Fredrik Dahm

Fredrik Dahm

Fredrik Dahm är mäklare på Fastighetsbyrån Gotland

Fredrik Dahm har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-09 och har fått 134 omdömen med ett betyg på 4.7. Fredrik Dahm har haft 15 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

134 omdömen om Fredrik Dahm

Sedan starten hos Reco 2018
Marie B
Köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Dahm en del av Fastighetsbyrån Gotland

Ett trevligt och bra bemötande.

Stellan S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Dahm en del av Fastighetsbyrån Gotland

Trevlig mäklare från första stund. Förklarade på ett bra sätt. Ordnade snabb visning. Samt snabbt möte så att köpet kunde skrivas .kan varmt rekommendera Fredrik Dahm till andra som vill sälja sin bostad.

Irene A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Dahm en del av Fastighetsbyrån Gotland

En bra mäklare som tar tillvara på kundens önskningar och ett bra bemötande

Jane H
Köpte en tomt med hjälp av Fredrik Dahm en del av Fastighetsbyrån Gotland

Fredrik is very trustworthy and gets the job done. He is also very good at being helpful especially as I needed a bit of extra help not being Swedish and located abroad.

Isabel K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Dahm en del av Fastighetsbyrån Gotland

Trevlig, flexibel och tillmötesgående.

Linus W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Dahm en del av Fastighetsbyrån Gotland

Jag är mycket nöjd med Fredrik! Trevlig, kompetent och professionell är ord som sammanfattar min erfarenhet av Fredrik.

Pia-Lena L
Visby

Oengagerad och inte så kommunikativ under visning och budgivning. Jag har köpt och sålt fastigheter och lägenheter hos andra mäklare och aldrig mött en sån ointresserad och oengagerad mäklare innan. Han fick mig även att tvivla på budförfarandet och det kändes som en oseriös budgivning och det va ingen trevlig känsla att känna som budgivare/köpare.

Svar från Fredrik Dahm

Hej, Det gör mig ledsen att höra om din upplevelse och att jag inte vunnit ditt förtroende i denna affär. Vi sätter kvalitet, öppenhet och service väldigt högt och jag tar naturligtvis åt mig din kritik och ska ha den i åtanke i framtida affärer. Önskar er all lycka i framtiden och hoppas att ni kommer trivas i er nya bostad.

Bo L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Dahm en del av Fastighetsbyrån Gotland

Eftersom vi har bra erfarenhet av firman Fastighetsbyrån valde vi den. Fredrik levde med råge upp till våra förhoppningar och krav.

Solveig L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Dahm en del av Fastighetsbyrån Gotland

En trevlig mäklare som tog hand om försäljningen av vår lägenhet på bästa sätt.

Tobias S
Visby

Kunnig, trevlig profisionell. Kommunikationen kunde ha varit snabbare.