Läs vad 243 Läs vad Annacarin Holmgren

• 2021-01-16
    Annacarin har koordinerat och sålt alla lägenheter i ett BRF projekt och har gjort ett bra jobb från start till finish. Hon har stor erfarenhet av branschen och har varit ett mycket bra stöd i säljprocessen.
    Markus N
    • 1:a
    • 33.0 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Tack Markus för den fina rekommendationen! Som du vet så tyckte jag att projektet var ett riktigt toppenuppdrag och är så glad över samarbetet. Du är en riktigt bra uppdragsgivare och jag gillade din seriösa inställning till allt. TACK! Mittivinternhälsningar, Annacarin

• 2020-12-11
    Köpt bostad.
    Bra bemötande från Annacarin. Lätt att få kontakt med. Svarade på alla möjliga konstiga frågor som dök upp och gjorde ett toppenjobb.
    Har aldrig haft med mäklare att göra tidigare, så har inget att jämföra med, men hon kändes väldigt bra och vi fick gofika när vi fick nycklarna.
    Mike A
    • 119.0 m²
    • Hörnett
    köpte sitt hus med hjälp av Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Tack Mike för den bästa rekommendationen! Jag hoppas att ni ska trivas i Örnsköldsvik och hälsar er varmt välkommen till vår fina stad. Med önskan om en fröjdefull jul! Hälsar, Annacarin

• 2020-11-30
    Ett vänligt och glatt bemötande rakt igenom. Inga frågor lämnades obesvarade och det var en klar och tydlig kommunikation från start till mål.
    Linus U
    • Järved
    Tack Linus för den fina rekommendationen! Så trevligt att göra affärer med er och önskar er allt gott i ert nya boende. Med varma hälsningar, Annacarin

• 2020-11-09
    Vi har sålt en villa o från första samtalet till att vi sålt huset fick vi ett proffsigt o trevligt bemötande.
    Har inte ångrat att vi valde henne i för oss en stor affär. Förväntningarna var att bostaden skulle säljas snabbt, smidigt och så blev det. Allt gick så snabbt, men ändå kände vi att skulle det behövas så kunde man bara pausa processen.
    Britt-marie W
    • 148.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Britt-Marie! Tack för den fina rekommendationen, den värmer! Och tack än en gång för det trevliga samarbetet. Ha det toppen till det drar ihop sig för frånträde, vi hörs! Novemberhälsningar, Annacarin

• 2020-11-09
    Vi har sålt en villafastighet ,bra bemötande av mäklaren och förväntningarna vi hade har överträffat .Det negativa var stylingen som medförde en del ommöblering under kort tid, blev lite stressigt. I det stora hela är vi riktigt nöjda.
    Gert Eivin N
    • 148.0 m²
    Tack för rekommendationen Gert! Jag förstår att det blev lite stressigt med stylingen men tänk så bra det blev! Nu får ni vila lite innan flytten startar. Ha det gott så länge! mvh, Annacarin H

• 2020-10-18
    Sålt en villa
    Bra o trevlig var Annacarin precis som hon alltid är😊
    Kunnig o hjälpsam 👍
    Angelica O
    • 119.0 m²
    • HÖRNETT
    Tusen tack Angelica för din fina rekommendation! Jag vill också skicka ett stort tack till dig eftersom vi definitivt gjorde detta tillsammans. Önskar er varmt lycka till med flytten! Hälsningar, Annacarin

• 2020-10-08
    Proffesionell och sprider ett lugn för både köpare och säljare. Glad och positiv och med ett fantastiskt driv. Återkoppling och nära kontakt under hela processen gör att vi känt oss i riktigt trygga händer.
    Mikael L
    • 151.0 m²
    • VARVET
    Tack Mikael för den bästa rekommendationen! Har njutit av varje stund i huset och att sy ihop affären. Ni är toppensäljare, önskar er allt gott! Fredagshälsningar, Annacarin

• 2020-10-01
    Mycket trevlig, glad, positiv och vänlig bemötande.
    Vi har sålt vår pärla till hus som vi själva byggt på Övik bästa läge. Snabb affär kanske lite väl snabb men resultatet blev bra.
    Christina Ö
    • Järved
    Hej Christina och tusen tack för din fina rekommendation! Jag är så glad och tacksam för den roliga försäljningen och när det går bra går det oftast snabbt. Lycka till med packandet! Hösthälsningar, Annacarin

• 2020-09-28
    Sålt ett stort hus med bästa läge.
    Mäklaren skötte av det jag vet visnigarna bra.
    Tycker att budgivningen startade lite snabbt med förklaring att någon lagt ett bud.
    Annars allt till belåtenhet.
    Ulf P
    Ulf P
    • Järved
    Hej Ulf! Tack för din rekommendationen, vilken trevlig fastighet att sälja! Ledsen om jag varit dålig på att förklara budgivningens gång och hur fort det kan gå. Är det bra så går det oftast fort. Trevlig oltober! / Annacarin

• 2020-09-19
    Fantastiskt proffsig och hjälpsam, allt gick väldigt smidigt!
    Jens L
    • 133.0 m²
    • Järved
    Jens! Tusen tack för den fina rekommendationen! Hoppas och vet att ni kommer att trivas i Järved och önskar er en fin höst! Hälsningar, Annacarin

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte