Niklas Johansson
Registrerad mäklare sedan 2004
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-08 - 2019-01

Läs vad 43 kunder tycker om Niklas Johansson

• Frida F köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-02-18

2:a
    55m²
    Ruddalen
    Snabb, enkelt, kunnig och mycket trevlig! Läs mer
  • Lars Urban K sålde sin bostad med hjälp av Niklas Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-01-28

Niklas Johansson äe en utmärkt mäklare. Vi sålde vår lgh genom han och allt va bättre än bäst, kan verkligen rekomendera han! Läs mer
  • Sven J sålde sin bostad med hjälp av Niklas Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2018-12-23

Mycket nöjd med Niclas insatser. Väl bemött och Niclas var mycket informativ under tiden. Kunde inte haft en bättre mäklare. Högsta betyg👍 Läs mer
  • Helena J sålde sin bostad med hjälp av Niklas Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2018-12-22

Trevlig o hörde av sig regelbundet. Läs mer
  • Mikael B
    Mikael B sålde sin bostad med hjälp av Niklas Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2018-12-17

Bostadsrätt
    Mycket bra
    Att få den såld Läs mer
  • Åse J köpte sin bostad med hjälp av Niklas Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2018-12-12

Köpte en bostadsrätt i Ekebäck, Västra Frölunda. Niklas var tydlig i sin information och återkopplade alltid enligt tidplan.
    Informationen var bra och visste han inte något tog han reda på fakta och återkom. Läs mer
  • Märta A sålde sin bostad med hjälp av Niklas Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2018-12-05

Jag är dotter till Märta och har sålt lägenheten på uppdrag av henne. Jag kontaktade Niklas tack vare att jag hittade en reklamlapp om att han sålt flera lägenheter i området. Niklas har alltid varit lätt att nå, återkopplat snabbt och tydligt och informerat i god tid om alla steg i försäljningsprocessen. Jag fick stort förtroende för Niklas från allra första stund. Läs mer
  • Per J sålde sin bostad med hjälp av Niklas Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2018-11-13

Väldigt trevlig och duktig.
    Köpte av Niklas och valde sälja genom han. Pga bra service och information!
    Mvh Per Johansson Läs mer
  • Anette N sålde sin bostad med hjälp av Niklas Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2018-11-11

Tät kontakt, han förslog, vi diskuterade och tog beslut. Läs mer
  • Abraham C skrev om Niklas Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2018-11-01

Tyckte han var trevlig och tillmötesgående när vi träffades på visningen till bostadsrätten.
    Vid budgivningen registrerades inte mina 2 första bud vilket jag tyckte var märkligt. När jag ringde förklarade mäklaren att det berodde på att jag inte hade lånelöftet klart, hade själv tidigare berättat att det inte var något problem med lånelöfte. Det ledde till en fördröjning i budgivningen men troligtvis har det inte påverkat slutpriset.
    Därefter har allt handlagts väldigt smidigt även om affären inte är slutförd än då överlåtelsen sker 17 dec.
    Sammanfattningsvis är jag nöjd med Niklas som mäklare. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg Väster