Elnorm AB

Välkommen till Elnorm AB!

Anlita ett Elproffs från Elnorm. När gjorde ni en elrevision senast? Vänd dig till oss på Elnorm AB när du är ute efter smarta och innovativa eltekniska lösningar som underlättar din vardag.

Hos oss ka du få hjälp med elentreprenad, nätverk, belysning, elservice, elinstallation, laddboxar, säkerhet och smarta hem. Vi kan allt om elektronik och teknik helt enkelt!

Vi är auktoriserad elinstallatör samt registrerad hos elsäkerhetsverket. Vi är ett litet företag med låga omkostnader. Detta gör att vi sticker ut på marknaden med hög kvalitet och lägre prissättning för projektering. Varmt välkommen att höra av dig till oss!

Läs vad 101 kunder tycker om Elnorm AB 2

2022-01-14 Verifierad kund
    Tog för mkt betalt för ett eluttag.
    Jobbet tog 40min, på fakturan står 2 tim x 2 personer...

Kommer anlita annat bolag nästa gång.
    Hej Conny!
    Det var tråkigt att höra att du tycker så. Vi gör allt för att våra kunder ska bli nöjda.
    Tyvärr är det så när det gäller balkonger och våtutrymmen att det måste dras fram jord till uttaget. Det måste även föregås av jordfelsbrytare, samt kontrollera att jordfelsbrytaren täcker den gruppmatningen. Det är det som tar lite tid. Det går tyvärr inte bara sätta upp ett uttag som du var inne på.
    Men hoppas du är nöjd i övrigt. 🙏😊
    2022-01-12 Verifierad kund
    Ett bra utfört arbete. Vi fick vad vi beställt.
    Vi tackar för omdömet! Elnorm AB
    2022-01-04 Verifierad kund
    Jag mycket nöjd med deras arbete!
    Tack Raul! Elnorm AB
    2021-12-16 Verifierad kund
    De var väldigt trevl8ga och nogranna
    Vi tackar dig Leila! Elnorm AB
    2021-12-11 Verifierad kund
    Trevliga och hjälpsamma killar! Bra jobb, rimligt pris.
    Vad kul att du är nöjd! Elnorm AB
    2021-12-09 Verifierad kund
    I samband med pågående balkongproject hade jag beställt el till balkongen. Blev då kontaktad av Elnorm.
    Vi bestämde en tid. De kom på avtalad tid och utförde arbetet enligt önskemål. Allt perfekt och trevligt bemötande. Fick även hjälp med en liten fönsterlampa som jag inte klarade av själv. Mycket tacksam för detta.
    Elen gällde 2 st infralampor som jag fick uppsatta då jag hade haft infrarör tidigare som tagits ner i samband med balkongrenoveringen. Förlåt dröjsmålet - inte varit hemma.
    Tack så mycket Anna stina! Elnorm AB
    2021-12-09 Verifierad kund
    Trevliga, snabba, smidiga, hjälpsamma.
    2021-12-09 Verifierad kund
    Kunnig och trevlig personal. Lite svårt att komma på avtalad tid.
    Kom på sagd tid.
    Trevliga montörer.
    Snyggt jobb.
    Ville till och med dammsuga efter sig.
    Tydlig faktura.
    2021-12-09 Verifierad kund
    Svarade snabbt på förfrågan via epost.
    Kom på utsatt tid.
    Trevliga, tog av sig skona :)
    Jobbet blev färdigställt enligt min förvänta.
  • Maria S
    skrev om Elnorm AB
    2021-11-30 Verifierad kund
    Jag tycker att alla killar på elnorm är både trevliga och kunniga! De får mitt bästa betyg! 🌹🌹🌹
    Stort tack till dig!! Elnorm AB
    2021-11-30 Verifierad kund
    El norm had a contract to electrify the balconies as part of the balcony renovation. A team of 2 arrived on time as scheduled and carried out the work swiftly.

Took about 2 hours to fix 2 lamps, 1 infrared heater, 1 power socket and the accompanying wirings.

Did a basic cleaning after completing the job.
    2021-11-29 Verifierad kund
    Mycket trevliga killar, blev så nöjd av ert arbete. Önskar glad advent. MVG Gunnel
    2021-11-28 Verifierad kund
    Är super nöjd med all kontakt jag haft med Elnorm,
    Elnorm har installerat eluttag på min balkong.
    👍👍
    2021-11-26 Verifierad kund
    Beställde jobb med att dra ut el på balkongen, montering av lampa och inkoppling av markis samt byte av elcentral. Mycket nöjd med jobbet, sen är grabbarna punktliga och trevliga. Tomas
    2021-11-26 Verifierad kund
    Trevlig elektriker, skötte sitt arbete effektivt
    2021-11-22 Verifierad kund
    Blev väldigt bra bemött. Fick även snabbt svar när jag hörde av mig i något ärende.

Jag köpte elinstallation av jordfelsbrytare och av vägguttag.

Jag är sammantaget väldig nöjd.
    2021-11-15 Verifierad kund
    De satte upp en jordfelsbrytare, monterade upp vår lampa på balkongen o ordnade så vi fick kontakt för el. Mycket trevliga o vi var väldigt nöjda med allt.
    2021-11-11 Verifierad kund
    Bra på alla sätt
    El arbeten på en ny monterad balkong.
    2021-11-08 Verifierad kund
    Jag blev bemött av företaget på ett bra sätt, trevliga och kunniga grabbar som kom hem till mig för installation av armatur, vridstömbrytare, kabel, list och liknande i min balkong. De kan sin grej.
    2021-11-08 Verifierad kund
    Allt fungerade bra I kontakten med Mattias. Elektrikern som monterade lampa, eluttag och kontakter var mycket trevlig och arbetade lugnt och metodiskt.
    Arbetet utfördes p g a att bostadsrättsföreningen låtit göra nya balkonger.
    Men jag betalar själv för elarbetet
    2021-11-05 Verifierad kund
    The company reinstalled electricity on my balcony in a very professional way.
    Very good standard!
    2021-11-04 Verifierad kund
    Ett trevligt bemötande.

