Alla kategorier Rörmokare Södermanland Strängnäs Energiverket Mälardalen AB

Energiverket Mälardalen AB

JÄRNVÄGSGATAN 7, 645 31 Strängnäs — Visa karta

Energiverket är specialister på VVS-system. Vi arbetar b.la. med spolningar, energieffektiviseringar, felsökningar m.m. Hör av er så berättar vi mer!

Läs vad 5 kunder tycker om Energiverket Mälardalen AB

• Anna-karin J
    Anna-karin J skrev om Energiverket Mälardalen AB
    Vi är en liten förening på 22 lägenheter i en fastighet byggd -38. Vi anlitade Energiverket för att få hjälp med ojämn värmefördelning mellan lägenheterna. Där andra leverantörer var stressade och knappt satte foten i fastigheten var Mats inne i varenda vrå för att lära känna vår fastighet för att kunna hjälpa oss på bästa sätt. Vi har nu fått nya ventiler & termostater på radiatorerna, luftat och backspolat systemet samt injustering av värmen. Till hösten kommer de tillbaka för att göra uppföljning och vi har fullt förtroende för att slutresultatet blir precis som vi önskat - jämnare värme i lägenheterna. Energiverket/Mats är förtroendeingivande, noggrann och tillgänglig.
  • Fredrik H
    Fredrik H skrev om Energiverket Mälardalen AB
    Ett suveränt företag med en helhetslösning! Smidiga och lätta att samarbeta med. Rekommenderas starkt.
  • Kent B
    Kent B skrev om Energiverket Mälardalen AB
    Då vi har haft kallt i vissa lägenheter kontaktade vi Klimatrör som har installerat vår nya fjärrvärmecentral för att få hjälp med injustering av värmesystemet. Man rekommenderade då Energiverket vilket visade sig var alldeles utmärkt. Vi fick verkligen profisionell och kunnig hjälp att injustera värme och vvc-systemen.
    Samtidigt fick vi också reda på vilka svagheter som finns och vad som bör åtgärdas.
    Så jag kan varmt rekommendera Energiverket.
  • Milan T
    Milan T skrev om Energiverket Mälardalen AB
    Vår brf. beställde injustering av värmesystemet i huset och Energiverket klarade uppgiften mycket bra till en lägra pris än vad andra etablerade företag offererade. Mats är kunnig och påpekade också andra på andra brister han upptäckte vid injustering. Till slut fick vi perfekt dokumentation av vad som Energiverket gjorde med systemet. Från vår erfarenhet kan Energiverket rekommenderas varmt.
    Herman B gillar detta
  • Mats B
    Mats B skrev om Energiverket Mälardalen AB
    Vi har använt oss av E V för avancerad VVS service.
    Energiverket är en god samarbetspartner.
    Deras arbete är alltid av hög kvalitet och de servar kunden med ett gott uppförande och kunskap på allra högsta nivå.
    Vi har bara positiva erfarenheter av Energiverket.
    Herman B gillar detta

JÄRNVÄGSGATAN 7, 645 31 Strängnäs