Alla kategorier Restaurang Uppsala Uppsala East City

East City

Vaksalagatan 19, 753 31 Uppsala — Visa karta

Asiatiskt buffe. Sushi och varmrätter.
Norra Agnegatan 39, 11229, STOCKHOLM
Tabbouli Kungsholmen
Natali D:
Bra , god mat, mysig atmosfär, bra service

Restauranger nära East City:

Heidenstamsgatan 75 och Fulleröbacke 101, UPPSALA och STORVRETA
Tobias H:
Stora portioner och väldigt god mat. Vi anlitade dem för bröllopsbuffe och de var väldigt trevliga och tillmötesgående. De kan starkt rekomm...

Läs vad 6 kunder tycker om East City

• Laura A
    Laura A skrev om East City
    Perfekt för matvrak som föredrar kvantitet framför kvalitet ;)
    Prisvärt eftersom man kan äta i princip hur mycket som helst för 89:-
  • Mary
    Mary skrev om East City
    Många rätter att välja mellan. Flera var dessutom goda. Efterrätt med banan och glass ingår. Priset på buffén är bra. Servicen var okej och lokalen är stor och mysfaktorn är låg. Kan tänka mig att gå dit igen.
  • Michael H
    Michael H skrev om East City
    Mycket mysig och trevlig asiatisk resturang, där behällningen är buffén. bra pris 79 kroner (75 för studenter), och då ingår dricka. Det är ett blandat utbud av sushi, som jag ser som höjdpunkten när man är där. Den kinesiska sidan av buffén är helt okej med mycket friterat och annat gott, men man kan vilja ha ett större utbud där, iform av mer vegetariskt och fler fågelrätter. Rekomenderas starkt, tar alltid med min bror dit när han kommer till stan.
  • Cecilia L
    Cecilia L skrev om East City
    Det asiatiska buffén på East City är jättegod. Många kunder ger bra ruljans (stavas det så?) och därför är det alltid fräsh och god. Trevlig personal och bra proser. Som student får man rabatt på buffén vilket alltid är trevligt :-)
  • Jess J
    Jess J skrev om East City
    Okryddad mat, fantasilös meny, inredningen är tråkig och det känns allmänt smutsigt på restaurangen. Personalen är nästan otrevlig och det tar 30 min att få in en 4 små rätter.
  • Michael H
    Michael H skrev om East City
    En av stans bästa resturanger med en fin lunchbuffé med ett varierat urval av sushi och kinamat. Man får äta så mycket man vill och får en dricka till det ringa priset av 79 kronor eller 75 kronor om man är student. Det ingår även kaffe och te i lunchen och man blir alltid riktigt mätt och belåten efter att man varit där. Denna lunchbuffe är endast på vardagar, på helger så är det lite dyrare och kostar över 100 kronor församma utbud av mat, så det rekommenderas att äta där på vardagar. Den övriga menyn kan jag inte lämna information om då jag endast har köpt buffe vi de tillfällen jag varit där (över 10 ggr), så hoppas ni besöker denna lilla oas i uppsalas matkultur.

Vaksalagatan 19, 753 31 Uppsala