Alla kategorier Lokalvårdare Stockholms län Salem Energistäd Norden AB

Fjärilstigen 85, 144 42 Rönninge — Visa karta

Terrängvägen 16, 12948, HÄGERSTEN
GK Facility Service
Maria M:
Helt fantastiska, de har gått above and beyond vad man kan begära av ett företag. Ställer upp utanför ordinarie arbetstid för att hjälpa mig...

Läs vad 5 kunder tycker om Energistäd Norden AB

• David N
    David N skrev om Energistäd Norden AB
    Städenergi utförde en visningsstädning i min lägenhet före en visning, de överträffade mina högt ställda förväntningar. Tack för en bra service!
  • David N
    David N skrev om Energistäd Norden AB
  • Johan I
    Johan I skrev om Energistäd Norden AB
    Vi flyttade in i lgh som Städenergi flyttstädat. Det var riktigt uselt. Efter 2 extrastädningar gav vi upp och fixade resten själva.

Det som var bra med den här firman: De svara alltid i telefon och kom tillbaka 2 extra gånger utan extra kostnad.

Det dåliga: Tyvärr var städningen lika usel varje gång, det var typ en vanlig fredagsstädning som jag själv rafsar ihop på en timme. De hade dammtorkat lite här och där, dammsugit och torkat golven. Kvar låg fett och mjölrester på kökskåpens handtag, tjocka dammlager i några skåp, stearinfläckar på fönsterbrädor osv osv.

De har ett fint dokument med en checklista som de ska följa när de flyttstädar. När vi visade den för städarna (bland annat deras "städledare") som var här så hade de aldrig sett detta och var helt oförstående till att en flyttstädning var mer omfattande än ett vanligt städjobb.
  • Ann-Sofie H
    Ann-Sofie H skrev om Energistäd Norden AB
    Tack för en bra städning och bra service. Har rekommenderat er till mina vänner!
  • David L
    David L skrev om Energistäd Norden AB
    Jag har anlitat Städenergi i snart 1 år och är väldigt nöjd med veckostädningen! Jätte trevlig personal och bra service, rekommenderas starkt!

Fjärilstigen 85, 144 42 Rönninge