Hedda Berglund är mäklare på Fastighetsbyrån Höga Kusten

Hedda Berglund har varit registrerad mäklare sedan 2020-06. Hedda Berglund har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-07 och har fått 95 omdömen med ett betyg på 4.8. Hedda Berglund har haft 53 försäljningar sen 2021-11 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att arbeta som fastighetsmäklare i Höga Kusten har alltid varit en självklarhet för mig, här är
jag uppvuxen och området ligger mig varmt om hjärtat. Det bästa med att jobba som mäklare
är att hjälpa människor oavsett var i livet du befinner dig och att få överträffa dina
förväntningar genom att ge det lilla extra.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Sedan tidig ålder har jag haft tydliga visioner om vad jag skulle komma att arbeta med, och
där är jag idag. Genom min elitsatsning på längdskidor har jag lärt mig vikten av att hårt
arbete lönar sig och att aldrig ge upp. Med mitt stora engagemang, lyhördhet och
noggrannhet vill jag vägleda dig hela vägen från start till mål i din kanske största affär i livet!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Tre egenskaper som många uppskattar i mitt arbete är min vilja, ödmjukhet och en känsla för
att förstå och anpassa mig efter olika människor. För mig är dina önskemål och trygghet det
allra viktigaste. Först när du känner att du kan rekommendera mig till dina nära och kära, har
jag nått mitt mål.

Försäljningar 2021-11 - 2022-10

Läs vad 95 Läs vad Hedda Berglund

• köpte sitt hus med hjälp av Hedda Berglund en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    • SIDENSJÖ
    2022-11-02 Verifierad kund
    Väldigt väl mottagen vid visningen och fick den information som jag behövde. Hedda är lätt att nå per telefonen.
    Tack snälla Annelie för rekommendationen! Så glad för din skull att du hittat ditt hus.
    Vi ses snart igen!
    Hedda Berglund
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Hedda Berglund en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    2022-10-20 Verifierad kund
    Gott bemötande. Mäklare Hedda är trevlig och kunnig inom sin profession. Den fina kontakten gjorde det tryggt och som säljare kunde jag lämna över ansvaret med tillit till hela processen.
    Tack Pirjo! Tacksam över att vi fick ihop en fin affär.
    Ta hand om dig!
    2022-09-24 Verifierad kund
    allt var bra, kommunikation och information perfekt, mycket vänlig, snabb och kompetent!
    Så härligt att höra Katharina att du är nöjd.
    Gården kommer bli perfekt för er!
    2022-09-18 Verifierad kund
    Hedda var mycket kunnig och hjälpte oss mycket i varje led av köpet
    Tack snälla Gerda för fina ord!
    Vi ses på tillträdet!
    Hedda Berglund
  • sålde sitt hus med hjälp av Hedda Berglund en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    • Forsmo
    2022-09-10 Verifierad kund
    Hedda har skött försäljningen på ett kompetent och engagerat sätt. Hon har ett sympatiskt sätt och har hela tiden varit snabb på att uppdatera.
    Tack Mikael! Glad att jag fick hjälpa er med försäljningen.
    Ta hand om dig så hoppas jag vi ses.
    • LÅNGVIKSMON
    2022-09-10 Verifierad kund
    Hittade snabbt en köpare. Mycket ductig att hålla oss informerades. Jag är nöjd absolut
    Tack bästa Jänis! Alltid lika roligt att göra affärer med dig. Hedda Berglund
    2022-09-10 Verifierad kund
    Fick ett professionellt bemötande av Hedda. Hon är otroligt trevlig, ödmjuk o alltid tillgänglig eftersom som jag frågade en hel del. Jag trodde inte att huset skulle säljas så fort men Hedda gav ett sånt lugnt intryck på mig så jag kunde känna mig avslappnat. Tack Hedda för ett otroligt bra jobb.
    Vilka fina ord och tack själv snälla Mikael för ett fint samarbete!
    Ta hand om dig!
  • Lina Jonsson C
    • LÅNGVIKSMON
    2022-09-09 Verifierad kund
    Jag tycker att hela upplevelsen var bra
    Vad härligt att höra Lina! Ha det fint så ses vi på tillträdet. Hedda Berglund
    • Forsmo
    2022-09-08 Verifierad kund
    Hedda har varit professionell, trevlig och tillmötesgående. Hon återkopplar snabbt när man kontaktar henne. Är kunnig och intresserad.
    Tack Barbro! Glad att jag fick hjälpa er med försäljningen.
    Ta hand om dig så hoppas jag vi ses.
    • Centralt Sollefteå
    2022-08-19 Verifierad kund
    Alltid glad och positiv. Svarar alltid på mail och telefonsamtal.Bra säljare.
    Tack Maj för förtroendet att hjälpa till med er superfina lägenhet!
    Hoppas vi ses snart igen.