Faros

Anneli K skrev om Faros
    Faros, bästa greken på Södermalm. Hos mat o bra personal👋. Prisvärt! Läs mer
  • Pernilla N
    Pernilla N skrev om Faros
    Utan att ha kollat Reco innan lockades vi in på Faros för att vi tyckte det såg mysigt ut och för att det var många gäster där redan. Vi blev mycket positivt överraskade. Fick bord direkt, men det var onsdagkväll så det kanske är svårare på helger. Gott bröd och fetaröra före maten, som sen kom snabbt och var väldigt god! Jag åt vegetarisk tallrik. Trevlig och serviceinriktad personal! Läs mer
  • Emelie L
    Emelie L skrev om Faros
    En himla mysig grekisk restaurang, mysig inredning samt att personalen är jätte trevliga. Skiljer så från andra restauranger! Maten är att dö för, inget slår grekisk mat. Fräsch och god mat till bra priser. Läs mer
  • Kristina P
    Kristina P skrev om Faros
    Helt underbra restaurang.Supergod röra till bröd samt en helt underbar personal. Lammkottletterna rekommenderas varmt samt deras stekta potatis som är gudomlig. Det bästa av allt med denna grekiska pärla är Priserna!!!! Läs mer
  • Sanna B
    Sanna B skrev om Faros
    Väldigt dåligt service. Har aldrig varit med om det förr på en grekiskt restaurang. Inget att rekomendera. Läs mer
  • Amanda E
    Amanda E skrev om Faros
    Faros är en av mina favoritrestauranger! Jag har alltid gillat grekisk mat men inte tyckt att det funits någon bra grek i Stockholm. Nu har jag äntligen hittat en! På Faros äter man genuin och vällagad grekisk mat till riktigt bra pris i en livlig och typisk grekisk miljö. Portionerna är stora och personalen är alltid glad och trevlig. Souvlakin rekomenderas varmt. Det är nästan alltid fullt och man bör boka bort i tid. Läs mer
    Daniel T gillar detta

Bästa restaurangerna i Stockholm:

Hilda B Hilda B tycker:
“Matupplevelsen var mycket bra,...” Läs mer

Brunnsgränd 2-4, 11130, Stockholm