Jens Pelland

Jens Pelland

Jens Pelland är mäklare på Fastighetsbyrån Falkenberg

Jens Pelland har varit registrerad mäklare sedan 2005-12. Jens Pelland har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-02 och har fått 89 omdömen med ett betyg på 4.4. Jens Pelland har haft 14 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Att få chansen att hjälpa en kund bli nöjd med en av livets viktigaste affärer är enormt stimulerande. Jag ser varje kunds behov och förutsättningar eftersom varje person och bostadsaffär är unik. Med bakgrund i byggbranschen kan jag det här med byggteknik och hus och även på fritiden arbetar jag med hus: jag renoverar just nu en hallandslänga utanför Falkenberg! Ta gärna kontakt med mig om du har frågor eller funderingar kring din fastighet!

89 omdömen om Jens Pelland

Sedan starten hos Reco 2017
Juan S
Ätran

He gives an honest and realistic picture of how the selling process is going to be. He takes care of you and sees that your concerns are addressed properly.

Aron K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jens Pelland en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
Arvidstorp

Blev professionellt bemött av mäklaren och fick svar och tips på allt jag behövde/ville. Rekommenderar honom starkt. Han levde upp till alla förväntningar och utförde sin del exceptionellt, mycket nöjd!

Anders C
Morup

Mycket bra fastighetsmäklare.

Anna J
Skrea Strand

Han var forcerad och stressad. Jag upplevde honom även som disträ Han ringde även och frågade var vi va innan utsatt tid för visning Fick inga klara svar om de frågor vi hade, blev hänvisade att söka svar själva

Marcus J
Skrea Strand

Vi uppfattade honom väldigt forcerad och stressad

Inga G
Okome

Utmärkt i alla avseenden. Vänlig proffsig effektiv!

Martin G
Fajans

Kanonkille, effektiv och snabb vilket jag gillar

Elma V
Tröingeberg

Hej. Erfaret och professionellt handhavande av försäljningen. Mvh JImmy

Marie E
Årstad

Bra bemötande, lite osäker vid skrivningen av kontraktet. För övrigt väldigt bra och levde upptill våra förväntningar av mäklare. Väldigt bra på återkoppling under hela processen.

Ulf E
Årstad

Affären är ju inte avslutad ännu så att detta gäller nu