Niklas Johansson
Registrerad mäklare sedan 2004
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-04 - 2020-03

Läs vad 76 Läs vad Niklas Johansson

• Suhila A sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2020-03-11

Tynnered
    Niklas är noggran, tydlig , kunnig , proffsig , enkelt , snabb , saklig , kunde avsluta affären innan visning Repmenderas varmt . Läs mer
  • Christina I köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2020-03-11

Köpt insatslägenhet.
    Blev mycket bra bemött.
    Mäklaren levde definitivt upp till förväntningen.
    Kunde avsluta affär innan visning.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Ebba A köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2020-03-10

Fantastiskt bemötande.
    Köpte ett renoveringsobjekt (lägenhet), Niklas la alla kort på bordet, var inget som försökte döljas. 10/10 Läs mer
  • Erik H sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2020-03-01

Tynnered
    Niklas är en tydlig och trygg mäklare som det är enkelt att resonera med. Jag är mycket nöjd med hur han skötte försäljningen av min lägenhet. Läs mer
  • Nils W sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2020-02-04

Ruddalen
    Vi har sålt en bostadsrätt och Niklas Johansson var mycket trevligt och allt fungerade väldigt bra Läs mer
  • Markus J sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2020-01-27

Tynnered
    Snabbt och enkelt. Rak komunikation.
    Sälde bostadsrätt i Västra Frölunda. Läs mer
  • Fredrik D köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2020-01-13

Köpt bostadsrätt. Allt gick smidigt. Läs mer
  • Lisa L köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2020-01-11

Högsbo
    Trevlig, ärlig och sympatisk. Inte påträngande stökig som många andra är. Vi köpte en bostadsrätt med renoveringsbehov. Vi blev vänligt bemötta. Kanske något dröjsmål när vi kontaktade honom. I övrigt bra. Läs mer
  • Hossein M sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-12-21

Högsbo
    Mycket förtroendeingivande person och lätt att samarbeta och planera med. Han har hjälpt oss med försäljning av vår lägenhet genom sitt genuint engagemang. Vi rekommenderar Niklas varmt som mäklare. Läs mer
  • Patrick T köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-12-10

Ruddalen
    Jag har köpt en tvåa i Ruddalen för en tid sen. Jag blev väldigt trevligt och varmt inbjudande bemött av Niklas. Eftersom att det var mitt första lägenhetsköp kände jag mig alltid väldigt trygg med Niklas. Han gav mig en positiv upplevelse. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg Väster

Anders Carlsson