Annacarin Holmgren är mäklare på Fastighetsbyrån Höga Kusten

Annacarin Holmgren har varit registrerad mäklare sedan 2008-02. Annacarin Holmgren har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-06 och har fått 266 omdömen med ett betyg på 4.8. Annacarin Holmgren har haft 51 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Nöjda kunder är alltid mitt mål och jag tycker att varje affär är viktig. Det betyder att man kan vara säker på ett stort engagemang och tillgänglighet i kombination med lång erfarenhet.

Vilket är ditt bästa mäklarminne?
Jag har så många fina mäklarminnen men självklart så är det lite extra roligt med återkommande kunder och nyproduktion. Eftersom jag haft/har förmånen att jobba mycket med nyproduktion så klappar hjärtat lite extra för att se en fastighet växa fram i kombination med alla fina köpare som man har så mycket kontakt med under en lång tid.

Vad gör du helst på fritiden?
Då reser jag gärna ut i världen eller sitter på min fina klippa ute i Örnsköldsviks vackra skärgård.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 266 Läs vad Annacarin Holmgren

• sålde sitt hus med hjälp av Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    • Domsjö
    2021-09-01
    Jag kan bara ge det bästa betyg till Anna-Carin, hon har gjort ett jättebra jobb och jag har fått bra information hela tiden under försäljningen, man känner sig trygg med henne, får snabbt svar när man har skickat sms, hon har varit positiv och mycket trevlig. Jag skulle rekommendera henne om nån vill sälja sin fastighet.
  • köpte sitt hus med hjälp av Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    2021-08-30
    Mycket proffsig och tillmötesgående med personligt bemötande och värme!
    Tina, så glad för din fina rekommendation! Tror att ni får det toppen i ert nya boende och önskar dig och familjen en riktigt fin höst.

Allt gott, hälsar Annacarin!
    • Gullänget
    2021-08-27
    Anna-carin gjorde vår husförsäljning bekväm. Hon är effektiv och snabb. Alltid tillgänglig.
    Vi är så nöjda och rekommenderar henne .
    Carina,

tackar ödmjukast för det fina betyget! Tack till dig för ert engagemang och att få sälja en så fin fastighet. Allt gott!

Hälsar, Annacarin
    • Gullänget
    2021-08-19
    Vi har bara gott att säga om Annacarin.
    Allt från början till slut har varit till belåtenhet.
    Tack Robert för ditt fina omdöme! Så glad och tacksam över vårt samarbete och hoppas nu att ni får en trevlig utflyttning. Allt gott till er, vi hörs!

mvh, Annacarin
    Annacarin Holmgren
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    2021-06-07
    Jag blev bra bemött och Annacarin var lätt att få tag i när
    jag hade frågor.
    Jag har köpt en bostadsrätt.
    Tack Helena för det fina betyget!

Tror (och vet) att du får det toppen i ditt nya boende. Önskar dig allt gott och en smidig flytt. Ses!

Junihälsningar, Annacarin
    • Centralt Örnsköldsvik
    2021-06-07
    Köpt en bostadrätt.De flesta kontakter har skötts av min fru som är helt nöjd med mäklarens sätt att sköta köpet..
    Hej!

Tusen tack för det fina omdömet! Hälsar dig/er varmt välkommen till Örnsköldsvik.

Hälsningar, Annacarin H
    • Bonäset
    2021-06-04
    Annacarin är kunnig, trevlig och lättillgänglig. Vi kände oss trygga vid vårt husköp!
    Tack Hanna!

Roligt att få hjälpa er att köpa det fina huset i Bonäset. Önskar er allt gott och en lång och härlig sommar!

Solhälsningar, Annacarin
  • Gerd G
    • Centralt Örnsköldsvik
    2021-06-04
    Annacarin upplevde jag som en väldigt engagerad och påläst mäklare på alla sätt och vis. Så trevlig och entusiastisk mäklare.
    Vi köpte en lägenhet av henne och det blev en riktigt snabb affär, trots att vi köpte den på distans , så kände vi förtroende direkt för henne. Då vi skulle köpa en lägenhet 70 mil bort trodde vi att det skulle bli ganska jobbigt att hitta något. Så blev glatt överraskade av att vi hittade denna fina lägenhet och glada att det var just Annacarin som blev vår mäklare.
    Tack Gerd för ditt fina omdöme, det blev jag verkligen glad för! Ser fram emot att träffa er på riktigt och varmt välkommen till Örnsköldsvik!

Mvh, Annacarin Holmgren
  • John-Erik N
    • SIDENSJÖ
    2021-05-23
    Vår mäklare AnnaCarin Holmgren hjälpte oss på ett ytterst kunnigt, proffesionellt och känslomässigt engagerat sätt att sälja vår gård. Hon höll oss ständigt uppdaterade om vad som hände och var på gång under försäljningsprocessen. Vi kunde inte haft en bättre mäklare!
    Tack John-Erik!

Så glad och tacksam för den fina rekommendationen, nöjet var helt och hållet på min sida! Det är en ynnest att få sälja en sådan fin fastighet och roligt med vårt fina samarbete. Njut nu av de sista veckorna på gården!

Vårhälsningar, Annacarin
    • Nordingrå
    2021-05-20
    Annacarin hjälpte oss till till en snabb och smidig försäljning av vårt fritidshus. Vi har bara goda ord att säga och upplever att Annacarin varit otroligt trevlig, kunnig och engagerad. Skulle rekommendera henne till alla!
    Ida!

Tack för den fina rekommendationen och vårt trevliga samarbete! Hoppas kunna hitta en riktig drömfastighet åt er så snart det går. Ha det fint!

Fredagshälsningar, Annacarin