Ecoride

3.6

9 omdömen om Ecoride

Magnus P
Skrev om Ecoride

Har två Ecoride Comfort Avenue. Hållt i tolv år och använder den fortfarande dagligen. Mycket avända för pendling. Låtit renovera ena batteriet först nu.

THOMAS H
Skrev om Ecoride

Äger två eco-ride-cyklar, halvår gamla. Det mindre bra att vi var tvungna att byta motorn på en och batteriet på en. Därför får de inte 5 i betyg. Men det som var riktigt bra är bemötandet och servicen i butiken i Malmö. Snabba reparationer, inget krångel med att byta ut det som var dåligt och ersättningscykel under reparationsdagen. Mycket trevligt och proffsigt bemötande - och fantastiskt skönt med elcykel!!!

Jeppe L
Skrev om Ecoride

Har bara testcyklat Ecorides cyklar men de var riktigt sköna och trevlig service.

Micke "esset" J

Jag fick min hoj i veckan och har inte hunnit testa den så mycket ännu. Jag är mycket nyfiken på elcyklar och det ska bli så skönt att köra mitt gamla skrälle till moped på tippen. Känner mig rätt klimatsmart typ :)

Jeppe L gillar detta
karl L
Skrev om Ecoride

Valde att köpa en elcykel från Ecoride efter noga övervägande och än så länge är jag nöjder. Får se hur väl den klarar vinterklimatet, denna frågan ställde jag per e-mail till dem, det har gått en vecka nu utan svar så servicen verkar kanske inte helt perfekt?

Eva K
Skrev om Ecoride

Fick min Ecoride Avenue Deluxe i maj. Det bästa jag köpt på länge, man flyger fram Cyklar nästan varje dag till jobbet, blir runt 15 mil i veckan. Har bara haft goda erfarenheter med Ecoride och min elcykel. Det enda jag kan komma på är att bakstänkskärmen låter lite när man kör över gupp men annars är allt perfekt. /Nöjd kund

Mona A

Anders O
Skrev om Ecoride

Extremt dålig montering, styre snett, växlar och bromsar inte inställda, dålig passform på batteriet (skaver mot ramen), behövde in på reparation av styrbox efter 50 m, två trasiga batterier på 3 månader, framskärm som ramlar av, motor som hängt sig i fullgasläge vid regn (ingen tätning runt kablar till utrymmet för styrboxen). Ringklockan funkar dock bra.

Therese
Skrev om Ecoride

Köpte en el-cykel där för ett år sen. Har inte haft annat än problem. Har blivit nonchalant bemött med mina klagomål och servicen har varit riktigt usel. Cyklarna håller en riktigt kass kvalitét, bromsarna har inte fungerat överhuvudtaget. Cykeln har varit inne på reparation mer tid än jag kunnat använda den känns det som. Handla inte här!!