Niklas Johansson
Aktiv på Reco.se sedan 2015-11-28
2019-08 - 2020-07

Läs vad 84 Läs vad Niklas Johansson

• Maria K
    Maria K sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2020-07-01

Ruddalen
    Vi är väldig nöjda med Niklas insats för att sälja vår lägenhet. Han var tydlig, snabb i agerande och tillmötesgående i våra frågeställningar.
    Professionellt jobbat!
    Tack Läs mer
  • Charlotte J sålde sitt hus med hjälp av Niklas Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2020-06-27

Järnbrott
    Niklas har hjälpt mig att sälja mitt radhus, ett bostadsrättsradhus. Han är kunnig, lugn, lyhörd och tillgänglig. Han har ett mycket bra bemötande både mot mig som säljare och mot köparna.

Jag är supernöjd med Niklas som mäklare och kan varmt rekommendera honom! Läs mer
  • Julia K sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2020-06-26

Mycket bra och trygg mäklare. Professionell och kunnig. Läs mer
  • Jörgen K köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2020-06-24

Lättsam, hjälpsam.
    Bra att nå och kommer med besked. Känns förtroendeingivande. Läs mer
  • Nisse L köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2020-06-14

Ruddalen
    Har köpt en bostad jättenöjd med allt Läs mer
  • Ramon Jr Ortega C köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2020-04-20

Tynnered
    Vi köpte en lägenhet och vi behandlades riktigt trevligt av mäklaren! Vi hade inte dålig tid när vi får vår lägenhet eftersom vi har allt vi vill veta från mäklaren och det är verkligen lätt att kontakta honom! Läs mer
  • Lorelei D köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2020-04-20

Tynnered
  • Hans E sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2020-04-15

3:a
    Frölunda Torg - Cityhusen
    Mycket bra från start till mål. Läs mer
  • Suhila A sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2020-03-11

Tynnered
    Niklas är noggran, tydlig , kunnig , proffsig , enkelt , snabb , saklig , kunde avsluta affären innan visning Repmenderas varmt . Läs mer
  • Christina I köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2020-03-11

Köpt insatslägenhet.
    Blev mycket bra bemött.
    Mäklaren levde definitivt upp till förväntningen.
    Kunde avsluta affär innan visning.
    Rekommenderas varmt. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg Väster