Hanna Öhman
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-05 - 2020-04
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att få möjligheten att hjälpa människor att hitta sitt nya boende och sälja när man är på väg till något nytt är ett fantastiskt förtroende och det roligaste jag vet.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag är engagerad och gillar att jobba effektivt. Jag vill att både köpare och säljare ska känna sig delaktiga, så därför har jag en nära dialog från början till slut.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är din pigga och lyhörda mäklare som med engagemang och noggrannhet kommer att hjälpa dig på ett effektivt sätt med din bostadsaffär. Läs mer

Läs vad 43 Läs vad Hanna Öhman

• Kim L
    Kim L köpte sitt hus med hjälp av Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten

2020-01-24

Klockestrand
    Köpt villa i höga kusten
    Jätte trevlig och lätt att komminucera med. Mäklare levde upp till alla förväntningar o mer därtill. Involverad i vad hon sålde med kunskap om bostaden. Vi är supernöjda och hoppas på fler framtida affärer. Läs mer
    2020-02-10 Hanna Ö svarar Kim L
    Tack för det Kim. Det har varit ett nöje att samarbeta med er. Jag hoppas ni kommer trivas, välkommen till Höga Kusten!
  • Ingela W köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten

2020-01-07

3:a
    Centralt
    Jag köpte en bostadsrätt med hjälp av Hanna, allt gick snabbt och smidigt. Seriös och kompetent mäklare! Läs mer
    2020-03-06 Hanna Ö svarar Ingela W
    Tack Ingela, hoppas att ni kommer trivas. Vi hörs och ses!
  • Lars E köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten

2019-12-03

Köpt lägenhet.
    Väldigt bra.
    Inga förväntningar men hur bra som helst.
    Toppen! Läs mer
    2020-03-06 Hanna Ö svarar Lars E
    Tack Lars, jag hoppas renoveringen går bra. Ser fram emot att få se slutresultatet!
  • Karl Erik N
    Karl Erik N sålde sitt hus med hjälp av Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten

2019-11-23

Centralt
    Sålt fastighet på Haga Bromma i Kramfors, gott bemötande av mäklaren Hanna fick dock sköta flertal av visningarna själva, troligen berodde på de långa avstånden. Är överlag nöjd med det arbete som mäklaren nedlagt Läs mer
    2020-03-06 Hanna Ö svarar Karl Erik N
    Tack för det Karl- Erik. Jag hoppas ni trivs i lägenheten, hälsa frugan!
  • Inger Kristina A
    Inger Kristina A sålde sitt hus med hjälp av Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten

2019-11-18

Flogsta
    Jag har sålt vårt radhus.
    Hanna var alltid öppen och förstående. Vi fick kontakt från första början. Jag kände mig trygg med henne som fastighetsmäklare.

Eftersom det var första gången vi kontaktade en mäklare så hade vi inga direkta förväntningar.
    Hanna infriade de förväntningar som kom under tiden. Hon är proffsig, snabb och mycket kunnig. Läs mer
    2019-11-18 Hanna Ö svarar Inger Kristina A
    Tusen tack för den fina rekommendationen! Vi ses snart igen, jag hoppas ni trivs i er lägenhet.
  • Anneli U köpte sitt hus med hjälp av Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten

2019-10-19

Köpt en gård och är mycket nöjd. Bemötandet var både professionellt och personligt. Upplevelsen var mycket bra. Läs mer
    2019-11-12 Hanna Ö svarar Anneli U
    Tack Anneli! Där där stället passar er perfekt, lycka till med allt!
  • Sven-Erik S sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten

2019-09-07

3:a
    CENTRALT
    Min fru och jag har sålt en brf-lägenhet. Vi har under hela säljprocessen haft en utmärkt relation med vår mäklare Hanna Öhman, som helt levt upp till de förväntningar vi haft. Läs mer
    2019-11-12 Hanna Ö svarar Sven-Erik S
    Tusen tack! Vad roligt att ni är nöjda, jag hoppas ni trivs uppe på höjden.
  • Kristoffer B köpte sitt hus med hjälp av Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten

2019-09-02

Skarpåkern
    Köpte en mindre villa och Hanna har varit mer än utmärkt som mäklare i min jakt på en bostad. Läs mer
    2019-11-12 Hanna Ö svarar Kristoffer B
    Tusen tack, jag hoppas renoveringen går bra för dig, är säker på att det kommer bli superbra!
  • Rune F sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten

2019-08-26

2:a
    Har sålt lägenhet.
    Bemötande från Hanna var direkt avgörande att jag valde henne som min mäklare.
    Hannas inställdning till mej som kund är superprovsigt.
    Skull välja henne igen och kommer att rekommendera Hanna till andra. Läs mer
    2019-08-27 Hanna Ö svarar Rune F
    Tack för rekommendationen Rune, och tack för ett smidigt samarbete, hjälper er mer än gärna i fortsättningen.
    Vi ses!
  • Mikael B sålde sitt hus med hjälp av Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten

2019-08-13

DOMSJÖ
    Sålt fritidshus.
    Mycket trevligt, glatt och proffsigt bemötande.
    Förväntade oss att mäklaren skulle bry sig om oss och våran försäljning vilket hon också gjorde.
    Mycket nöjda kunder som gärna kommer åter. Läs mer
    2019-08-13 Hanna Ö svarar Mikael B
    Tack för att jag fick sälja ert fina ställe och tack för ett bra och proffsigt samarbete, vi ses snart!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Höga Kusten

Annacarin Holmgren