Alla kategorier Städhjälp Skåne Malmö E-städ i Norden
Rekommenderat företag 2016 - E-städ i Norden

Docentgatan 20A, 215 52 Malmö — Visa karta

E-städ är ett väletablerat företag i Stockholm, Göteborg och Malmö men även resten av Sverige. Vi erbjuder bland annat flyttstädning, byggstädning, kontorsstädning, hemstädning, trappstädning och fönsterputsning både för privatpersoner och företag. Vi är ett väldigt flexibelt företag och vi finns tillgängliga året om. På E-städ garanterar vi hög kvalitet till rimliga fasta priser och utan bindningstid. Välkomna att be om en offert!

Läs vad 119 kunder tycker om E-städ i Norden

• Jonas B
    Jonas B skrev om E-städ i Norden
    Trevliga killar som gjorde en perfekt flyttstädning. Rekommenderas!
    2017-01-18 Representant för E-Städ svarar Jonas B
    Hej Jonas.
    Vi tackar för din rekommendation och killarna hälsar till dig.

• Peder W
    Peder W skrev om E-städ i Norden
    Ett bra bemötande från början till slut. Kunde inte fungera bättre . Tack E-städ för ett bra jobb.
    2017-01-02 Representant för E-Städ svarar Peder W
    Hej Peder.
    Tack för ett gott samarbete och din rekommendation.
    God fortsättning.

• Josefin A
    Josefin A skrev om E-städ i Norden
    Vi upplevde att de gjorde en väldigt grundlig och noggrann städning. Allt från avlopp till ugnsrengörning till fönsterputsning.
    2017-01-01 Representant för E-Städ svarar Josefin A
    Hej Josefin.
    Tack för vår första rekommendationen för året. Vi gör vårt yttersta för att alla våra kunder ska vara nöjda med både bemötande och resultat.
    God fortsättning.

• Emil S
    Emil S skrev om E-städ i Norden
    Beställde flyttstädning av lägenhet. Bra bemötande, trevlig personal. Förutom ett par missade småsaker (skärbrädan och de fasta armaturerna i köket) var städningen väldigt bra utförd. Rekommenderas!
    2016-12-29 Representant för E-Städ svarar Emil S
    Hej Emil.
    Tack för din rekommendation. Vi beklagar att det var några missar, det är just vid sådana tillfällen som vår städgaranti på 5-dagar är bra att ha. Då kommer vi och fixar till det direkt utan krångel eller extra utgifter.

• Thomas H
    Thomas H skrev om E-städ i Norden
    Ordentligt bra städning! Inga problem med att boka och trevlig personal som verkligen fixar allt
    2016-12-21 Representant för E-Städ svarar Thomas H
    Hej Thomas.
    Vi blev så glad när vi läste din rekommendation för den handlar om allt vi stävar efter. Bra resultat, enkelhet och trevligt bemötande.

• Madelene P
    Madelene P skrev om E-städ i Norden
    Hej
    kan inte svara så bra på frågorna
    då jag inte varit inkopplad i försäljningen nere i Malmö
    och jag bor i Gävle.
    men köparen var nöjd och då är vi nöjd!
    2016-12-19 Representant för E-Städ svarar Madelene P
    Hej Madelene,
    Vad bra att både ni och köparna var nöjda, vilket är vårt mål att alla ska vara.
    Vi önskar er en God jul och ett Gott nytt år.

• Kjell E
    Kjell E skrev om E-städ i Norden
    Proffsigt och vänligt. Allt spm SAS innan stämde till punkt och pricka
    2016-12-19 Representant för E-Städ svarar Kjell E
    Hej Kjell.
    Vi är glada över at du är nöjd med oss. Tack för din rekommendation.
    God jul och Gott nytt år.

• Ilse V
    Ilse V skrev om E-städ i Norden
    Jag är oerhört tacksam över att E-städ, med kort varsel, kunde hjälpa mig med flyttstädning då företaget jag först bokat uteblev och inte gick att komma i kontakt med! Detta räddade mig i en nödsituation då jag skulle överlåta min lägenhet dagen därpå. Trevligt bemötande, snabb utryckning och ett fullgott resultat gör att jag gärna rekommenderar E-städ till andra!
    2016-12-18 Representant för E-Städ svarar Ilse V
    Hej Ilse.
    Vi är glada över att vi kunde hjälpa dig med situationen och att det blev ett lyckat resultat.
    God jul och Gott nytt år på dig.

• Danielle S
    Danielle S skrev om E-städ i Norden
    Väldigt bra bemötande i telefon och tillgänglig hjälpsam personal.
    2016-12-16 Representant för E-Städ svarar Danielle S
    Hej Danielle.
    Vad roligt att höra att du är nöjd med vårt bemötande.

• Markus L
    Markus L skrev om E-städ i Norden
    Bra och enkla att ha att göra med!
    2016-12-11 Representant för E-Städ svarar Markus L
    Hej Markus.
    Vi är glada att du är nöjd med oss, tack för din rekommendation.

• Kadir Y
    Kadir Y skrev om E-städ i Norden
    I allt kaos som en flytt kan innebära valde vi denna gång att anlita flyttstäd. Detta är kanske bland de smartaste vi gjort. dels gick städet igenom helt utan anmärkning men mitt tidigare hem har aldrig varit så rent som de var när jag inspekterade. Utmärkt service och hög kvalitativ städning.
    2016-12-06 Representant för E-Städ svarar Kadir Y
    Hej Kadir,
    Vi tackar så mycket för din fina rekommendation. Det är alltid lika trevlig med nöjda kunder.

• Ann-Louise W
    Ann-Louise W skrev om E-städ i Norden
    Fungerat effektivt med snabbt svar från företaget via mail och telefon.
    Trevligt bemötande och proffsigt utfört arbete till rimliga priser.
    2016-12-05 Representant för E-Städ svarar Ann-Louise W
    Hej Ann-Louise
    Tack för din rekommendation. Vi arbetar ständigt på att bli mer effektiva och hitta lösningar som gör hela processen smidig från bokning till utförande av tjänsten.

• Alexander F
    Alexander F skrev om E-städ i Norden
    Jag har aldrig använt mig av någon städfirma förr men jag är väldigt nöjd. Resultatet var över förväntan!
    2016-12-05 Representant för E-Städ svarar Alexander F
    Hej Alexander
    Så glada vi blir att höra att vi som den första städfirman du anlitat, lyckades göra dig väldigt nöjd med vårt resultat, vilket vi alltid strävar efter att göra.

• Jennifer S
    Jennifer S skrev om E-städ i Norden
    Jag köpte flyttstädning och jag blev glatt bemött av både bokare och personal som utförde ett bra jobb.
    2016-12-02 Representant för E-Städ svarar Jennifer S
    Hej Jennifer
    Det glädjer oss att du är nöjd med vårt bemötande och utförande av städtjänsten, vi strävar efter att alla våra kunder skall vara det.

• John S
    John S skrev om E-städ i Norden
    Städningen var över förväntan och det blev godkänt på första besiktningen med endast några små påpekanden från hyresvärden. För detta pris går det inte att vara annat än väldigt nöjd och jag rekommenderar E-Städ!
    2016-11-21 Representant för E-Städ svarar John S
    Hej John.
    Det är alltid lika roligt när våra kunder blir nöjda med vårt arbete. Tack för din recommendation.

