Elektra El

Västberga alle 1A, 126 30 Hägersten — Visa karta

4.5 i betyg av av 4 omdömen

Vi är ett El-installations företag som arbetar i hela Stockholms området. Från Uppsala till Södertälje.

Våran kundkrets är: Privatpersoner, bostadsrättsföreningar och Företag

Elservice, felsökningar, el-installationer, data-nätverk, golvvärme, belysning, takvärme anläggningar.

Inget jobb är för litet för oss.

Läs vad 4 kunder tycker om Elektra El

• 2015-04-20

Magnus S skrev om Elektra El
    behövde elöversyn.
    trevligt och kunnigt bemötande.
    noggrann.
    får gärna komma tillbaka Läs mer
  • Reco tipsar!
    VNP Bygg
    4.9 / 5 i betyg — 66 omdömen
    Badge2019
    "Noggrannhet och punktlighet utmärker den här byggfirman. Att man också kan bolla sina idéer med byggledaren och att denne är sakkunnig och i"
  • 2015-04-18

Magnus E skrev om Elektra El
    Supernöjd! Elektra El har under våren hjälpt mig med att byta från 1-fas till 3-fas i villan i Älvsjö. Nytt fasadskåp, ny elcentral, nya kablar, hjälp med kontakt med Fortum, genomgång av befintliga kablar m.m. Fantastiskt trevliga killar, jag rekommenderar dem varmt. Kunniga och noggranna, snabba svar på alla frågor. Stort tack till Richard, Emil och Oscar. Läs mer
  • 2013-12-10

Per N skrev om Elektra El
    Kunde på kort varsel, var i tid, löste en lite knepig installation och det till ett rimligt pris (dock inte billigt). Läs mer
  • Reco tipsar!
    Annedal Bygg och Badrum AB
    4.9 / 5 i betyg — 74 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Jag renoverade ett badrum och en WC med hjälp av Annedal Bygg. Det goda intryck jag fick från första början, höll i sig genom hela processen"
    therese b
  • Lisa M

2010-12-17

Lisa M skrev om Elektra El
    Anlitade Elektra el utan rekommendationer eller någon annan förkunskap om dem och fick hjälp av enormt duktiga, pålitliga yrkesmänniskor. Jättesnabb återkoppling, allt klart enligt överenskommelse, jättebra gjort. Vettiga priser. Rekommenderas mycket varmt! Jag fick sånt förtroende för dem att jag har bett dem rekommendera en byggfirma åt mig :-). Läs mer

Bästa badrumsrenoverarna i Stockholm:

NINA L NINA L tycker:
“Mycket nöjd med både slutresul...” Läs mer