Er-Ni AB

Vasagatan 12, 111 20 Stockholm — Visa karta

Stora Nygatan 41-43, 11127, Stockholm

Restauranger nära Er-Ni AB:

Hamngatan 37, Stockholm
Välkommen till Ristorante Il Molo i Gallerian! Vi serverar både lunch och middag... Läs mer ›
Kristina P:
OK mat men de får inte till en riktigt mysig miljö. Märkliga bubbelformade bord som gör att gästerna sitter långt ifrån varandra. Vi hade et...

Storkyrkobrinken 16, STOCKHOLM
Välkommen till vår autentiskt Italienska restaurang i Gamla Stan! Läs mer ›
Serah R:
Mysigaste italienarn i gamla stan. Super god mat och varm service. Jag går dit när jag vill garantera en bra kväll.

Stora Nygatan 19, STOCKHOLM
Anna N:
En mkt trevlig kväll i juni,jättebra service av personalen,jättebra mat,trevligt när kocken presenterar maten vid bordet!

Kungsgatan 29, STOCKHOLM
Välkommen till Golden Hits! Var beredd på en helkväll med restaurang, karaoke, n... Läs mer ›
Ragnhild Marie F:
Vilken show kanas bra. Artisterna skötte sig bra både på scen och vid borden. Men ska jsg tycka till om maten så var oxkinden ingen hit.

Läs vad 5 kunder tycker om Er-Ni AB

• Roza M
    Roza M skrev om Er-Ni AB
    Mycket bra och snabb service och personal. God sushi och annan kinesisk mat. God tillhörande miso-soppa samt sallad. Bra lunch-hak!
  • sienna s
    sienna s skrev om Er-Ni AB
    Ett av mina favoritställen när det kommer till lunchsushi, det är goda, stora bitar och servicen är blixtsnabb under lunchrusningen.
  • Olle L
    Olle L skrev om Er-Ni AB
    Bemötandet och maten var riktigt usel. Min middagspartner beställde en varmrätt och jag beställde en stor sushi, efter 45 minuters väntan fick hon sin varmrätt och jag fick fortsätta vänta i ungefär en kvart på min sushi. Under tiden hade det bl.a kommit in en kille som verkade väldigt tjenis med servitören och beställde en liten sushi, den kom ut i princip på en gång. När jag väl fick min mat anmärkte jag på att vi inte hade fått vår mat samtidigt samt att folk som kommit in mycket senare hade fått sin mat innan. "Varmrätten och sushin görs av olika kockar och tar olika lång tid, hade jag väntat med att servera varmrätten hade den blivit kall" var svaret jag fick. "Passar det inte kan ni äta hemma" fortsatte servitören med att säga. När vi väl fick maten var den heller inte speciellt bra. Hit går vi aldrig mer igen.
  • Ningjing C
    Ningjing C skrev om Er-Ni AB
    Best&most typical Chinese dumplings :D you can order fried or normal ones with vinegar and spice ~~ highly recommended!
  • John C
    John C skrev om Er-Ni AB
    Jag hade låga förväntningar (med tanken på namnet och läget, och jag är van vid bra sushi därför att jag bodde i Kalifornien förut). Men jag var överraskad, maten var faktiskt god. Och inte dyrt: middag under 100 kr. Utan tvivel bättre än alla sushiställe jag har provat i stan hittills.

Vasagatan 12, 111 20 Stockholm