Hello Clean AB

Hello Clean AB

helloclean.se
  • BadgeFourYears
4.5

Hello Clean erbjuder professionell städhjälp i hela Stockholmsområdet. Med en passion för att städa underlättar vi våra kunders vardag med ett rent hem. Vi brinner för kundservice och sätter alltid dig i fokus. Oavsett om du är i behov av en rejäl storstädning, flyttstädning, städning inför visning eller veckovis hemstädning...

382 omdömen om Hello Clean AB

Sedan starten hos Reco 2021

Riaz S
Skrev om Hello Clean AB

I’m super happy for thire services

Maria B
Skrev om Hello Clean AB

Väldigt nöjd med kvaliteten på städningen. Alltid bra service och hög flexibilitet. Kan varmt rekommendera:)

Anneli T
Skrev om Hello Clean AB

Jag är nu "andra varvet" kund hos En Renare Vardag.Att det blev ett avbrott beror på olycklig omständighet,men efter att ha haft även andra företag som städat hos mig ,kunde jag bara konstatera att detta företag vill jag återgå till och som jag tidigare haft i flera år. Proffsigt och vänligt bemötande. dessutom har personen som städade tidigare och den som gör det nu utfört ett berömligt arbete.Kan varmt rekommendera.

Marcus N
Skrev om Hello Clean AB

Fungerat mycket bra under de åren de hjälp oss med kontorsstädning. Trevliga och flexibla!

Oscar B
Skrev om Hello Clean AB

Bra kundtjänst som är flexibla och lätta att ha att göra med. Städningen har vi vissa tillfällen haft mer att önska. Har hänt att fläckar på golvet varit kvar.

Svar från Hello Clean AB

Hej Oscar, Jag kommer att följa din städning att ni ska bli nöjda även med golvet.

Eric A
Skrev om Hello Clean AB

Professionella, pålitliga och flexibla - alltid ett toppresultat.

Kristoffer L
Skrev om Hello Clean AB

Första gången jag någosin anlitat en städfirma för flyttstädning, och mina förväntningar var höga då jag har blivit rekommenderade EnRenVardag. Sagt och gjort så var de på plats prick utsatt tid och bemötandet vart professionellt och väldigt service minded samt otroligt snälla. De gick igenom vad som skulle göras så att man vet vad som kan förväntas. Ett samtal senare så åker jag tillbaka till lägenheten och WOW! Jag blev chockad över resultatet! Jag kan säga att lägenheten INTE vart ens i närheten så här ren och fin...

Karin B
Skrev om Hello Clean AB

Trevligt bemötande bra och snabb städning i rätt tid

Helena O
Skrev om Hello Clean AB

Pålitliga, serösa och flexibla.

Set H
Skrev om Hello Clean AB

En Renare Vardag gjorde ett toppenjobb med min flyttstädning. Till och med besiktaren var imponerad. Städarna var seriösa, punktliga och snabba. Det var andra gången jag anlitade dom för en flyttstädning och jag kommer anlita dom igen när jag behöver.

Sepideh P
Skrev om Hello Clean AB

Jag anlitade den här städfirman med höga förväntningar på professionell städning, men tyvärr blev jag djupt besviken. Städaren använde sina ytterskor inomhus, använde toaborste för att städa badrummet och duschkabinen och samma trasa för att ta bort dam och smuts från köksskåp och för att rengöra mikron. Jag hade specifika önskemål som inte uppfylldes, och städfirman höll inte heller vad de hade lovat på sin hemsida. Jag hade ringt dem i förväg och klargjort mina önskemål, särskilt betonat vikten av att bli av med kalk i...

Svar från Hello Clean AB

Hej Sepideh, Vad tråkigt att du upplevde detta. Du skulle beställa en storstädning för de önskemål som du hade och vi gett dig ett förslag på storstädning men du valde en hemstädning på grund av billigare priser. Våra städerskor har med sig ett par tufflor att använda i huset hos kunder så var inte ytterskor. Våra städerskor gör inte på så sätt som du skrev att använda samma mikrofiber dukar på olika yttor. jag fattar inte vad du vill komma fram till. om du hade valt en storstädning som vi gav som förslag istället för en...

Håkan V
Skrev om Hello Clean AB

Trevliga och duktiga.bokade med väldigt kort varsel och de fixade ändå att tillmötesgå mina önskningar

Ann-Marie O
Skrev om Hello Clean AB

Efter många Mail fick vi rätt pris på provstädningen.

Ulla B
Skrev om Hello Clean AB

Är mycket nöjd med städningen hos mej

Joakim Johan B
Skrev om Hello Clean AB

Komunikation med företag är under all kritik. HAr man problem med en städerska behandlas man som en "fiende".

Svar från Hello Clean AB

Hej Joakim, Det är synd att du tycker det. vi försökte att hjälpa dig på alla möjliga sätt och även du fick rabatterade pris på senaste städning . vad vill du att vi ska göra mer för dig. vänligen maila mig så löser vi detta. mvh Samuel

Richard W
Skrev om Hello Clean AB

Mycket nöjd med de tjänster jag köper från En Renare Vardag. De städar mitt hus en gång varannan vecka och jag är ganska petig med min städning. Är nöjd varje gång jag kommer hem till nystädat xit tycker att de gör ett toppenjobb till en mycket rimlig peng.

Rickard E
Skrev om Hello Clean AB

Enkelt och prisvärt. Tillmötesgående.

Theo R
Skrev om Hello Clean AB

Snabba, trevliga enkla ha att göra med och det blir rent

Himanshu S
Skrev om Hello Clean AB

The company has really professional staff and have always provided their services with exceptional results.

Andrea B
Skrev om Hello Clean AB

Jättebra i början men kvalitet sänker med tid

Kate H
Skrev om Hello Clean AB

Haft samma städare i ca 9 år så jag har inga åsikter gällande städning hos. Hello Clean Har dock hört att man missar att meddela städaren om städningen blivit inställt och det tycker jag inte är okej.

Sufia G
Skrev om Hello Clean AB

We come from a country where cleaners are easy to come by but we have never had people be this meticulous and gentle with our property. It really is a pleasure to have them help us with our home

Jesper V
Skrev om Hello Clean AB

Väldigt bra! Punktliga, kommunikativa och proffsiga.

Ainur S
Skrev om Hello Clean AB

Organisationen och planeringen av städningen är mycket dålig vilket vi vill byta till en annan städfirma. Flera gånger skickade de en faktura för de dagar då vi inte hade husstädning, varje gång måste jag kontrollera fakturan och hur många timmar städarna arbetat för oss och skriva mejl tillbaka. När jag väl beställde fönsterputs till en 2-våningsbyggnad skickade de en arbetare utan verktyg och utan en speciell stege, arbetaren visste inte ens om det så de skickade tillbaka arbetare. Vi har inga klagomål på vår städerska...

Svar från Hello Clean AB

Hej Ainur, Skönt att du är nöjd med din städerska och jag beklagar verkligen din dåliga upplevelse med faktureringen. Vi tar fullt ansvar för alla missar, men för att ge lite bakgrund har vi har bytt CRM-system internt under våren vilket kan ha lett till missar vid övergången. Det är fixat nu och framåt bör vi ha branschens modernaste system för planering/fakturering/rapportering. Du ska självklart inte behöva dubbelkolla fakturorna. Jag beklagar den frustration missarna lett till. Vid fönsterputsen var det ett missförstånd...

Oskar B
Skrev om Hello Clean AB

Blir städat och fint. Veronika är super!

Anders J
Skrev om Hello Clean AB

Bästa kundservicen! Vi har dessutom haft samma städerska i ett år och hon är riktigt duktig.

Martin K
Skrev om Hello Clean AB

Enkla att ha att göra med. Duktiga städare.

Britt Louise E
Skrev om Hello Clean AB

Mkt nöjda med bemötande och utfört arbete. Mkt trevlig och duktig personal

Ann-Catrin M
Skrev om Hello Clean AB

Flexibel hantering av våra önskemål. Trevlig och kunnig personal.

Anna N
Skrev om Hello Clean AB

Väldigt trevligt bemötande i alla situationer. Det enda jag hade svårt att få fram är att jag är väldigt pedantisk.

