Diwan Budakci

Diwan Budakci

Diwan Budakci är mäklare på Fastighetsbyrån Haninge

Diwan Budakci har varit registrerad mäklare sedan 2018-03. Diwan Budakci har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-06 och har fått 31 omdömen med ett betyg på 5.0. Diwan Budakci har haft 36 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 31 Läs vad Diwan Budakci

• 2020-10-20
    Lägenheten i Västerhaninge Diwan har gjort bra jobb han är duktig på sitt jobb jag är väldigt nöjd
    Aynur C
    • 5:a
    • 91.0 m²
    • Västerhaninge
  • 2020-10-04
    Jag har sålt min bostadsrätt i Handen. Mäklaren ringde mig med förslag att värdera våran bostad. Bra och snabbt samarbete . Vi är när nöjda med samarbete med Divan. Duktig mäklare ,kan sitt jobb.
    Krzysztof J
    • 4:a
    • 90.0 m²
    • Centrala Handen
  • 2020-09-26
    Vi har nyligen sålt vår lägenhet via Diwan Budakci, Fastighetsbyrå Haninge. Vi blev bemötta av en otroligt charmig och engagerad mäklare. Annonsen om lägenhet kom upp som en kommande objekt under en längre period då vi letade efter en ny bostad. Under denna tid i samband med inköpet kunde vi även räkna med all hjälp, stöd och rådgivning från Diwans sida på olika nivåer. Tydlig, kommunikativ och saklig. Trevlig och samtidigt professionell i sitt agerande. Det vi har uppskattat mest att han är öppen och rak på sak, ansvarsfull, kan se saker ur kundens perspektiv. Varmt rekommenderas!!!
    Anna K
    • 4:a
    • 105.0 m²
    • Centrala Handen
  • 2020-09-23
    Jag har köpt en bostadsrätt. Våran mäklare var jätte duktigt på sitt jobb. Hans bemötande var jätte bra. Han är mycket snällt. Pratar tydligt för att man förstår. Om det blir mer kontakt med fastighetsbyrån i framtiden vi vill kontakta honom gärna.
    Zaman I
    • 2:a
    • 46.0 m²
    • Brandbergen
    köpte sin lägenhet med hjälp av Diwan Budakci en del av Fastighetsbyrån Haninge
  • 2020-09-23
    Nyligen sålde jag min lägenhet i Brandbergen. Det var inte lätt pga Coronavirus, restriktioner och människors oro. Min mäklare Diwan Budakci gjorde ett bra jobb. Han visade sig att vara proffesionell, energisk, engagerad, hjälpsam och uppmärksam till det vad jag ville eller hade att säga. Jag rekommenderar Diwan till alla som vill ha ett utmärkt resultat i försäljningen. Lycka till Diwan med ditt jobb!
    Tatiana O
    • 3:a
    • 80.0 m²
    • Brandbergen
  • 2020-09-11
    Exceptionellt högsta poäng från oss familjen till Diwan Budakci en av Sveriges bästa Fastighet mäklare.
  • 2020-08-27
    Efter en trög försäljning som pågick i flera månader utan resultat kom Diwan in i sista sekund och sålde vår lägenhet. Han gjorde ett professionellt och otroligt skickligt jobb som ledde till både bra pris och snabb affär. Vi kommer absolut anlita Diwan igen för framtida affärer!
  • 2020-07-20
    Diwan hjälpte mig och sälja min lägenhet i Brandbergen. Jag är väldigt nöjd med servicen som han gav! Allt har varit enkelt och tydligt för mig under hela processen! Rekommenderar starkt Diwan som din mäklare!
  • 2020-06-24
    Har köpt en Bostadsrätt och sålt radhus Blev bemött mycket bra. Han var svår att få tag på ibland. Diwan skötte det hela proffsigt.
    Lena Pia Yvette G
    • 133.0 m²
    • Vendelsömalm - Svartbäcken
    sålde sitt hus med hjälp av Diwan Budakci en del av Fastighetsbyrån Haninge
  • 2020-06-08
    Väldigt nöjd att jag anlitade Diwan att sälja vår bostad,det var första gången MEN definitivt inte sista gången. Väldigt proffsig från början till slut,informerade mig om det minsta detalj,var alltid punktligt.varmt rekomenderar Diwan till alla som vill köpa eller sälja bostad.

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte