Euromaster AB - Länna

Euromaster AB - Länna

Ring 08-609 01 00 www.euromaster.se
2.6

Servicecenterkedjan Euromaster med däckservice som specialitet, erbjuder en komplett service för underhåll och reparation av din bil, däribland oljebyte, bromsbyte och däckbyte. På vår webbsida hittar du ett stort urval av däck för alla fordonsty

5 omdömen om Euromaster AB - Länna

David Magnus Victor E
Skrev om Euromaster AB - Länna

Beställde däck och fälg 2 veckor innan bokad tid för montering, när jag kom dit visade det sig att de bara hade fått 2 av 4 fälgar, borde man inte kontrollera att man fått allt som behövs, och kanske montera däck på fälg innan kunden kommer? Om det är något problem kan man väl i alla fall höra av sig till kunden. Dålig service, kommer aldrig igen ha något med de att göra.

George I

en stark 3a , mer eller mindre enligt förväntningarna

Camilla A
Skrev om Euromaster AB - Länna

Service från montörerna fungerar ok men mannen i receptionen har ingen fingertoppskänsla vad gäller service vilket jag har konstaterat vid varje besök under min senaste tjänstebilsperiod. Sist var nog värst när påstod de att jag var en timma fel trots att jag hade kopia på bekräftelsen från dem. Ingen ursäkt, ingen kompensation. Bara ett torrt konstaterande att deras system hade en annan tid på mig. Bara att åka hem och och komma tillbaka senare. Jag kommer att välja en annan leverantör vid bilbytet i höst och kan tyvärr inte rekommendera dem.

Stefan B
Skrev om Euromaster AB - Länna

BRA SERVICE! Stort tack för snabbt och proffsigt bemötande. Hade en lite annorlunda fråga med en bult som var för lång. Säljarna tog sig tid och stod på sig att se till att de blev rätt. Fick en slot för byte direkt. Kostade inte skjortan heller. Problemet löst på 10 min Blir glad när man blir bemött så här bra!!

Madelene R
Skrev om Euromaster AB - Länna

Hit burkar pappsen skicka mig när det är dags att byta däck på bilen. Lite segt med tanke på att man får sitta och vänta på att få hjälp, å det kan ta tid! Men det går fort när de väl sätter igång och personalen är trevlig. Helt okej.