Mette S
Skrev om Hello Clean AB

Jag är en nöjd kund sexan många år tillbaks. De gör sina uppgifter till absolut belåtenhet och är smidiga och flexibla att ha att göra med

Maud B
Skrev om Hello Clean AB

Genom en granne kom jag i kontakt med städföretaget En Renare Vardag. Sedan några år får jag hjälp med städning av mitt hem. Har hela tiden haft samma städerska vilket är ett måste för mig. Väldigt nöjd med hennes hjälp. Kontakt med företaget har fungerat bra. De skickar info om att städning kommer ske och av vem dagen före.

Mia T
Skrev om Hello Clean AB

Mycket bra utförd fönsterputsning! Kan varmt rekommenderas. Vi kommer anlita bolaget fler gånger.

Mithra M
Skrev om Hello Clean AB

Very good service by a nice and a friendly team :) They were punctual and cooperative.

Inacia J
Skrev om Hello Clean AB

Känner mig nöjd med företaget.

Jennifer M
Skrev om Hello Clean AB

Vilka fönster!! Wow! Tom våra gamla fönster har aldrig varit så rena. Dessutom snabb service och bra priser. Rekommenderar!

Samuel S gillar detta
Åsa B
Skrev om Hello Clean AB

En hög och lyhörd nivå på servicen!

Olle H
Skrev om Hello Clean AB

Väldigt bra! Vill aldrig byta städfirma. Snabb service, flexibla och måna om att allt ska bli bra för oss som kunder. Hög kvalitet på städningen!!

Camilla S
Skrev om Hello Clean AB

Vi har varit kunder hos en Renare Vardag sedan 2009 och anlitat dem för städning. Som bolag är de väldigt pålitliga, trevliga och lätta att ha att göra med. Vi har under hela denna tid endast haft ett fåtal olika städare och varit väldigt nöjd med samtliga. Vi kan varmt rekommendera En Renare Vardag för hemstädning.

Erika L
Skrev om Hello Clean AB

Jättebra fönsterputs, skinande rena fönster. Rekommenderas, dessutom bra pris..

Emma S
Skrev om Hello Clean AB

Vi är mycket nöjda med vår städning som "En renare vardag" hjälper oss med. Trevligt personligt bemötande, flexibla och nogranna. Rekommenderas varmt!

Anne H
Skrev om Hello Clean AB

Städar bra, lätt att beställa tjänsten

Sanet M
Skrev om Hello Clean AB

Oerhört nogranna, trygga och hjälpsamma. Lösningsorienterade och vänliga. Rekommenderar dem startk!

Margaretha S
Skrev om Hello Clean AB

Det är em bra städfirma och kommer alltid i tid

Anders O
Skrev om Hello Clean AB

Bokade en provstädning och var inte helt nöjd, men Hello Clean tog sig tid att lyssna på min feedback och jag känner att allting löstes på ett bra sätt till slut.

Susan K
Skrev om Hello Clean AB

Bra bemötande, men varit många personalbyten. Många som ska instrueras o h de förstår inte alltid vad jag säger. Men jobbet blir nästan alltid bra gjort!

Bengt K
Skrev om Hello Clean AB

Jag köpte flyttstädning. Fick mycket trevligt bemötande. Jag och husköparna var jättenöjda med städningen. Kan varmt rekommendera dem. // Bengt

KARL R
Skrev om Hello Clean AB

Misslyckades med flyttstädningen Återkommer med att dom ska åtgärda, kan man kanske tänka sig att lite tid och kärlek läggs för att skapa nöjd kund Men vi tar ledigt från jobb för dom ska komma 11 men tyvärr görs ett mindre önskvärt och oengagerat jobb på 1h och sen går dom igen Kommer ej använda igen

Svar från Hello Clean AB

Hej Karl, Vad tråkigt att du inte är nöjd med din städning. Vi kan tyvärr inte hitta dig som kund hos oss i vårt system, är du säker på att det är Hello Clean som utfört din flyttstädning? Vilket datum och tid utfördes städningen? Med vänlig hälsning, Hello Clean

Maria B
Skrev om Hello Clean AB

Bra och flexibla. Är noga med att kunden blir nöjd med städningen.

Abdulmajed H
Skrev om Hello Clean AB

Bra städat, fick godkänt av bostadsbolaget med besiktningen