Rebecka Emanuelsson

Rebecka Emanuelsson

Rebecka Emanuelsson är mäklare på Fastighetsbyrån Jönköping

Rebecka Emanuelsson har varit registrerad mäklare sedan 2020-06. Rebecka Emanuelsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-10 och har fått 131 omdömen med ett betyg på 4.8. Rebecka Emanuelsson har haft 27 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

131 omdömen om Rebecka Emanuelsson

Sedan starten hos Reco 2020
Lina H
Sålde sitt hus med hjälp av Rebecka Emanuelsson en del av Fastighetsbyrån Jönköping
Bunn

Rebecka är en person som tar hänsyn till våra behov som säljare. Hon har ett bra bemötande och det känns väldigt bra i kommunikationen!

Svar från Rebecka Emanuelsson

Tack snälla för dom fina orden! Tack igen för ert förtroende :) Vänligen, Rebecka

Ann-Kristin S
Köpte sitt hus med hjälp av Rebecka Emanuelsson en del av Fastighetsbyrån Jönköping
Bunn

Fick mycket bra bemötande som levde upp till våra förväntningar .

Svar från Rebecka Emanuelsson

Tack för att du tog dig tiden och skriva ett så fint omdöme Anki, det värmer! Hoppas nu ni kommer trivas super i Bunn och i ert nya hus. Vänligen, Rebecka

Mattias J
Bunn

Rebecka har genom hela processen agerat på proffsigt sätt och bemött oss med respekt samt varit väldigt tillmötesgående. Kan inget annat säga än att jag är väldigt nöjd.

Svar från Rebecka Emanuelsson

Stort tack för omdömet Mattias! Gläder mig att du känner dig nöjd! Tack igen för att jag fick hjälpa er med förmedlingen :) Vänligen, Rebecka

Johan W
Norrahammar

Bra, lugnt och samlat intryck som inger förtroende. Bra löpande återkoppling. Lätt att få tag på. Saklig och relevant information.

Svar från Rebecka Emanuelsson

Tack för att du tog dig tiden och skickade in ett omdöme :) Nu hoppas vi alt rullar på bra så du snart får tillträda ditt fina hus :) Vänligen, Rebecka

Joel E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecka Emanuelsson en del av Fastighetsbyrån Jönköping
Bankeryd

Mycket trevlig. Lugn och metodisk och mycket professionell.

Svar från Rebecka Emanuelsson

Tack så jättemycket för omdömet! Jag hoppas ni trivs utmärkt i eran fina lägenhet :)

Leif N
Vättersnäs

Jag blev bra och trevligt bemött. Både mäklaren och jag som säljare hade ganska höga förväntningar på en bra affär. Sen blev marknaden som den blev. Huset visade sig svårsålt. Jag kan inte svara på vad mäklaren skulle gjort ytterligare. Jag har en positiv upplevelse av mäklarens arbete.

Svar från Rebecka Emanuelsson

Stort tack för omdömet. Det var en tuff marknad men tillslut lyckades vi. Tack ännu en gång för ert förtroende! Vänligen, Rebecka

Rolf P
Norrahammar

Då vi inte har någon erfarenhet av husförsäljning är det svårt att ge ett omdöme Som vi uppfattade arbetet som hon gjort är vi till full belåtenhet. .

Svar från Rebecka Emanuelsson

Stort tack Rolf för ditt omdöme. Vill även tacka för förtroendet att sälja eran mysiga villa. Hoppas ni trivs bra i lägenheten! Vi ses vid tillträdet! Vänligen, Rebecka

Jessika A
Kålgården

Trevligt bemötande och bra och snabb kontakt både när det gäller visning samt att besvara frågor gällande det aktuella objektet..

Svar från Rebecka Emanuelsson

Tack för att du tog dig tiden att skriva ett omdöme. Det betyder mycket för mig att ni upplevt att köp-processen känts bra. Nu ser vi fram emot tillträdet :) På återhörande! Vänligen, Rebecka

Anna E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecka Emanuelsson en del av Fastighetsbyrån Jönköping
Kålgården

RE lyssnade in våra behov och önskningar. Hon var lyhörd och återkopplade under hela processen. Hon använde flera kanaler för att presentera vår lgh. Alltid trevlig ,vänlig, professionell. Vi vill varmt rekommendera RE

Svar från Rebecka Emanuelsson

Tack för omdömet och förtroendet att sälja den fina bostadsrätten. Det har enbart varit trevligt att få hjälpa er :) Vi ses vid tillträdet! Mvh, Rebecka

Jan-Erik P
Kålgården

Lugn och metodisk. Trevlig. Bra återkoppling till säljarna. Kan rekommenderas!!

Svar från Rebecka Emanuelsson

Tack så mycket för att du tog dig tiden att skriva ett omdöme! & Tack för förtroendet att få sälja den fina bostadsrätten! Vänligen, Rebecka