Läs vad 96 Läs vad Niklas Johansson

• 2020-12-30
    Jag hittade min optimala drömbostad på Hemnet! Skickade skyndsamt ett mejl till mäklaren Niklas och fick mycket snabbt en återkoppling och fick till min stora förtjusning ett erbjudande att få en förhandsvisning - i övermorgon kl 16:00😊! Mina förhoppningar infriades - det var verkligen mitt drömboende. Jag kan inte tänka mig en mer professionell mäklare än Niklas. Verkligen mån om att båda parter säljare och köpare skulle bli nöjda. Niklas är helt perfekt i sin roll helt enkelt!
    Susanne L
    • 51.5 m²
    • Järnbrott
    köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
  • 2020-12-24
    Jag har köpt en lägenhet i en bostadsrättsförening. Jag hade turligt nog en vän som hade en bostad i samma förening och som tipsade mig. Jag hade under hela tiden, före jag fick bostaden, en bra dialog med mäklaren. De uppgifter jag bad att få
    veta ställde mäklaren snabbt upp på.
    Jag är därför mycket nöjd med mitt köp och att hela processen med ett bostadsköp blev lugn och fin. Mäklaren uppträdde professionellt genom hela resan.
    Göran H
    • 65.5 m²
    • Önnered
  • 2020-12-16
    Jag har köpt en lägenhet.

Han ringde mig för att viste vilken typ av lägenhet letar jag efter.

Han var mycket behjälplig och flexibel.
    Mahtab C
    • 47.5 m²
  • 2020-12-11
    Sålde min tvåa i Västra Frölunda och Niklas har varit förträfflig i alla avseenden. Mycket kunnig och alltid trevlig och hjälpsam.
    Anders T
    • 58.5 m²
    • Ruddalen
    sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
  • 2020-12-10
    Sålt bostadsrätt.
    Mkt bra bemötande, bra tempo i processen och bra förslag på hur gå vidare i processen.
    Stefan B
    • 75.0 m²
    • Billdal
  • 2020-11-20
    Mycket trevlig mäklare som sålde vår lägenhet,rak på sak och man känner att Niklas Johansson är serviceinriktad och trevlig!
    Rekommenderar Niklas alla gånger!!
    Hamlet D
    Hamlet D
    • 94.0 m²
    • Frölunda Torg - Cityhusen
  • 2020-11-20
    Sålt en etta. Niklas gjorde ett bra jobb, löste det med få spekulanter..., absolut att vi anlitar han igen
    Karin Inger R
    • 30.0 m²
  • 2020-11-12
    Köpt en etta i Västra Frölunda, snabb och korrekt support av Niklas Johansson på ett utmärkt sätt.
    Anders S
    • 45.0 m²
    • Järnbrott
  • 2020-10-16
    Jag har köpt en bostadsrätt, och tycker att jag blev mycket bra bemött av Niklas under hela affären. Han var hjälpsam och trevlig, och förklarade bra då jag inte köpt en lägenhet tidigare.
    Aron L
    • 53.5 m²
  • 2020-10-05
    Sålt en bostadsrätt i Västra Frölunda. Extremt duktig mäklare som vi använt vid köp och försäljning i familjen under dom senaste åren. Lugn, tydlig och professionell. Rekommenderas starkt!
    Nicklas B
    • 68.0 m²
    • Ruddalen

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte