Energistäd Norden AB

4.2

5 omdömen om Energistäd Norden AB

David N
Skrev om Energistäd Norden AB

Städenergi utförde en visningsstädning i min lägenhet före en visning, de överträffade mina högt ställda förväntningar. Tack för en bra service!

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 449 omdömen 4.6 av 449 omdömen

David N

Johan I
Skrev om Energistäd Norden AB

Vi flyttade in i lgh som Städenergi flyttstädat. Det var riktigt uselt. Efter 2 extrastädningar gav vi upp och fixade resten själva. Det som var bra med den här firman: De svara alltid i telefon och kom tillbaka 2 extra gånger utan extra kostnad. Det dåliga: Tyvärr var städningen lika usel varje gång, det var typ en vanlig fredagsstädning som jag själv rafsar ihop på en timme. De hade dammtorkat lite här och där, dammsugit och torkat golven. Kvar låg fett och mjölrester på kökskåpens handtag, tjocka dammlager i några...

Rena Hem Stockholm
3.7/5 i betyg av 229 omdömen 3.7 av 229 omdömen

Ann-Sofie H
Skrev om Energistäd Norden AB

Tack för en bra städning och bra service. Har rekommenderat er till mina vänner!

David L
Skrev om Energistäd Norden AB

Jag har anlitat Städenergi i snart 1 år och är väldigt nöjd med veckostädningen! Jätte trevlig personal och bra service, rekommenderas starkt!

Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice
4.7/5 i betyg av 2181 omdömen 4.7 av 2181 omdömen