Länna

Speditionsvägen 29, 142 50 Skogås — Visa karta

Servicecenterkedjan Euromaster med däckservice som specialitet, erbjuder en komplett service för underhåll och reparation av din bil, däribland oljebyte, bromsbyte och däckbyte. På vår webbsida hittar du ett stort urval av däck för alla fordonsty
Blommenhovsvägen 26, 61139, Nyköping
Däckteam/Autoexperten
Anita A:
Bra bemötande och sevice. Kollar av att däcken är ok.

Däckbytare nära Länna:

Jordbrotorpsvägen 2, JORDBRO
Kom in till oss med bilen så hjälper vi dig! Läs mer ›
Levent B:
Mycket bra trevliga personal hjälpsamma Jag är nöjd

Björkholmsvägen 17, Huddinge
Speedys bilverkstäder finner du bara på centrala lägen, vid stora trafikleder oc... Läs mer ›
Ulf A:
Alltid bra mottagande trevlig och kunnig personal ställer alltid upp och fixar allt som jag behövt hjälp med

Läs vad 3 kunder tycker om Länna

• Camilla A
    Camilla A skrev om Länna
    Service från montörerna fungerar ok men mannen i receptionen har ingen fingertoppskänsla vad gäller service vilket jag har konstaterat vid varje besök under min senaste tjänstebilsperiod. Sist var nog värst när påstod de att jag var en timma fel trots att jag hade kopia på bekräftelsen från dem. Ingen ursäkt, ingen kompensation. Bara ett torrt konstaterande att deras system hade en annan tid på mig. Bara att åka hem och och komma tillbaka senare. Jag kommer att välja en annan leverantör vid bilbytet i höst och kan tyvärr inte rekommendera dem.
  • Stefan B
    Stefan B skrev om Länna
    BRA SERVICE!
    Stort tack för snabbt och proffsigt bemötande. Hade en lite annorlunda fråga med en bult som var för lång. Säljarna tog sig tid och stod på sig att se till att de blev rätt. Fick en slot för byte direkt. Kostade inte skjortan heller. Problemet löst på 10 min
    Blir glad när man blir bemött så här bra!!
  • -
    - skrev om Länna
    Hit burkar pappsen skicka mig när det är dags att byta däck på bilen. Lite segt med tanke på att man får sitta och vänta på att få hjälp, å det kan ta tid! Men det går fort när de väl sätter igång och personalen är trevlig. Helt okej.

Speditionsvägen 29, 142 50 Skogås