Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Kungsholmen Sillydill Restaurang AB

Sillydill Restaurang AB

Alströmergatan 20, 112 47 Stockholm — Visa karta

Ohoj! Företaget är numera en del av Olearys Fridhemsplan. För dig som alltid älskat köttbullarna och de krispiga salladerna så samarbetar Ett litet kök framöver med den nyöppnade Olearys.

Läs vad 4 kunder tycker om Sillydill Restaurang AB

• Christina S
    Christina S skrev om Sillydill Restaurang AB
    Om man ser det från det andra hållet liksom ... så har de lyckats med att anpassa utbudet efter målgrupperna. På olika tider på dagen. Kommer du innan eller efter lunch får du baxa dig in bland barnvagnarna. Men inte så farligt mycket baxande ändå, stället har rymd i bistrodelen så att man till och med kan rulla fram vagnen hela vägen till tallriken. Och där samlas mamma-gängen och alla barnen i varsin barnstol. Kommer man på lunchen har platserna fyllts av lunchgäster i en något högre ålder. Detta gäller i bistron. I restaurangdelen råder endast medelålder runt 35. Aldrig särskilt mycket lägre. Kaffet åker jag omvägar för att få. Iaf när maskinen rattas av den personal som vet hur man ska göra. Vid ett tillfälle fick jag en kaffe med mjölk när jag bad om en machiato. Jag svimmade nästan men killen i baren hejdade sig och hällde förskräckt ut blasket och gjorde på riktigt kaffe till mig. Bakverken är to die for. Det enda jag inte gillar alls är att man inte snabbt nog torkar upp efter alla småttingar som gärna knådar sin mat för att därefter droppa den på golvet. Det är inte roligt att komma in i bistron runt em-tid. Och gör man det får man vara glad om det finns ett avdukat bord och ett golv man kan gå på utan att riskera halka på en halväten köttbulle. Läs mer
  • Nikke L
    Nikke L skrev om Sillydill Restaurang AB
    R.O.O.M har klappat igen men Ett Litet Kök ligger kvar och har bara blivit bättre! Många smaker, trevlig miljö och nu slipper man designermorsorna också!

Förbättringspotential finns dock. Främst vad gäller kaffet. Läs mer
  • Johan E
    Johan E skrev om Sillydill Restaurang AB
    Mysig restaurang med café känsla och som ligger i ena hörnan av möbelföretagets R.O.O.M's lokaler. God mat med få men bra och varierande alternativ på maträtterna. Alltid fullsatt så det gäller att komma i tid, och det går att mista stället för ett dagis ibland. Dock så verkar personalen vid lunchtid stressade och tar sig inte tid att vara artiga och maten dröjer något längre än man vill vid lunchtid. Men på det stora hela, väldigt angenämt. Läs mer
  • Annika T
    Annika T skrev om Sillydill Restaurang AB
    Var här på lunch och fick en jätte god kyckling med mangosalsa som jag kan rekommendera. Det som gör det lite kul är att restaurangen ligger i anslutning till ROOM´s butik som man kan gå till efter maten och kolla in deras snygga möbler.

Ett helt ok lunch ställe :-) Läs mer

Bästa restaurangerna i Stockholm: