Alla kategorier Restaurang Uppsala Uppsala Egeo HB

Vaksalagatan 30A, 753 31 Uppsala — Visa karta

Skeppsbron 25, 11130, Stockholm
Miss Behave Bar
Jannica L:
Trevlig personal och god mat! Snabb service.

Restauranger nära Egeo HB:

Heidenstamsgatan 75, UPPSALA
Joachim S:
Restaurang med vällagad husmanskost till helt OK pris. Wifi i restaurangen kunde vara bättre men i övrigt en fräsch lunchrestaurang

Läs vad 6 kunder tycker om Egeo HB

• Mary
    Mary skrev om Egeo HB
    God mat, trevlig personal. Värt ett besök!
  • ahmed k
    ahmed k skrev om Egeo HB
    Bra priser och bra mat. Något tunn och tråkig meny måste jag dock poängtera.
  • Sofia E
    Sofia E skrev om Egeo HB
    Dålig mat, dålig service... inte att rekommendera. Rätt så dyr bukfylla utan varken smak eller fantasi... Endast snäppet bättre än Tzateziki... så gillar man Tzateziki kankse detta kan vara något, men de med smaklökar ska nog vända sig någon annanstans.
  • Jess J
    Jess J skrev om Egeo HB
    Väldigt god mat och mysiga lokaler. Dock aningen nonchalant personal som drar ned betyget.
  • Emma O
    Emma O skrev om Egeo HB
    Oerhört god grekisk mat. Perfekt restaurang då man vill äta lite finare och tre rätters dessutom. Vi har ätit där mycket då vid födelsedagar. Servicen är väldigt bra och maten smakar riktigt bra. Finns massor att välja mellan passar likabra till familjen som till kompisgänget.
  • Johanna
    Johanna skrev om Egeo HB
    Mycket bra restaurang med fin grekisk inredning. Mycket bra service med trevlig personal. Jag skulle kunna rekommendera det mesta. Det är inte svårt att hitta dit, så jag skulle rekommendera dig ett besök dit!

Vaksalagatan 30A, 753 31 Uppsala