Levde helt upp till förväntningarna.

Trevliga killar som monterade kabelkanaler, armaturer och anslutning för markis på min balkong.
    2021-11-02 Verifierad kund
    Väldigt trevliga elektriker som gjorde ett fint jobb till ett bra pris. Rekommenderas starkt!
    2021-11-01 Verifierad kund
    Bra bemött och snabb respons på frågor och beställning.

Levde upp till bättre än mina förväntningar.

Installation av el på balkong och byte av elcentral
    2021-10-30 Verifierad kund
    Vänligt snabbt och bra.
    Installation av eluttag på balkong.
    Upphandlat av Brf Volten/Hsb där jag bor.
    2021-10-22 Verifierad kund
    Proffsigt o mycket bra bemötande
    Elnorm utförde den eldragning och byte av armaturer som jag önskade.
    Anlitar dem gärna igen vid ev behov.
    2021-10-19 Verifierad kund
    Snabba, proffsiga och mycket trevliga! kommer använda Elnorm igen i framtiden :)
    2021-10-09 Verifierad kund
    Mycket trevliga killar. De tom dammsög efter sig. Snyggt och fint och det LYSER, det LYSER! De installerade balkongbelysning och jordfelsbrytarecentral.
    2021-10-06 Verifierad kund
    Jobbar bra men. Det var för dyrt
    2021-10-01 Verifierad kund
    Trevligt bemötande hos dom och även information vad som skulle göras
    Fick rekommendationer att byta kontakter
    Fick även hjälp med det vilket inte var något problem för dom att enkelt fixa
    Dom gick varligt fram i lägenheten med kontakter som dom var tvunget att lossa på och som i mitt fall även tak kontakt
    2021-09-30 Verifierad kund
    Trevliga elektriker som gjorde arbetet bra och snabbt.
    2021-09-29 Verifierad kund
    Trevliga, snabba och välgjort arbete!
    2021-09-29 Verifierad kund
    Snabba, trevliga och hjälpte mig med annat också när dom ändå var här.
    2021-09-08 Verifierad kund
    Bra kontakt och snabb service! 👍👏🙏😀
    2021-09-05 Verifierad kund
    Totally professional team. I am very pleased with the work they have done for me.
    2021-08-31 Verifierad kund
    Gjorde vad de skulle till utlovat pris.
    2021-08-22 Verifierad kund
    Mötet med Elnorm har enbart varit positivt. Snabb respons på min beställning. Trevliga hantverkare som installerade två eluttag på min nya balkong.
    2021-08-16 Verifierad kund
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    2021-08-14 Verifierad kund
    Supernöjd. När jag kontaktade dem för att jag undrade saker fick jag snabbt kontakt. Väldigt trevliga dessutom. Och självklart arbetet välgjort. //Reza
    2021-08-01 Verifierad kund
    Fin installation på vår balkong.
    2021-07-31 Verifierad kund
    Superbra killar. Speciellt Mattias. Väldigt trevlig och serviceminded. Rekommenderas.
    2021-07-23 Verifierad kund
    Verkar ha mycket att göra, kanske semestern hägrade. Ena hantverkaren gick utan att säga något - upplevde det som oartigt,
    Hade velat bli rådfrågad mer! Nu finns sladdar, som jag hade velat få dolda bakom en list! En kontakt är felvänd På är av och tvärtom!
    Kommer inte privat att använda mig av firman! Hoppas att fackkunskaperna för dragning är de bästa! Det förväntar jag mig! Tjänsten UPPKÖPTvia brf Volten,Täby.
    2021-07-13 Verifierad kund
    Bra kontakt. Snabbrespons. Utmärkt avinstallations- och installationsarbete.
    Arbetet genomfört i samband med omfattande balkongrenovering
    2021-07-13 Verifierad kund
    Snabb, professionell och bra bemötande.
    2021-07-13 Verifierad kund
    Bemötandet var bra och trevligt. Jag hade dock önskat att de hade tagit kontakt med mig för att tala om att de var tillgängliga att förse min markis med el. Jag såg att mina grannar fick el installerat och då tog jag kontakt med elnorm. Det var OK. Det var ju de sista arbetsdagarna före semestern. Jag undrar och befarar att de skulle lämna mig utan el installerat före semestern. Det är ju väldigt varmt nu och det är stor skillnad på att ha markis då. Förutom installation av el så köpte jag en utomhuslampa. Jag hade en redan men tyckte att eran var snyggare. Jag är tacksam och glad att jag nu kan använda min balkong hela dagarna.
    2021-06-27 Verifierad kund
    Trevliga elektriker som gjorde jobbet! Det blev bra lösning för de olika delarna.
    2021-06-24 Verifierad kund
    Trevligt och lättsamt bemötande. Utförde installation av el till balkong, lampa och markis samt kalibrering av markisfunktion. Är fullt ut nöjd. 👍😃 /Curt
    2021-06-10 Verifierad kund
    Proffsigt jobb och trevligt bemötande.
    2021-06-10 Verifierad kund
    Blev utmärkt bemötta vid flera kontakttillfällen.
    Företaget levde fullständigt upp till våra förväntningar.
    Vi behövde elinstallation för en markis tiĺl vår balkong. Mycket nöjda med de montörer som kom. Lugna,.trevliga och kunniga.
    Högsta betyg från mig och min man
    Anlitar gärna företaget igen.