Alla kategorier Bilverkstad Östergötland Norrköping Epl Städ & Underhåll

Bråbogatan 28, 602 16 Norrköping — Visa karta

Läs vad 7 kunder tycker om Epl Städ & Underhåll

• Victor N
    Victor N skrev om Epl Städ & Underhåll
    Luras inte av dessa oseriösa skojare, tyvärr gick jag på en mina..

De hade lovat att frosta av vår frys, så skedde inte! Anledningen var enligt "David" på EPL att den kille som lovat oss att frosta av frysen var en nyanställd. Han ändrade sig senare till att dem aldrig lovat något.. De fick dessutom komma tillbaka efter utförd besiktning och göra om städningen. Vi bokade in en dag när de skulle komma åter. Dagen efter den inbokade åker jag 10 mil tor för att frosta av den frys som EPL lovat att frosta av, för att också upptäcka att ingen varit där och åtgärdat de punkter fastighetsskötaren anmärkt på.. Jag ringer till EPL och ifrågasätter varför dem inte varit där, bortförklaring var att städkillen som skulle komma till oss inte visste om att dem hade vår nyckel?! De uppgav att dem försökt nå mig under hela dagen, märkligt nog hade jag inte ett missat samtal.. Hur som helst dyker det upp en kille när jag är i lägenheten.. Under mitt överinseende åtgärdar han de punkter som anmärkts på. Sämre öga för städning får man nog leta efter... Jag fick gång på gång visa honom ytterligare ställen de missat.

Nä, EPL är ett oseriöst företag med oärliga företrädare! Anlita dem inte!
  • Sebastian S
    Sebastian S skrev om Epl Städ & Underhåll
    VARNING !!

Vi fick bakslag 2 gånger på EPLs flyttstädning av våran hyresvärd, när vi ringer dom så säger dom att dom skall komma och rätta till det. Dyker inte upp, säger att dom inte har tid. Slutade med att vi fick göra det själva! När man vill prata med Gustaf Skoogenäs så finns han inte på plats, ( varit så sen mitten på december) och han ringer aldrig upp fast EPLs kontor säger att Vd kommer ringa upp och att det är han som tar alla beslut.

Fredag kväll när vi skulle ha flytt på måndag blir vi uppringda av Gustaf Skoogenäs där han frågar om vi snälla skulle kunna flytta på sön då han inte får ihop det med personal. Och att han då drar av 500:- på priset. Vi flyttar på söndag men vi har blivit fakturerade på hela priset. När man ringer till EPL så hänvisar dom till Gustaf Skoogenäs (VD) men han är aldrig på plats eller ringer aldrig upp!

Akta er för detta företag! Väldigt oseriösa.

/ Sebastian
  • Sebastian S
    Sebastian S skrev om Epl Städ & Underhåll
    VARNING !!

Detta företag är extremt dåliga vi har fått bakslag utav förra hyresvärden 2 gånger på deras flyttstädning ! Slutade med att vi fick göra det själva., och när man ringer till EPL så är inte deras VD på plats, utomlands eller ledig , har varit så sen i mitten på december och han vägrar ringa upp. Finns ingen annan ansvarig på plats utan allt bollas mot Gustav Skoogenäs

Vi fick ett samtal fredag kväll när vi skulle ha flytt o städ på måndag av VD ( Gustav Skoogenäs) om vi kunde göra flytten 1 dag tidigare så skulle han dra av 500:- på priset. Vilket inte har hänt, vi blev fortfarande fakturerade på samma ursprungsumma.

Om jag hade vetat det här innan skulle jag ALDRIG anlita detta företag,

Sebastian
  • Tanja R
    Tanja R skrev om Epl Städ & Underhåll
    De fick komma tillbaka och flyttstäda 4 gånger. Deras personal stal saker från vårt hem. Riktigt dålig service!! Gustaf på företaget har inte svarat på mail eller ringt upp efter mitt klagomål på andra städet. Då ville de egentligen inte städa mer utan undrade om vi kunde kolla om det blev godkänt ändå. Trots det tredje städet så blev det anmärkning och dr fick komma en tredje gång.
    Detta företag är inte seriöst. En av städarna som de påstod vara praktikant fick kontanter i handen efter utfört städ.
    Förutom det misslyckade flyttstädet i lgh vi flyttade ur så hade även EPL flyttstädat lgh vi flyttade in i. SKITJOBB!!! Badrum och toalett var inte ens städat. Skitiga fönster och smutsiga golv.
    Använd bara detta företag om du vill gå igenom ett helvete!
  • therese
    therese skrev om Epl Städ & Underhåll
    Undvik detta städbolag! Dåligt flyttstädat med skräp och damm kvar på golvet som att de inte ens dammsugit! Och sen ännu sämre service, ingen extra städning i tid innan avflytt och blir ignorerad när jag försökt ta kontakt för annan kompensation. Luras inte av den trevliga kontakten i början...!
  • Karita D
    Karita D skrev om Epl Städ & Underhåll
    Min dotter bokade in EPL Städ till kl 9 den 5 augusti 2013, men ingen kommer. Min dotter försöker ringa för att kolla varför, men ingen svarar fast hon försöker upprepade gånger. Sedan får hon ett sms om att hon ska sluta ringa till dem. Till slut ringer någon ansvarig upp och är väldigt otrevlig och säger att de har problem med bokningssystemet på datorn och att hon inte är den enda som inte får någon städning utförd, men de kan komma någon annan dag och städa, vilket min dotter säger ifrån om eftersom hon ska ha besiktning och lämna nycklarna kl. 14 samma dag, då blir han som ringer riktigt sur. Normalt sett har man väl ett backupsystem eller åtminstone en vanlig almanacka som man skriver upp bokningar i. Personalen måste ju alltså varit tillgänglig då ingen visste vart de skulle, varför inte svara i telefonen då kunder börjar ringa och skicka ut personal efterhand då man talat med kunderna, men det fungerar ju inte eftersom man struntar i att svara, tänkte inte på det. De ansvariga bör absolut gå en fortbildning i kundbemötande, innan de förlorar alla kunder. Vi kommer ABSOLUT INTE boka denna firma någonsin igen och kommer inte att rekommendera den till någon.
  • Stefan L
    Stefan L skrev om Epl Städ & Underhåll
    katastrof har beställt flyttstäd för ca en månad sedan o ingen kommer vi har semester SÄGER DE vad är det nya hyresgästen väntar vid dörren FYYYY FAAAN vilka IDIOTER

Bråbogatan 28, 602 16 Norrköping