Jens Pelland
Registrerad mäklare sedan 2005
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-07 - 2019-06
Att få chansen att hjälpa en kund bli nöjd med en av livets viktigaste affärer är enormt stimulerande. Jag ser varje kunds behov och förutsättningar eftersom varje person och bostadsaffär är unik. Med bakgrund i byggbranschen kan jag det här med byggteknik och hus och även på fritiden arbetar jag med hus: jag renoverar just nu en hallandslänga utanför Falkenberg! Ta gärna kontakt med mig om du har frågor eller funderingar kring din fastighet! Läs mer

Läs vad 41 Läs vad Jens Pelland

• Jörgen H sålde sin lägenhet med hjälp av Jens Pelland en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2019-06-17

Arvidstorp
    Detta är tredje objektet som Jens Pelland har sålt för vår räkning. Vi har varit mycket nöjda med helheten
    Jens är kunnig och har ett professionellt och kundanpassat bemötande, han är dessutom snabb och noggrann genom hela försäljningsprocessen. Det är aldrig några problem när man ber om hjälp när det är dags för deklarationen. När vi väl har kommit överens är det bara för oss att luta oss tillbaks och låta Jens sköta resten, som han gör mycket smidigt. Läs mer
  • Carola J köpte sitt hus med hjälp av Jens Pelland en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2019-06-12

Köpt liten badstuga.
    Bra mäklare, allt fungerade fint. Läs mer
  • Johanna T köpte sitt hus med hjälp av Jens Pelland en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2019-06-07

Skrea strand
    Köpte en badstuga på Skrea strand. Jens var trevlig och hjälpsam på många sätt både i början per telefon och på plats i samband med visning, påskrift och överlämning. Läs mer
  • Lars-Göran L sålde sitt hus med hjälp av Jens Pelland en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2019-05-21

Skrea strand
    Vi har sålt ett fritidshus, har fått ett jätte bra bemötande och service, budgivningen drog ut på tiden men för övrigt har allt gått som på räls. Läs mer
  • Ulf K sålde sitt hus med hjälp av Jens Pelland en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2019-05-06

Sålt en stuga.
    Gjort ett kanonjobb med försäljningen.
    Som jag upplevde det bra mot säljare och köpare. Engagerad. Läs mer
  • Emelie R köpte sitt hus med hjälp av Jens Pelland en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2019-03-08

Vessigebro
    Vi har köpt en villa.
    Bra bemötande som upplevdes väldigt lagom. Man fick i sin egen takt kolla runt i villan under visningen.
    Snabb återkoppling.
    Upplevelsen har varit bra! Läs mer
  • Bert E sålde sitt hus med hjälp av Jens Pelland en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2019-02-15

Vinberg
    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum. Läs mer
  • Inger E köpte sin bostad med hjälp av Jens Pelland en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2018-12-20

Tyckte det gick lite för långsamt innan budgivningen var lver Läs mer
  • Daniella N
    Daniella N köpte sin bostad med hjälp av Jens Pelland en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2018-12-19

Mossbergsväg 5 , 70tals villa med krypgrund.
    Tycker Jens var VÄLDIGT nonchalant under hela prossesen. svarade inte när man ringde, fick jaga svar från honom. Sedan tycker vi att han undanhöll mycket information, viktig sådan som han borde informerat om redan första gången vi var på visning. Tex om krypgrunden och dess innebörd.
    Har fått reda på mycket nu i efterhand och vilka summor vi behöver lägga extra på huset så att krypgrunden skulle vara okej, och det var INGENTING han hade nämnt någonting om.
    Skulle avråda alla att köpa ett hus som Jens Pelland är mäklare för. Oproffsig, nonchalant okunnig. Mycket missnöjd!! Läs mer
  • Heléne A köpte sin bostad med hjälp av Jens Pelland en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2018-11-26

Bra och korrekt bemötande. Skulle uppskatta en bättre objektsbeskrivning och bilder i den. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Falkenberg

Amanda Fåglum