Energiverket Mälardalen AB

Energiverket Mälardalen AB

Ring 08-82 63 72 energiverket.se

Energiverket är din specialist på VVS-system! Vi erbjuder tjänster och helhetslösningar inom exempelvis spolningar, energieffektiviseringar, felsökningar och mycket annat. Vi vänder oss till fastighetsägare och företag och vårt arbetsområde är Stockholm och Mälardalen med omnejd. Vad behöver du inom VVS? Kolla in vår hemsida...

5 omdömen om Energiverket Mälardalen AB

Anna-karin J
Skrev om Energiverket Mälardalen AB

Vi är en liten förening på 22 lägenheter i en fastighet byggd -38. Vi anlitade Energiverket för att få hjälp med ojämn värmefördelning mellan lägenheterna. Där andra leverantörer var stressade och knappt satte foten i fastigheten var Mats inne i varenda vrå för att lära känna vår fastighet för att kunna hjälpa oss på bästa sätt. Vi har nu fått nya ventiler & termostater på radiatorerna, luftat och backspolat systemet samt injustering av värmen. Till hösten kommer de tillbaka för att göra uppföljning och vi har fullt förtroende...

Inneklimat Service IVT Center
4.3/5 i betyg av 315 omdömen 4.3 av 315 omdömen

Vi bor på ön och tänkte anlita lokala Vi har installerat två värmepump från IVT företaget! Slutsatsen är medarbetare har väldigt dåligt omdö

Mohannad O Mohannad O
Fredrik H
Skrev om Energiverket Mälardalen AB

Ett suveränt företag med en helhetslösning! Smidiga och lätta att samarbeta med. Rekommenderas starkt.

Kent B
Skrev om Energiverket Mälardalen AB

Då vi har haft kallt i vissa lägenheter kontaktade vi Klimatrör som har installerat vår nya fjärrvärmecentral för att få hjälp med injustering av värmesystemet. Man rekommenderade då Energiverket vilket visade sig var alldeles utmärkt. Vi fick verkligen profisionell och kunnig hjälp att injustera värme och vvc-systemen. Samtidigt fick vi också reda på vilka svagheter som finns och vad som bör åtgärdas. Så jag kan varmt rekommendera Energiverket.

Kyl & Värmepumpservice IVT Center
4.5/5 i betyg av 221 omdömen 4.5 av 221 omdömen

Trevlig och kompetent servicetekniker. Väl utförd underhållsservice. Snabb respons på förfrågan, kort väntetid för besöket. Dessutom kom

Milan T
Skrev om Energiverket Mälardalen AB

Vår brf. beställde injustering av värmesystemet i huset och Energiverket klarade uppgiften mycket bra till en lägra pris än vad andra etablerade företag offererade. Mats är kunnig och påpekade också andra på andra brister han upptäckte vid injustering. Till slut fick vi perfekt dokumentation av vad som Energiverket gjorde med systemet. Från vår erfarenhet kan Energiverket rekommenderas varmt.

Herman B gillar detta
Mats B
Skrev om Energiverket Mälardalen AB

Vi har använt oss av E V för avancerad VVS service. Energiverket är en god samarbetspartner. Deras arbete är alltid av hög kvalitet och de servar kunden med ett gott uppförande och kunskap på allra högsta nivå. Vi har bara positiva erfarenheter av Energiverket.

Herman B gillar detta
Revider Energi AB IVT Center
4.4/5 i betyg av 109 omdömen 4.4 av 109 omdömen

Från första mötet med en omtänksam, kunnig och kundfokuserad William som ville ge mig bästa pumpen efter mitt behov och bästa servisen till