Ellen Andersson

Ellen Andersson

Ellen Andersson är mäklare på Fastighetsbyrån Kalmar

Ellen Andersson har varit registrerad mäklare sedan 2023-05. Ellen Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-08 och har fått 7 omdömen med ett betyg på 5.0. Ellen Andersson har haft 7 försäljningar sen 2023-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-08 - 2024-03

7 omdömen om Ellen Andersson

Mats N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ellen Andersson en del av Fastighetsbyrån Kalmar
Berga

Ellen är kunnig och hjälpsam. Tar sig tid när man har frågor om lägenhetsförsäljningen. Tack för hjälpen med deklarationen.

Svar från Ellen Andersson

Tack Mats för fint omdöme och för förtroendet! Äntligen är vi i mål, även med deklarationen ;) Vänliga hälsningar Ellen

Yingmei L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ellen Andersson en del av Fastighetsbyrån Kalmar
Djurängen

Den övergripande känslan är fantastisk👍🏻

Svar från Ellen Andersson

Tack för fint omdöme Yingmei! Jag är säker på att ni kommer stortrivas och önskar er all lycka i nya lägenheten! Mvh Ellen

Maria H
Ljusstaden

Mycket trevlig , lyhörd samt hjälpsam vid försäljningen av min bostad

Svar från Ellen Andersson

Tack snälla Maria! Nu ska vi bara hitta ett nytt lika härligt boende till dig, det blir spännande! Bästa hälsningar Ellen

Magnus E
Skrev om Ellen Andersson en del av Fastighetsbyrån Kalmar

mycket trevlig och tillmötesgående och gör sitt yttersta proffs ut i fingerspetsarna. Kan varmt rekommendera henne.Kunde ringa och sms dygnet runt med frågor.

Ellen Andersson A gillar detta
Svar från Ellen Andersson

Tack så mycket för fint omdöme Magnus! Lycka till med framtiden och du vet vart du hittar mig om du skulle behöva hjälp! Kör försiktigt på motorcykeln nu ;)

Anette A
Skrev om Ellen Andersson en del av Fastighetsbyrån Kalmar

Mycket professionell och ett bra bemötande.

Ellen Andersson A gillar detta
Svar från Ellen Andersson

Tack så mycket Anette! Det har varit ett nöje att få samarbeta med er! Vänliga hälsningar Ellen

Josipa B
Berga

Vi blev mycket nöjda med mäklarens bemötande under köpprocessen. Ellen var professionell, engagerad och tillmötesgående genom hela förfarandet. Kommunikationen var tydlig och snabb, och vi kände oss väl informerade om varje steg i processen.

Svar från Ellen Andersson

Tack för dina fina ord och omdöme Jospia! Hoppas ni kommer stortrivas i nya lägenheten och lycka till med köksrenoveringen! Ni kommer alltid vara varmt välkomna att slå mig en signal om det är något ni funderar över eller behöver hjälp med! Mvh Ellen

Kristoffer S
Skälby

Ellen var från start till slut engagerad och jag fick känslan att hon gjorde sitt yttersta att hjälpa mig med försäljningen! : )

Svar från Ellen Andersson

Tack för fint omdöme, och stort lycka till med nya huset Kristoffer! Allt gott! Med vänliga hälsningar Ellen