Niklas Johansson

Niklas Johansson

Niklas Johansson är mäklare på Fastighetsbyrån Göteborg Väster

Niklas Johansson har varit registrerad mäklare sedan 2004-01. Niklas Johansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-11 och har fått 149 omdömen med ett betyg på 4.8. Niklas Johansson har haft 18 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 89% av sina kunder efter omdömen.

149 omdömen om Niklas Johansson

Sedan starten hos Reco 2015
Juhani M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
Tynnered

Mycket trevlig, saklig och lösningsfokuserade.

Zofia O
Flatås

Professionell, tillmötesgående, trevlig, ger ett pålitligt intryck. Svarade tålmodigt på mina frågor på sin semester

Janpier U
Ruddalen

Vår erfarenhet av Nicklas har varit mycket bra. Nicklas har varit professionell i både försäljning och köp av bostad. I och med det känt oss trygga i förhandlingar. Gett oss den information som behövs i alla avseenden. Vi kan starkt rekommendera Nicklas som mäklare. Om frågan av nytt köp eller försäljning uppkommer, så kommer vi kontakta honom.

Robert O
Högsbo

Trevligt bemötande Kunnig Lyssnade på både säljare och köpare Berättade om parternas ansvar på ett bra sätt.

Egzona Z
Tynnered

Väldigt professionellt, vi är jättenöjd att vi har honom som mejlaren.👍

Rinor T
Tynnered

Han är fantastiskt mäklaren. Jag skulle varmt rekommendera honom till alla som ska köpa lägenheter.

Magnus E
Ruddalen

Niklas har hjälp och bemött oss på ett väldigt professionellt och trevligt sätt där processen har fungerat väldigt smidigt trots att han egentligen var på väg på semester och lösta vissa bitar via sin kollega. Mycket bra skött!

Elisabeth P
Ruddalen

Mycket bra bemötande. Vi förväntade oss en professionell mäklare och det var exakt det vi fick. Niklas var hjälpsam med det han kunde trots att en semestervecka kom emellan. Han ordnade då så att vi fick hjälp av hans kollega Zanna som även hon gjorde ett fantastiskt jobb. Båda två har varit snabba på att svara och både kunniga och hjälpsamma. Rekommenderas varmt!

Sonja V
Sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
Ruddalen

Vi är väldigt nöjda med Niklas, Niklas har haft kontakt hela tiden så vi har kunnat följa med i sälj processen.

Kjell-Åke K
Ruddalen

Jag har ingen större erfarenhet av mäklare men blev bemött som jag hade förväntat mig.Niklas skötte försäljningen jättebra.