-städ i Norden
    Bra och seriöst företag! Jättebra att dom har fast pris på flyttstäd per kvm. Stort plus att man själv som kund kunde bestämma tid själv när städet skulle utföras. Bra bemötande, är mycket nöjd!
    2017-10-05 Representant för E-Städ svarar Amanda S
    Hej Amanda.
    Vi har försökt att utforma vår hemsida så att man som kund enkelt ska kunna boka, bestämma vilken datum och tid man önskar att städningen skall utföras, samt ange eventuella önskemål.
    På hemsidan kan man också som kund se priset innan man skicka iväg bokningen och vi har alltid fast pris på våra flyttstädningar.
    Vi är glada att du är nöjd med vår service och tackar för din rekommendation.

• Julia S
    Julia S skrev om E-städ i Norden
    Noga och bra. Snabba med fakturan.
    2017-10-05 Representant för E-Städ svarar Julia S
    Hej Julia.
    Vi är glada att du är nöjd med vår service och tackar för din rekommendation.

• Alexandra A
    Alexandra A skrev om E-städ i Norden
    Beställde flyttstäd och var väldigt nöjd med resultatet. Bra städat överallt. De var också väldigt snabba med att svara på mailen vilket var uppskattat. Jag är supernöjd!
    2017-10-05 Representant för E-Städ svarar Alexandra A
    Hej Alexandra.
    Vi försöker alltid att svar på våra mejl snarast då det är väldigt viktigt för oss att våra kunder får ett snabbt och trevligt bemötande.
    Vi är glada över att du är nöjd med vårt bemötande och vår service.

• Johan J
    Johan J skrev om E-städ i Norden
    Bra bemötande och flyttstädning i toppklass. Hög noggrannhet med största fokus på kvalité och en bra lösning när man själv står i flyttkaos. Det var helt klart bättre än förväntat och jag kommer tala gott om er till andra.
    2017-10-05 Representant för E-Städ svarar Johan J
    Hej Johan.
    Vi blir glada över din rekommendation och tackar för denna.
    Vi vet att det finns mycket omkring en när man flyttar vilket innebär att det är viktigt för oss att utföra ett kvalitets jobb och att vara lyhörda för våra kunders behov och önskemål.

• Jonathan B
    Jonathan B skrev om E-städ i Norden
    Bokade via nätet för Linköping. Städarna var sena, gjorde ett slarvigt jobb då de inte dammade de översta hyllorna och lämnade grus mitt i vardagsrummet samt kladd på golvet i badrummet. Jag fick även dubbla fakturor för samma jobb vilket jag var tvungen att rätta själv genom deras faktureringstjänst. De gör säkert ett bra jobb men inte i Linköping.
  • Fredrik Ö
    Fredrik Ö skrev om E-städ i Norden
    Bokade enkelt via hemsidan. Allt funka bra inga problem!
  • Robert F
    Robert F skrev om E-städ i Norden
    Mycket bra bemötande. Vi anlitade för flyttstäd och är mycket nöjda med resultatet. Det enda vi kan klaga på är att vi bokade tiden kl 09 men när vi kom dit kl 1830 var städningen inte klar. Därför fick vi åka tillbaka dagen efter för att kontrollera.
  • Erik O
    Erik O skrev om E-städ i Norden
    Bokade E-städ via nätet som var ruggigt smidigt. Mycket bra att få kostnadsförslag direkt.
    Efter bokning skickade bekräftelse till mail utan problem.
    Själva städdagen gick perfekt. Dom var på plats i tid, nyckel lämnades över och ett sms kom när det var klart.

Städningen var utmärkt, inte en pryl fanns att anmärka på. Ruskigt bra städat. Och fort gick det också.
    Kommer definitivt använda mig av E-städ igen.
  • Marie A
    Marie A skrev om E-städ i Norden
    Bra bemötande vid förfrågan och bokning.
    Vår flyttstädning var helt perfekt genomförd. Allt var noga gjort in i minsta detalj. Jag är mycket nöjd med E-städ.
  • Jennie
    Jennie skrev om E-städ i Norden
    Ett bra städföretag! Snabb och tydlig offert.
    Bra städat och trevlig personal. Rekommenderas.
  • Daniel S
    Daniel S skrev om E-städ i Norden
    Snabb återkoppling både på mail och telefon. Kom på utsatt tid och jobbet var kanonutfört! Mer än nöjd!
    2017-07-31 Representant för E-Städ svarar Daniel S
    Hej Daniel.
    Vad roligt att höra att du är mer än nöjd med vår tjänst. Vår strävan är alltid att svara kunderna så snart det bara går, då vi vet att detta uppskattas.
    Vi önskar dig en fortsatt trevlig sommar.

Docentgatan 20A, 215 52 Malmö