Natalia Hernandez

Natalia Hernandez

Natalia Hernandez är mäklare på Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

Natalia Hernandez har varit registrerad mäklare sedan 2017-05. Natalia Hernandez har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-02 och har fått 45 omdömen med ett betyg på 4.9. Natalia Hernandez har haft 43 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 88% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 45 Läs vad Natalia Hernandez

• 2020-11-23
    Jag sålde min etta med hjälp av Natalia och hon har levererat från början till slut. Tydlig, erfaren, kunnig och strukturerad är några egenskaper som beskriver henne väl. Kände mig trygg i att lämna över allt ansvar till henne och låta henne göra sitt jobb fullt ut. En stjärna helt enkelt!
    Julia S
    • 25.0 m²
    • Fruängen
    sålde sin lägenhet med hjälp av Natalia Hernandez en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
  • 2020-11-02
    Snabb, professionell och med många bra strategier för att lyckas på bästa sätt med vår försäljning.
    Per N
    • 38.0 m²
  • 2020-10-26
    Natalia skötte affären smidigt och lösningsorienterat från start till mål. Sålde vår lägenhet efter att två andra mäklarföretag inte lyckats på flera försök. Inte tog det lång tid heller. Rekommenderar absolut Natalia!
    Ann B
    • 38.0 m²
  • 2020-10-22
    Natalia sålde min etta när jag befann mig utomlands och jag kunde inte ha haft en bättre upplevelse med henne som min mäklare! Redan från första mejlet så kändes det som att Natalia var super kunnig och gav jättebra förslag kring lägenheten innan jag hade ens bestämt mig för vilken mäklare jag skulle välja (och jag kontaktade flera för att få reda på hur det jobbar). Natalia var alltid super professionell och snabb på att lägga fram en bra plan kring allting vi behövde göra för att lägga ut bostaden på marknaden. Hon tog alla mina frågor och funderingar på allvar, och var alltid snabb på att följa upp. Vid varje steg så kändes det som att jag kunde lita på henne fullständigt och det underlättade hela upplevelsen eftersom jag var utomlands och inte kunde finnas på plats vid tillträde. Det också betydde mycket för mig att hon ville att alla parter skulle känna sig tillfredsställd - både köparen och säljaren blev nöjda! Jag kan verkligen inte föreställa mig en bättre mäklare än Natalia Hernandez.
    Szilvia M
    • 27.0 m²
  • 2020-10-17
    Mycket förtroende ingivande och hon levererade mer än jag förväntat mig,mycke seriös. Kan verkligen rekommendera henne inför din bostads försäljning.
    Tommy T
    • 56.0 m²
  • 2020-10-15
    Sålde en finfin 2:a i Fruängen som där Natalia har skött allting väldigt proffsigt, bra och trevligt. Hon hade ett väldigt trevligt och personligt bemötande och man kände direkt att man var i goda händer.
    Sebastian Ö
    • 59.0 m²
  • 2020-10-11
    Har köpt bostad. Mycket trevligt bemötande och proffessioinellt agerande genom hela processen.
    Lena R
    • 27.0 m²
    • Fruängen
    köpte sin lägenhet med hjälp av Natalia Hernandez en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
  • 2020-09-29
    Kontaktade Fastighetsbyrån när jag skulle sälja min 1:a. Fick träffa Nathalia som gav ett trevlig bemötande samtidigt som hon var tydlig och rak med information kring processen, förväntningar och värdering. Nathalia var snabb på bollen och var lättillgänglig för frågor som kunde dyka upp.
    Nils B
    • 43.0 m²
  • 2020-09-27
    Natalia hjälpte oss att sälja vår lägenhet snabbt och enkelt utefter våra önskemål. Hennes bemötande och kunskap fick oss trygga under hela processen och kommer därför ta hjälp av henne vid framtida försäljningar. Rekommenderar Natalia som mäklare starkt! Fem av fem stjärnor.
    Evelina R
    • 43.0 m²
    • Örby Slott/liseberg/älvsjö
  • 2020-09-17
    Vi anlitade Natalia för att sälja vår lägenhet, vilket hon gjorde med ett strålande resultat! Hon har under processen varit trevlig och tillmötesgående och alltid varit enkel att kommunicera med. Vi kan verkligen rekommendera Natalia!
    Linnéa J
    • 3:a
    • 79.0 m²
    • Älvsjö

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte