Alla kategorier Städhjälp Skåne Malmö E-städ i Norden

Docentgatan 20A, 215 52 Malmö — Visa karta

E-städ är ett väletablerat företag i Stockholm, Göteborg och Malmö men även resten av Sverige. Vi erbjuder bland annat flyttstädning, byggstädning, kontorsstädning, hemstädning, trappstädning och fönsterputsning både för privatpersoner och företag. Vi är ett väldigt flexibelt företag och vi finns tillgängliga året om. På E-städ garanterar vi hög kvalitet till rimliga fasta priser och utan bindningstid. Välkomna att be om en offert!

Läs vad 170 kunder tycker om E-städ i Norden

• Fredrik Ö
    Fredrik Ö skrev om E-städ i Norden
    Bokade enkelt via hemsidan. Allt funka bra inga problem!
  • Robert F
    Robert F skrev om E-städ i Norden
    Mycket bra bemötande. Vi anlitade för flyttstäd och är mycket nöjda med resultatet. Det enda vi kan klaga på är att vi bokade tiden kl 09 men när vi kom dit kl 1830 var städningen inte klar. Därför fick vi åka tillbaka dagen efter för att kontrollera.
  • Erik O
    Erik O skrev om E-städ i Norden
    Bokade E-städ via nätet som var ruggigt smidigt. Mycket bra att få kostnadsförslag direkt.
    Efter bokning skickade bekräftelse till mail utan problem.
    Själva städdagen gick perfekt. Dom var på plats i tid, nyckel lämnades över och ett sms kom när det var klart.

Städningen var utmärkt, inte en pryl fanns att anmärka på. Ruskigt bra städat. Och fort gick det också.
    Kommer definitivt använda mig av E-städ igen.
  • Marie A
    Marie A skrev om E-städ i Norden
    Bra bemötande vid förfrågan och bokning.
    Vår flyttstädning var helt perfekt genomförd. Allt var noga gjort in i minsta detalj. Jag är mycket nöjd med E-städ.
  • Jennie
    Jennie skrev om E-städ i Norden
    Ett bra städföretag! Snabb och tydlig offert.
    Bra städat och trevlig personal. Rekommenderas.
  • Daniel S
    Daniel S skrev om E-städ i Norden
    Snabb återkoppling både på mail och telefon. Kom på utsatt tid och jobbet var kanonutfört! Mer än nöjd!
    2017-07-31 Representant för E-Städ svarar Daniel S
    Hej Daniel.
    Vad roligt att höra att du är mer än nöjd med vår tjänst. Vår strävan är alltid att svara kunderna så snart det bara går, då vi vet att detta uppskattas.

• Catharina B
    Catharina B skrev om E-städ i Norden
    Lätt och snabb bokat. Tydlig återkoppling om vad man bokat. Snabba och vänliga kontakter. Trevligt bemötande.
    Väl utfört arbete. Full poäng från mig, rekommenderas!!
    2017-07-03 Representant för E-Städ svarar Catharina B
    Hej Catharina.
    Tack för din rekommendation. Ett trevligt och respektfullt bemötande är väldigt viktigt för oss, då vi har många kontakter med olika människor som befinner sig i olika situationer i livet.
    Vi arbetar ständigt med att utveckla vårt bokningssystem så det ska vara lätt för kunden att boka via vår hemsida. Sedan anser vi att man bör skicka ut en bokningsbekräftelse till sina kunder, som en seriös städfirma, så de ser tydligt och klart vad man kommit överens om.

• Emelie S
    Emelie S skrev om E-städ i Norden
    Enkelt koncept, rak och tydlig kommunikation med huvudkontor och städare. Gott resultat och uppmärksamt hanterat vid påpekande om missade fläckar.
    2017-07-03 Representant för E-Städ svarar Emelie S
    Hej Emelie.
    Tack för din rekommendation. Vi strävar alltid efter ett bra resultat från början, men ibland kan man missa något och då försöker vi alltid hantera eventuella brister på ett smidigt sätt.

• Henrik P
    Henrik P skrev om E-städ i Norden
    Snabba och kunniga, gjorde vad dom skulle.
    2017-06-30 Representant för E-Städ svarar Henrik P
    Hej Henrik.
    Tack för din rekommendation vi är glada att du är nöjd med vår service.

• Ania J
    Ania J skrev om E-städ i Norden
    För det första var det otroligt smidigt att boka städningen och se priset direkt på webbsidan. Killarna som kom för att städa var väldigt hjälpsamma, vänliga, flexibla och gav verkligen det lilla extra. De var lyhörda för mina önskemål, inte ett dugg pushiga att sälja in extratjänster, och resultatet var fantastiskt. Jag är väldigt nöjd, kommer absolut använda mig av E-städ igen om behov uppstår!
    2017-06-20 Representant för E-Städ svarar Ania J
    Hej Ania.
    Vad glada vi alla blev av att läsa din rekommendation för den beskriver det vi arbetar för att uppnå i alla våra kundmöten.

• Ann-Catrin C
    Ann-Catrin C skrev om E-städ i Norden
    Vänligt och bra bemötande redan i telefonen när jag förhörde mej om tjänsten.
    Svarade även på samtal där jag egentligen förväntat mej en telefonsvarare ☎️
    Träffade den ena mannen som städade och han var också positiv och trevlig. Däremot lovade han att höra av sej när de städat färdigt lägenheten så att vi kunde åka dit , ta nycklarna som de använt och se så att allting såg bra ut, men det var ingen som hörde av sej.
    Resultatet var bra....med en städad lägenhet, mest imponerad blev jag över ugnen som såg helt ny ut .
    Med vänlig hälsning, Tin
    2017-06-16 Representant för E-Städ svarar Ann-Catrin C
    Hej Ann-Catrin.
    Vi är glada över att höra att du är nöjd med vårt bemötande.
    Ska kolla upp vad det var som gjorde att städaren inte hörde av sig till er som överenskommet, vi beklagar detta.
    Kul att resultatet blev så bra så att ugnen såg ny ut :)

• Jonna G
    Jonna G skrev om E-städ i Norden
    Väldigt trevlig personal. Angelägna om att göra ett bra jobb.
    2017-06-01 Representant för E-Städ svarar Jonna G
    Hej Jonna.
    Vi tackar för din rekommendation och är glada att över att höra att du är nöjd med vår service.

• Ulrika D
    Ulrika D skrev om E-städ i Norden
    Vänligt bemötande och bra service. Både av samordnare och tjejen som gjorde städjobbet. Jag är mycket nöjd! Bra städat!
    2017-06-01 Representant för E-Städ svarar Ulrika D
    Hej Ulrika.
    Tack för din rekommendation. Vi strävar alltid efter ett bra bemötande och en god kvalité.

• Hans-Arne J
    Hans-Arne J skrev om E-städ i Norden
    Snabb offert efter förfrågan.
    Bra vänligt bemötande.
    Bra utfört arbete.
    2017-05-24 Representant för E-Städ svarar Hans-Arne J
    Hej Hans-Arne.
    Vi är tacksamma för din rekommendation.
    Vi försöker svara så snabbt vi kan på alla våra mejl, vilket de flesta av våra kunder uppskattar.

• Indira C
    Indira C skrev om E-städ i Norden
    Jag beställde flyttstädning. Rekommenderas varmt.
    Vi är jätte nöjda.
    2017-05-22 Representant för E-Städ svarar Indira C
    Hej Indira.
    Vi tackar för din rekommendation och är glada att höra att du är nöjd.

• Josefine J
    Josefine J skrev om E-städ i Norden
    Jag köpte en flyttstädning av E-städ. De gjorde ett bra jobb och var trevliga. Ugnen som ingen fått ren på åratal blev som ny. Jag kan varmt rekommendera företaget.
    2017-05-21 Representant för E-Städ svarar Josefine J
    Hej Josefine.
    Att ha bra bemötande är väldigt viktigt för oss. Var roligt att höra att ugnen blev som ny.
    Tack för din rekommendation.

Vi önskar dig en trevlig vecka.

• Mats B
    Mats B skrev om E-städ i Norden
    E-städ är väldigt professionella och svarar snabbt på förfrågningar. Även om det blev lite fel i första offerten, löste E-städ det snabbt och smidigt med ett nytt förslag. De städare som sedan kom och städade var mycket noggranna och duktiga.
    De var också väldigt angelägna om att vi skulle godkänna flyttstädningen och vi är mycket nöjda med resultatet.
    2017-05-16 Representant för E-Städ svarar Mats B
    Hej Mats.
    Tack för din rekommendation. Det glädjer oss att du är nöjd med vår service.

• Batu A
    Batu A skrev om E-städ i Norden
    Beställde flyttstäd för min tvåa på 63m2, Trevligt och proffsigt bemötande. Toppenfin flyttstädning.
    2017-05-09 Representant för E-Städ svarar Batu A
    Hej Batu.
    Tack för din rekommendation. Vi är glada att du är nöjd med vår service.

• Gustaf M
    Gustaf M skrev om E-städ i Norden
    Smidigt att beställa. Kunde lägga ut nyckeln till den som städade. Inga klagomål från de som flyttade in. Precis som jag vill att en flyttstädning ska funka!
    2017-05-08 Representant för E-Städ svarar Gustaf M
    Hej Gustaf.
    Vad roligt att läsa din rekommendation för den beskriver vad vi strävar efter; smidighet, kvalitet och trevligt bemötande.
    Vi tackar för det och önskar dig en fortsatt trevlig vecka.

• Markus T
    Markus T skrev om E-städ i Norden
    Riktigt bra städat och gjort till ett rimligt pris. Lätt att ta kontakt med företaget och allt rullade på bra.
    2017-05-02 Representant för E-Städ svarar Markus T
    Hej Markus.
    Tack för din rekommendation. Vi är glada att du är nöjd med vår service.

• Albert V
    Albert V skrev om E-städ i Norden
    Gick hur smidigt som helst och blev godkänd på flyttstädningen utan några som helst anmärkningar. Kommer rekommendera vidare!
    2017-05-02 Representant för E-Städ svarar Albert V
    Hej Albert.
    Vad roligt att höra att du är så nöjd med oss att du vill rekommendera oss vidare, detta är vi tacksamma för.

• Vickie F
    Vickie F skrev om E-städ i Norden
    Mycket smidigt! Allt var städat och noggrannt också! Mycket bra bemötande och smidigt att lämna nycklarna innan.
    2017-05-02 Representant för E-Städ svarar Vickie F
    Hej Vickie.
    Vi försöker tillgodose våra kunders behov genom flexibilitet, kvalitet och ett bra bemötande.
    Tack för din rekommendation och vi önskar dig en fortsatt trevlig dag.

• Jonas T
    Jonas T skrev om E-städ i Norden
    Noggrann städerska, enkelt att få kontakt, bra bemötande och väldigt bra städat! Kommer verkligen rekommendera till mina vänner och min familj.
    2017-04-24 Representant för E-Städ svarar Jonas T
    Hej Jonas.
    Tack för din rekommendation. Vi har förmedlat detta till städerskan som var hos dig och hon blev väldigt glad att höra hur nöjd du var.

Vänligen
  • Gisela B
    Gisela B skrev om E-städ i Norden
    Köpte en Flyttstädning, vilken jag är mycket nöjd med!
    2017-04-10 Representant för E-Städ svarar Gisela B
    Hej Gisela.

• Anna-Carin U
    Anna-Carin U skrev om E-städ i Norden
    Beställde flyttstäd för min trea på 63m2. Jobbet gjordes mycket nogrannt och all kontakt flöt på smidigt. Till och med kvartersvärden berömde städningen vid besiktningen. Rekommenderas starkt! 👍🏻
    2017-04-10 Representant för E-Städ svarar Anna-Carin U
    Hej Anna-Carin.
    Vad roligt att höra att städningen blev berömd. Vi tackar för din rekommendation och önskar dig en fortsatt trevlig vecka.

• Malte G
    Malte G skrev om E-städ i Norden
    Jag ringde och trodde att jag hade bokat flyttstäd men det visade sig att jag gjort något fel. Er personal som jag pratade med i telefonen då var väldigt hjälpsamma och fixade så jag fick flyttstädat i tid.

Svängde också förbi lägenheten när flyttstädet var igång för att kolla så det inte var några problem och även då väldigt bra bemötande trotts att jag störde mitt i arbetet.

Resultatet var väldigt bra!
    2017-04-10 Representant för E-Städ svarar Malte G
    Hej Malte.
    Vi är glada över att vi kunde vara behjälpliga i den uppkomna situationen.
    Vi är tacksamma för din rekommendation och önskar dig en fortsatt härlig vecka.

• Guillaume F
    Guillaume F skrev om E-städ i Norden
    I contacted E-städ for a cleaning of my apartment before moving out.

The contact was really simple through their website and I got a call from the person in charge to arrange for giving him the keys.

The cleaning was really up to my expectations and the moving-out inspection went really well thanks to E-städ.

I highly recommend this company for their professionalism and quality.
    2017-04-03 Representant för E-Städ svarar Guillaume F
    Hi Guillaume.
    Thanks for your recommedation .
    We are happy that you are satisfied with our work and the contact with us.

Have a nice week.

Regards.
  • Helena L
    Helena L skrev om E-städ i Norden
    Trevligt och proffsigt bemötande. Toppenfin flyttstädning. Är en mycket nöjd kund.
    2017-04-03 Representant för E-Städ svarar Helena L
    Hej Helena.
    Vad roligt att höra att du är så nöjd, det gör oss glada.

• Alina C
    Alina C skrev om E-städ i Norden
    Mycket snabb återkoppling vid förfrågan om flyttstädning och låga priser. Dock hade jag inga speciella krav, det var enkel flyttstädning.
    Trevlig städare som talade engelska. E-städ levererade på alla sätt!
    2017-04-03 Representant för E-Städ svarar Alina C
    Hej Alina.
    Tack för din rekommendation.
    Vi har personal från alla världens hörn, vilket vi är stolta över och ser som en stor tillgång. Vi är glada över att du är nöjd med vår tjänst.

• Thomas E
    Thomas E skrev om E-städ i Norden
    Bra städat rent överallt och trevliga killar som städade. Inget att klaga på och priset var bra. Kam jag verkligen rekommendera :)👍
    2017-03-31 Representant för E-Städ svarar Thomas E
    Hej Thomas.
    Tack för din rekommendation. Vad roligt att höra att du är nöjd med bemötandet och servicen, vilket vi alltid strävar efter.
    Ha en trevlig helg.

• Kristina S
    Kristina S skrev om E-städ i Norden
    Jag har använt mig av E-städ för att fixa en flyttstädning. Det var lätt att använda hemsidan för bokning. Dagen före städningen hörde firman av sig och vi kom överens om hur vi skulle göra med nycklar. När firman var klara med städningen fanns det inget att anmärka på, det var rent och fint i lägenheten. Så, smidig tjänst, utmärkt resultat!
    2017-03-26 Representant för E-Städ svarar Kristina S
    Hej Kristina.
    Tack för din rekommendation. Vi har arbetat fram ett enkelt bokningssystem som vi utvärderar med jämna mellanrum och förbättrar vid behov. Kontakten med kunden är en väldigt viktig del i vårt arbete liksom ett bra resultat.
    Ha en trevlig början på den kommande veckan.

• Sanna A
    Sanna A skrev om E-städ i Norden
    Det var renare i min lägenhet innan jag flyttade in när de kom och skulle flyttstäda vid min utflytt. Mer än nöjd med deras profsiga approch och enkla kommunikation.
    2017-03-07 Representant för E-Städ svarar Sanna A
    Hej Sanna.
    Tack för din fina rekommendation. Vi är så glada över att höra hur nöjd du är med vårt arbete.
    Ha en fortsatt trevlig vecka.

