Julia Eriksson

Julia Eriksson

Julia Eriksson är mäklare på Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

Julia Eriksson har varit registrerad mäklare sedan 2016-04. Julia Eriksson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-05 och har fått 117 omdömen med ett betyg på 4.8. Julia Eriksson har haft 12 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

117 omdömen om Julia Eriksson

Sedan starten hos Reco 2017
Kerstin J
Sålde sitt hus med hjälp av Julia Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
Torslanda - Tumlehed

Jag hade nog inga speciella förväntningar. Skulle sälja mitt hus och ville ha en mäklare som lyssnade, visade respekt, som jag kunde ha en dialog med men som samtidigt var kunnig och bestämd i sin yrkesroll. Jag tycker att Julia levde upp till detta och med humor dessutom.

Anne R
Grötö

Vår försäljningsprocess har varit lång men nu är vi i mål. Julia har varit mycket bra från vårt första möte och återkopplat under tiden i stort och smått. MVH Anne Rohman

Christina W
Köpte sitt hus med hjälp av Julia Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
Grötö

Trevlig, bra mäklare. Hjälpte oss bra i kontakten med säljaren. Lätt att nå. Lugn och stabil.

Nina L
Säve

Julia är en fantastisk mäklare ifrån första mötet, fram till kontraktsskrivningen och efter! Hon är trevlig, glad och professionell!

Gisela W
Torslanda - Lilleby

Trevlig mäklare som hade koll på saker.

Björn F
Torslanda - Lilleby

Bra och proffsigt bemötande och stor tilltro till vårt hus. Hon rädd inte heller att ta obekväma diskussioner när en samarbetspartner inte gjorde jobbet så som förväntat. Mycket bra!

Jesper P
Torslanda - Lilleby

Utmärkt. Föreföll att ge ett kunnigt intryck. Var även mycket vänlig och tillmötesgående.

Magnus O
Torslanda - Lilleby

Julia gav ett gott intryck redan från första mötet. Kunnig om området och gav ett stort förtroende. Genomgående positivt genom hela processen. Följde noggrant upp och stämde av varje steg. Vi hade en snabb och enkel process och det är vi tacksamma för.

Svar från Julia Eriksson

Tusen tack för fina ord, Magnus! Det var ett bra teamwork från start till mål!

Fredrik L
Hönö

Juli är väldigt duktig på att hela tiden hålla säljare och köpare väl informerade om status i affären.

Fia T
Torslanda - Tumlehed

Trevligt och proffesionellt bemötande. Kunnig inom sitt område och svarade på de frågor vi hade kring fastigheten vi tittade på.