ENSBIL Sverige AB

ENSBIL Sverige AB

Ring 073-672 99 75 www.ensbil.se

Välkommen till ENSBIL Sverige AB! Är du trött på din gamla bil och vill köpa ny? Eller vill du sälja din bil? Oavsett vad ditt ärende är så kan vi på ENSBIL Sverige AB hjälpa dig. Du kan enkelt värdera din bil hos oss helt kostnadsfritt genom att klicka på den gröna knappen här ovan. Eller så kan du besöka vår hemsida för att...

49 omdömen om ENSBIL Sverige AB

Anton O
Skrev om ENSBIL Sverige AB

Snabb och smidig affär. Trevlig och seriös försäljare. Kan bara rekommendera!

5S Bil AB
4.6/5 i betyg av 145 omdömen 4.6 av 145 omdömen

Fick en ren o fin bil, både på insidan o utsidan. Blev även av med de vita fläckarna (oxidation ?) i lacken, samt ett trevligt bemötande.

Jannis K
Skrev om ENSBIL Sverige AB

Grymt bra och smidig affär,säljaren var ärlig och trevlig.Kan verkligen rekommendera denna Bilfirman.

Magnus T
Skrev om ENSBIL Sverige AB

Väldigt smidigt och trevligt bilköp, säljaren gör ett affärsmannamässigt intryck och är väl påläst på bilen som såldes till oss. Kan rekommendera denna aktör!

Car 4 Sale
4.5/5 i betyg av 309 omdömen 4.5 av 309 omdömen

Mycket smidig affär och bilen var precis så fin som bilderna och säljaren påpekade. Säljaren mötte upp mig på stationen ( en Söndag) och bil

Henrik A
Skrev om ENSBIL Sverige AB

Mycket trevligt bemötande och proffsigt intryck. Rekommenderas!

Aniruddha B
Skrev om ENSBIL Sverige AB

Nice helpful person , he is available when you have any query after the car purchase which is super nice

Deniz K
Skrev om ENSBIL Sverige AB

Köpte finaste v60 från denna företag. Så smidig affär. Detta företag kan man lita på. Alltid hjälpsamma oavsett vad. Dessutom tillgängliga 24/7 Tack Ens Bil

Mattias R
Skrev om ENSBIL Sverige AB

Mycket bra bemött. Snabb o smidig affär

Temesgen W
Skrev om ENSBIL Sverige AB

Service i världsklass, så nöjd!

Tobias G
Skrev om ENSBIL Sverige AB

Tillmötesgående och trevlig handlare som genom bra service hjälpte mig till en bra bilaffär. Rekommenderas!

Oscar R
Skrev om ENSBIL Sverige AB

Blev väl bemött och god servicekänsla hela vägen genom mitt bilköp, fick ett mycket gott intryck

Christian M
Skrev om ENSBIL Sverige AB

Köpte en volkswagen Golf 2015. Beskrivningen av bilen över telefon stämde bra. Har bara haft bilen en vecka än så länge så hoppas ju att det inte blir något fel på den. Så har alltså inte behövt använda min garanti än vilken är på 300 mil eller 3 månader, vilket som infaller först. Men väldigt trevligt och ärlig säljare.

Robin J
Skrev om ENSBIL Sverige AB

Har träffat många bilförsäljare och vågar påstå att detta är en av de ärligaste. Bra bemötande och bra service.

Pertra A
Skrev om ENSBIL Sverige AB

Väldigt trevlig och tillmötesgående försäljare. Bilen var som förväntat och efter beskrivningen. 👍👍

Thor N
Skrev om ENSBIL Sverige AB

Toppen 👍👍👍🎉kanon köpte en C70 Volvo, så jag är mycket nöjd.

Kent T
Skrev om ENSBIL Sverige AB

Hej jag köpte en Skoda. Tycker jag blev ärligt bemött. Trevlig säljare.

Mohammed A
Skrev om ENSBIL Sverige AB

Allting var super bra. Försäljning gick så smidigt som möjligt från start till slut. Absolut bästa säljaren. Jag kommer görs alla mina framtida köp hos ENSBIL.

DARYOUSH P
Skrev om ENSBIL Sverige AB

Köpte billigaste Volvo S40. Affären kändes tryggt och gick smidigt. Inte haft några som helst problem med bilen som vart i min ägo i snart 1 år. 👌🏼

Behrooz R
Skrev om ENSBIL Sverige AB

Fick ett väldigt proffsigt bemötande och trevlig personal rekommenderar starkt

Paul
Skrev om ENSBIL Sverige AB

undvika! säljer bilar med kända fel / problem! efter att jag klagade hävdade han att det var en privat försäljning (även om bilen annonserades på hans företags webbplats och han bad mig att lämna omdöme på Hans foretag ensbil !) oärligt företag / affärsman

Svar från ENSBIL Sverige AB

Hej Paul, Tack för ditt omdöme, jag beskrev för er vilka fel som fanns och bla annat ratten . Bilen som köptes av er är från 2002 och miltal på närmare 28000 mil. Återigen tack för din feedback och vi skall se över våra rutiner . Hoppas att det löser sig för er. Annars är ni välkomna och höra av er till oss.

Adam
Skrev om ENSBIL Sverige AB

Väldigt snabb & smidig affär gjord, hoppas på fler affärer och samarbeten mellan ENS bil & Klarälvens bil! 🤝

Patricia S
Skrev om ENSBIL Sverige AB

Tack för en super snabb och smidig affär. Rekommenderar starkt, dessutom väldigt trevlig!

Franz J
Skrev om ENSBIL Sverige AB

Köpte en v60, förväntade mig en bilskojare men mötte en man som var väldigt mån om att jag skulle bli nöjd. Nöjd blev jag och är nu en månad senare, fanns några småsaker som inte var tillfredsställande med bilen som ENS bil fixade utan något som helst krångel. Tar troligen kontakt inför nästa bilbyte också. /Franz

Nils L
Skrev om ENSBIL Sverige AB

Köpte en v50 årsmodell 12. Väldigt korrekt beskrivning av priset och skicket. Kändes mycket seriöst och ärligt. En vecka efter köpet kan jag bara sammanfatta det med; helnöjd. /Nils

Yehia B
Skrev om ENSBIL Sverige AB

Bra och trevlig säljare. Kunnig inom bilar och ärlig vid försäljning. Riktigt nöjd!!

Love J
Skrev om ENSBIL Sverige AB

Köpte en suzuki vitara ddis allgrip och är väldigt nöjd. Trevlig och seriös handlare. Åkte 35 mil enkel resa. Han visade bilen innan över videolänk in i minsta detalj. Kommer definitivt återkomma när det är dags att byta upp sig.

Fadi S
Skrev om ENSBIL Sverige AB

Rekommenderar starkt! Åkte från Södertälje till Trollhättan bara för dom har bästa och garanterat bilar med väldigt bra prisar också!

Oliwer J
Skrev om ENSBIL Sverige AB

Vill du ha en trygg, smidig och trevlig affär? Då rekommenderar jag ENS Bil. Jag fick väldigt fin information hela ledet från kontakt, till sälj, och när affären var avslutad om vad som hände och vad jag kunde vänta mig och vad som behövdes göra. Jag vet vart jag vänder mig nästa gång jag behöver sälja min bil.

Rickard T

Du är bäst och jag är nöjd med min Audi A5. tack

Liepins A
Skrev om ENSBIL Sverige AB

Very friendly and honest seller. Communication was very good and timely. Thanks. Can reccomend for sure.

Musti
Skrev om ENSBIL Sverige AB

Jag köpte en golf. På väldigt bra och tryggt sätt fick mig och känna mig säkrare och bekvämare. Jag för vänta inte mig så här bra och ärliga svar, de bästa va ärlighet. Härligt köp och väldigt nöjd!!

Anders E
Skrev om ENSBIL Sverige AB

Jag har köpt en Mercedes viano och blev väldigt nöjd med både bemötande och servicen 👍 Jag kommer att rekommendera ENS bil till vänner och bekanta 😊

Carl
Skrev om ENSBIL Sverige AB

Mycket trevlig säljare. Allt gick bra.

Basel J
Skrev om ENSBIL Sverige AB

tryggt och enkelt köp! Bemötande samt information

JAN-OWE A
Skrev om ENSBIL Sverige AB

Bra bemötande både på telefon och i verkligheten. Bra pris, allt verkar bra 👍

Svar från ENSBIL Sverige AB

Vad kul att ni är nöjda med affären 👍👍

Ahmed W
Skrev om ENSBIL Sverige AB

Väldigt professionella, allt gick snabbt, smidigt och smärtfritt:) Riktigt nöjd med allt. Tack ENS bil

Clarence L
Skrev om ENSBIL Sverige AB

Köpt en bil och blev bra bemött

Kent E
Skrev om ENSBIL Sverige AB

Inköp av en polo i mycket bra skick Säljaren löste alla handlingar på bästa sätt Säljaren står för en mycket bra och tydlig garanti. Jag kommer att köpa fler bilar av säljaren och kan varmt rekommendera företaget

Jonas A
Skrev om ENSBIL Sverige AB

Riktigt smidigt att sälja bilen till ENSBIL! Kändes tryggt och säkert och vi fick ett mycket bra intryck av Yasir!

Alexander
Skrev om ENSBIL Sverige AB

Sålde min gamla bil och köpte en ny från ENSBIL, smidigaste affären jag någonsin gjort. Super nöjd!! Tack igen ENSBIL vi ses i framtiden igen. /Alexander

Milo

Trevliga och ärliga! Rekommenderas

Axel B
Skrev om ENSBIL Sverige AB

Snabb och smidig affär! Supertrevlig firma och riktigt bra service! Rekommenderar starkt ensbil och de löste snabb transport av bilen från Gävle till och med. Toppbetyg från mig!

Björn S
Skrev om ENSBIL Sverige AB

En bil väldigt bra bemötande väldigt nöjd

Hadi H
Skrev om ENSBIL Sverige AB

Köpte en Volvo v70, suverän service och underbart bemötande! Nästa bilköp blir självklart på ENSBIL! Rekommenderas starkt!

Robin B
Skrev om ENSBIL Sverige AB

Skall du köpa ny bil? Tveka inte att köpa din nästa bil hos ENSbil Fina bilar och trevlig försäljare 👌

Hassan A
Skrev om ENSBIL Sverige AB

Köpte en Mercedes E220 bytte samtidigt in min bil. Mycket bra bemötande och bra marknadspris

Jonas K
Skrev om ENSBIL Sverige AB

Köpte en Can am spider 990 Fick ett mycket bra intryck vid telefonkontakt och vid visning och köp av fordonet var säljaren mycket trevlig och ärlig ,svarade på dem frågor som jag hade och i detta kände mig trygg i affären. Kommer definitivt att höra av mig när det är dags att byta bil

Almaz
Skrev om ENSBIL Sverige AB

Köpte bil. Blev utmärkt bemöt, väldig personlig service, snabb response på frågor och funderingar. När man köper något så stort som en bil, har man en del förväntningar på att man ska känna trygg och ha förtroende för säljare, vilket ENS Bil fick oss att känna Överlag en väldigt postivt upplevelse för nån som aldrig har köpt en bil tidigare, kan starkt rekommendera ENS Bil.

Tarek A
Skrev om ENSBIL Sverige AB

Mycket seriös firma! Låga priser, trevligt bemötande

Magnus O
Skrev om ENSBIL Sverige AB

Hej Jag köpte en bil och bytte in min gamla. Väldigt nöjd med köpet. Kändes proffsigt.