Gustaf Sundkvist

Gustaf Sundkvist

Gustaf Sundkvist är mäklare på Fastighetsbyrån Göteborg Väster

Gustaf Sundkvist har varit registrerad mäklare sedan 2018-05. Gustaf Sundkvist har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-05 och har fått 168 omdömen med ett betyg på 4.8. Gustaf Sundkvist har haft 10 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-05 - 2024-03

168 omdömen om Gustaf Sundkvist

Oscar G
Köpte sitt hus med hjälp av Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
Långedrag - Käringberget

Trevlig, förtroende ingivande och proffesionell.

Svar från Gustaf Sundkvist

Hej Oscar, Tack så mycket för det fina omdömet. Vad roligt att ni är nöjda med köpet i Långedrag! Ser mycket framemot en fortsatt god dialog inför slutförandet av köpet. Ta hand om er! Med vänlig hälsning Gustaf Sundkvist, Fastighetsbyrån.

Jan E
Sålde sitt hus med hjälp av Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
Askim - Sisjön

Trevlig och noggrant arbete , informativ och saklig

Svar från Gustaf Sundkvist

Hej Jan! Tack så mycket för de fina orden. Det glädjer mig att höra att du är nöjd med vårt samarbete kring radhusförsäljningen i Sisjön. Ser framemot en fortsatt god kontakt inför tillträdet. Allt gott! Med vänlig hälsning Gustaf Sundkvist, Fastighetsbyrån.

Renald F
Önnered

Gustaf har varit en trevlig hjälpsam mäklare

Svar från Gustaf Sundkvist

Hej Renald! Tack för omdömen och för en trevlig kontakt kring ert radhus-köp. Roligt att ni uppskattat vårt samarbete. Jag ser framemot att fortsätta och sy ihop affären med er. Ta hand om er! Allt gott, med vänlig hälsning Gustaf Sundkvist, Fastighetsbyrån.

Sandra T
Askim

Lugn och professionell. Inget forcerande, allt gick efter våran takt och önskemål. Pålitlig och snabb på återkoppling om alla frågor. Mycket nöjda!

Svar från Gustaf Sundkvist

Hej Sandra! Tack för det fina omdömet. Det glädjer mig att höra att ni är nöjda med min hantering av er bostadsaffär. Vi hörs mer inför tillträdet. Allt gott! Med vänlig hälsning, Gustaf Sundkvist Fastighetsbyrån

Patrik F

Mycket bra bemötande. Var flexibel att ge mig möjlighet att på kort varsel få möjlighet till visning. Bra dialog inför och under kontraktsskrivandet.

Svar från Gustaf Sundkvist

Hej Patrik, Tack för de fina orden och roligt att du uppskattade min flexibilitet och vår dialog kring ditt bostadsköp. Ser framemot en fortsatt god kontakt kring slutförandet av husköpet. Allt gott! Med vänlig hälsning Gustaf Sundkvist, Fastighetsbyrån.

Monika C
Järnbrott

Väldigt trevlig mäklare med en trygg och lugn energi. Skötte affären väldigt smidig och effektiv. Tillmötesgående och tillgänglig. Jag önskar att alla mäklare hade lugnet som Gustaf har. Tack för en trevlig upplevelse vid bostadsaffär.

Svar från Gustaf Sundkvist

Hej Monika, Vad glad jag blir!! Roligt att höra att ni har denna upplevelsen av ert bostadsköp. Ser mycket framemot en fortsatt god kontakt kring köpet. Med vänlig hälsning, Gustaf Sundkvist Fastighetsbyrån

Johanna W
Järnbrott

Trevligt och lugnt. Trovärdigt. Han levde mer än väl upp till de förväntningar vi hade. Försäljningen gick verkligen smidigt, återigen över förväntan.

Svar från Gustaf Sundkvist

Hej Johanna! Tack så mycket för att ni tog er tiden att utvärdera mitt arbete kring er husförsäljning och för det fina omdömet. Känns riktigt roligt att höra att ni är nöjda med vårt samarbete i affären. Ser mycket framemot fortsatt kontakt och slutförande av försäljningen. Allt gott! Med vänlig hälsning Gustaf Sundkvist, Fastighetsbyrån.

Joel D
Särö

Trevlig, kunnig, saklig och effektiv hantering av mitt fastighetsköp. Rekommenderar starkt Gustaf som mäklare.

Svar från Gustaf Sundkvist

Hej Joel! Tack för det fina omdömet. Det känns roligt att höra att du är nöjd med köpprocessen. Ser framemot att höras vidare och ses igen för inflytten. Allt gott! Med vänlig hälsning Gustaf Sundkvist, Fastighetsbyrån.

Jan A
Särö

Gustav är en fullvärdig representant för Fastighetsbyrån och sitt yrke. Han har skapat förtroende både som mäklare o person. Mycket trevlig o omtänksam! Högsta betyg till honom!

Svar från Gustaf Sundkvist

Hej Jan! Tack så mycket för det fina omdömet. Det glädjer mig att höra att du är nöjd med mitt arbete kring din bostadsförsäljning. Ser mycket framemot att ses igen och sy ihop affären på frånträdet av fastigheten. Med vänlig hälsning Gustaf Sundkvist, Fastighetsbyrån.

Patricia S
Önnered

Gustaf är väldigt tillmötesgående och professionell i sitt arbete, alltid tillgänglig för frågor. Vi uppskattar stort hans vägledning och kan varmt rekommendera Gustaf som mäklare.

Svar från Gustaf Sundkvist

Hej Patricia! Stort tack för den fina recensionen. Det känns riktigt roligt att ni är nöjda med mitt arbete kring ert husköp. Det kommer bli toppen för er på Kupeskärsgatan. Ha en riktigt fin jul så hörs vi vidare inför inflytten. Allt gott! Med vänlig hälsning Gustaf Sundkvist, Fastighetsbyrån.