Lisa Johansson

Lisa Johansson

Lisa Johansson är mäklare på Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

Lisa Johansson har varit registrerad mäklare sedan 2014-07. Lisa Johansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-08 och har fått 135 omdömen med ett betyg på 4.9. Lisa Johansson har haft 17 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

135 omdömen om Lisa Johansson

Sedan starten hos Reco 2019
Pari-Dokht Z
Sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
Eriksberg

Lisa är topp klassig mäklare med många höga professionella färdigheter , Hennes ärlighet ger henne hög poäng i betyg. MVH Pari Zamanian

Björn L
Porslinsfabriken

Lisa är trevlig och tillmötesgående . Hon har varit lyhörd och aktivt sökt kontakt med kunder under resans gång. Vi har hela tiden känt oss delaktiga. Alltid tillgänglig kvällar som helger. Kan starkt rekommendera Lisa till alla som letar efter en pålitlig och kunnig mäklare. Björn & susanne

Amelia P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Lisa Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
Tuve

Lisa är väldigt hjälpsam, det finns en väldigt bra kontakt med henne. Professionell person! Tack så mycket! Amelia och Przemek

Tack själva! Vi ses i nästa vecka när ni får nycklarna. MVH Lisa

Khaled A
Slättadamm- C Hisingen

Lisa var på den nivån som vi förväntade av henne. Hon har och fortsatt att välkomna våra samtal, frågor och funderingar när som helst och har alltid gett realistiska råd och verkliga exempel. Hon har också hjälpt oss mycket under försäljningsprocessen genom att erbjuda stylingtjänster och andra saker. Mycket nöjda med Lisa och rekommenderar henne starkt.

Svar från Lisa Johansson

Tusen tack för ett gott samarbete! Varit så roligt att få hjälpa er med försäljningen :) Trevlig helg så syns vi om några veckor! MVH Lisa

Jennie J
Slättadamm- C Hisingen

Lisa är en otroligt duktig och skicklig mäklare med stort engagemang! Hon är snabb med att återkoppla vardag som helg, och samtidigt flexibel och tillmötesgående för våra behov. Lisa har varit mer än behjälplig, inte bara med försäljningen av vår befintliga bostad utan även i köpprocessen av vår nya. Vi rekommenderar er varmt att anlita Lisa! Hjärtligt tack för allt!

Svar från Lisa Johansson

Tusen tack Jennie för dom fina orden :) Tack själva för ett fint samarbete. Det har varit jätteroligt att få hjälpa er med allting! MVH Lisa

Malin H
Hildedal

Lisa hade kontakt med mig hela tiden men utan att vara tjatig. Respekterade och anpassade sig efter mina tider

Svar från Lisa Johansson

Roligt att höra att du fick den återkopplingen du önskade :) Hoppas du kommer trivas med din nya bostad när det väl är dags för inflyttning! MVH Lisa

Per C
Hildedal

Lite försiktig i början men sen kom det igång med besked :) men det beror kanske på att vi var lite avvaktande också. Välorienterad, engagerad, påläst och bra på återkoppling. Rekommenderar absolut!

Svar från Lisa Johansson

Tack för att du tog dit tid att skriva ett omdöme :) Det uppskattas verkligen och roligt att höra hur du upplevt försäljningsprocessen. Lycka till med flytten när det väl är dags så ses vi på tillträdet. MVH Lisa

Felix W
Eriksbergsplatån

Lisa gav oss ett proffsigt och samtidigt varmt bemötande. Hon är ärlig och skönmålar inte i syfte att ge falska förhoppningar utan ger sakliga råd till säljaren. Alltid tillgänglig och engagerad i synnerhet när det drog ihop sig till budgivning.

Svar från Lisa Johansson

Tusen tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen och för ett gott samarbete! Uppskattar att ni tog er tid att skriva ett omdöme :) Vi ses på tillträdet! MVH Lisa

Gowthan J
Kvillebäcken

Lisa was very good in handling us and also gave a clear idea on all required things . we liked her service

I hope you are looking forward to move in :) See you soon! Best regards Lisa

Shudong W
Kvillebäcken

Hej, Hon är jätte duktiga och arbetsam.

Svar från Lisa Johansson

Jag hoppas du är nöjd med försäljningen och att du blir nöjd med ditt nästa boende. Vi ses snart! MVH Lisa