Niklas Johansson

Niklas Johansson

Niklas Johansson är mäklare på Fastighetsbyrån Göteborg Väster

Niklas Johansson har varit registrerad mäklare sedan 2004-01. Niklas Johansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-11 och har fått 112 omdömen med ett betyg på 4.9. Niklas Johansson har haft 42 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 112 Läs vad Niklas Johansson

• sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    2021-08-26
    Vi fick ett gott intryck av Niklas redan vid första mötet. Han kändes kunnig och erfaren utan att vara ”säljande”. Han var tillgänglig och svarade eller ringde upp snabbt när vi sökte honom. Vi blev mycket nöjda med försäljningen och fick ett slutpris som var över våra förväntningar.
    2021-08-25
    Trevligt bemötande, stabil i budgivningsskedet.
    Bra på att ge extrainformation kring husköp och budgivningar.
    Tydlig information om de olika stegen och priser.
    Kort sagt vi är mycket nöjda!

/Tony Jalker
    • Flatås
    2021-08-18
    Sålde en tvåa i Högsbo, upplevde säljorocessen som väldigt enkel och smidig. Det gick bra att resonera med Niklas och han upplevdes som kompetent. Rekommenderas.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    2021-07-20
    Då det var mitt första köp av bostad hade jag inga förväntningar på bemötandet. Jag upplevde ett gott bemötande och fick svar på alla mina frågor som jag ställde och lite till.
    2021-07-20
    Mycket professionellt bemötande
    Uppfyllde alla förväntningar med råge. Kommunicerar och uppdaterar hela tiden. Man känner sig fullständigt trygg. Det allra bästa betyget👍!
  • Magnus L
    2021-07-06
    Allt gick smidigt. Inga konstigheter.
    • Järnbrott
    2021-06-22
    Niklas var jättebra på communication. Han svarade på allt frågor som vi hade och han var jättehjälpsam. Allt var fint och organiserad. Vi är glad att vi hade honom som vår mäklare!
    2021-06-17
    Bemötande från Niklas var bra, han höll vad han lovade.
    När jag först fick kontakt med honom hoppades jag på att han skulle leverera det vi diskuterade. Vilket i slutändan han gjorde.
    Det gick snabbt lätt och smidigt med köpet av lägenheten på Rubingatan 36.
    • Järnbrott
    2021-06-16
    Mycket bra engagemang av Niklas. Han löste min situation utmärkt och var enkel att ha en dialog med.
    2021-05-28
    Bra mäklare. Gjorde det som man skulle tro en mäklare gör. Att fixa budgivningen. Men kan säja att mäklaren var inte den bästa på att uppdatera mig på vissa grejer. Men annars skulle jag kunna rekommendera denna mäklaren till mina vänner, kusiner och familj.

Det som var ett minus är att jag fix säja vem jag var när jag ringde till märklaren VARJE gång, vilket var mycket tråkigt för man kännde sig inte så speciell. Typ som att gå in till sin familj och säja vem jag är hela tiden.

Mäklaren glömde att uppdatera HSB om att jag som köpare hade flyttat tillträdesdagen till 11/05 2021 vilket jag fix göra själv. Men tja helhet så får mäklaren av 10 stjänor en 7. För glömska.