Alla kategorier Elektriker Uppsala Uppsala El-Ljus
Rekommenderat företag 2016 - El-Ljus

El-Ljus

Libro Ringv. 8, 752 28 Uppsala — Visa karta

Vi på El-ljus i Uppsala vill att du ska ha en personlig kontakt med din elektriker och försöker alltid se till att en och samma elektriker gör hela jobbet åt dig. Främst utför vi service och installation vid nyproduktioner av villor och lägenhetshus, men inga jobb är för små!

Att ha säker el hemma är otroligt viktigt och vi utför eltester enligt Elektriska Installatörsorganisationens standards för att ni ska känna er trygga. Vi installerar också allt som behövs för att skapa ett smart hem så att du kan styra och kontrollera elen även på distans.

Vi utför dessutom installationer inom data, tele och larm och våra arbeten är berättigade för ROT-avdrag för dig som äger din bostad.

Läs vad 22 kunder tycker om El-Ljus

• Maria K
    Maria K skrev om El-Ljus
    Utmärkt kommunikation via tel.eller mail, trevliga, håller tider, duktiga, snabba. Hjälpsama. Jag ska definitivt anlita de i framtiden.
  • Berit S
    Berit S skrev om El-Ljus
    Är mkt. Nöjd med eran utförande, tillmötesgående, snabb hjälp, noggrannhet.
  • Hamoon S
    Hamoon S skrev om El-Ljus
    Jättebra! De gjorde allt enligt plan och effektivt arbete. Fakturan var väldetaljerad. Elektrikern David var duktig på att lösa våra kluriga problem.

Jag hoppas att jag inte kommer behöva anlita en elektriker igen, men om jag gör det så blir det definitivt El-Ljus!
  • Birgitta H
    Birgitta H skrev om El-Ljus
    Trevligt och samarbetsvilligt bemötande. Beställda varor monterades snabbt och bra. Elektrikern åtog sig till och med arbete som inte var avtalat från början. Mycket gott slutintryck!
  • Anders O
    Anders O skrev om El-Ljus
    Fick ett väldigt bra första intryck och ett bra montage.
  • Linda M
    Linda M skrev om El-Ljus
    Trevligt bemötande o proffsigt jobb. Kom i tid (på minuten)!
  • Joachim F
    Joachim F skrev om El-Ljus
    Proffsigt utfört arbete och ett trevligt bemötande.
  • Lena W
    Lena W skrev om El-Ljus
    Hej, jag är mycket nöjd med båda montörerna från El-ljus som varit inblandade i min lägenhetsrenovering. De var båda punktliga, noggranna och kunniga. De brydde sig om det där "lilla extra" och jag är mycket nöjd.
    Jag kommer rekommendera El-ljus till alla jag känner.
    Mvh, Lena
  • Anna D
    Anna D skrev om El-Ljus
    Väldigt nöjd - snabb och trevlig elektriker!
  • Amanda A
    Amanda A skrev om El-Ljus
    Alltid väldigt nöjd med Åsa! Kommunikation flöt på bra, flexibla och professionella!
  • Catrin M
    Catrin M skrev om El-Ljus
    Bokning: bra snabb service
    Arbete: bra utfört men tog många fler timmar än förväntat. Ovan personal? Detta drar ner betyget som annars hade varit en 4:a
  • Niklas B
    Niklas B skrev om El-Ljus
    Proffsiga, noggranna, snabba och lätta att ha att göra med.
  • Christina A
    Christina A skrev om El-Ljus
    I stort bra! De har satt upp två lampor och flyttat en. Den flyttade hmande inte exakt där den skulle men jag har låtit det vara så - kanske för otydlig instruktion??
    Månterade två dimmers också - OK!
  • Sixten H
    Sixten H skrev om El-Ljus
    bra, snabba och effektiva och vi arbetet utfört utan lång väntan
  • Carl C
    Carl C skrev om El-Ljus
    Vänligt bemötande och lösningsfokuserad. Dock slarvig. Två strömbrytare var icke inskruvade ordentligt vilket upptäcktes nästa dag. Det drar ner det totala intrycket.
  • Fredrik H
    Fredrik H skrev om El-Ljus
    Mycket nöjd. Uppdraget var att byta ut ett par brytare mot dimmrar. Efter en mailkonversation så kom vi överens om vad det var som behövdes göras. Drygt en vecka senare kom en elektriker och installerade dimmrarna.
    Elektrikern som skötte installationen var effektiv och rak på sak.
    Räkningen höll sig med inom det som vi kommit överens om.
    Jag skulle anlita dem igen om det var något mer som behövde göras.
  • Mårten F
    Mårten F skrev om El-Ljus
    Grymt snabba och duktiga! Offert kom efter tre timmar, och elektriker var på plats dagen efter bekräftelse. Fakturan matchade offerten på öret.
  • Erik H
    Erik H skrev om El-Ljus
    Kort väntetid. Kom på avtalad tid. Hade alla prylar som behövdes för jobbet med sig. Gjorde klart allt i en följd. Städade efter sig. Allt det som dessvärre är ovanligt för hantverkare.
    Dessutom ett bra jobb och ett trevligt bemötande.
  • Karl M
    Karl M skrev om El-Ljus
    Snabba att planera in arbetet, bra utfört, trevlig personal. Har inte fått fakturan än, så givet att den är rimlig är jag mycket nöjd!
  • Gunilla W
    Gunilla W skrev om El-Ljus
    Trevligt bemötande, effektivt och välgjort.
  • Emil T
    Emil T skrev om El-Ljus
    Jag och min fru är allt igenom mycket nöjda med El-Lus i Uppland!
  • Peter A
    Peter A skrev om El-Ljus
    Vår familj har anlitat El-Ljus vid flera tillfällen och vi upplever att elektrikerna är kompetenta och vänliga. Uppdragen gällde allt från installation av nya uttag samt byte av elcentral. Nöjd kund här.

Libro Ringv. 8, 752 28 Uppsala