Alla kategorier Elektriker Uppsala Uppsala El-Ljus

El-Ljus

Libro Ringv. 8, 752 28 Uppsala — Visa karta

Vi på El-ljus i Uppsala vill att du ska ha en personlig kontakt med din elektriker och försöker alltid se till att en och samma elektriker gör hela jobbet åt dig. Främst utför vi service och installation vid nyproduktioner av villor och lägenhetshus, men inga jobb är för små!

Att ha säker el hemma är otroligt viktigt och vi utför eltester enligt Elektriska Installatörsorganisationens standards för att ni ska känna er trygga. Vi installerar också allt som behövs för att skapa ett smart hem så att du kan styra och kontrollera elen även på distans.

Vi utför dessutom installationer inom data, tele och larm och våra arbeten är berättigade för ROT-avdrag för dig som äger din bostad.

Läs vad 42 kunder tycker om El-Ljus

• Mats O skrev om El-Ljus
    Trevligt bemötande
    Social kompetens
    Kunskap & kompetens
    Professionella
    Håller vad man lovar Läs mer
  • Eva W skrev om El-Ljus
    Lagning vägguttag, uppsättning av badrumsarmatur och badrumsskåp. mycket bra bemötande, effektivt och proffsigt arbete av Åsa som jag gärna anlitar igen. Läs mer
  • Ingvar J skrev om El-Ljus
    Renovering och underhåll av el-installtioner
    Lyhördhet och snabba svar på frågor.
    Uppfyllde förväntningar och arbeten till fullbelåten. Läs mer
  • Anders H skrev om El-Ljus
    Väl utfört jobb. Företaget håller vad de lovar. Lätt att ha och göra med. Läs mer
  • Tobias H
    Tobias H skrev om El-Ljus
    El-ljus har hjälpt oss med att dra el vid inredning av vår ovanvåning, dra el i ett uterum och diverse mindre arbeten så som inkoppling av spabad och trädgårdsbelysning. De har alltid varit snabba med att få arbetet utfört och lyssnat på oss som kund. Är det något som vi velat att de ska justera så har det skett utan diskussion. Topp betyg! Kan varmt rekommendera El-ljus till andra kunder. Läs mer
  • Hans-Olof E skrev om El-Ljus
    Installation av el i samband med köksrenovering.

Snabb återkoppling vid beställning.

Våra förväntningar var att få ett proffsigt utförande av beställt arbete. Våra förväntningar infriades till 100%.

Vi har tidigare anlitat El-Ljus med bra resultat varför det kändes
    naturligt att nu senast på nytt anlita företaget.
    Kan med gott samvete rekommenderas. Läs mer
  • Erik Å skrev om El-Ljus
    Hjälp med el i tvättstuga i samband med installation av ny tvättmaskin.

Bra och kompetent utfört. Läs mer
  • Emma I skrev om El-Ljus
    Arbetar effektivt
    Fakturerar korrekt
    Boka Läs mer
  • Linda L skrev om El-Ljus
    Montering och el dragning av utebelysning, uttag spis och fläkt och installation av element i badrum. Noggrant och väl utfört arbete! Läs mer
  • Hans T skrev om El-Ljus
    Elinstallationer i ett uterum. Har funkat bra hela tiden. Bra utfört jobb. Trevliga installatörer. Läs mer
  • Anna L skrev om El-Ljus
    Anlitat för byte av element och supernöjda med allt från kontakt till utförande. Läs mer
  • Stefan S skrev om El-Ljus
    Det tog ett tag innan jag fick svar på mina frågor men sedan gick allt utmärkt. Punktligt job till bra pris. Läs mer
  • Roger B skrev om El-Ljus
    Installation av el-radiatorer och värmestyrsystem samt LED-belysning i utbyggnad på ett fritidshus. Niklas föreslog att vi behåller de gamla elementen och endast köpa in till den nya delen av huset: vilket ju gjorde att vi sparade pengar! Han jobbade snabbt och effektivt, kom med egna förslag för förbättringar och hade ett trevligt bemötande. Vi fick vänta en tid innan El-Ljus kunde åta sig jobbet, men sen gick det mycket bra. Företaget kan med värme rekommenderas.
    Roger och Stina Läs mer
  • Linnea G skrev om El-Ljus
    Allt toppen! Bra bemötande och väl utfört arbete på vårt hus. Läs mer
  • Agneta B
    Agneta B skrev om El-Ljus
    Jag beskrev vad jag behövde hjälp med i min sons lägenhet: installera en helt ny belysning över en bardisk, göra om ett takuttag från fast installation till vanlig samt fyra nya vägguttag. En mycket kompetent elektriker kunde komma inom en vecka. Hon fattade snabbt och löste självständigt problem som uppstod. Arbetet blev perfekt och vi var mycket nöjda. Läs mer
  • Börje B
    Börje B skrev om El-Ljus
    Vi har fått hjälp att installera eluttag för frysskåp+extra uttag i kök. Professionellt utfört av Åsa som dessutom gett goda råd i andra frågor vi haft. Läs mer
  • Hans M skrev om El-Ljus
    Snabb kontakt. Trevlig bemötande. Bra utfört arbete. Har dock inte sett fakturan. Läs mer
  • Kristina R skrev om El-Ljus
    Lite trassel med tidsbokningen, men det ordnade sig. Utebelysningen kom upp precis som jag ville ha den. Jag har anlitat El-Ljus tidigare och alltid varit nöjd. Läs mer
  • David H skrev om El-Ljus
    Anlände den tid vi kommit överens om. Snabbt fixat och snyggt. Som det skall vara helt enkelt. Läs mer
  • Maria K skrev om El-Ljus
    Utmärkt kommunikation via tel.eller mail, trevliga, håller tider, duktiga, snabba. Hjälpsama. Jag ska definitivt anlita de i framtiden. Läs mer
  • Berit S
    Berit S skrev om El-Ljus
    Är mkt. Nöjd med eran utförande, tillmötesgående, snabb hjälp, noggrannhet. Läs mer
  • Hamoon S skrev om El-Ljus
    Jättebra! De gjorde allt enligt plan och effektivt arbete. Fakturan var väldetaljerad. Elektrikern David var duktig på att lösa våra kluriga problem.