• Henrik A
    Henrik A skrev om E-städ i Norden
    Jag anlitade e-städ för flyttstädning i min 58 kvm lägenhet i västerås i måndags. Synd att man inte kan ge en nolla i betyg!
    Efter 5 timmars städning ringer de och säger att de är klara. Jag ringer killen som ska bo där efter mig så han får vara med och godkänna. Vi går in tillsammans och börjar dra ut spisen - inte rengjort bakom. Vi känner på skåpshyllorna i köket - inte rent. Vi drar ett finger ovanpå garderoben - jättedammigt. Jag frågar också om de gjort fönstren och får som svar att det är gjort. -Men det är ju skitiga säger jag och visar.
    - ja, vi når inte att rengöra högst upp då vi inte har någon stege, svarar han då. Därför når vi inte upp på garderoben eller hyllorna högst upp heller.
    Jag håller mig lugn och förklarar att jag vill att de fixar allt och sedan ringer när dem är klara. De får till lunch dagen efter på sig. Men ring inte om det inte är klart. 90 min senare ringer han och säger att nu är det klart. Jag frågar om de verkligen gjort allt vi påpekade varpå han svara att nu är allt gjort. Jag åker dit och det första jag gör är att dra ett finger i spisen. Ett lager fett fastnar och jag säger till en av städarna som står och pratar i telefonen att spisen inte är gjord. Hon tar då lite hushållspapper, baddare det lite under vattenkranen och drar några gånger i spisen. Hon slänger sedan pappret på diskbänken...
    Chokad går jag vidare och ser att fönstren och garderoben fortfarande inte är rena. De svarar då att de fortfarande inte når för de inte har någon stege. Jag ledsnar och säger åt dem att lämna lägenheten. En städare ringer då sin chef som jag får prata med. Jag förklarar situationen och han säger då - vadå, är väggarna skitiga?
    - Jag har inte nämnt något om väggarna och jag vill att du ber dina kollegor att dra och jag tänker inte betala en enda krona för detta oseriösa jobb.
    -ok, ha det bra, svarar han.
    Efter att ha skickat hem städarna ställer jag in mina kvällsplaner och spenderar 4 timmar med att städa allt de inte ens rört. (Notera att mestadels av dessa går att göra utan stege.)
    Spisen, alla överhyllor, ovanpå garderober, kylskåp, toalett, avloppet i duschen, alla dörrkarmar, alla fönster mm mm.
    Ett otroliga oseriöst företag som verkligen borde granskas som bluff. Det borde ringt varningsklockor redan när jag ringde vid 10-tiden någon vecka innan för att bekräfta bokningen och mannen i andra änden svarar - hallå, med nyvaken och irriterad röst och svarar kort och irriterat på mina frågor innan han förstår att det gäller städningen.
    Låt det kosta lite mer och välj en etablerad städfirma. E-städ kommer jag varna alla jag känner för i framtiden.
    2016-11-20 Representant för E-Städ svarar Henrik A
    Hej Henrik.
    Som vi sa till dig i telefonen tidigare så beklagar vi det inträffade. Det är självklart inte acceptabelt att bli dåligt bemött eller att inte få den tjänsten man beställt genomfört på ett proffsigt sätt. Det var bra för oss att få din feedback så vi kunde åtgärda situationen, dels genom att vi makulerade din faktura och dels genom att dom inblandade personerna inte längre arbetar kvar hos oss på E-städ i Västerås.
    E-städ är en väl etablerad städfirma som är rikstäckande. Vi arbetar ständigt på att förbättra våra tjänster och vårt bemötande. Trots detta kan det alltid inträffa beklagliga situationer som denna. Då gör vi alltid vårt yttersta för att det skall bli så bra som möjligt för kunden. Hade du, Henrik, kontaktat oss direkt på huvudkontoret så hade vi sett till att det hade kommit andra städare och städat hos dig, eftersom vi inte släpper vårt ansvar förrän städningen är godkänd i besiktningen eller av kunden/köparen (Inom städgarantins gränser - på 5 dagar).
    I detta fallet städade du själv och då valde vi att makulera din faktura och be om ursäkt för det inträffade, samt att vi valde att inte låta de inblandade personerna arbeta kvar hos oss på E-städ i Västerås.

• Björn E
    Björn E skrev om E-städ i Norden
    Vi anlitade E-städ för en flyttstädning. Jobbet gjordes på avtalad tid. Vi var där och tittade och tyckte att allt såg väldigt fint ut. Trots detta hittade den som flyttade in i lägenheten ett par brister i städarbetet. Vi kontaktade E-städ som omedelbart kontaktade de nya ägarna, bokade en tid och åkte dit och fixade bristerna - snabbt och smärtfritt.
    Björn E
    2016-11-16 Representant för E-Städ svarar Björn E
    Hej Björn
    Tack för din rekommendation. Vi tar alltid ansvar att våra flyttstädningar blir godkända och åtgärdar alla brister, utan krångla till det.

• Björn L
    Björn L skrev om E-städ i Norden
    Bra och snabb service. Var nöjd överlag med all städning.
    2016-11-16 Representant för E-Städ svarar Björn L
    Hej Björn
    Vi är glada att du är nöjd med vår service och städning.

• Stefan S
    Stefan S skrev om E-städ i Norden
    Enkelt och smidigt. Bokade beställning via webbgränssnitt och kontakt via telefon ledde till en ren och fräsch lägenhet. Inga krångligheter. Ett plus är kontakten som de skötte med hyresvärden.
    2016-11-12 Representant för E-Städ svarar Stefan S
    Hej Stefan
    Vi försöker göra det smidigt för våra kunder att beställa tjänster från oss, samt att vi finns tillgängliga både via webben och på telefon. Kul att du upplevde det så, då har vi lyckats :)

• Dan E
    Dan E skrev om E-städ i Norden
    Jättefint tror nog vi flyttar tillbaka nu när huset är städat.
    2016-11-02 Representant för E-Städ svarar Dan E
    Hej Dan
    Vad roligt att höra att ni är så nöjda att ni till och med vill flytta tillbaka, det gör oss väldigt glada :)

• Jens S
    Jens S skrev om E-städ i Norden
    Är mycket nöjd med mitt val av E-städ. De utförde allt på bestämt datum och tid. Blev även kontaktad om jag ville boka in städ besiktning samma dag. Mycket professionellt bemötande och bra utförd städning.
    2016-11-02 Representant för E-Städ svarar Jens S
    Hej Jens
    Tack för ditt fina omdöme. Det är alltid roligt med nöjda kunder.

• Christoffer H
    Christoffer H skrev om E-städ i Norden
    Hej! Det som var bra va kontaktpersonen, trevlig och försökte vara hjälpsam. Städningen var mindre bra. Missade en massa ytor och kändes allmänt slarviga. Kommer aldrig rekommendera detta flyttstäd till någon i min bekantskapskrets. Men jag har pratat med kontaktperson och berättat allt. Så han vet vad som kan bli bättre.
    2016-11-02 Representant för E-Städ svarar Christoffer H
    Hej Christoffer
    Vi tackar för dina synpunkter som vi har tagit åt oss. Vi har pratat med de inblandade och gjort en del förändringar så att det inte ska upprepas igen. Vi beklagar än en gång det inträffade.

• Gunilla Å
    Gunilla Å skrev om E-städ i Norden
    Hej. Jag är jättenöjd med både bemötandet och städningen. Så ja ja rekommendera er.
    2016-10-27 Representant för E-Städ svarar Gunilla Å
    Hej Gunilla
    Roligt att du är nöjd, alltid lika trevligt med glada kunder.

• Marie F
    Marie F skrev om E-städ i Norden
    Smidigt och utan problem. Väl godkänd städning.
    2016-10-24 Abbe M svarar Marie F
    Hej Marie
    Vi uppskattar ditt omdöme, alltid roligt med nöjda kunder

• Linn H
    Linn H skrev om E-städ i Norden
    Bra service och snabba med att ge svar. Tar hand om hela flyttstädningen och överlämning av nycklar samt besiktningen. De ger dessutom garanti på jobbet! Toppen att kunna lämna över allt och fokusera på det nya boendet!
    Jag ger dem tummen upp!
    2016-10-24 Abbe M svarar Linn H
    Hej Linn
    Tack för din fina respons, det värmer i hjärtat när våra kunder är nöjda.

• Annea H
    Annea H skrev om E-städ i Norden
    Trevliga och duktiga! Noggranna och snabb service.
    2016-10-19 Representant för E-Städ svarar Annea H
    Hej Annea
    Vi tackar för ditt omdöme, alltid roligt att höra att en kund är nöjd med vårt arbete

E-st'd i Norden
  • Alexander B
    Alexander B skrev om E-städ i Norden
    Jättebra flyttstädning, rent och noga! Jättenöjda!
    2016-10-19 Representant för E-Städ svarar Alexander B
    Hej Alexander

Roligt att höra att du är nöjd

• Hans Ö
    Hans Ö skrev om E-städ i Norden
    Bokade flyttstädning på nätet och fick snabbt bekräftelse på den dag jag ville ha städat, en måndag.
    E-städs underentreprenör kontaktade mig via sms och ville göra städningen redan på söndagen vilket inte mötte något hinder eftersom lägenheten redan var tömd.
    Personal mötte upp på avtalad tid och genomförde en fullt acceptabel städning som jag inspekterade innan de lämnade.
    2016-10-19 Representant för E-Städ svarar Hans Ö
    Hej Hans
    Vad roligt att ni blev nöjda med städningen

• Åsa S
    Åsa S skrev om E-städ i Norden
    Supernöjd efter att våran lägenhet blivit städad. Inga problem att boka med kort varsel, och supernöjd med resultatet. Kommer verkligen rekommendera E-Städ till alla jag känner!
    2016-10-19 Representant för E-Städ svarar Åsa S
    Hej Åsa

Vi strävar alltid efter att våra kunder ska vara nöjda, vilket vi är mycket glada för

• Joakim E
    Joakim E skrev om E-städ i Norden
    E-städ gjorde ett bra jobb och kan verkligen rekommenderas. Bra och trevligt bemötande.
    2016-10-19 Representant för E-Städ svarar Joakim E
    Hej Joakim

Vi uppskattar ditt omdöme, kul att du är nöjd

• Gunilla H
    Gunilla H skrev om E-städ i Norden
    Att göra en prisförfrågan hos E-städ var en otroligt enkel och snabb process på deras hemsida.
    Strax efter kom beställning och därpå utfördes städningen.
    En städning utförd med mycket väl godkänd i betyg.
    2016-10-19 Representant för E-Städ svarar Gunilla H
    Hej Gunilla

Tack för ditt fina omdöme. Vi försöker göra allt för att våra kunder ska vara nöjda i hela processen från beställningen till utförandet.

• Gunni L
    Gunni L skrev om E-städ i Norden
    Jag köpte flyttstädning, blev trevligt bemött från första början, fint utfört arbete, jag är mycket nöjd med E -städ
    2016-10-19 Representant för E-Städ svarar Gunni L
    Hej Gunni

Vi är tacksamma för ditt omdöme och är glada över att du är nöjd

• Christian Å
    Christian Å skrev om E-städ i Norden
    Noggranna, i tid och väldigt trevliga. Vi är jätte nöjda.
    2016-10-19 Representant för E-Städ svarar Christian Å
    Hej Christian

Tack för ditt omdöme, vad kul att höra att du tycker att vi är trevliga :)

• Mathias K
    Mathias K skrev om E-städ i Norden
    Jag anlitade E-städ i Norden för flyttstädning. Arbetet de gjorde överträffade mina förväntningar och priset var bra. Jag är väldigt nöjd med arbetet.
    2016-10-19 Representant för E-Städ svarar Mathias K
    Hej Mathias

Vi tackar för ditt fina omdöme, och är glada över att höra att du är så nöjd

• Mats T
    Mats T skrev om E-städ i Norden
    Mycket bra städat. Pålitliga, snabba och ett trevligt bemötande.
    2016-10-19 Representant för E-Städ svarar Mats T
    Hej Mats

