Elektra El

Omdömen totalt
Snittbetyg
4.5

Om företaget

Vi är ett El-installations företag som arbetar i hela Stockholms området. Från Uppsala till Södertälje. Våran kundkrets är: Privatpersoner, bostadsrättsföreningar och Företag Elservice, felsökningar, el-installationer, data-nätverk, golvvärme, belysning, takvärme anläggningar. Inget jobb är för litet för oss.

4 omdömen om Elektra El

Visar 4 omdömen med 4.5 i snittbetyg
Magnus S
Skrev om Elektra El

behövde elöversyn. trevligt och kunnigt bemötande. noggrann. får gärna komma tillbaka

Sponsor
Badrumsrenoverarna
4.4/5 i betyg av 71 omdömen 4.4 av 71 omdömen
Badge2019

Efter att ha försökt få offerter från flera företag som visade noll intresse av vårat lilla badrum från 1987 så träffade jag Jerry från Badr

Magnus E
Skrev om Elektra El

Supernöjd! Elektra El har under våren hjälpt mig med att byta från 1-fas till 3-fas i villan i Älvsjö. Nytt fasadskåp, ny elcentral, nya kablar, hjälp med kontakt med Fortum, genomgång av befintliga kablar m.m. Fantastiskt trevliga killar, jag rekommenderar dem varmt. Kunniga och noggranna, snabba svar på alla frågor. Stort tack till Richard, Emil och Oscar.

Per N
Skrev om Elektra El

Kunde på kort varsel, var i tid, löste en lite knepig installation och det till ett rimligt pris (dock inte billigt).

Reco tipsar!
Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 116 omdömen 4.7 av 116 omdömen
BadgeEightYears

Jag renoverade ett badrum och en WC med hjälp av Annedal Bygg. Det goda intryck jag fick från första början, höll i sig genom hela processen

therese b therese b
Läs mer omdömen
Lisa M
Skrev om Elektra El

Anlitade Elektra el utan rekommendationer eller någon annan förkunskap om dem och fick hjälp av enormt duktiga, pålitliga yrkesmänniskor. Jättesnabb återkoppling, allt klart enligt överenskommelse, jättebra gjort. Vettiga priser. Rekommenderas mycket varmt! Jag fick sånt förtroende för dem att jag har bett dem rekommendera en byggfirma åt mig :-).

Filtrera omdömen