Jag hoppas att jag inte kommer behöva anlita en elektriker igen, men om jag gör det så blir det definitivt El-Ljus! Läs mer
  • Birgitta H skrev om El-Ljus
    Trevligt och samarbetsvilligt bemötande. Beställda varor monterades snabbt och bra. Elektrikern åtog sig till och med arbete som inte var avtalat från början. Mycket gott slutintryck! Läs mer
  • Anders O skrev om El-Ljus
    Fick ett väldigt bra första intryck och ett bra montage. Läs mer
  • Linda M skrev om El-Ljus
    Trevligt bemötande o proffsigt jobb. Kom i tid (på minuten)! Läs mer
  • Joachim F skrev om El-Ljus
    Proffsigt utfört arbete och ett trevligt bemötande. Läs mer
  • Lena W skrev om El-Ljus
    Hej, jag är mycket nöjd med båda montörerna från El-ljus som varit inblandade i min lägenhetsrenovering. De var båda punktliga, noggranna och kunniga. De brydde sig om det där "lilla extra" och jag är mycket nöjd.
    Jag kommer rekommendera El-ljus till alla jag känner.
    Mvh, Lena Läs mer
  • Anna D skrev om El-Ljus
    Väldigt nöjd - snabb och trevlig elektriker! Läs mer
  • Amanda A skrev om El-Ljus
    Alltid väldigt nöjd med Åsa! Kommunikation flöt på bra, flexibla och professionella! Läs mer
  • Catrin M skrev om El-Ljus
    Bokning: bra snabb service
    Arbete: bra utfört men tog många fler timmar än förväntat. Ovan personal? Detta drar ner betyget som annars hade varit en 4:a Läs mer
  • Niklas B skrev om El-Ljus
    Proffsiga, noggranna, snabba och lätta att ha att göra med. Läs mer
  • Christina A skrev om El-Ljus
    I stort bra! De har satt upp två lampor och flyttat en. Den flyttade hmande inte exakt där den skulle men jag har låtit det vara så - kanske för otydlig instruktion??
    Månterade två dimmers också - OK! Läs mer
  • Sixten H skrev om El-Ljus
    bra, snabba och effektiva och vi arbetet utfört utan lång väntan Läs mer
  • Carl C skrev om El-Ljus
    Vänligt bemötande och lösningsfokuserad. Dock slarvig. Två strömbrytare var icke inskruvade ordentligt vilket upptäcktes nästa dag. Det drar ner det totala intrycket. Läs mer
  • Fredrik H skrev om El-Ljus
    Mycket nöjd. Uppdraget var att byta ut ett par brytare mot dimmrar. Efter en mailkonversation så kom vi överens om vad det var som behövdes göras. Drygt en vecka senare kom en elektriker och installerade dimmrarna.
    Elektrikern som skötte installationen var effektiv och rak på sak.
    Räkningen höll sig med inom det som vi kommit överens om.
    Jag skulle anlita dem igen om det var något mer som behövde göras. Läs mer
  • Mårten F skrev om El-Ljus
    Grymt snabba och duktiga! Offert kom efter tre timmar, och elektriker var på plats dagen efter bekräftelse. Fakturan matchade offerten på öret. Läs mer
  • Erik H skrev om El-Ljus
    Kort väntetid. Kom på avtalad tid. Hade alla prylar som behövdes för jobbet med sig. Gjorde klart allt i en följd. Städade efter sig. Allt det som dessvärre är ovanligt för hantverkare.
    Dessutom ett bra jobb och ett trevligt bemötande. Läs mer
  • Karl M skrev om El-Ljus
    Snabba att planera in arbetet, bra utfört, trevlig personal. Har inte fått fakturan än, så givet att den är rimlig är jag mycket nöjd! Läs mer
  • Gunilla W skrev om El-Ljus
    Trevligt bemötande, effektivt och välgjort. Läs mer
  • Emil T skrev om El-Ljus
    Jag och min fru är allt igenom mycket nöjda med El-Lus i Uppland! Läs mer
  • Peter A skrev om El-Ljus
    Vår familj har anlitat El-Ljus vid flera tillfällen och vi upplever att elektrikerna är kompetenta och vänliga. Uppdragen gällde allt från installation av nya uttag samt byte av elcentral. Nöjd kund här. Läs mer

Libro Ringv. 8, 752 28 Uppsala