Niklas Johansson
Registrerad mäklare sedan 2004
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-05 - 2018-11

Läs vad 37 kunder tycker om Niklas Johansson

• Märta A sålde sin bostad med hjälp av Niklas Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Jag är dotter till Märta och har sålt lägenheten på uppdrag av henne. Jag kontaktade Niklas tack vare att jag hittade en reklamlapp om att han sålt flera lägenheter i området. Niklas har alltid varit lätt att nå, återkopplat snabbt och tydligt och informerat i god tid om alla steg i försäljningsprocessen. Jag fick stort förtroende för Niklas från allra första stund. Läs mer
  • Per J sålde sin bostad med hjälp av Niklas Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Väldigt trevlig och duktig.
    Köpte av Niklas och valde sälja genom han. Pga bra service och information!
    Mvh Per Johansson Läs mer
  • Anette N sålde sin bostad med hjälp av Niklas Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Tät kontakt, han förslog, vi diskuterade och tog beslut. Läs mer
  • Abraham C skrev om Niklas Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Tyckte han var trevlig och tillmötesgående när vi träffades på visningen till bostadsrätten.
    Vid budgivningen registrerades inte mina 2 första bud vilket jag tyckte var märkligt. När jag ringde förklarade mäklaren att det berodde på att jag inte hade lånelöftet klart, hade själv tidigare berättat att det inte var något problem med lånelöfte. Det ledde till en fördröjning i budgivningen men troligtvis har det inte påverkat slutpriset.
    Därefter har allt handlagts väldigt smidigt även om affären inte är slutförd än då överlåtelsen sker 17 dec.
    Sammanfattningsvis är jag nöjd med Niklas som mäklare. Läs mer
  • Olov S
    Olov S skrev om Niklas Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Vi har både sålt och köpt lägenhet genom Niklas Johansson och det har båda gånger varit en mycket smidig och trevlig kontakt. Niklas är en pålitlig mäklare som ger ärliga svar på frågor även om det skulle vara till potentiell nackdel för honom själv. All cred till honom för det. Läs mer
  • Anna-Maria W skrev om Niklas Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Jag köpte en 4a i ruddalen och allt gick väldigt smidigt och snabbt! Det var hög service, detaljrik information till mig som förstagångsköpare och mäklaren var väldigt lyhörd. Kan definitivt rekommendera Niklas som mäklare! Läs mer
  • Louis R skrev om Niklas Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Sålde en bostadsrätt trea i Tynnered.

Jag blev otroligt bra bemött av Niklas, han var hjälpsam och fanns tillgänglig när man behövde han.

Marknaden vr otroligt seg men vi fick sålt den med en acceptabel pris efter några månader kämpande.

Helhetsmässigt det var en skön och trygg upplevelse att ha Niklas som mäklare, jag rekommendera honom. Läs mer
  • Rolf L skrev om Niklas Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Sålt lägenhet

Bra bemötande

Hade bra förväntningar, vilka uppfylldes

Trevlig, kunnig, bra, rekommenderas. Läs mer
  • Gitanjali D skrev om Niklas Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Hi,
    I have purchased an apartment in Gothenburg and Niklas Johansson was the Real Estate broker. I must say that he is excellent at work and gave me all the required information during the whole process. He helped me to understand all the policies and critical things in English as I am not a Swedish speaking person.
    He has arranged the handover and signing process so smooth and I have never gone through any issues during the whole purchase process.
    Many many thanks to Niklas and I really appreciate his effort.
    Best Regards,
    Gitanjali Läs mer
  • Leif L skrev om Niklas Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Nicklas var mkt seriös, gav förtroende!
    Men vet inte om jag skulle vilja att han sålde mitt hus eller lägenhet.....vek sig ngt förtidigt när jag prutade......😎👍gillade annars alla inblandade från er sida
    Mvh Leif Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg Väster