Natalia Hernandez
Registrerad mäklare sedan 2017-05-24
Aktiv på Reco.se sedan 2018-02-22
2019-08 - 2020-07

Läs vad 31 Läs vad Natalia Hernandez

• Britta J köpte sin lägenhet med hjälp av Natalia Hernandez en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-06-22

Örby Slott/liseberg/älvsjö
    Jag har köpt en lägenhet. Mycket smidig förmedling! Alltid snabb återkoppling! Läs mer
  • Emma D sålde sin lägenhet med hjälp av Natalia Hernandez en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-06-11

4:a
    Sålt 4:a i Fruängen
    Proffsig och sköter allt som man hoppas en mäklare skall göra.
    Kan varmt rekommendera Natalia som mäklare Läs mer
  • Hans-christer K sålde sin lägenhet med hjälp av Natalia Hernandez en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-06-08

2:a
    Fruängen
    Trevlig och engagerad. Sätter dig in i säljarens situation. Läs mer
  • Philippa D
    Philippa D sålde sin lägenhet med hjälp av Natalia Hernandez en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-06-05

4:a
    Älvsjö
    Enkel att ha och göra med, engagerad och hade hela tiden en plan. Rekommenderas. Läs mer
  • Daniel L sålde sin lägenhet med hjälp av Natalia Hernandez en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

Fruängen
    Natalia fångade upp oss på en annan visning och hörde sig för vad vi sökte. Sedan skickade hon ett objekt till oss som hon hade som passade som handen i handsken. Då beslutade vi att hon fick sälja vår också.

Hon höll vad hon lovade och slog rekord i föreningen. Läs mer
  • Tove D sålde sin lägenhet med hjälp av Natalia Hernandez en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

Örby Slott/liseberg/älvsjö
    Vi sålde vår bostadsrätt, 3 rok, med Natalias hjälp. Natalia var hela tiden proffsig, vänlig och tydlig i sin kommunikation. Hon gav en rimlig värdering och parade ihop oss med rätt köpare. En trygg hand som ledde oss genom en lyckad affär! Skulle absolut anlita Natalia i framtiden. Läs mer
  • Emilie L
    Emilie L köpte sin lägenhet med hjälp av Natalia Hernandez en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

6:a
    Fruängen
    Vi har haft glädjen att ha Natalia som mäklare både vid köp av försäljning av bostadsrätter i Fruängen. Redan från första stund förstod jag vilken klippa hon var - lugn, noggrann, noga med att stå på sin kunds sida, utan att för den sakens skull lova något som inte var genomförbart.

Natalia berättar vad du faktiskt kan få för din bostad. Vad du kan förvänta dig av henne (ja, hon svarade på mina förvirrade sms även på söndagar och kvällstid, även fast jag egentligen önskar hon fått lite behövlig ledighet då), hon var alltid tydlig med vad som gällde och vad vad vi behövde göra, och hela tiden med en otrolig värme. Jag hade inte gått igenom den här processen om det inte vore för det exceptionellt fina samarbete vi haft med henne.

Natalia var noga med att sätta rätt pris på vår lägenhet, och sedan också noga med att vi skulle få vad den var värd. Hon har ett otroligt brett kontaktnät, och vi behövde aldrig ens ha ut lägenheten på hemnet, utan hon hittade vår köpare genom att ha örat mot marken.

Kort och gott - Natalia hjälpte mig att köpa mitt drömboende, att sälja en älskad lägenhet, och hon gjorde med stil, humor, stadighet och ärlighet.

Jag är ganska säker på att hon är Stockholms bästa mäklare. Läs mer
  • Jesper N sålde sin lägenhet med hjälp av Natalia Hernandez en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-05-06

Fruängen
    Natalia hade mycket energi och verkade väldigt kunnig! Snabba puckar hela vägen, från värdering till fotografering på en vecka, sen visning veckan efter det.
    Vi sålde en etta i Fruängen, och det märktes att hon hade pejl på området. Det blev lite extra svårt att sälja i och med corona-tider, men vi lyckades ändå trots att långt färre än normalt kom på visningarna.
    Sammanfattningsvis är jag väldigt nöjd. Läs mer
  • Malin E sålde sin lägenhet med hjälp av Natalia Hernandez en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-04-27

Solberga
    Proffsig och sköter allt som man hoppas en mäklare skall göra. Helnöjda Läs mer
    Natalia H gillar detta
  • Maria T sålde sin lägenhet med hjälp av Natalia Hernandez en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-03-19

2:a
    Solberga
    Sålt 2:a i Älvsjö

Proffsigt bemötande med en tydlig linje på när/hur alla steg skulle genomföras från fotografering till signering.
    Har funnits tillgänglig för alla frågor/funderingar.

Kan varmt rekommendera Natalia som mäklare! Läs mer
    Natalia H gillar detta