Tack så mycket, ditt omdöme glädjer oss

• Marie E
    Marie E skrev om E-städ i Norden
    Mycket bra städning. Visade sig att det hade blivit en dubbelbokning för dem, men det ordnade sig och de kom tillbaka dagen efter och fortsatte att städa. En lampa gick sönder under städningen, men det löste sig efter snabb respons från både kontaktperson och de som städade. Kan helt klart rekommendera E-städ och UVT Luleå som flyttstäd!
    2016-10-19 Representant för E-Städ svarar Marie E
    Hej Marie

Tack för din positiva feedback. Ja, ibland händer olyckor och för oss är det viktigt att vi kan lösa sådana situationer snabbt och på ett bra sätt.

• Jeanette I
    Jeanette I skrev om E-städ i Norden
    Vi fick flyttstädningen via en hyresgäst som hyrt min dotters lägenhet i Lund och som hade beställt flyttstädningen av E-städ i Norden. Det var så bra! Så fint städat och så noggrant gjort! En trevlig ung man vid namn Bobi kom och städade hela lägenheten (63 kvm) samt putsade fönster och gjorde rent i öppna spisen och tog bort fula fläckar på golv och i badrum som vi inte själva kunnat få bort! Golven glänste och alla rum samt badrum, kök m m var så fint städade! E-städ i Norden och Bobi som utförde arbetet vill vi, min dotter och jag, varmt tacka och rekommendera! Vi är så nöjda och glada med allt! Vi tackade även de som beställt flyttstädningen, de som hyrt lägenheten i Lund av oss (de bor annars i Stockholm) och de blev glada över att allt blev så fint städat! Stort TACK till E-städ i Norden och till Bobi som städade! Många vänliga och glada hälsningar från Jeanette (i Lund).
    2016-10-19 Representant för E-Städ svarar Jeanette I
    Hej Jeanette

Tack för era fina ord. Vi är så glada att ni är nöjda med städningen

Bobi och E-städ i Norden
  • Cecilia G
    Cecilia G skrev om E-städ i Norden
    Fungerade super! Vänligt bemötande och fint och ordentligt städat!
    2016-10-19 Representant för E-Städ svarar Cecilia G
    Hej Cecilia
    Tack så mycket, vad kul att höra

• Emelie L
    Emelie L skrev om E-städ i Norden
    De gjorde ett mycket bra jobb hemma hos mig med flyttstädning. Väldigt noggranna.
    2016-10-19 Representant för E-Städ svarar Emelie L
    Hej Emelie

Roligt att du är nöjd

• Johan
    Johan skrev om E-städ i Norden
    Jag behövde få tag på en städfirma på kort varsel då en lägenhet som jag skulle sälja inte var bra nog städad av avflyttande hyresgäst . Jag Ringde strax efter 12 och de kunde ha personal på plats 1430 . Jobbet utfördes på ett proffsigt sätt och den nya ägaren blev nöjd med resultat. Pris och faktura var som avtalat . Tackar Bobi och Abbe för Hjälpen !
    2016-10-19 Representant för E-Städ svarar Johan
    Hej Johan
    Vi brukar alltid försöka hitta lösningar för våra kunder, tack för din positiva feedback.

Bobi och Abbe
  • Elin  E
    Elin E skrev om E-städ i Norden
    Bra pris. Snabb bekräftelse, god info inför städningen, kontaktperson, tid, datum m.m
    Väldigt väl genomförd och noggrann städning, helt prickfritt. Vi är väldigt nöjda.
    2016-10-19 Representant för E-Städ svarar Elin E
    Hej Elin
    Vad kul att höra, vi blir så glada över att ha såna fina kunder som er.

• Jessica  K
    Jessica K skrev om E-städ i Norden
    Toppen! Bra städat, bra kommunikation! Rekommenderas!
    2016-10-19 Representant för E-Städ svarar Jessica K
    Hej Jessica
    Tack för din fina rekommendation

• Ingela  P
    Ingela P skrev om E-städ i Norden
    Städning bra men rutinerna behöver ses över!
    Bokning på nätet fungerade snabbt och bra.
    Själva städdagen gick en timme förlorad p g a att vi, jag och städarna, inte hittade varandra. Jag stod på plats utanför porten, städarna syntes inte till. De hade inte heller mitt telefonnummer och när jag ringde det telefonnummer jag fått uppstod ett missförstånd.
    Själva städningen var snabb och effektiv.
    Svårt att ge ett bra betyg när rutinerna inte fungerade riktigt bra.
    2016-10-19 Representant för E-Städ svarar Ingela P
    Hej Ingela
    Tack för din feedback. Vi har sett över våra rutiner och det var en kommunikationsmiss från vår sida, vi beklagar det inträffade.

• Eric D
    Eric D skrev om E-städ i Norden
    Jag är mycket nöjd med städningen! Trots en del besvär från min sida blev resultatet utmärkt.
    2016-10-19 Representant för E-Städ svarar Eric D
    Hej Eric
    Tack för ditt omdöme, vi är glada över att ha trevliga kunder som dig

• Mikael  L
    Mikael L skrev om E-städ i Norden
    Riktigt bra städning... Otroligt rent och fint... väldigt trevliga och lätta att kontakta och med omgående svar... rakt igenom 100%
    2016-10-19 Representant för E-Städ svarar Mikael L
    Hej Mikael
    Det glädjer oss att du som kund är nöjd med vårt arbete

• Eric D
    Eric D skrev om E-städ i Norden
    Trots besvär som jag ställt till med fick jag ett gott bemötande och ett mycket bra slutresultat! Tack så hemskt mycket!
    2016-10-19 Representant för E-Städ svarar Eric D
    Hej Eric
    Tack för ditt omdöme, du var verkligen inte till något besvär :)

• Rickard  S
    Rickard S skrev om E-städ i Norden
    Bokade flyttstädning med E-städ. Mycket smidigt och enkelt. Min sambo hade bokat med ett annat företag men då de ej dök upp så var E-städ så pass flexibla att de löste även hennes flyttstäd utan problem! Enkel och bra telefon kontakt, mycket trevligt bemötande från alla sektorer. Kunnig och duktig personal som skötte städningen galant och allt blev godkänt! Mycket nöjd, och för att inte glömma så var det ett mycket konkurrenskraftigt pris!
    2016-10-19 Representant för E-Städ svarar Rickard S
    Hej Rickard

Vi är mycket glada över att vi kunde lösa städningen även för din sambo, vi försöker vara så flexibla som det är möjligt.
    Tack så mycket för din fina respons

• Jörgen L
    Jörgen L skrev om E-städ i Norden
    Proffsigt bemötande utav två medarbetare som kom till oss den 29/3, jag hade först bokat klockan 07:00 men ändrade sedan tiden till senare på dagen utan problem. Trevlig och snabb kundservice som svarar direkt på mailen. Besiktningsmannen hade ingenting att anmärka på under besiktningen.
    2016-10-19 Representant för E-Städ svarar Jörgen L
    Hej Jörgen
    Tack för ditt omdöme. Det är viktigt för oss att kunden är nöjd.

• Åsa J
    Åsa J skrev om E-städ i Norden
    Bra bemötande från början till slut.
    Inga problem utan löste tillgång till bostad och besiktning av städing enkelt och bra!
    2016-03-21 Representant för E-Städ svarar Åsa J
    Hej Åsa J.

Tack så mycket, det var jätte trevligt att höra.

Med vänlig hälsning
    Olga
    E-städ i Falun.
  • Rune K
    Rune K skrev om E-städ i Norden
    Enkel och snabb bokning via nätet med ett utmärkt städresultat. Kan inte bli bättre. Rekommenderas
    /Rune
    2016-03-21 Representant för E-Städ svarar Rune K
    Hej Rune K.

Tack så mycket det glädjer oss.

Johannes
    E-städ i Luleå