Jens Pelland
Registrerad mäklare sedan 2005
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-08 - 2019-01
Att få chansen att hjälpa en kund bli nöjd med en av livets viktigaste affärer är enormt stimulerande. Jag ser varje kunds behov och förutsättningar eftersom varje person och bostadsaffär är unik. Med bakgrund i byggbranschen kan jag det här med byggteknik och hus och även på fritiden arbetar jag med hus: jag renoverar just nu en hallandslänga utanför Falkenberg! Ta gärna kontakt med mig om du har frågor eller funderingar kring din fastighet! Läs mer

Läs vad 35 kunder tycker om Jens Pelland

• Bert E sålde sitt hus med hjälp av Jens Pelland en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2019-02-15

5:a
    103m²
    Vinberg
    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum. Läs mer
  • Inger E köpte sin bostad med hjälp av Jens Pelland en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2018-12-20

Tyckte det gick lite för långsamt innan budgivningen var lver Läs mer
  • Daniella N
    Daniella N köpte sin bostad med hjälp av Jens Pelland en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2018-12-19

Mossbergsväg 5 , 70tals villa med krypgrund.
    Tycker Jens var VÄLDIGT nonchalant under hela prossesen. svarade inte när man ringde, fick jaga svar från honom. Sedan tycker vi att han undanhöll mycket information, viktig sådan som han borde informerat om redan första gången vi var på visning. Tex om krypgrunden och dess innebörd.
    Har fått reda på mycket nu i efterhand och vilka summor vi behöver lägga extra på huset så att krypgrunden skulle vara okej, och det var INGENTING han hade nämnt någonting om.
    Skulle avråda alla att köpa ett hus som Jens Pelland är mäklare för. Oproffsig, nonchalant okunnig. Mycket missnöjd!! Läs mer
  • Heléne A köpte sin bostad med hjälp av Jens Pelland en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2018-11-26

Bra och korrekt bemötande. Skulle uppskatta en bättre objektsbeskrivning och bilder i den. Läs mer
  • Rolf F sålde sin bostad med hjälp av Jens Pelland en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2018-11-26

Sålde en villa i Falkenbergs Kommun.
    Professionellt och seriöst handläggande av Jens Pelland. Läs mer
  • Margareta S köpte sin bostad med hjälp av Jens Pelland en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2018-11-08

Har köpt ett enplanshus hus och trivs jättebra här.
    Men innan vi köpte detta var vi och tittade på flera hus där Jens var mäklare och vi tyckte att han gav ett trevligt och korrekt bemötande. Jag tyckte att han kunde mycket och var insatt i sina objekt som han sålde.
    Har bara positiva erfarenheter av Jens.
    Mvh Margareta Läs mer
  • Per-Olof E sålde sin bostad med hjälp av Jens Pelland en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2018-11-05

Har sålt villa. Har inget att klaga på vad gäller bemötande. Läs mer
  • Elisabeth O skrev om Jens Pelland en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2018-09-28

Köpte en badstuga i Falkenberg,Blev bemött bra.Hade inga förväntningar.Ville bara att affären skulle gå fort Läs mer
  • Monica B skrev om Jens Pelland en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2018-09-21

Köpt fritidsboende. Upplevde Jens som en mycket kunnig mäklare Läs mer
  • Søren N skrev om Jens Pelland en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2018-09-21

Kompetent og dygtig, venlig og helt ok Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Falkenberg

Amanda Fåglum