Annacarin Holmgren

Annacarin Holmgren

Annacarin Holmgren är mäklare på Fastighetsbyrån Höga Kusten

Annacarin Holmgren har varit registrerad mäklare sedan 2008-02. Annacarin Holmgren har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-06 och har fått 342 omdömen med ett betyg på 4.8. Annacarin Holmgren har haft 30 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Nöjda kunder är alltid mitt mål och jag tycker att varje affär är viktig. Det betyder att man kan vara säker på ett stort engagemang och tillgänglighet i kombination med lång erfarenhet.

Vilket är ditt bästa mäklarminne?
Jag har så många fina mäklarminnen men självklart så är det lite extra roligt med återkommande kunder och nyproduktion. Eftersom jag haft/har förmånen att jobba mycket med nyproduktion så klappar hjärtat lite extra för att se en fastighet växa fram i kombination med alla fina köpare som man har så mycket kontakt med under en lång tid.

Vad gör du helst på fritiden?
Då reser jag gärna ut i världen eller sitter på min fina klippa ute i Örnsköldsviks vackra skärgård.

342 omdömen om Annacarin Holmgren

Sedan starten hos Reco 2015
Anna S
Sålde sitt hus med hjälp av Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten

Mycket kunnig och förtroendeingivande. Jag har fått bra stöd och råd under försäljningen och kan även få det efteråt i samband med deklaration.

Svar från Annacarin Holmgren

Stort och varmt tack Anna för den fina rekommendationen! Önskar dig en riktigt fin vårvinter till vi hörs! Vänligen, Annacarin

Hans H
Centralt Örnsköldsvik

Professionell, engagerad, kunnig, trevlig.

Svar från Annacarin Holmgren

Stort tack till dig Hans för det fina omdömet! Så roligt att få hjälpa er med försäljningen av ert finfina hus! Önskar dig/er allt gott! // Annacarin

Sara H
Centralt Örnsköldsvik

Vi är mycket nöjda över att vi valde Annacarin som vår mäklare när vi sålde vårt hus. Hon är mycket trevlig, lätt att ha att göra med och duktig på att återkoppla. Vi kände oss mycket trygga genom hela processen.

Svar från Annacarin Holmgren

Sara! Så glad för din fina rekommendation och nöjet har varit helt på min sida! Lycka till med planerandet inför flytten! Februarihälsningar, Annacarin

Christina H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
Centralt Örnsköldsvik

Annacarin är tydlig och ger bra information, ger förtroende.

Svar från Annacarin Holmgren

Tack Christina och varmt välkommen hem! Passar på att önska dig en riktigt fröjdefull jul, vi hös på det nya året! Decemberhälsningar, Annacarin

Anna-Sara A
Bonäset

Med ett glatt och proffsigt bemötande fick vi den bästa hjälp man kan tänka sig.

Svar från Annacarin Holmgren

Tack Anna-Sara för dina fina rekommendationer! Nu hoppas jag att ni får det lite lugnare efter både köp och försäljning och får en fin tid i ert nya boende. Önskar dig och familjen en riktigt God Jul! Vänligen, Annacarin

Truls K
Köpte sitt hus med hjälp av Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
Bonäset

Professionellt bemötande av mäklare från visning till köp. Processen gick snabbt och smärtfritt, där allt var väldigt tydligt från alla parter. Kan varmt rekommendera Annacarin Holmgren.

Svar från Annacarin Holmgren

Tack Truls för fin rekommendation! Jag tror att ni kommer att få det riktigt bra i er nya bostad och hoppas ni hinner njuta lite av hösten fram till dess! Vänligen, Annacarin

Johan A
Bonäset

Professionellt bemötande. Smidigt, tät och tydlig kontakt hela vägen.

Svar från Annacarin Holmgren

Johan! Stort och varmt tack för det fina betyget och den roliga försäljningen! Önskar er allt gott! Hälsningar, Annacarin

Anna-Sara A
Bonäset

Rutinerad och proffsig med ett glatt bemötande.

Svar från Annacarin Holmgren

Tack Anna-Sara för det bästa betyget och tusen tack för ett riktigt fint samarbete! Njut av tiden som kommer! Vänligen, Annacarin

Cathrin Ö

Vi har blivit så fantastiskt fint bemött av Annacarin, WOW vilket proffs hon är. Så kunnig, proffsig och omtänksam, vi har kännt oss så trygga som köpare från dag ett med henne. Hon har sten koll på allt, man törst ställa alla sorters frågor till henne, Var rädd om denna fantastiska mäklare. Med vänliga hälsningar Cathrin och Anders

Svar från Annacarin Holmgren

Cathrin, så ärligt glad över ditt fina omdöme, TACK! Önskar er allt gott och några fina veckor innan det är dags! Vänligen, Annacarin

John Jimmy W
Högland/svartby

Proffesionellt bemötande och hantering av fastighetsaffären. Väldigt tillmötesgående efter kundens behov och lätt att komma i kontakt med

Svar från Annacarin Holmgren

Tack Jimmy för den bästa rekommendationen! Så roligt att ni hittade denna fina fastighet i mitt barndomskvarter. Ha det bäst önskar Annacarin!