Annacarin Holmgren är mäklare på Fastighetsbyrån Höga Kusten

Annacarin Holmgren har varit registrerad mäklare sedan 2008-02. Annacarin Holmgren har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-06 och har fått 302 omdömen med ett betyg på 4.8. Annacarin Holmgren har haft 30 försäljningar sen 2021-10 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Nöjda kunder är alltid mitt mål och jag tycker att varje affär är viktig. Det betyder att man kan vara säker på ett stort engagemang och tillgänglighet i kombination med lång erfarenhet.

Vilket är ditt bästa mäklarminne?
Jag har så många fina mäklarminnen men självklart så är det lite extra roligt med återkommande kunder och nyproduktion. Eftersom jag haft/har förmånen att jobba mycket med nyproduktion så klappar hjärtat lite extra för att se en fastighet växa fram i kombination med alla fina köpare som man har så mycket kontakt med under en lång tid.

Vad gör du helst på fritiden?
Då reser jag gärna ut i världen eller sitter på min fina klippa ute i Örnsköldsviks vackra skärgård.

Försäljningar 2021-10 - 2022-09

Läs vad 302 Läs vad Annacarin Holmgren

• köpte sitt hus med hjälp av Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    • LÅNGVIKSMON
    2022-09-02 Verifierad kund
    Snäll och trevlig, duktig på att stötta och informera
    Tack Gus för ditt dina omdöme! Verkligen roligt att göra affär med er och jag önskar er en fin tid i ert nya boende!

Mvh, Annacarin
    • LÅNGVIKSMON
    2022-09-02 Verifierad kund
    Professionell, trevlig och förklarar processen tydligt angående vad som sker vid husköp.
    Tack Elin!
    Så roligt med återkoppling och jag är så glad att just ni köpte fastigheten. Önskar dig en fin höst!
    Septemberhälsningar, Annacarin
  • Eleonor G
    köpte sin lägenhet med hjälp av Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    • Centralt Örnsköldsvik
    2022-08-27 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande och bra information.
    Tack för den bästa rekommendationen! Jag tror att du får det toppen i ditt nya boende och önskar dig en fin höst.

Vänligen, Annacarin
    Annacarin Holmgren
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    • Centralt Örnsköldsvik
    2022-08-20 Verifierad kund
    Annacarin har varit fantastisk.. ett proffsigt bemötande och hon levde upp till mina förväntningar. Mycket trevlig och proffsig.
    Tack Boel för din fina rekommendation! Så kul att få sälja din fina lägenhet. Önskar dig allt gott och att du kommer att trivas i din nya kommun!

mvh, Annacarin
    Annacarin Holmgren
  • sålde sitt hus med hjälp av Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    2022-07-29 Verifierad kund
    En positiv och inkännande mäklare som både har bra fokus på säljare och köpare.
    Hon hittade en bra kostnadsnivå på vad vårat objekt var värt.
    Vi hade kravet på en bra och personlig kontakt med mäklaren och att hon levererade en service till köparen som skapade trygghet i informationen och affären. Detta har Annacarin skött på ett alldeles utmärkt sätt. Vi är jättenöjda med hennes arbete som mäklare.
    Diana,
    så glad och tacksam för din fina rekommendation. Tack! Tack också för ett väldigt trevligt samarbete på alla plan. Njut av de återstående sommardagarna!

Hälsningar, Annacarin
    2022-07-14 Verifierad kund
    Jag kände mig trygg med AnnaCarin på en gång jag träffade henne.
    Hon kändes så proffsig och engagerad.
    Brydde mig inte ens att kolla med andra mäklare då jag bara ville ha henne.
    Tack Christina för din fina rekommendation! Så roligt att vara delaktig i din försäljning. Önskar dig den bästa avslutningen på sommaren!

Vänligen, Annacarin :)
    • GULLVIK
    2022-07-03 Verifierad kund
    Påläst och kunnig mäklare.

Mkt trevligt bemötande vid både visning och i säljprocessen . levde upp till våra förväntningar till 100%

Rekommenderas :-)
    Tack Maria för den fina rekommendationen!
    Nöjet har helt varit på min sida och jag hoppas och tror att ni får det toppen vid havet.

Allt gott så länge önskar Annacarin
    • Bjästa
    2022-06-21 Verifierad kund
    Vi har både köpt och sålt vår fastighet via Annacarin! Vi är jättenöjda och kan starkt rekomendera henne vidare. Erfaren mäklare som gör allt för att man ska känna sig trygg i processen!
    Tack Lisa för rekommendationen!

Hoppas ni kan njuta lite av sommaren och ladda batterierna inför flytten. Önskar er allt gott!

Mvh, Annacarin
    • Själevad
    2022-06-19 Verifierad kund
    Proffesionellt bemötande. Väldigt fin och perfekt mäklare. Visade och berättade det hon visste.
    Tack Maria för din fina rekommendation!

Så roligt att ni har hittat ett fint hus som jag hoppas och tror att ni får det toppen i. Allt gott så länge och trevlig sommar!

Vänligen Annacarin
    • Arnäsvall
    2022-06-09 Verifierad kund
    Proffsig och tillmötesgående, otroligt bra återkoppling med info och status.
    Tack Mikael för ett roligt samarbetet! Njut nu av din nya fastighet och den sköna sommaren, ses snart!

Fredagshälsningar, Annacarin