Johanna Rathjen

Johanna Rathjen

Johanna Rathjen är mäklare på Fastighetsbyrån Kalmar

Johanna Rathjen har varit registrerad mäklare sedan 2023-09. Johanna Rathjen har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-10 och har fått 17 omdömen med ett betyg på 4.9. Johanna Rathjen har haft 8 försäljningar sen 2023-10 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

2023-10 - 2024-03

17 omdömen om Johanna Rathjen

Kim R
Skrev om Johanna Rathjen en del av Fastighetsbyrån Kalmar

Har sålt ett hus via Johanna och hon har varit en riktig superstjärna! Tydlig, tålmodig och professionell ut i fingertopparna, med ett vänligt och familjärt bemötande. Hon har hela tiden lyssnat in oss och våra tankar och bemött våra känslor med kunnighet och saklighet. Kan varmt rekommendera henne!

Johanna R gillar detta
Svar från Johanna Rathjen

Tack snälla för dina fina ord Kim! Det har varit jättekul att få hjälpa er och jag kan inte mer än önska all lycka till framöver! 🧡

Björn Harald L
Trekanten

Johanna har med sitt engagemang och kunnighet varit till mycket stor hjälp för mig med sitt underbara personliga engagemang och sin positiva utstrålning. Så jag kan med varmt hjärta lämna de bästa rekommendationer.

Svar från Johanna Rathjen

Tack för dina fina ord Björn! Varit fantastiskt roligt att få hjälpa dig i denna process, vi syns snart igen! 🧡

Linus S
Läckeby

Johanna var super hjälpsam under hela processen när vi skulle sälja vårt hus. Hon var med och stöttade oss hela vägen fram och var alltid tillgänglig om man hade frågor. Vi är otroligt glada att vi valde Johanna som vår mäklare!

Svar från Johanna Rathjen

Tack för fina ord Linus! Var otroligt kul att få hjälpa er vidare i er process och även veta att ni får nya ägare som älskar huset. Hoppas nya lyan ska bli bra. Syns snart igen! 🥰

Tomas L
Broakulla

Fem stjärnor av fem möjliga! Tycker P o T i Khon Kean.

Tack för era fina ord! Ett nöje att hjälpa er. Njut av värmen i Thailand 🌴🥰

Hans B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Rathjen en del av Fastighetsbyrån Kalmar

Påläst, trevlig och mycket angagerad om att köpare och vi som säljare förstår innebörden av försäljningen på ett mycket proffsigt sätt. Vi skulle använda Johanna som mäklare Vid ett annat tillfälle. Vi rekommenderar Johanna till andra. Hans o Adel

Svar från Johanna Rathjen

Tack för era fina ord Hans! Ett nöje att få vara en del av er process och flytt till Kalmar 🥰 Vi syns snart igen!

Philippe Armand Henri W
Läckeby

Johannas hjälp med både försäljning och köp har varit väldigt uppskattad. Hjälpsamt, snabba svar och tydlig kommunikation. Rekommenderas.

Svar från Johanna Rathjen

Tack för de fina orden! Kommer bli magiskt för er i nästa boende 🙏🏼🏡 Vi syns snart igen!

Sara Johanna W
Läckeby

Johanna lyssnade in på vad vi letade efter och levererade klockrent utifrån det 👍🏼 snart flyttar vi in i vårt nya perfekt hus 🤩

Svar från Johanna Rathjen

Tack för dom fina orden Sara! Kommer bli magiskt för er i nya huset 🥰🏡 Syns snart igen!

Jayrine L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Rathjen en del av Fastighetsbyrån Kalmar

Trevlig Kunnig och påläst

Svar från Johanna Rathjen

Tack för ditt omdöme Joy! Vi syns snart igen! :)

Charlotta Peilot F
Bergkvara

Ordning o reda, bra information. Lätt att få tag på, svara snabbt.

Svar från Johanna Rathjen

Tack för fina ord Lotta! Snart syns vi 🤩🏡 Må så gott i Torrevieja tills dess!

Veronica M
Bergkvara

Engagerad och vill hjälpa köpare och säljare på bästa sätt.

Svar från Johanna Rathjen

Tack för dina fina ord och även ditt engagemang genom vår resa tillsammans! Finally 💪🏼🏡