Natalia Hernandez
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 22 Läs vad Natalia Hernandez

• Maria T sålde sin lägenhet med hjälp av Natalia Hernandez en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-03-19

Solberga
    Sålt 2:a i Älvsjö

Proffsigt bemötande med en tydlig linje på när/hur alla steg skulle genomföras från fotografering till signering.
    Har funnits tillgänglig för alla frågor/funderingar.

Kan varmt rekommendera Natalia som mäklare! Läs mer
  • Carl L sålde sin lägenhet med hjälp av Natalia Hernandez en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2019-12-17

Fruängen
    Effektiv, kompetent, förtroendeingivande och trevlig. Läs mer
    Natalia H gillar detta
  • Markus M
    Markus M sålde sin lägenhet med hjälp av Natalia Hernandez en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2019-08-30

Älvsjö
    Wow vilken show hon bjuder på!!

Vi ville sälja våran mini tvåa i Älvsjö, allt var klart inom några veckor! Snabbt, enkelt och helt klart över förväntningarna.

Stort tack! Läs mer
    2019-08-30 Natalia H svarar Markus M
    Roligt att ni är nöjda, så glad att jag kunde hjälpa er och motsvarade era förväntningar.
    Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen gillar detta
  • Marie H sålde sin lägenhet med hjälp av Natalia Hernandez en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2019-05-20

Vasastan - Birkastan
    Sålt en 2:a i Birkastan.
    Kände mej väldigt trygg med att Natalia skulle göra sitt bästa för att jag som kund skulle bli nöjd. Hon är proffsig, korrekt, initiativrik och driven. Läs mer
  • ELIN S köpte sin lägenhet med hjälp av Natalia Hernandez en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2019-05-13

Vasastan - Birkastan
    Köpte min bostad via Natalia och blev supertrevligt bemött och var väldigt snabb i alla återkopplingar. Läs mer
  • Cristelle R
    Cristelle R sålde sin lägenhet med hjälp av Natalia Hernandez en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2019-05-12

Vasastan - Röda Bergen
    Natalia jobbar hårt och gjorde ett enastående jobb när hon sålde vår lägenhet! Duktig mäklare som har bra strategier som funkar. Tydlig i sin kommunikation. Trevligt bemötande! Läs mer
  • Said B sålde sin lägenhet med hjälp av Natalia Hernandez en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2019-05-12

Vasastan - Röda Bergen
    Sålde vår lägenhet på Gävlegatan. Natalia var väldigt tillmötesgående och kommunikativ genom hela processen, hade en tydlig plan och resultatet blev över förväntan. Hon höll oss uppdaterade hela tiden och var väldigt professionell och vi är mer än nöjda med hennes insats! Läs mer
  • Per C sålde sin lägenhet med hjälp av Natalia Hernandez en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2019-05-04

Vasastan - City/Norrmalm
    Sålt Rosengatan 5. Natalia Hernandez är en mycket engagerad, personlig och professionell mäklare. Vi är glada att vi valde henne och Fastighetsbyrån som vår mäklare. Läs mer
  • Frida A sålde sin lägenhet med hjälp av Natalia Hernandez en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2019-04-12

Vasastan - Röda Bergen
    Natalia gjorde ett toppenjobb när hon hjälpte mig att sälja min lägenhet. Hon har bra tålamod för en petig säljare (som jag) och såg alltid till att hålla mig väl informerad under hela processen, egenskaper som är mycket uppskattat när man ska göra sitt livs största affär! Läs mer
  • Göran L sålde sin lägenhet med hjälp av Natalia Hernandez en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2019-04-08

Vasastan - Atlas
    Sålt bostad och blev väl bemött. Natalia levde upp helt upp till våra förväntningar. Vi är helt nöjda med hennes insats. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

John Borja