Er-Ni AB

Vasagatan 12, 111 20 Stockholm — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Er-Ni AB

• Roza M
    Roza M skrev om Er-Ni AB
    Mycket bra och snabb service och personal. God sushi och annan kinesisk mat. God tillhörande miso-soppa samt sallad. Bra lunch-hak! Läs mer
  • sienna s
    sienna s skrev om Er-Ni AB
    Ett av mina favoritställen när det kommer till lunchsushi, det är goda, stora bitar och servicen är blixtsnabb under lunchrusningen. Läs mer
  • Olle L
    Olle L skrev om Er-Ni AB
    Bemötandet och maten var riktigt usel. Min middagspartner beställde en varmrätt och jag beställde en stor sushi, efter 45 minuters väntan fick hon sin varmrätt och jag fick fortsätta vänta i ungefär en kvart på min sushi. Under tiden hade det bl.a kommit in en kille som verkade väldigt tjenis med servitören och beställde en liten sushi, den kom ut i princip på en gång. När jag väl fick min mat anmärkte jag på att vi inte hade fått vår mat samtidigt samt att folk som kommit in mycket senare hade fått sin mat innan. "Varmrätten och sushin görs av olika kockar och tar olika lång tid, hade jag väntat med att servera varmrätten hade den blivit kall" var svaret jag fick. "Passar det inte kan ni äta hemma" fortsatte servitören med att säga. När vi väl fick maten var den heller inte speciellt bra. Hit går vi aldrig mer igen. Läs mer
  • Ningjing C
    Ningjing C skrev om Er-Ni AB
    Best&most typical Chinese dumplings :D you can order fried or normal ones with vinegar and spice ~~ highly recommended! Läs mer
  • John C
    John C skrev om Er-Ni AB
    Jag hade låga förväntningar (med tanken på namnet och läget, och jag är van vid bra sushi därför att jag bodde i Kalifornien förut). Men jag var överraskad, maten var faktiskt god. Och inte dyrt: middag under 100 kr. Utan tvivel bättre än alla sushiställe jag har provat i stan hittills. Läs mer

Bästa restaurangerna i Stockholm:

Laura T Laura T tycker: