Elektra El

Västberga alle 1A, 126 30 Hägersten — Visa karta

4.5 i betyg av av 4 omdömen

Vi är ett El-installations företag som arbetar i hela Stockholms området. Från Uppsala till Södertälje.

Våran kundkrets är: Privatpersoner, bostadsrättsföreningar och Företag

Elservice, felsökningar, el-installationer, data-nätverk, golvvärme, belysning, takvärme anläggningar.

Inget jobb är för litet för oss.

Läs vad 4 kunder tycker om Elektra El

• 2015-04-20

Magnus S skrev om Elektra El
    behövde elöversyn.
    trevligt och kunnigt bemötande.
    noggrann.
    får gärna komma tillbaka Läs mer
  • Reco tipsar!
    M5 BYGG AB
    4.8 / 5 i betyg — 108 omdömen
    Badge2019
    "M5 renoverade mitt badrum från 90-talet. Jag kunde inte vara nöjdare! Under hela renoveringen hade jag kontakt med arbetsledare David som åt"
  • 2015-04-18

Magnus E skrev om Elektra El
    Supernöjd! Elektra El har under våren hjälpt mig med att byta från 1-fas till 3-fas i villan i Älvsjö. Nytt fasadskåp, ny elcentral, nya kablar, hjälp med kontakt med Fortum, genomgång av befintliga kablar m.m. Fantastiskt trevliga killar, jag rekommenderar dem varmt. Kunniga och noggranna, snabba svar på alla frågor. Stort tack till Richard, Emil och Oscar. Läs mer
  • 2013-12-10

Per N skrev om Elektra El
    Kunde på kort varsel, var i tid, löste en lite knepig installation och det till ett rimligt pris (dock inte billigt). Läs mer
  • Reco tipsar!
    Badrumsverket AB
    4.8 / 5 i betyg — 50 omdömen
    Badge2019
    "Vi är mycket nöjda med Badrumsverket de helrenoverade vårt badrum med bästa tänkbara resultat. Allt gjordes enligt tidplan och offert. Mycke"
  • Lisa M

2010-12-17

Lisa M skrev om Elektra El
    Anlitade Elektra el utan rekommendationer eller någon annan förkunskap om dem och fick hjälp av enormt duktiga, pålitliga yrkesmänniskor. Jättesnabb återkoppling, allt klart enligt överenskommelse, jättebra gjort. Vettiga priser. Rekommenderas mycket varmt! Jag fick sånt förtroende för dem att jag har bett dem rekommendera en byggfirma åt mig :-). Läs mer

Bästa badrumsrenoverarna i Stockholm:

Nicklas Roland T Nicklas Roland T tycker:
“Vi är supernöjda med vår badru...” Läs mer