Annacarin Holmgren

Annacarin Holmgren

Annacarin Holmgren är mäklare på Fastighetsbyrån Höga Kusten

och har varit registrerad mäklare sedan 2008. Annacarin Holmgren har varit aktiv på Reco.se sedan 2015 och har fått 235 omdömen sedan 2015-06-20. Annacarin Holmgren har haft 90 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Nöjda kunder är alltid mitt mål och jag tycker att varje affär är viktig. Det betyder att man kan vara säker på ett stort engagemang och tillgänglighet i kombination med lång erfarenhet.

Vilket är ditt bästa mäklarminne?
Jag har så många fina mäklarminnen men självklart så är det lite extra roligt med återkommande kunder och nyproduktion. Eftersom jag haft/har förmånen att jobba mycket med nyproduktion så klappar hjärtat lite extra för att se en fastighet växa fram i kombination med alla fina köpare som man har så mycket kontakt med under en lång tid.

Vad gör du helst på fritiden?
Då reser jag gärna ut i världen eller sitter på min fina klippa ute i Örnsköldsviks vackra skärgård.
    Försäljningar 2019-09 - 2020-08

235 omdömen om Annacarin Holmgren

• Sålt ett stort hus med bästa läge. Mäklaren skötte av det jag vet visnigarna bra. Tycker att budgivningen startade lite snabbt med förklaring att någon lagt ett bud. Annars allt till belåtenhet.
    Ulf P
    Ulf P sålde sitt hus med hjälp av Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    2020-09-28
    • 260.0 m²
    • Järved
    2020-09-28
  • Fantastiskt proffsig och hjälpsam, allt gick väldigt smidigt!
    Jens L köpte sitt hus med hjälp av Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    2020-09-19
    • 133.0 m²
    • Järved
    2020-09-19
    Jens! Tusen tack för den fina rekommendationen! Hoppas och vet att ni kommer att trivas i Järved och önskar er en fin höst! Hälsningar, Annacarin

• Vi uppskattar hennes professionalism
    Bo Göran M sålde sitt hus med hjälp av Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    2020-09-07
    • 64.0 m²
    2020-09-07
    Tack för den fina rekommendationen och vårt trevliga samarbete! Önskar er allt gott! Hösthälsningar, Annacarin

Annacarin H

• Vi har sålt en fastighet i Höga Kusten och Anna-Carin skötte detta på ett proffsigt sätt.
    Anders T sålde sitt hus med hjälp av Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    2020-07-23
    • 125.0 m²
    • Ällön
    2020-07-23
    Anders, tackar så hjärtligt för den fina rekommendationen. Alltid kul att göra affär med dig/er och nu ser jag fram emot nästa. Ha det bäst! mvh, Annacarin

Annacarin H

• Kanon mäklare, trevlig Trevligt bemötande, kunnig.
    Per Daniel N köpte sitt hus med hjälp av Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    2020-07-22
    • 127.0 m²
    • HÖGLAND/SVARTBY
    2020-07-22
    Tack Daniel för rekommendationen! Önskar er allt gott och att ni kommer att trivas i ert nya boende! Hälsningar, Annacarin

Annacarin H

• Skagsudde 113. Forcerad och stressigt intryck. Bud saknades i budlistan.
    Ronnie S köpte sitt hus med hjälp av Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    2020-07-21
    • 107.0 m²
    2020-07-21
    Hej Ronnie, Tråkigt att höra att du inte är nöjd med min mäklartjänst och det får jag självklart reflektera över. Du valde delvis att gå utanför den ordinarie försäljningsproceduren vilket gör det svårare. Jag ringer dig nästa vecka och förklarar budlistan. Hoppas ni trivs i ert nya boende! Mvh, Annacarin Holmgren

Annacarin H

• Både köpt och sålt bostäder via Anna-Carin. Med sitt personliga engagemang förmedlat köp och försäljningar effektivt och med bra resultat.
    Johan O köpte sitt hus med hjälp av Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    2020-07-08
    • 158.0 m²
    • KÖPMANHOLMEN
    2020-07-08
    Tack Johan! Så roligt att få göra affär med er och jag tycker vi var ett riktigt bra team! Önskar er allt gott! Julihälsningar, Annacarin

Annacarin H

• Jag har köpt bostad. Har från första stund blivit mycket väl mottagen kontakterna ovh visningarna har fungerat oklanderligt. Mina förväntningar infriades, husvisning och kontakterna med säljarna har skötts smärtfritt. Kort sagt jag är dn nljd kund.
    Göran N köpte sitt hus med hjälp av Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    2020-06-17
    • 120.0 m²
    • Kroksta
    2020-06-17
    Göran! Vad roligt att ni är nöjda, tack för rekommendationen! Hoppas ni trivs och har det gott i sommar! Hälsningar, Annacarin

Annacarin H

• Jag har köpt en tomt i Örnsköldsvik. Fantastiskt bemötande från mäklare. Smidigt och bra köp där mäklaren löste allting på distans då jag och min fru bor 60 mil ifrån.
    Markus F köpte en tomt med hjälp av Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    2020-06-10
    2020-06-10
    Tack Markus för din fina rekommendation! Så roligt att ni väljer att bygga i Örnsköldsvik. Varmt välkommen till Höga Kusten! mvh, Annacarin H

Annacarin H

• Exklusiv fastighet vid vattnet. Professionellt och energirikt bemötande. Annacarin överträffade våra förväntningar och vi är klart nöjda med vårt mäklarval.
    Lars Ove Robert K sålde sitt hus med hjälp av Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    2020-06-09
    • 158.0 m²
    • KÖPMANHOLMEN
    2020-06-09
    Tack för din fina rekommendationen Robert! Så roligt att få sälja er fantastiska fastighet och kommer att leva länge på den vyn. Trevlig sommar, ses på tillträdet! Med vänlig hälsning, Annacarin H