Annacarin Holmgren
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-05 - 2020-04
Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Nöjda kunder är alltid mitt mål och jag tycker att varje affär är viktig. Det betyder att man kan vara säker på ett stort engagemang och tillgänglighet i kombination med lång erfarenhet.

Vilket är ditt bästa mäklarminne?
Jag har så många fina mäklarminnen men självklart så är det lite extra roligt med återkommande kunder och nyproduktion. Eftersom jag haft/har förmånen att jobba mycket med nyproduktion så klappar hjärtat lite extra för att se en fastighet växa fram i kombination med alla fina köpare som man har så mycket kontakt med under en lång tid.

Vad gör du helst på fritiden?
Då reser jag gärna ut i världen eller sitter på min fina klippa ute i Örnsköldsviks vackra skärgård. Läs mer

Läs vad 225 Läs vad Annacarin Holmgren

• Britt-marie H sålde sitt hus med hjälp av Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten

2020-05-03

SJÄLEVAD
    Professionellt bemötande, troligen har vi haft lite otur med tiden. Försäljningen startade precis samtidigt med Coronautbrottet. Vi har sålt ett hus byggt 1973, med ett bra läge, skogen direkt bakom huset, 300 meter till småskolan och fritids, 1000 m till Dagis och Ica, 1500 m till skola för större barn, vi fick gå ner 100.000 från utgångspris, man vet inte i ett normalläge hade vi kanske fått budgivning. Anna Carin har gjort ett bra jobb ändå. Läs mer
    2020-05-06 Annacarin H svarar Britt-marie H
    Hej!

Tack för den fina rekommendationen och tack för förtroendet! Så roligt för er att få starta upp på nytt på ny ort. Önskar er allt gott!

// Annacarin
  • Karin B sålde sitt hus med hjälp av Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten

2020-05-01

BONÄSET
    Anna-Carin hjälpte oss att sälja vår villa. Hon guidade oss igenom hela säljprocessen på ett bra sätt, uppdaterade oss kontinuerligt och skötte försäljningen mycket professionellt. Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2020-05-06 Annacarin H svarar Karin B
    Tack Karin för din trevliga rekommendation! Så roligt att få sälja er fina fastighet och tack för gott samarbete!

Med vänlig hälsning, Annacarin
  • Monica P sålde sitt hus med hjälp av Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten

2020-04-25

GIDEÅ
    Mycket nöjd med Annacarin som mäklare vid försäljning av vår jordbruksfasrighet. Läs mer
    2020-04-29 Annacarin H svarar Monica P
    Bästa Monica!

Tack för rekommendationen, så glad! Önskar er allt gott och att ni får en fin vår.

Aprilhälsningar, Annacarin
  • Ingrid N sålde sitt hus med hjälp av Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten

2020-04-19

Har sålt en bostad där min svärmor bodde.
    Snabbt och bra bemött av en tydlig och proffsig mäklare. Läs mer
    2020-04-29 Annacarin H svarar Ingrid N
    Tack Ingrid för din fina rekommendation, den värmer! Trevlig Valborg!

Med vänlig hälsning, Annacarin H
  • Lennart N sålde sitt hus med hjälp av Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten

1o halv plans villa
    Tydlig o klar bra bemötande
    Få huset sålt snabb
    Det har gott smidigt o bra Läs mer
    2020-05-02 Annacarin H svarar Lennart N
    Tack Lennart för rekommendationen!

Riktigt kul att få sälja det charmiga huset i Ås. Ha en fin helg!

Mvh, Annacarin
  • Samuel G köpte sin lägenhet med hjälp av Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten

2:a
    Lätt att få kontakt med. Anpassar sig och går kunden till mötes Läs mer
    2020-04-29 Annacarin H svarar Samuel G
    Tack Samuel för rekommendationen!

Hoppas du har det bra trots Coronatider och att du trivs i din nya lägenhet.

Mvh Annacarin H
  • Maria N köpte sin lägenhet med hjälp av Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten

3:a
    Centralt
    En positiv/lösningsinriktad mäklare Läs mer
    2020-04-29 Annacarin H svarar Maria N
    Tack Maria!

Hoppas du trivs i ditt nya boende och att ni får en fin vår.

Hälsningar, Annacarin
  • Magnus L sålde sitt hus med hjälp av Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten

2020-04-01

Kroksta
    Proffsig hela väggen, klart bäst Läs mer
    2020-04-14 Annacarin H svarar Magnus L
    Tack, tack & tack Magnus!

Nöjet helt på min sida och det är alltid kul med engagerade säljare. Ha det bäst!

mvh, Annacarin
  • Viktoria S köpte sin lägenhet med hjälp av Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten

2020-03-22

Centralt
    Vi har köpt en bostadsrätt tillsammans med våra minderåriga barn med hjälp av Annacarin. Är väldigt nöjd med bemötande och hjälpen från henne med bostadsrättsförening och överförmyndare var över förväntan!
    Mycket kunnig och engagerad mäklare! Läs mer
    2020-03-23 Annacarin H svarar Viktoria S
    Tack Viktoria!

Jag tycker att vi samarbetade på bästa sätt och tror och hoppas att flickorna skall trivas i lägenheten. Ha det fint!

// Annacarin
  • Maria H köpte sitt hus med hjälp av Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten

2020-03-20

Bjästa
    Köpte en villa. Blev bra bemött, kändes professionellt och tydlig i kommunikationen.
    Hade förväntningar att mäklaren skulle kunna svara på de frågor vi hade och mäklaren levde upp till de förväntningarna.
    Sammanfattningsvis ett professionellt bemötande och rak och tydlig kommunikation. Nöjda! Läs mer
    2020-03-23 Annacarin H svarar Maria H
    Tack Maria för din fina rekommendation!

Så roligt att få göra affär med er och hoppas att ni får det allra bäst i Bjästa!

Vårhälsningar, Annacarin

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Höga Kusten