Effektiv C&R AB

Ålgrytevägen 131, 127 31 Skärholmen — Visa karta

Välkommen till Effektiv C&R AB!

Vi är företaget som lyssnar till dig som kund och dina önskemål för att sedan skräddarsy den bästa lösningen. Genom täta samarbeten med olika typer av hantverkare kan vi se till att bistå med en helhetslösning till ditt nästa byggprojekt. På plats finns alltid specialiserade byggarbetare som genom sin kompetens och långa erfarenhet hjälper dig att uppnå det resultat som förväntas.

Hos oss på Effektiv C&R AB kan du få hjälp med det mesta inom bygg. Allt från ombyggnad, badrumsrenovering och köksrenovering till snickerier, måleriarbeten, elarbeten och mycket mer. Att du som kund är nöjd med oss efter slutfört arbete är grunden för hela vår verksamhet. Varmt välkommen att höra av dig om du har några idéer som du vill bolla med oss eller läs vad våra tidigare kunder tycker om oss här nedan.

Läs vad 5 kunder tycker om Effektiv C&R AB

• Martin M

2019-05-30

Martin M skrev om Effektiv C&R AB
    Utplaning av köket
    Utrivning av gammalt köksgolv
    Lade nytt klinkergolv

Effektiv C&R levererade 100%, vär mycket nöjda med resultatet. De va prisvärda, lyhörda och hjälpsamma. Väldigt service-minded och lätta av kommunicera med. Läs mer

Christoffer C skrev om Effektiv C&R AB
    Vi har anlitat dem flera gånger. Alltid snabba, duktiga och prisvärda. Anlitat andra hantverkare innan och dessa är vi alltid nöjda med.
    Proffsigt jobb på allt från grovarbete till snickerier.
    Rekommenderas! Läs mer

Stefan W skrev om Effektiv C&R AB
    Mycket bra och trevliga! Köksfix. Rekommenderas varmt. Läs mer

Ylva C skrev om Effektiv C&R AB
    Snabba, trevliga och fint gjort arbete. Har hjälpt oss både med altan bygge och att lägga golv i vardagsrum. Kan varmt rekommendera. Läs mer

Per E skrev om Effektiv C&R AB
    Effektiv C&R AB har hjälpt oss med flera bygg projekt.
    Dom har alltid gjort ett bra arbete. B
    Alltid hållit tidsplanen och gjort ett gott intryck på våra beställare.

TB BYGG AB Läs mer

Ålgrytevägen 131, 127 31 Skärholmen