Andreas Paulsson

Andreas Paulsson

Andreas Paulsson är mäklare på Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

Andreas Paulsson har varit registrerad mäklare sedan 2005-06. Andreas Paulsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-11 och har fått 152 omdömen med ett betyg på 4.8. Andreas Paulsson har haft 39 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

152 omdömen om Andreas Paulsson

Sedan starten hos Reco 2015
Andrew T
Sålde sitt hus med hjälp av Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

Personlig och proffsigt Bara att rekommendera

Chakrapong T
Torslanda - Björlanda

Andreas en bra kunnig trivrtg att prata på fastighetnsbyrån

Mallika Shridhar P
Köpte sitt hus med hjälp av Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
Torslanda - Centralt

Andreas as a broker very professional. He has made our process easy and smooth. Very well managed.

Pradeep N
Torslanda - Centralt

Professionell, artig och lätt att arbeta med. Rekommenderas starkt.

Lena S
Bohus - Björkö

Mycket trevligt bemötande, har stora förväntningar på att guidas genom hela processen och hittills har de infriats.

Quinton S
Köpte en tomt med hjälp av Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
Säve

Andreas är punktlig, behjälplig och kunnig på sitt område. Affären gick smidigt till och kändes tryggt och säkert på alla vis. Bra bemötande och proffsig mäklare! /Quinton

Andjela S
Torslanda - Låssby

Andreas är en mycket bra mäklare. Vi köpte vårt hus av honom.

Johan A
Bohus - Björkö

Mycket trevlig och förtroendeingivande mäklare.

Sanne V
Torslanda - Centralt

Ett trevligt bemötande genom hela affären. Vi kände oss trygga i köpet.

Alex A

Förtroendeingivande och kommunikativ