Jens Pelland
Registrerad mäklare sedan 2005-12-09
Aktiv på Reco.se sedan 2017-02-01
2019-07 - 2020-06
Att få chansen att hjälpa en kund bli nöjd med en av livets viktigaste affärer är enormt stimulerande. Jag ser varje kunds behov och förutsättningar eftersom varje person och bostadsaffär är unik. Med bakgrund i byggbranschen kan jag det här med byggteknik och hus och även på fritiden arbetar jag med hus: jag renoverar just nu en hallandslänga utanför Falkenberg! Ta gärna kontakt med mig om du har frågor eller funderingar kring din fastighet! Läs mer

Läs vad 58 Läs vad Jens Pelland

• Anders R köpte sitt hus med hjälp av Jens Pelland en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2020-07-07

Källsjö
    Väldigt trevlig och kunnig inom sitt arbete. Vårt första husköp och gick smidigt med alla papper och kontraktet att skriva på så rekommenderas varmt från våran sida. Läs mer
  • Rikard L köpte sitt hus med hjälp av Jens Pelland en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2020-05-27

Skrea strand
    Jens skötte hela affären på ett professionellt vis. Läs mer
  • Anders M sålde sitt hus med hjälp av Jens Pelland en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2020-05-12

Skrea strand
    Svarade relativt snabbt på alla sms !
    Raka besked !
    Allt flöt på perfekt ! Läs mer
  • Hannes L sålde sitt hus med hjälp av Jens Pelland en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2020-05-05

Älvsered
    Sålt Älvsered, bra och uthållig då fastighet var lite svårsåld Läs mer
  • Nils Olof N köpte sin lägenhet med hjälp av Jens Pelland en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2020-04-07

3:a
    Skrea
    Jens har hela tiden mött mina önskningar på ett föredömligt sätt.
    Han är hjälpsam och svarar snabbt på mina frågor. Läs mer
  • Thomas E köpte sitt hus med hjälp av Jens Pelland en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2020-03-24

Skogstorp
    Vi köpte ett hus.

Blev väldigt bra bemött, var väldigt trevlig, kunnig och hade humor Läs mer
  • Johnny T köpte sitt hus med hjälp av Jens Pelland en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2020-02-10

Olofsbo
    Noggrann och ger intrycket av att vara ärlig. Jag gillar att han inte försöker pracka på utan fanns tillgänglig under visningarna på ett lagom sätt.
    Vi köpte en villa och jag tycker han skapade ett lugn för oss som köpte första gången. Han kom med bra tips och var mycket tydlig under de olika sammanlomsterma.
    Trevlig Läs mer
  • Thommy A köpte sitt hus med hjälp av Jens Pelland en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2020-01-31

Vinbergs kyrkby
    Jag har köpt en fastighet och Jens har bistått mig till full belåtenhet Läs mer
  • Jen H
    Jen H köpte sitt hus med hjälp av Jens Pelland en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2019-12-18

Ätran
    Jag anser att Jens hade ett proffsigt och personligt bemötande. Jag kände mig trygg med Kens som mäklare. Läs mer
  • Lennart R sålde sitt hus med hjälp av Jens Pelland en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2019-11-29

Skogstorp
    Sålt en villa. Professionellt och trevligt bemötande. Realistisk i sina bedömningar och ärliga synpunkter. Det passade oss väldigt bra. Bra på att informera och förklara hela processen.
    Detta var andra gången vi anlitade Jens och vi är lika nöjda den här gången. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Falkenberg

Amanda Fåglum