• Fredrik Ö
    Fredrik Ö skrev om E-städ i Norden
    Enkelt att boka och få pris direkt på nätet. Flyttstädningen hade garanti men gick igenom utan anmärkningar.
    2017-03-02 Representant för E-Städ svarar Fredrik Ö
    Hej Fredrik.
    Tack för din rekommendation. Vi har byggt upp vår hemsida på ett sådant sätt så att man som kund ser alla priser direkt på skärmen, vi har inga dolda avgifter.

• Mikael V
    Mikael V skrev om E-städ i Norden
    Lätt och flexibel bokning. Jag ringde en fredag eftermiddag och behövde flyttstädning följande måndag morgon. E-städ löste det snabbt och smidigt. Själva utförandet gick via Superstäd, som kom till min adress i Linköping. Tack för hjälpen. Värt varenda öre.
    2017-03-02 Representant för E-Städ svarar Mikael V
    Hej Mikael.
    Tack för din rekommendation. Vi är glada att vi lyckades lösa din flyttstädning snabbt och smidigt.

• Tobias H
    Tobias H skrev om E-städ i Norden
    Köpte en lägenhet på Ringen i Borlänge för ca 2veckor sen där e-städ hade gjort flyttstädning.
    Golven var helt klibbiga av skurmedel. Har torkat av dom ca 10ggr, om inte mer. Väggarna var helt dammiga och lortiga så där har jag fått gjort väggtvätt i hela lägenheten. Soffan som stod kvar i lägenheten hade dom inte ens flyttat på, där var allt damm och klibb.golvbrunnen var riktigt äcklig så den hade dom inte rengjort heller. Köksfläkten var ej rengjort heller. Nej helt ärligt så vet jag in5e vad ni har gjort öht i denna lägenhet. Han som jag köpte lägenheten ringde till er och det ni kunde göra som kompensation var att skicka några biobiljetter. Inte ens dom har ni skickat...

Riktigt uselt, och en firma jag kommer avråda alla från att anlita.
    2017-02-24 Representant för E-Städ svarar Tobias H
    Hej Tobias.
    Vi beklagar att ni inte är nöjd med vår tjänst. Vi har 5 dagars garanti, men en del kunder som i detta fallet vill inte att vi kommer tillbaka och åtgärdar ev brister. Jag har sett foto från det aktuella uppdraget, och det fanns en del missar men inte i den utsträckningen du beskriver, men allt är relativt.
    När det gäller soffan så flyttar vi inte möbler utan ber alltid kunderna att ställa dem i mitten av rummet så vi kan komma åt och städa.
    Vi utför en större mängd flyttstädningar varje vecka och försöker alltid göra ett bra resultat, men ibland lyckas man inte fullt ut.
    Vi har tagit till oss dina åsikter och kommer att ta upp detta med de berörda personerna.
    När de gäller biobiljetterna så skickades dem omgående till den adressen kunden uppgav, har de inte kommit fram så kan gärna kunden höra av sig till oss igen.

2017-02-24 Tobias H svarar Representant för E-Städ
    Hej,
    jag tror inte vi pratar om samma lägenhet.
    Soffan stod i mitten och det finns inga bilder skickade och det är ingen som har erbjudit sig att komma och städa om.
    Ni kan skriva till min mail så skickar jag adress som ni kan skicka biljetter till. Vill inte blanda in förra lägenhetsägaren mer för det är inte hans problem.

Mvh Tobias
    2017-02-24 Representant för E-Städ svarar Tobias H
    Hej Tobias.
    Vi erbjöd den förra hyresgästen, alltså den som är vår kund som bokade flyttstädningen att vi kunde komma tillbaka och åtgärda de brister som jag såg på bilderna jag fick. Denne ville inte detta.
    Det var städat runt om soffan som det skulle göras. Det den förra hyresgästen ville var att vi skulle flyttat på den och städat där den stod, vilket vi förklarade vid bokningen att vi inte gör, då flyttstädningar innebär att man städar ett tomt utrymme. om inget annat överenskommes.
    Vi har skickat biobiljetterna till den adressen vår kund angav.
    Du är välkommen att kontakta oss via mejl eller telefon för vidare diskussion eller funderingar.

E-städ i Norden
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Kjell-Åke E
    Kjell-Åke E skrev om E-städ i Norden
    Allt till belåtenhet
    2017-02-24 Representant för E-Städ svarar Kjell-Åke E
    Hej Kjell-Åke.
    Tack för din rekommendation.
    Ha en fortsatt trevlig dag.

• Nelly M
    Nelly M skrev om E-städ i Norden
    Bokade flyttstädning på nätet och bokade en exakt tid.
    På städdagen ringde killen mig som skulle städa när han stod utanför lägenheten så jag kunde släppa in honom. Han fick nycklar och när han var klar kastade han nycklarna i mitt brevinkast och skickade även ett sms till mig.
    Kontrollerade städningen nån dag efter och allt ser godkänt ut!
    Inget att klaga på.
    2017-02-22 Representant för E-Städ svarar Nelly M
    Hej Nelly.
    Tack för din rekommendation. Det är viktigt att själva flyttstädningen fungerar smidigt då man anlitat en städfirma, eftersom man har så mycket annat runt omkring sig vid en flytt.

• Ingela B
    Ingela B skrev om E-städ i Norden
    Var tvungen att avboka städning som ändå fakturerades. Ringde företaget och blev professionellt och snabbt bemött och problemet löstes snabbt!
    2017-02-15 Representant för E-Städ svarar Ingela B
    Hej Ingela.
    Ja det var bra att det löste sig smidigt, då systemet inte hade uppdaterats så din avbokning syntes. Nu gör vi uppdateringen manuellt istället för att undvika att tekniken krånglar igen.

• Christine A
    Christine A skrev om E-städ i Norden
    Fick hjälp med flyttstädning. Väldigt smidigt att boka och fick snabbt svar i efterhand när jag ställde en fråga. Inga konstigheter och kanonresultat! Supernöjd!
    2017-02-13 Representant för E-Städ svarar Christine A
    Hej Christine.
    Vi tackar för din rekommendation och önskar dig en bra start på den nya veckan.

• Elsa P
    Elsa P skrev om E-städ i Norden
    Mycket trevligt bemötande och flexibla gällande tider, det var exempelvis inga problem att komma och hämta nyckel en halvtimme tidigare så vi skulle hinna till vårt jobb.
    2017-02-09 Representant för E-Städ svarar Elsa P
    Hej Elsa.
    Tack för din rekommendation. Vi försöker vara så flexibla det bara går.
    Ha en fortsatt trevlig dag.

• Adam I
    Adam I skrev om E-städ i Norden
    Funkade klockrent! Mycket städ för pengarna. Kommer att anlita E-städ igen i framtiden.
    2017-02-06 Representant för E-Städ svarar Adam I
    Hej Adam.
    Vad roligt att höra att du är så nöjd. Tack för din rekommendation.
    Välkommen åter.

Vi önskar dig en bra start på den nya veckan.

• Annelie E
    Annelie E skrev om E-städ i Norden
    Bra bemötande & lätt att beställa städ. Det enda som blev fel var att ni bokat det till klockan 08:00 men städpersonalen kom klockan 07:00. Men de var mycket trevliga.
    2017-02-02 Representant för E-Städ svarar Annelie E
    Hej Annelie.
    Tack för din rekommendation. Ja det blev lite tokigt med tiden, tur att det ordnade sig på ett bra sätt..

• Kristoffer T
    Kristoffer T skrev om E-städ i Norden
    Snabbt svar på pris och besked om när de kunde komma

Personalen var super trevlig och duktiga

Jag kommer rekommendera dem till vänner å bekanta!
    2017-02-02 Representant för E-Städ svarar Kristoffer T
    Hej Kristoffer.
    Vad roligt att du är nöjd och rekommenderar oss vidare, det tackar vi för.

Ha en fortsatt bra dag.

• Maya V
    Maya V skrev om E-städ i Norden
    Jag beställde flyttstädning för min etta (41kvm) det var ett snabbt snyggt och väl utfört arbete. Jag var mycket nöjd över kommunikationen med E-städ, både via sms-påminnelser och samtal samma dag.
    Städningen var top notch!
    2017-02-02 Representant för E-Städ svarar Maya V
    Hej Maya,
    Det glädjer oss att du är nöjd med allt från kommunikationen till utförandet. Det är det vi vill att alla våra kunder ska vara.

• Carina N
    Carina N skrev om E-städ i Norden
    Personligt och trevligt bemötande och mycket bra städning till ett bra pris!
    2017-02-01 Representant för E-Städ svarar Carina N
    Hej Carina.
    Tack för ett gott samarbete och för din rekommendation.
    Vi önskar dig en trevlig kväll.

• Elin B
    Elin B skrev om E-städ i Norden
    Mycket nöjd med min flyttstädning! Perfekt utfört!
    2017-02-01 Representant för E-Städ svarar Elin B
    Hej Elin.
    Vi är glada över att höra att du är mycket nöjd. Tack för din rekommendation.
    Ha en trevlig kväll.

• Maria A
    Maria A skrev om E-städ i Norden
    Dåligt bemötande från kundtjänst.
    2017-01-31 Representant för E-Städ svarar Maria A
    Hej Maria.
    Vad tråkigt att du upplever att du blev dåligt bemött.
    I detta fallet så gjorde städerskan rätt. Ni ville att hon skulle komma samma dag som ni kontaktade oss angående brister i städningen, vilket hon var flexibel att ordna.
    Hon kontaktade er, då hon förstod att hon inte skulle hinna till den tiden ni bestämt eftersom hon var på ett annat uppdrag. Hon frågade er om det gick bra att hon kom en timme senare, varpå ni svarade att hon skulle försöka komma så snart hon kunde. Hon kunde ha kommit till er där ni befann er och hämtat/lämnat nycklar. Det hade varit en annan historia om hon bara inte dykt upp.
    Ni kontaktade henne igen och sa att hon inte behövde komma då ni valde att torka av köksbänkarna själva.
    Vi tar ansvar för att alla våra städningar blir godkända, vilket innebär att vi måste få möjlighet att rätta till eventuella brister, vilket vi inte fick i detta fallet.

Vi har tagit till oss er kritik och önskar er en fortsatt trevlig dag.

• Åsa H
    Åsa H skrev om E-städ i Norden
    Gjorde en ansökan via nätet till flertalet företag gällande flyttstäd. E-städ ringde upp direkt och var otroligt vänliga och proffsiga, jag bokade direkt!
    Ställde någon fråga via e-post och fick svar direkt, mycket proffsigt.
    På städdagen kom de inte på utsatt tid men när jag ringde kom de inom 10 minuter.
    Städningen har utförts på ett ypperligt sätt, är mycket mycket nöjd!
    2017-01-30 Representant för E-Städ svarar Åsa H
    Hej Åsa.
    Det är väldigt viktigt för oss att vi kan finnas där för våra kunder från funderar stadiet tills arbetet är utfört.
    Vi tackar för din rekommendation och önskar dig en fortsatt trevlig dag.

• Daniel K
    Daniel K skrev om E-städ i Norden
    Kände mig väl omhändertagen och hörd i de jag ville få gjort.
    Han som kom och utförde jobbet var trevlig, noga med att jag var nöjd och utförde jobbet effektivt och bra.
    Jag är mycket nöjd med E-städ och kan varmt rekommendera dom till den summan funderar på vilken städfirma man ska välja.
    2017-01-30 Representant för E-Städ svarar Daniel K
    Hej Daniel.
    Du sammanfattar det vi vill åstadkomma med vårt arbete på ett bra sätt.
    Bra bemötande, lyhörda, och ett väl utfört arbete. Tack för din rekommendation.

• Fredrik H
    Fredrik H skrev om E-städ i Norden
    Väldigt nöjd! Supertrevliga. Väldigt flexibla gällande tid och bra utfört arbete till väldigt bra pris. Rekommenderas!
    2017-01-30 Representant för E-Städ svarar Fredrik H
    Hej Fredrik.
    Vi försöker vara flexibla så långt det bara är möjligt. Vad roligt att du är så nöjd.
    Tack för din rekommendation. Vi önskar dig en fin start på den nya veckan.

Docentgatan 20A, 215 52 Malmö